Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828864 ganger)

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19750 på: 23. feb, 2015, 22:45 »
Nok en useless dag, har ikke klart å gjøre noe i hele dag.
Hadde planer for dagen, men fikk ikke gjort noen av dem.
Har ikke spist i dag og har ikke noe matlyst heller, er redd for at depresjonen er kommet tilbake :(

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19751 på: 23. feb, 2015, 23:13 »
i morgen håper jeg dukken min kommer på døra fra UPS! x3x

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19752 på: 24. feb, 2015, 08:30 »
Sov dårlig i natt på grunn av mareritt. Jed drømte at jeg hadde mange "sandworms" under huden som spiste seg rundt i kroppen.
Det jeg ikke skjønner er at smertene virker så ekte og det gjorde vondt å rive dem ut.
Jeg kunne se at de spiste seg dypere inn i kroppen og jeg begynnte å miste bevistheten, og da våknet jeg.

Jeg føler at det er mye jeg må gjøre i dag og sltier med skyldfølelse over det jeg ikke fikk gjort i går, selv om det bare var ting som angikk meg.

På grunn av at jeg jobber på nytt bofellesskap som er nystartet og bare har 2 vikarer som kan jobbe, så jobber jeg mindre totalt forde jeg jobber på 3 bofellesskap under en arbeidsgiver.
Jeg har bare jobba helg og noen få nattevakter etter at det nye bofellesskapet ble etablert og jeg vet at når jeg ikke jobber nok kan trigge deprasjonen for meg.
Jeg viste det kunne bli slikt, men jeg setter alltid andres behov forand mine egne og de trenkte folk med efaring raskt. På grunn av dette har jeg ikke rett på ferie frem til august eller til de har ansatt flere folk, som de jobber på spreng med.
Jeg liker å jobbe der, men nå føler jeg at jeg ikke jobber nok forde de trenger meg som backup på det nystarta bolellesskape, som fører til at jeg kun jobber min faste annenhver helg og når ingen andre kan jobbe.

Jeg sliter også veldig med skyld følelse over at jeg har fjerna broren min fra alle sosiale media etter at vi hadde en krangel over at han ikke ville kjøre meg hjem, som førte til at jeg gikk i 3 timer for å ta bussen hjem. Har ikke snakket med ham siden krangelen og vet ikke om jeg overreagerer, men noe av det han sa når vi krangler gjorde virkelig vondt.

Beklager at jeg bryr dere med mine problemer, tror det er på tide med en telefonsamtale med psykologen.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #19753 på: 24. feb, 2015, 13:45 »
Sliter veldig med sorgen over at Atsu ble avlivet igår. Han hadde uhelbredelig ondartet kreft i en ryggvirvel og jeg måtte ta valget når jeg så at livskvaliteten hans ikke lengre var bra. Det var en dag til dag vurdering siden han fikk diagnosen for nesten 3mnd siden.

 :'(  :'(  :'(  :'(

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19754 på: 24. feb, 2015, 14:02 »
TORA ER GLAAAAD TORA HAR FÅTT DUKKEN SIN. og tora duuuusjaaaa *poofy-floff* <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19755 på: 24. feb, 2015, 16:52 »
Sliter veldig med sorgen over at Atsu ble avlivet igår. Han hadde uhelbredelig ondartet kreft i en ryggvirvel og jeg måtte ta valget når jeg så at livskvaliteten hans ikke lengre var bra. Det var en dag til dag vurdering siden han fikk diagnosen for nesten 3mnd siden.

 :'(  :'(  :'(  :'(

Kondolerer så mye Ravusy, vet hvordan det er å miste en hund du har vært knyttet til lenge. :'(

~

Da flytter denne wuffen ut fra skauen i Enebakk til Bekkestua i Bærum førstkommende fredag, fikk endelig snagga til meg en liten leilighet der, halverer tiden til jobb, mye nærmere til butiken og generelt alt YAAAA! [w-happy]

Kommer til å bruke resten av uken på å vaske, flytte og melde flytting overalt. :3
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19756 på: 24. feb, 2015, 17:08 »
Fikk ikke sove pga hjertebank i natt ugh. Søvn og meg er tydeligvis to ting som ikke kan forenes. e_e

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19757 på: 24. feb, 2015, 17:09 »
Storm of Heroes viker ganske bra, har spilt det en del etter at betaen kom ut~ "WARHAMMER END TIMES LIZARDMEN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Q_Q Q_Q QQQQQQQQQQQQQ_QQQQQQQQQQQQ" har vært mye av mine følelser i det siste. My heart, my poor, poor heart Q_Q
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19758 på: 24. feb, 2015, 17:10 »
Hoy,er på jakt etter bofellesskap siden jeg er kastet ut.
Fikk tildelt leilighet men liker ikke stedet,så flytter så for som mulig detter er kun et krise tilfelle pga forholdene hjemme.
you are only confined by the walls you build yourself.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19759 på: 24. feb, 2015, 18:34 »
Sliter veldig med sorgen over at Atsu ble avlivet igår. Han hadde uhelbredelig ondartet kreft i en ryggvirvel og jeg måtte ta valget når jeg så at livskvaliteten hans ikke lengre var bra. Det var en dag til dag vurdering siden han fikk diagnosen for nesten 3mnd siden.

 :'(  :'(  :'(  :'(

*Klemme* Slike ting er ikke lett :( Men husk at det var for hans beste slik at han ikke skulle lide.
Håper det går bedre med deg etterhvert.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19760 på: 24. feb, 2015, 19:46 »
Sliter veldig med sorgen over at Atsu ble avlivet igår. Han hadde uhelbredelig ondartet kreft i en ryggvirvel og jeg måtte ta valget når jeg så at livskvaliteten hans ikke lengre var bra. Det var en dag til dag vurdering siden han fikk diagnosen for nesten 3mnd siden.

 :'(  :'(  :'(  :'(


*KLEMME MASSE MYE MER PÅ DEG* <3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19761 på: 25. feb, 2015, 00:14 »
vell da var det skole igen men det er helt greit for meg i dag var vi i drammens biblioteket i klasse tur men det var ikke så mye å gjøre der da 

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19762 på: 25. feb, 2015, 08:38 »
snart nå reiser jeg til NordicFuzzCon for første gang! tar fly over til Stockholm! >3<
gleder meg til å treffe igjen folk som man ikke har sett på et år! o:
åsså har jeg med meg noen plagg for Tora suiten x3
ogsååå har jeg bursdagen der o3o <3

 
vell da var det skole igen men det er helt greit for meg i dag var vi i drammens biblioteket i klasse tur men det var ikke så mye å gjøre der da 

ikke en gang lese bøker om dyr og planter og ting og historie og alt D:
det pleide jeg å glede meg til x3 var sååå spennende å sitte å lese i bøker som var dyyypt forstålige @w@; og og plaaaneter og svartehull og wow! man finner så mye rart på biblotek ! <3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19763 på: 25. feb, 2015, 09:44 »


 
vell da var det skole igen men det er helt greit for meg i dag var vi i drammens biblioteket i klasse tur men det var ikke så mye å gjøre der da 

ikke en gang lese bøker om dyr og planter og ting og historie og alt D:
det pleide jeg å glede meg til x3 var sååå spennende å sitte å lese i bøker som var dyyypt forstålige @w@; og og plaaaneter og svartehull og wow! man finner så mye rart på biblotek ! <3
[/quote]


ikke akkurat bøker synes jeg egentlig ikke er så spennende de eneste bøkene jeg omtrent orker leser er fakta bøker som er ment for barn men vi spilte kort da men det er ganske rart for på nette og på dsen min kan jeg lese som bare det men bøker så vet jeg ikke hvorfor men jeg bare orker ikke 

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19764 på: 25. feb, 2015, 10:08 »
Jeg er sliten, har sånn halvveis heftig hodepine/migrene og blir kvalm når jeg tar tabeletter. I tilleg har jeg vondt i magen, og har egentlig ellers veldig vondt i vilja.

Synd at foreldre går helt amokk vær gang jeg sier jeg er i dårlig form. Spesielt om jeg sier noe face to face. Så jeg tør liksom ikke normalt sett å gå ned å ta medisinen min eller noen ting, men i dag tenkte jeg fuck it. Også gikk jeg bare. Men siden de har sett meg nede, så tror jeg de ikke blir å ta meg seriøst om jeg sier jeg er dårlig. Det er jo helt klar logikk right there, bare fordi jeg var nede på toalettet, så er jeg automatisk IKKE syk.

oh well.

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19765 på: 25. feb, 2015, 14:03 »
Var på besøk hos noen venninner som skal flytte og kjøpte en bærepose med parykker for 250 kr <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19766 på: 25. feb, 2015, 15:29 »
Fikk en beskjed som gjør ting betraktelig lettere, om så bare for et døgn - eksamen er utsatt. Det betyr at jeg ikke må på øvelse i dag eller i morgen og kan bruke hele dagen og natten på å forsøke å skrive mitt dårlige essay. DØDStravel med besøk og full pakke, men det der hjalp såpass at jeg nærmest fikk ny energi av det.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19767 på: 25. feb, 2015, 17:56 »
Typen og en kompis sitter på loftet mitt å har LAN. Kjempesosial weeeee! Jaja, koselig når de setter pris på at jeg lager lasagne og is til dem da. (det var veldig god is btw c: )

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19768 på: 25. feb, 2015, 18:22 »
Noen som har peil på routere og har lyst til å hjelpe meg å finne en til ikke så alt for mye penger? Må bestille senest i dag så jeg har itl mandag. >:

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19769 på: 25. feb, 2015, 19:34 »
Har slitet med mareritt de to siste ukene (de gangene jeg greier og sovne) så tok da muligheten og se skrekkfilmer og alt mulig grøsseting ^^ har så vidt startet og lese revival av stephen king, har sett cabin in the woods igjen og har tenkt og se house of wax igjen, etter en god del år :3 har også spilt litt vel mye Outlast som er utrolig grøssende og morsomt ^^

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19770 på: 25. feb, 2015, 23:52 »
Noen som har peil på routere og har lyst til å hjelpe meg å finne en til ikke så alt for mye penger? Må bestille senest i dag så jeg har itl mandag. >:

Ikke kjøp det billigste, fordi da kommer du til å angre Dx Er lurt med dual-band hvis mange ting er koblet til på en gang, og hastighet/range ettersom hvor stor leilighet/hus du har og hvor rask nett du har. Kjøper du til noe rundt 500kr, så er du safe så lenge du ikke har veldig raskt nett, eller veldig stort hus med tykke vegger og tak :3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19771 på: 26. feb, 2015, 13:58 »
Noen som har peil på routere og har lyst til å hjelpe meg å finne en til ikke så alt for mye penger? Må bestille senest i dag så jeg har itl mandag. >:
Endte opp med denne: https://www.komplett.no/tp-link-ac750-wireless-gigabit-router/821772
Er meg og eventuelle gjester på en liten hybel så :)
Ikke kjøp det billigste, fordi da kommer du til å angre Dx Er lurt med dual-band hvis mange ting er koblet til på en gang, og hastighet/range ettersom hvor stor leilighet/hus du har og hvor rask nett du har. Kjøper du til noe rundt 500kr, så er du safe så lenge du ikke har veldig raskt nett, eller veldig stort hus med tykke vegger og tak :3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19772 på: 27. feb, 2015, 14:13 »
ok, før dåkk som ikke ha skjønt dt hær enno så e det altså HVIT og GULL, søk opp farga på google da altså SVART og BLÅ og da ser dåkk at det e HVIT og GULL

før dåkk som ikke har peiling på ke eg snakk om så henvis eg te >> https://polldaddy.com/poll/8686790/?view=results


http://www.nrk.no/kultur/debatten-raser-pa-twitter_-hvilke-farger-er-det-pa-denne-kjolen_-1.12232435
The more i learn about people, the more i like my dog.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19773 på: 27. feb, 2015, 14:21 »
ok, før dåkk som ikke ha skjønt dt hær enno så e det altså HVIT og GULL, søk opp farga på google da altså SVART og BLÅ og da ser dåkk at det e HVIT og GULL

før dåkk som ikke har peiling på ke eg snakk om så henvis eg te >> https://polldaddy.com/poll/8686790/?view=results


http://www.nrk.no/kultur/debatten-raser-pa-twitter_-hvilke-farger-er-det-pa-denne-kjolen_-1.12232435



det var ganske tilfeldig for jeg så akkurat en video på youtube om den kjolen men jeg er den som svart og blå men på videoen så sier dem hvorfor folk ser på den florseig farger men den er på engelsk https://www.youtube.com/watch?v=AskAQwOBvhc

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19774 på: 27. feb, 2015, 15:14 »
Jeg så blått og rødt. Men så er jeg fargeblind :P
Life is boring when you don't know how to live it.