Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829548 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #200 på: 02. jan, 2010, 05:23 »
Vel, jeg er ekstremt forelska, og ser på favorittserien min, så du hører ikke meg klage :3!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #201 på: 02. jan, 2010, 11:12 »
Jo takk skal du ha, jeg harde så bra, jeg har det bedre enn de fleste her til stede....
Skal mekke baggiser til frokost, oh yeah! So skal jeg enten se design trenings videoer eller Transformers (den gammle tegneserien)
Vanskelig valg hm ...tegne?

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #202 på: 02. jan, 2010, 19:14 »
Jeg har det bra. Bedre enn på lenge, og det er ganske heftig for jeg har hatt det ganske bra en stund. 8D

Nå har vi nettopp spist pinnekjøtt til middag og jeg koser meg med en kaffe latte og et pledd. Jeg var å øvde til russerevyen vår i dag, og det var sosialt og koselig... og sinnsykt gøy. xD I morgen må jeg på varetelling og det er litt ugh... HELT til jeg kommer på at jeg får dobbel lønn for det! 8D
Men uansett så kunne ikke varetelling fått meg i dårlig humør. Det går ikke lenger, og det er noen som har påvirka det humøret for å si det sånn. |D *grin*

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #203 på: 03. jan, 2010, 13:08 »
Jeg skal snart ut og ta buss, for å følge Moon Light på flyplassen, så tar jeg en buss hjem igjen når det nærmer seg at hun må dra. :c Det er litt kjipt, hatt det kjempegøy. Menmen. Kos var det iaff, så det er jeg glad for. :3 Så nå sitter jeg bare å gleder meg til vinterferien. ^_^ Den blir sykt, sykt awesome. Høhø. Gleder meg |D

Såå, akkurat nå sitter jeg å ser på Over Hekken som går på TVNorge, mens jeg drikker en god, varm kopp med te. <3 Måne pakker i bakgrunnen, så vi tar bussen som går litt over to. Planlegger å se X-Men eller noe på flyplassen, om det ikke bare blir småsnakk med noe mat eller noe. ^^ Jeg holder på å bli småsyk, kjenner jeg, men tror det går over. Kanskje bare vinteren som gjør meg litt snufsete. x3 Huff. Også skole i morra. x_x Do not want. .. Men jeg er fortsatt glad. 8D Wheee. Jeg er gladmongo, som Moonie liker å kalle det. |D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #204 på: 05. jan, 2010, 18:31 »
De gærne har det ikke godt. Det er ikke det at jeg sliter med noe egentlig, jeg har maser av penger på konton, mange venner.
Men nesten ingen tid til dem. Jeg bare fører meg så tom innvendig, alderig fornøyd med noe jeg gjør.
Har nettop kjøpt et nytt spil, men det betyr ingenting for meg egentlig, eneste grunnen til at jeg kjøpte det er for at jeg kan studere figurene i det og lære å tegne de.  Klarer liksom ikke å glede meg over noenting, jeg vet jeg burde ikke klage.
Men det er altid noe som nagger i bakhodet mitt at jeg burde være bedre, prestere mer enn hva jeg gjør.
Så jeg forsøker å fylle det hullet i sjelen ved å studere, trene og forbrede meg på siste skoleår.
Ofte blir jeg bare gående å surre, klarer ikke å bestemme meg for hvilket tiltak jeg skal ta.
Kanskje jeg burde oppsøke en hodekrymper igjenn?

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #205 på: 06. jan, 2010, 09:56 »
Fortsatt bra som vanlig. 8D

Sitter på skolen nå med kunst hele dagen. ;u;
Vi har fått en oppgave hvor man skal ta utgangspunkt i et maleri av Ludvig XIIII, og lage en collage med tittelen "Jeg". Da skal jeg sette inn mitt eget bilde og ta bilder av alt mulig jeg liker, interesserer meg i, er glad i osv. Det blir møkkgøy å jobbe med denna oppgava, og jeg vet om en certain someone som skal være med et eller annet sted på bildet. ;D

Også har jeg fri etter skolen i dag, ingen jobb, så jeg skal få scannet noen tegninger fra skisseblokka mi og legge ut på DA. Stay tuned. :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #206 på: 06. jan, 2010, 11:08 »
Lasi: Ooooh, den collagen vil jeg se! 8D Gleder meg til du laster opp mer på dA, din flinke.. >:c xD

Meg? Hmm..

Akkurat nå har jeg det kjempefint ^^ Benytter arbeidstimen vi fikk i norsk til å skrive her, siden jeg er ferdig med alt som kalles lekser. Woho. C: Så akkurat nå sitter jeg å spiller tetris. Kos. Ellers, er jeg stuptrøtt, ikke fått nok søvn i det siste. xD Men snart helg, så jeg overlever. To dager skole igjen, og seks uker.. >:I Tsktsk, jeg gleder meg til ferien. Det blir sykt kos. :3

I tillegg fant jeg nettop ut at et stort tverrfaglig prosjekt jeg hadde tidligere i høst, om arbeidslivet, gikk strålende! Jeg fikk 5'er i norsken, venter bare på å se karakteren jeg fikk i samfunnsfag. Nå er jeg litt stolt. xD Første skoledag etter ferien var TUNGT. Seriøst. x_x Sånn.. 3 timer konstant samfunnsfag, så 3 timer matte og en time internasjonalt. Og når jeg ikke fikk søvn før klokka tre, var det veldig tungt. ..særlig når man må stå opp senest klokka seks for å rekke bussen til skolen. x3 I morgen har vi tre timer engelsk og to timer matte, gah. Engelsken suger på skolen her. Den er så.. Kjedelig, alltid det samme! Dx Les høyt et kapittel for sidemannen, les høyt ditt, les høyt datt. Jeg lærer bedre om jeg får lese for meg selv, takk som spør. >:C Stygge lærer. *kaste juiceboks på henne* Jeg har alltid visst at nordmøringer og sunnmøringer ikke kommer overens. Alltid vert slik. xD For det som lurer, er jeg nordmøring. Læreren min er fra sunnmøre. Sååå. Makes sense. >:c Bish *mumle*

Men norsken i dag var veldig kos. Snart er det matfri, så da skal jeg ned på Ica Maxi eller på Amfi-senteret som ligger rett ved skolen. Får se hva jeg gidder. Tenkte å kjøpe et bedre bånd for katten min til å være ute i, siden den ikke er vandt til å være ute enda. .. jeg er ganske sånn. overbeskyttende for katta mi x3 Den er liten og stedet jeg bor på er fullt av grevlinger om høsten, så derfor har jeg ikke turt å slippe den ut alene. :l Jaja.

Meeeen jeg har det fint. Det er så kaldt at man kan få selvmordstanker, though. -20 grader eller noe her i dag. Dx Flaks jeg har en time buss, i stedet for å gå så langt, når jeg skal hjem. Men kaldt nok er det helt klart. o_o .. Og jeg er stiv i HELE kroppen etter gymmen i gåår. xD Jeg ser helt tard ut når jeg går. Huhu. Bare gøy da. Spesielt når Hanna, som ikke dro til Ålesund før nå, kom randomt på skolen min og gav meg en skviseklem før hun dro. Uggh, ryggen miiin xD; Livet er topp. <3
« Siste redigering: 06. jan, 2010, 20:42 av Villdyr »

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #207 på: 06. jan, 2010, 11:45 »
--slettet--

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #208 på: 07. jan, 2010, 11:33 »
Jeg har det helt greit, fikk vite at vi får sånn 500kb med internett hver dag på skolen fordi nettet her er så treigt xD KJEMPEKOS D8
Jeg vil til Oslo, og jeg ser det er DRITBILLIGE biletter nedover! 8D Seriøst, 400kr! Jeg skal snakke med mamma, høhøhø. >: D Må bare skaffe meg et sted å sove, så kan jeg surre rundt i Oslo litt. .. Også burde Lasi være med meg oppover igjen, synes jeg. |D Neimen jeg må få snakket med mamma om dette, i dag. Det er liksom. DRITBILLIG xD *sprette rundt*

WHEEEEEE! <3 Norwegian eier SAS noe sinnsykt i priser atm, så wohoohoo. Jeg er sånn. Dritglad. Knis. :'D
xD
Øøøh, lalala. |D Matte i neste time, og jeg gruer meg! Jeg hater matte når kalkulatoren min streiker. >8U *poke skjermen*
Og haha, jenta i klassen min stjal mobilen min. Hun synes bakgrunnen min var søt. |D GJETT HVA SOM ER PÅ DEN.
Så sitter jeg å tegner, mens klassen spiller CS i timen. "HELVETTES KUKFITTEFAEN, DRA DEG TIL HELVETE DER KUA KOMMER FRA, HERREGUD JUKSEPAVE JEG SKAL DREPE DEG, AAAAARGH! *Hyle som en jente*" .. han som sitter ved siden av meg skriker iaff noe i den duren. xD *vondt i det høyre øret sitt*

Men idc. Jeg er glad. Gladmongo Pumzie, is gladmongo. <3 HURRDURR.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #209 på: 07. jan, 2010, 12:48 »
Jaaa! *flaile rundt, og klaske til sidemannen som blir sur* oi.. sorry... >w>
Jo nå er jeg glad! Til tross for prøve i kristendom om 20 minutter. 8D
Og du har å overtale moren din Puma, eller kommer jeg opp og henter deg >:3
... eller blir værende der. >w>

Mmmh, appelsinjiuce <3... JO! Også har jeg bestilt meg tablet nå! Får den om et par uker 8D, gleder meg masse. Da skal jeg tegne ræva av den. xD


Og Puma..
JEG TROR JEG KAN GJETTE HVA SOM ER PÅ BAKGRUNNEN DIN >8D
KAN DU GJETTE HVA SOM ER PÅ MIN? ;3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #210 på: 07. jan, 2010, 17:07 »
Godt fornøyd med at jeg klarte å skremme (mer korrekt, overraske) Regandor og Fangz i dag.

Se for dere at Regandor og Fangz tar en uskyldig tur i byen.
Plutselig kommer en helt fremmed fyr bort til han og spør "Unnskyld meg, men kjenner du noen med kallenavnet Regandor". Gjerne legg til litt Matrix musikk her og tenk Neo versus Agent Smith.
Dog i dette tilfellet presenterte den skumle fyren seg som Dax :p


"Forbannet" med litt for godt minne og litt for rask hjerne husker jeg fortsatt hans første svar:
heihei Dax. Hyggelig å se at flere finner veien til forumet. ^^
Siden du bor/jobber i Gjøvik, ikke glem å stikke innom Kiwi Strandgata og handle der da. Kåret til beste kiwi i andre runde i hele Oppland, og var nominert til å bli den beste i Norge. :3
Måtte bare reklamere litt. hehe
Kanskje du støter på en annen fur der om du er heldig.

Noe jeg gjorde [wink]
2 av gangene jeg var der så jeg en veldig blid og hyggelig ekspeditør.
Denne personen hadde også fremme omtalt kåring i kassen sin.

I dag så jeg han for første gang utenfor butikken og tenkte "Skitt au, er dette feil fyr så vil han kun si nei og ikke tenke noe mer på det".

...Bare håper jeg ikke har gjort begge to for paranoide.
Hvis så trøster jeg dem med at mange blir skremt av min lille evne til å finne igjen ting/informasjon/steder/person/++ :p

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #211 på: 08. jan, 2010, 11:28 »
Hahahaha. Genialt. x3

Nå har jeg det fint, egentlig. :3 Sitter å har frikvarter nå, hatt arbeidstime også, sånn konstant i.. en-to timer. xD Kjedeliiiig. I mens har jeg undersøkt hvordan jeg skaffa meg CSS-skin på deviantART, da. Jeg føler meg flink. :'D

Sååå. Nå drikker jeg pepsi max og venter på geografi. Etter det skal jeg til byen å se på sko, før jeg busser meg hjem. *hutre*
Det er iskaldt her, var -25 eller noe når jeg stakk ut i morres for å ta bussen. x_x Det var så kaldt at bussen hadde problemer med å kjøre, fordi motoren ikke ville fungere ordentlig. Gah. >:c Ellers, sitter jeg å lurer på om jeg skal tegne litt. Eller vente til jeg er hjemme. Har et par gaver å tegne ferdig, samtidig som en journal header og sånn på devART.

.. vet hva det skal være. |D Knis. Klassen min har fått kjeft av utallige lærere i dag, siden folk hyler sånn. De har CS-dilla, så de ler, skriker, banner drithøyt konstant, spesielt han ved siden av meg. Også stinker han røyk, ÆSJ >:c Jaja. Helga og en hviss annen veier veldig mye opp for det. |D Snakket litt med mamma i går om Oslo, og hun virker positiv. Sånn egentlig. Får håpe det gåååår. <:


Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #212 på: 08. jan, 2010, 11:52 »
Godt fornøyd med at jeg klarte å skremme (mer korrekt, overraske) Regandor og Fangz i dag.

Se for dere at Regandor og Fangz tar en uskyldig tur i byen.
Plutselig kommer en helt fremmed fyr bort til han og spør "Unnskyld meg, men kjenner du noen med kallenavnet Regandor". Gjerne legg til litt Matrix musikk her og tenk Neo versus Agent Smith.
Dog i dette tilfellet presenterte den skumle fyren seg som Dax :p


"Forbannet" med litt for godt minne og litt for rask hjerne husker jeg fortsatt hans første svar:
heihei Dax. Hyggelig å se at flere finner veien til forumet. ^^
Siden du bor/jobber i Gjøvik, ikke glem å stikke innom Kiwi Strandgata og handle der da. Kåret til beste kiwi i andre runde i hele Oppland, og var nominert til å bli den beste i Norge. :3
Måtte bare reklamere litt. hehe
Kanskje du støter på en annen fur der om du er heldig.

Noe jeg gjorde [wink]
2 av gangene jeg var der så jeg en veldig blid og hyggelig ekspeditør.
Denne personen hadde også fremme omtalt kåring i kassen sin.

I dag så jeg han for første gang utenfor butikken og tenkte "Skitt au, er dette feil fyr så vil han kun si nei og ikke tenke noe mer på det".

...Bare håper jeg ikke har gjort begge to for paranoide.
Hvis så trøster jeg dem med at mange blir skremt av min lille evne til å finne igjen ting/informasjon/steder/person/++ :p
Haha, Jeg skal aldri i informasjon om meg selv til deg xD

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #213 på: 09. jan, 2010, 12:22 »
Jeg har det fiint.

Nå sitter jeg og slapper av og skisser litt fordi det er gøy, og etterpå skal jeg på jobb, men jeg jobber sammen med ei god veninne av meg og vi er begge to skikkelig effektive så stengejobben blir grei i dag. Jeg kommer hjem ikke så altfor sent heller siden vi stenger kl 8 på lørdager.

Ellers så går jeg og venter spent på å få tableten min i posten. Pixmania får den inn på lager den 13. og jeg skal få den i posten 3-4 virkedager etter det. så bare en uke igjen. 8D Også driver vi med russerevyen vår om dagen og det er morro. Jeg har bare en halvliten rolle, men det beste er egentlig det sosiale samværet det er når hele trinnet er der på øvinger og sånt. Revyforestillingene starter til onsdag så da blir det litt stress, men mest gøy. x]

Også fikk jeg vite en skikkelig god nyhet i går kveld som gjør at jeg gleder meg eeeeennda mer til vinterferien. <3 Det blir så morro det. Jeg gleder meg like mye som... eh, det er faktisk ingenting som kan måle seg med hvor mye jeg gleder meg. 8D
Også blir det morro å få sett molde og ålesund og sånt. Bestemora mi sier at det er dritfint der så jeg tar henne på ordet.

... ÅJA! Også må jeg få laga Typhlosion kostyme til desucon. o.o Humm... jaja, jeg får nok tid til å drive med det etter russerevyen og sånt framover. Jeg skal ikke ta helt av i russetia, for å spare penger.. og helse. xD

Såh.. *sitte fornøyd og skisse* |D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #214 på: 10. jan, 2010, 04:37 »

Jeg føler meg crap, men nu på noen andre enn meg sine vegne.

Min mor har alltid lite penger, så sa kommunen at hun hadde fått 9000 for mye i lønn, og at hun måtte betale tilbake det. Så fikk tven i stykker, så hun kjøpte ny for 6000. Bilen er et vrak, og hun er glad den går, men så sjekket jeg facebook nu i sted og der skriver hun at hun hadde krasjet, og selvom det ikke var hennes feil, må hun betale egenandel. Og alt dette mens hun har dårlig råd fra før. Jeg kan sette meg inn i hvordan det er å ikke ha penger, selv har jeg ikke jobb, og jeg har ikke penger til å betale husleien til evig tid fremover. Jeg søker på jobber hver dag, da, så jeg får forhåpentligvis noe snart. Og mobilen min fusker. Mellomrom og C fungerer ikke. Trykker jeg på C kommer forskjellige språk.

JAJA. Jeg skal muligens på kino i morgen, og min forlovede, TULLA, kjæresten min kommer neste helg, så lift off. Ground Control to Major Tom.

Transatlanticism - Death cab.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #215 på: 10. jan, 2010, 14:20 »
Tja hvordan har jeg det nå ?
Ennå littegran trøtte må jeg si
Asså fra tirsdag til fredag, fikk jeg ikke til å sove.
For mangen ting som stressa meg, Ny rekord i "Uten søvn" rundt en 83 timer...
...Tro meg Mangen Sprøe tanker som flyr rundt i huet mitt dah, de siste 7timene....  "Ned på legevakten; Wee sovemedisiner"   ZzzzzZzzzzZzzzzZzzzz   
<--- Er litt stressa som sagt, Så stessa at jeg ikke fårtil å sove faktisk.   [sad]

"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #216 på: 12. jan, 2010, 12:39 »
Jeg er både glad og irritert.

Glad:
Skaffet meg flybiletter til Oslo! I shall arrive in zhe february |D Jeg gleder meg <3

Sur: Engelskprøve som jeg ikke ante vi hadde Dx Fff.
*pugge engelsk språkhistorie*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #217 på: 12. jan, 2010, 19:46 »
Har vært bedre, men har heldigvis en spesiell pus å kose på^^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #218 på: 13. jan, 2010, 10:48 »
Nå er jeg stuptrøtt. xD Sitter på skolen og har norsk, har det faget helt frem til kvart over elleve! Dx Tre timers norsktime suger. Huff. Og ja, tre hele timer. Skolen min har delt opp timessystemet i 60-minutters timer, i stedet for 45. Isja. x:

Jaja. Bare.. 5 norsktimer igjen. |D Huhu. Jeg teller ned i norsktimer, haha. xD .. gud som lomma mi vibrerer nå da, Hanna spammer meg med sms. >:C Og der kom læreren, ja. Dx Menmen.

.. phew. Der var vi ferdige. Gjort mange oppgaver nå, huff. xD Jeg vil hjem. Naturfag etterpå, det blir kjekt, yndlingsfaget mitt på skolen vil jeg mer eller mindre si. Jeg har mer eller mindre SMS'et med Hanna hele timen. x3 Det var litt kos. C: Ellers.. Jeg må rydde når jeg er hjemme, må prøve å få ommøblert på rommet mitt også. Tenkte å flytte senga og sofaen min litt rundt xD; Hihi. Og ingen lekser. <33 Det er elsk. Iallefall ikke ennå. Må prøve å løse ei matteoppgave til i morra da, siden vi skal ha muntlig på mandag. Ææææ. D: Stresuke ftl. >_<

Menmen. Jeg er glaad. |D

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #219 på: 14. jan, 2010, 18:56 »
Godt fornøyd med å få unnagjort litt kveldsarbeid på jobben.
Å jobbe med IT i helsetjenesten betyr at vi er nådt til å utføre vedlikehold på kvelden/natten.


**ser lumskt på på en viss ulv**
Men nå er det på tide å skremme Trashwolf  [laugh]

"Navnet ditt starter på R, du har langt rødt hår og en tatovering på venstre arm.
I morgen har du full dag på skolen, men har fri imellom 10.50 og 12.10"

Kvalifiserer dette som en "fant deg"? Bildet på hjemmesiden din pluss min hemmelige spion (lillesøster på samme Vdg) gjorde at vi fant deg igjen på klassebilde.
Samtidig har skolen timeplaner for klassene fritt tilgjengelig på nettet.

PS. Har lunsj rundt 11.00-11.30 i morgen, så kan stikke innom kantinen deres og presentere meg.
Hvis jeg vet hva du heter, så burde du i det minste få vite hva jeg heter. Noe annet ville bare være uærlig :)
« Siste redigering: 14. jan, 2010, 18:58 av Dax »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #220 på: 14. jan, 2010, 20:26 »
Nja, nå spiser jeg aldri i kantina, men heller i MDD-bygget jeg da, men du er vel velkommen der =P Skulle helst likt å vite hvordan du ser ut først though =P Er litt for shy på sånt.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #221 på: 14. jan, 2010, 21:25 »
Godt fornøyd med å få unnagjort litt kveldsarbeid på jobben.
Å jobbe med IT i helsetjenesten betyr at vi er nådt til å utføre vedlikehold på kvelden/natten.


**ser lumskt på på en viss ulv**
Men nå er det på tide å skremme Trashwolf  [laugh]

"Navnet ditt starter på R, du har langt rødt hår og en tatovering på venstre arm.
I morgen har du full dag på skolen, men har fri imellom 10.50 og 12.10"

Kvalifiserer dette som en "fant deg"? Bildet på hjemmesiden din pluss min hemmelige spion (lillesøster på samme Vdg) gjorde at vi fant deg igjen på klassebilde.
Samtidig har skolen timeplaner for klassene fritt tilgjengelig på nettet.

PS. Har lunsj rundt 11.00-11.30 i morgen, så kan stikke innom kantinen deres og presentere meg.
Hvis jeg vet hva du heter, så burde du i det minste få vite hva jeg heter. Noe annet ville bare være uærlig :)


Hmm sånne skremme mellinger er faktisk litt gøy,.. den siste jeg fikk var her på mandag. da hadde en i klassen min funnet FurAffinity profilen min,
Kopiert deler av innholdet, Og posta den i en melling te meg, gjenom Gaysir,...
^^ "Vips" fikk jeg vite 2 ting om fyren   [wink]

 [cool]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #222 på: 15. jan, 2010, 08:44 »
Nja, nå spiser jeg aldri i kantina, men heller i MDD-bygget jeg da, men du er vel velkommen der =P Skulle helst likt å vite hvordan du ser ut først though =P Er litt for shy på sånt.

For gammel til å være elev, for ung til å være lærer. Veldig kort brunt hår og briller.
Hvis han virker litt forvirret bare spør om han heter Kjetil Engen.
I verste tilfelle ender du opp med å virke som en hjelpsom elev, I beste tilfelle finner du meg.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #223 på: 15. jan, 2010, 09:24 »
Jeg er trøøøtt.. xD

Morgenen min har vert full av stress. Jeg la meg sånn, halv ett eller noe i går, og lå våken til klokka to før jeg sovna. Og seff, når jeg først sovna, våkna jeg hvert kvarter for å så reise meg brått opp for å se på klokka på mobilen min. Hvorfor jeg gjorde det, aner jeg virkelig ikke. Det bare skjedde. o_O Menmen. Så stod jeg opp klokka fem og tusla rundt som en halvdød zombie, laga meg frokost og sånn. Etter jeg har spist, vasket jeg opp for mamma og rydda stua og kjøkkenet. Whey, tjente en hundrings. c:

Ellers, hm. Jo, jeg skulle også ha med meg søppla på veien ned til bussen, og seff var en av søppeldunkene borte. Jeg ringte mamma, men hun gadd ikke svare meg (Den bitchen >:C), så jeg tok med meg den ene ned. Så fant jeg ut at noen allerede hadde tatt den ned på veien, så jeg løp opp igjen å henta søppelposen som skulle i den dunken. Klokka var 06:32, og jeg måtte løpe, siden bussen dro snart. Men halveis på veien til bussen, kom jeg på at jeg glemte sekken min. XD

Så jeg løp tilbake, pakka sekken og kasta meg ut døra. Jeg løp hele veien og rakk bussen akkurat. Phew så sliten jeg var. x_x Holdt på å dø av varme på bussen til skolen. Varmovner suger litt når man nettopp har løpt. Jaja. Jeg rakk skolen iaff. *Gjespe høyt*

Har tysk nå, litt kjedelig, men ferdig allerede litt over halv ti. Da har vi fritime til klokka kvart på tolv. <3 Det eier. Da skal jeg på Ica for å kjøpe meg noe drikke og en yoghurt, tror jeg. c:

Hurrhurr. Gleder meg til helg. <3 Selvom bursdag til et søskenbarn på 5 kommer til å ta på. Ja, jeg har veldig, veldig klengete søskenbarn. D8
Huff. Men jeg overlever.

Hadde akkurat en tysk muntligøvelse, meh. Så ensformig. :I Men bedre enn ingenting, da. x3 .. Whee. På  søndag er det akkurat 5 uker til jeg drar til Oslo |D Jeg gleder meg. ;u;

Hører på tysklæreren som babler.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #224 på: 15. jan, 2010, 16:27 »
Nja, nå spiser jeg aldri i kantina, men heller i MDD-bygget jeg da, men du er vel velkommen der =P Skulle helst likt å vite hvordan du ser ut først though =P Er litt for shy på sånt.

...og i kantinen ble han funnet. Ble ikke lange praten siden jeg snek meg unna i lunsjpausen min, men koselig prat alikevel.