Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4824309 ganger)

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20850 på: 19. jul, 2015, 18:33 »
Jeg skulle gå ut å gjøre noe produktivt i dag. Men jeg satt meg ned istedet. Gravity is a b*tch. :/
« Siste redigering: 19. jul, 2015, 22:51 av yeahsure0 »

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20851 på: 19. jul, 2015, 19:00 »
Noen ganger tar det meg 8 timer for å få ingenting gjort.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20852 på: 20. jul, 2015, 11:57 »
hmm kan ikkje sitte her heile dagen :P   eg får ta meg ein tur på biltema og kjøpe 2 piper til bilen

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20853 på: 20. jul, 2015, 19:43 »
Tegner og tegner og spiser og tegner og sover og tegner litt igjen. Slik går nu dagan :3

tegner ein del eg og :P skulle bare ønske eg var bedre :P    ser ikkje så bra ut enda ^^     

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20854 på: 21. jul, 2015, 11:53 »
Jeg tar meg en tur til Sverige til fredag. Nå venter jeg på toget på Oslo S

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20855 på: 21. jul, 2015, 13:23 »
Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20856 på: 21. jul, 2015, 14:10 »
Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

Har sett på YouTube om parkour med fursuit, må jo bli varmt selvsagt, men også endel slitasje eller risiko for å ødelegge suiten som ikke akkurat er gratis heller. Sikkert greit å være forsiktig med den også. Men det ser jo flott ut med parkour i fullsuit da!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20857 på: 21. jul, 2015, 15:00 »
Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

It is? Hmm, må få prøvd det en gang. Føler jeg får gjort stort sett de samme sprellene med suit på :)
Må bare ta høyde for hodet/ørene og halen.
Ellers minner det meg om en av mine eldre youtube favoriter: https://www.youtube.com/watch?v=Hk6WX3Phg3I

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20858 på: 21. jul, 2015, 15:39 »
Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

It is? Hmm, må få prøvd det en gang. Føler jeg får gjort stort sett de samme sprellene med suit på :)
Må bare ta høyde for hodet/ørene og halen.
Ellers minner det meg om en av mine eldre youtube favoriter: https://www.youtube.com/watch?v=Hk6WX3Phg3I

di 2 var hakke spensti :P

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20859 på: 21. jul, 2015, 17:42 »
Da var man hjemme igjen :3 litt deilig bortsett fra at været er dårlig og jobb imorgen.. Var ikke plass på flyet hjem i utgangspunktet, men fikk sitte i cockpit istedet x)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20860 på: 21. jul, 2015, 18:46 »
Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

It is? Hmm, må få prøvd det en gang. Føler jeg får gjort stort sett de samme sprellene med suit på :)
Må bare ta høyde for hodet/ørene og halen.
Ellers minner det meg om en av mine eldre youtube favoriter: https://www.youtube.com/watch?v=Hk6WX3Phg3I

Fandt ut at det er vanskelig å slå hjul og hoppe på trampolinen  i fullsuit

Har sett på YouTube om parkour med fursuit, må jo bli varmt selvsagt, men også endel slitasje eller risiko for å ødelegge suiten som ikke akkurat er gratis heller. Sikkert greit å være forsiktig med den også. Men det ser jo flott ut med parkour i fullsuit da!


Ja var litt usikker selv med om hode ble for stort å komm til å kresje i trampolinen , men det gikk bra.
Har sett den videon før. Enig med at de er utrolig spensti
Ja parkour i suit er stilig å se på, men kjipt hvist du ødelegger suiten ja.. Så lenge du er litt forsiktig så skal det nokk gå bra
Lagde en video selv
https://m.youtube.com/watch?v=nmY4c3xJeLs
« Siste redigering: 21. jul, 2015, 18:48 av Chesta »

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20861 på: 21. jul, 2015, 20:35 »
@Chesta  så begge videoene, jeg brekker nok nakken om jeg skal prøve på å hoppe etter de karene der - uten suit også..
Forøvrig fikk jeg lyst på trampoline(tåler de ajering fra en på 95kg?), men trur jeg ikke skal tøye budsjettet mer enn til et akebrett til vinteren - eller en rattkjelke. Hmmm, innbiller meg at et akebrett er bedre i løssnøen i tilfellet jeg ikke aker ned i skiløypa i lia ovenfor meg. Trim opp lia og moro ned!  [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20862 på: 21. jul, 2015, 21:02 »

Ja var litt usikker selv med om hode ble for stort å komm til å kresje i trampolinen , men det gikk bra.
Har sett den videon før. Enig med at de er utrolig spensti
Ja parkour i suit er stilig å se på, men kjipt hvist du ødelegger suiten ja.. Så lenge du er litt forsiktig så skal det nokk gå bra
Lagde en video selv
https://m.youtube.com/watch?v=nmY4c3xJeLs
Veldig kul suit! [w-happy] Lagde du den selv?

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20863 på: 21. jul, 2015, 21:15 »


Ja var litt usikker selv med om hode ble for stort å komm til å kresje i trampolinen , men det gikk bra.
Har sett den videon før. Enig med at de er utrolig spensti
Ja parkour i suit er stilig å se på, men kjipt hvist du ødelegger suiten ja.. Så lenge du er litt forsiktig så skal det nokk gå bra
Lagde en video selv
https://m.youtube.com/watch?v=nmY4c3xJeLs

stilig film chesta :P   det er digg med trampoline :P   

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20864 på: 21. jul, 2015, 21:19 »
@Chesta  så begge videoene, jeg brekker nok nakken om jeg skal prøve på å hoppe etter de karene der - uten suit også..
Forøvrig fikk jeg lyst på trampoline(tåler de ajering fra en på 95kg?), men trur jeg ikke skal tøye budsjettet mer enn til et akebrett til vinteren - eller en rattkjelke. Hmmm, innbiller meg at et akebrett er bedre i løssnøen i tilfellet jeg ikke aker ned i skiløypa i lia ovenfor meg. Trim opp lia og moro ned!  [w-happy]

Tipper de skal tåle det
Jeg og begge foreldrene mine har nå vært på den samtidig og den er fortsatt hel.

Ja var litt usikker selv med om hode ble for stort å komm til å kresje i trampolinen , men det gikk bra.
Har sett den videon før. Enig med at de er utrolig spensti
Ja parkour i suit er stilig å se på, men kjipt hvist du ødelegger suiten ja.. Så lenge du er litt forsiktig så skal det nokk gå bra
Lagde en video selv
https://m.youtube.com/watch?v=nmY4c3xJeLs
Veldig kul suit! [w-happy] Lagde du den selv?

Tusen takk , ja har laget den selv.
Har et emne her på forumet der jeg har litt progress bilder og en video på yt-kanalen min med en video der den blir laget



Ja var litt usikker selv med om hode ble for stort å komm til å kresje i trampolinen , men det gikk bra.
Har sett den videon før. Enig med at de er utrolig spensti
Ja parkour i suit er stilig å se på, men kjipt hvist du ødelegger suiten ja.. Så lenge du er litt forsiktig så skal det nokk gå bra
Lagde en video selv
https://m.youtube.com/watch?v=nmY4c3xJeLs

stilig film chesta :P   det er digg med trampoline :P   

Takk :D
Ja det er det [w-happy]

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20865 på: 21. jul, 2015, 21:53 »
@Chesta Da bør en slik tåle meg  [w-happy]

Da et det penga det står på, naboene har slutta å lure på om jeg er gæren så det er bare kjøre på om jeg skulle ha råd til trampoline - så jeg trenger ikke å bekymre meg for om de stusser på at en som nærmer seg 40 leiker seg med en slik! Men trur et akebrett el.lign er mer innenfor budsjett og plass  [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20866 på: 21. jul, 2015, 22:55 »
@Chesta Da bør en slik tåle meg  [w-happy]

Da et det penga det står på, naboene har slutta å lure på om jeg er gæren så det er bare kjøre på om jeg skulle ha råd til trampoline - så jeg trenger ikke å bekymre meg for om de stusser på at en som nærmer seg 40 leiker seg med en slik! Men trur et akebrett el.lign er mer innenfor budsjett og plass  [w-happy]

Du kan jo spare vist du har veldig lyst på en trampoline.
Har nå ikke hørt om noen aldersgrense på trampoliner så ser ikke noe galt i att voksne skal bruke trampoliner uten at det må være for at de er med ungene sine el noe sånt. Å om det er greit at jeg spør, hvorfor skulle naboen din tru at du er gærn?
Vel akebrett funker jo også

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20867 på: 21. jul, 2015, 23:06 »
Føler meg så smart som setter med ned å gamer når jeg hadde litt vondt i hodet. Nå har jeg veldig vondt i hodet og kommer ikke til å få sove >.<

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20868 på: 22. jul, 2015, 00:25 »
Føler meg så smart som setter med ned å gamer når jeg hadde litt vondt i hodet. Nå har jeg veldig vondt i hodet og kommer ikke til å få sove >.<

Kjenner meg igjenn der xD meeen legger en til Metal, heavy metal, eller hardcore dubstep så gjør det vondt værre oAo  har jeg erfart, og prøve å sove med dundrende hodepine hjelper ikke stort  ≥﹏≤

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20869 på: 22. jul, 2015, 00:25 »
Du kan jo spare vist du har veldig lyst på en trampoline.
Har nå ikke hørt om noen aldersgrense på trampoliner så ser ikke noe galt i att voksne skal bruke trampoliner uten at det må være for at de er med ungene sine el noe sånt. Å om det er greit at jeg spør, hvorfor skulle naboen din tru at du er gærn?
Vel akebrett funker jo også


Lite å spare av fra, penga går til andre ting som jeg tross alt må prioritere først. Men får se på sikt om ting blir litt mer romslig.

Jeg har av ulike årsaker levd et anna liv enn hva som er normalen, så ting blir jo lagt merke til og folk kan være litt raske til å trekke konklusjoner. Nå er det jo ikke det verste en kan finne på å bruke trampoline, jeg er tross alt ingen voldsmann eller knivraner, jeg vil påstå at det er sysler som er mindre sosialt akseptabelt..  [w-wink] Nå er det vel ikke så farlig med de to nærmeste da, ene er jo tremenningen min og slekt  [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20870 på: 22. jul, 2015, 01:11 »
Har du noengang hatt den følesen når du prøver å sove men hjernen din gidder ikke? Den sier liksom: "Nei nå er jeg lei! I natt skal vi bare tenke på en haug med masse random sh*t." Så du enderopp med å klage på det på en forum istede for å faktisk prøve å sove :/

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20871 på: 22. jul, 2015, 01:30 »
Har du noengang hatt den følesen når du prøver å sove men hjernen din gidder ikke? Den sier liksom: "Nei nå er jeg lei! I natt skal vi bare tenke på en haug med masse random sh*t." Så du enderopp med å klage på det på en forum istede for å faktisk prøve å sove :/

hehe pleier ikkje å klage på forum om det :P men eg harn følesen nesten kvar natt ^^    insomnia ftw

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20872 på: 22. jul, 2015, 01:35 »
Har du noengang hatt den følesen når du prøver å sove men hjernen din gidder ikke? Den sier liksom: "Nei nå er jeg lei! I natt skal vi bare tenke på en haug med masse random sh*t." Så du enderopp med å klage på det på en forum istede for å faktisk prøve å sove :/

hehe pleier ikkje å klage på forum om det :P men eg harn følesen nesten kvar natt ^^    insomnia ftw
lol ;D Hvorfor er det sånn at det er lettere å være våken til kl. 6 enn å våkne kl. 6?
« Siste redigering: 22. jul, 2015, 01:39 av yeahsure0 »

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20873 på: 22. jul, 2015, 01:40 »
simpelt  skall du opp kl 6 så sliter du for du har mulig bare sove 1-2 timer ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20874 på: 22. jul, 2015, 01:48 »
depresjonen sniker seg inpå meg veldig lett virker det som, spesielt når jeg ikke er sosial. Når jeg er sosial så glemmer jeg av sånne ting.

Hjelper litt å ha venner å snakke med på skype da. Skulle ønske det var mer en irl meetup enn bare en skypesamtale, though. Oh well. Finnmark er litt drit sånn sett.

Jeg er også typen kosesyk. Av typen, vil egentlig bare ha fysisk kontakt med noen andre, hvor de kan massere meg på ryggen for eksempel, eller andre veien hvor jeg masserer dem. That'd be nice. Håper jeg ikke høres ekkel ut når jeg sier det da :s