Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829076 ganger)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21125 på: 01. sep, 2015, 13:31 »
greide og få vann på den nye mobilen så den ligger til sjokktørking atm :c

update: den vil fortsatt ikke skru seg på...

anotha update: kjøpte sonebiletten litt for tidlig i dag før jeg skulle på skolen, så den gikk ut i mens jeg var på bussen :):):) den ene gangen det var kontroll :):):):):):):) må betale 950kr :):):):):):):):):):):)
pluss at jeg skal ta trafikalt snart som betyr enda mere penger ut av vindu...
+ billett til CosJap...

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21126 på: 01. sep, 2015, 15:55 »
greide og få vann på den nye mobilen så den ligger til sjokktørking atm :c

update: den vil fortsatt ikke skru seg på...

anotha update: kjøpte sonebiletten litt for tidlig i dag før jeg skulle på skolen, så den gikk ut i mens jeg var på bussen :):):) den ene gangen det var kontroll :):):):):):):) må betale 950kr :):):):):):):):):):):)
pluss at jeg skal ta trafikalt snart som betyr enda mere penger ut av vindu...
+ billett til CosJap...

Snakker vi Ruter i Oslo/Akershus?

I så fall skal du ikke måtte betale den boten så vidt jeg vet. Om du hadde gyldig billett ved reisens begynnelse skal du kunne fullføre reisen selv om billetten går ut i mellomtiden. (Er ikke 110% sikker, men 99%) Du kan prøve å klage?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21127 på: 01. sep, 2015, 17:10 »
jeg hater når folk sier "katter er onde", "katta di burde du bli kvitt", "jeg hater katter pga -insert jævlig dårlig grunn her-", "katter er devilspawn og de burde purges", "få deg hund istede"

Det er utrolig.. deprimerende å høre first of all. Og secondly så er det veldig infuriating. Katter er ikke noe helvettesdyr, det er bare visse mennesker som absolutt ikke skulle hatt dyr som får aggresive katter. Jeg oppdro begge kattene mine til at de skal tåle å bli bært på og kosa med, selv om de ikke er glad i det. Den dag i dag så er den ene katten jeg har igjen kjempeforsiktig, selv om hun er begynt å bli sint (som når unger kødder med med henne). Hun er også en god anti depressant. Hun kommer opp til meg akkurat før jeg får panikkanfall, og prøver å roe meg ned, det er også mange ganger at hun går inn i senga mi og stiller seg, og roper til jeg kommer. Det er en fin måte å få meg ut av en situasjon, og hun gjør det perfekt (uten noe trening)

Jeg blir så utrolig lei meg når folk sier sånne ting om katten min. Spesielt siden hun er et sånn fantastisk dyr. Bare fordi at noen katter er jævlige betyr ikke at alle er det. Det er som å si at alle mennesker er hvite. Doesn't work like that m8.

nå skal jeg gå å være sur og irritert over folk som sier slikt og se på youtube. Fordi goddamnit hmph..

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21128 på: 01. sep, 2015, 18:02 »
Har fått meg en pretty Sweet Ghostbusters Collectionsy Collections greie (Comics) og fant The Strain 2,3 og 4 :D! som jeg har lett etter pretty much very lenge xD

også shoppet mat og fått gamet en del Dishonored på playstation 4! som er et helt fantastisk spill! og bare woah woah wow!

merker veldig fort at nå som jeg har så mye fritid, så har jeg veldig få folk som jeg faktisk kan henge med. og det å få nye venner er så utrolig vanskelig xD men oh well, gotta try
Death And Despair


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21129 på: 01. sep, 2015, 18:26 »
"Snakker vi Ruter i Oslo/Akershus?

I så fall skal du ikke måtte betale den boten så vidt jeg vet. Om du hadde gyldig billett ved reisens begynnelse skal du kunne fullføre reisen selv om billetten går ut i mellomtiden. (Er ikke 110% sikker, men 99%) Du kan prøve å klage? "

jeg hadde mulighet til og vise biletten jeg hadde kjøpt til kontrollen, men fordi den andre mobilen fikk vann på seg så måtte jeg bruke min gamle som nesten ikke funker... altså jeg fikk ikke gått inn på "mine billetter" for og vise at jeg hadde kjøpt _altså_  jeg hadde ikke bevis på at jeg hadde kjøpt :/

annen update: mobilen funker igjen etter at vi putta den i ovnen :v nå ble jeg glad
« Siste redigering: 01. sep, 2015, 18:29 av Paxy »

Elliefur

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21130 på: 01. sep, 2015, 19:13 »
jeg hater når folk sier "katter er onde", "katta di burde du bli kvitt", "jeg hater katter pga -insert jævlig dårlig grunn her-", "katter er devilspawn og de burde purges", "få deg hund istede"

Anbefaler å søke etter "People Who Hate Cats Meet Kittens" på YouTube. Bare gjør det, det er så søtt! :) En venninne viste meg snutten for første gang i dag tidlig og så tenkte jeg på den når jeg leste innlegget ditt. Er helt enig med deg, og mange ganger så er det ikke en gang katta det er noe galt med, men hvordan folk behandler dyra som er problemet. Men folk har sine fordommer... :(

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21131 på: 01. sep, 2015, 19:21 »
satte nettop sammen en stol :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21132 på: 01. sep, 2015, 23:02 »
jeg hater når folk sier "katter er onde", "katta di burde du bli kvitt", "jeg hater katter pga -insert jævlig dårlig grunn her-", "katter er devilspawn og de burde purges", "få deg hund istede"

Anbefaler å søke etter "People Who Hate Cats Meet Kittens" på YouTube. Bare gjør det, det er så søtt! :) En venninne viste meg snutten for første gang i dag tidlig og så tenkte jeg på den når jeg leste innlegget ditt. Er helt enig med deg, og mange ganger så er det ikke en gang katta det er noe galt med, men hvordan folk behandler dyra som er problemet. Men folk har sine fordommer... :(
Fine videoen. :D Sært at folk ikke liker katter, jeg har møtt noen som ikke liker dem, men de er veldig i mindretall. Best animals. Kommer til å skaffe meg minst to så snart jeg har mulighet til å ha katt. c:

Våknet med forkjølelse i dag. Do not want. Blir så sliten bare av å være våken, så jeg får ikke gjort stort. :c

Jdbye

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21133 på: 02. sep, 2015, 00:31 »
Akkurat tilbake fra ferie i går, og fortsatt trøtt etter flyreisen som var midt på natta. Har ikke fått sjansen til å sove ut ordentlig enda. Skjer ikke så mye annet egentlig  :P 

Så nettopp wolf children. WHAT ARE THESE FEELS

herlighet ka ein rørende film    terningkast 6 :P
denne må dåke bare se vist ikkje dåke har sett den
linken for meg  http://putlocker.ms/watch-wolf-children-online-free-putlocker-2012.html   
Kan si meg enig i det, beste anime-filmen jeg har sett på lenge. Studio Ghibli har også mange bra.
« Siste redigering: 02. sep, 2015, 00:37 av Jdbye »

Elliefur

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21134 på: 02. sep, 2015, 04:05 »
Våknet av at det tordnet noe helt villt og det tar visst aldri slutt. Kom nettopp hjem fra ferien så har ikke noe mat i kjøleskapet what so ever. Må vel ut i regnet da... Har egentlig bare lyst til å sitte i pysj foran macen og se på YouTube eller spille DS hele morgenen, men er så sykt sulten.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21135 på: 02. sep, 2015, 07:26 »
Jeg tok verdens kjappeste dusj i dag, den var såppas kjapp at jeg ikke inså hvor trøtt jeg er før jeg satt meg ved datamaskinen. jeysus.

skal ha aktivitetsdag i dag. Kanskje jeg skal ta med meg en termos med kaffe... 8)

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21136 på: 02. sep, 2015, 16:02 »
Skolen driver å tukkler med noe så jeg står ikke som registrert elev som betyr at jeg ikke kan få penger enda -.- why! i need cash

Anyway, Deilig å ha litt fri slik at det er mulig å drive med andre ting også. skal snart selge en bil sånn at jeg får mer penger til suitkonto =^-^= en konto som har en tendens til å tømme seg på helt unødvendige ting.. skulle fått en låst konto eller noe >.< og ellers er det relativt lite å gjøre i dag. Er tom for brød så har bare kjøtt å spise og det er forsåvitt greit nok xD jeg liker kjøtt. men det tar jo litt tid å lage da så er kanskje litt upraktisk å ikke dra på butikken å kjøpe brød.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21137 på: 02. sep, 2015, 16:07 »
Slitsom dag på jobb idag og utrolig mange oppdrag i morgen ugh, men men bedre enn å ikke ha noe å gjøre!

Gleder meg til suiten blir ferdig, makeren har begynt å lage den. :3
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21138 på: 02. sep, 2015, 16:55 »
Vært på cafe med min bestevenninne og kjøpt sparkesykkel i dag, kjempesliten nå.. må ha litt pause fra sosiale sammenkomster et par dager kjenner jeg.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21139 på: 02. sep, 2015, 17:19 »
Hnnng. Sparkesykkel. DET er savn det. o:

Jeg har vært helt utslitt i siste, det er utrolig irriterende. Klarer ikke sette fingeren på hvorfor heller.. :s

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21140 på: 02. sep, 2015, 19:21 »
Jeg har vært helt utslitt i siste, det er utrolig irriterende. Klarer ikke sette fingeren på hvorfor heller.. :s
samme her, sovner så fort jeg kommer inn døra hjemme. bare akkurat siste uken har jeg vært så sliten...
--
får ikke busskort fra skolen likevel fordi Akershus ikke støtter osloskoler tydligvis? det blir enda 3400+kr jeg må bruke :c
bestilte nettopp nytt bankkort etter at det andre ble fullstendig borte, får med bilde av Pax på \^_^/

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21141 på: 02. sep, 2015, 19:52 »
Nå blir det en kveld med Metal Gear og pizza for meg!  [w-happy] [w-happy]

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21142 på: 02. sep, 2015, 23:35 »
En grei dag å fylle tiden med aktiviteter. Også er det en annen kveld der ingen ting skjer... pomf. That's life.

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21143 på: 03. sep, 2015, 12:26 »
jeg hater når folk sier "katter er onde", "katta di burde du bli kvitt", "jeg hater katter pga -insert jævlig dårlig grunn her-", "katter er devilspawn og de burde purges", "få deg hund istede"

Det er utrolig.. deprimerende å høre first of all. Og secondly så er det veldig infuriating. Katter er ikke noe helvettesdyr, det er bare visse mennesker som absolutt ikke skulle hatt dyr som får aggresive katter. Jeg oppdro begge kattene mine til at de skal tåle å bli bært på og kosa med, selv om de ikke er glad i det. Den dag i dag så er den ene katten jeg har igjen kjempeforsiktig, selv om hun er begynt å bli sint (som når unger kødder med med henne). Hun er også en god anti depressant. Hun kommer opp til meg akkurat før jeg får panikkanfall, og prøver å roe meg ned, det er også mange ganger at hun går inn i senga mi og stiller seg, og roper til jeg kommer. Det er en fin måte å få meg ut av en situasjon, og hun gjør det perfekt (uten noe trening)

Jeg blir så utrolig lei meg når folk sier sånne ting om katten min. Spesielt siden hun er et sånn fantastisk dyr. Bare fordi at noen katter er jævlige betyr ikke at alle er det. Det er som å si at alle mennesker er hvite. Doesn't work like that m8.

nå skal jeg gå å være sur og irritert over folk som sier slikt og se på youtube. Fordi goddamnit hmph..


Folk med den holdninga burde ikke ha dyr i det hele tatt! Jeg er glad jeg liker både katter og hunder. Har hatt to katter, husker den sibirske huskyen jeg hadde adopterte med en gang den kattungen jeg kom hjem med for endel år sia. Han tålte ikke andre katter og jeg måtte redde leieboerens katt ut av kjeften på han(gikk bra med katten), men mot kattene mine var han den omsorgsfulle "far".

Dyr er bra antidepressiva! Er du snill mot dyra er dyra snille mot deg, stort sett - og de som ikke er så snille så kan mye av årsaken spores til menneskene rundt det på den eller den andre måten enten gjennom vanskjøtsel eller feil avl.
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21144 på: 03. sep, 2015, 15:28 »
Da har jeg fått meg praksisplass på Oslo Dyrebutikk, og fått vite at hvis jeg gjør en god jobb der så er jeg garantert en fast stilling! :'3 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nå vet dere hvor dere skal handle til dyrene deres -w-

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21145 på: 03. sep, 2015, 15:31 »
Da har jeg fått meg praksisplass på Oslo Dyrebutikk, og fått vite at hvis jeg gjør en god jobb der så er jeg garantert en fast stilling! :'3 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nå vet dere hvor dere skal handle til dyrene deres -w-

gratulerer å masse :P
er litt langt for meg å handle hos deg da ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21146 på: 03. sep, 2015, 17:54 »
Da har jeg fått meg praksisplass på Oslo Dyrebutikk, og fått vite at hvis jeg gjør en god jobb der så er jeg garantert en fast stilling! :'3 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nå vet dere hvor dere skal handle til dyrene deres -w-
omg so jelly. hvordan gikk det til? er det plass til flere? >w>

Edit: Ringte dem og de sa jeg skulle kontakte NAV. Om nav sa ja skulle jeg få et intervju. So excited! Skjelver. x_x
« Siste redigering: 03. sep, 2015, 18:23 av Atrox »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21147 på: 03. sep, 2015, 23:12 »
GLEDER MEG TIL I MORGEN!!! <3 O3O skal sååå kose meg i morgen <3 filmer! serier! morgen rutine... dra på mat-innkjøpet! og~og~og middag grillet kylling med hvitløksmør! NOM NOM! dessert ferske Kokosboller! nom nom<3  kos med samboern min <3

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #21148 på: 03. sep, 2015, 23:24 »
7 likes unna 1000 på facebooksiden min  [laugh]

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21149 på: 04. sep, 2015, 01:06 »
Da har jeg fått meg praksisplass på Oslo Dyrebutikk, og fått vite at hvis jeg gjør en god jobb der så er jeg garantert en fast stilling! :'3 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nå vet dere hvor dere skal handle til dyrene deres -w-

Gratulerer! Er vel ikke den verste jobben en kan ha!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau