Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823886 ganger)

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21375 på: 19. okt, 2015, 23:54 »
Hmm.. er klokka bare 12? kanskje jeg burde gjøre ferdig leksene mine nå? Eeeeeller være litt mer på omegle xD

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21376 på: 20. okt, 2015, 03:26 »
eg mast og bestemoren min i helgen :( hun var 91år og hadde vert veldig sjuk over ein lengre periode
ikkje missforstå men var kansje for det beste at hun sovna stille og rolig inn uten noke smerte, men er tungt å miste familie

Kondolerer så mye! Ikke moro når de en er glad i har vondt, er det kun en vei det går er det iallefall fint å tenke på at dem man er glad i ikke lider mer. I det minste, er en mager trøst kanskje for en vil jo helst at de skal være der til evig tid!
Jeg mista tanta mi for kort tid sia, hun var alvorlig kreftsyk men det ble ikke oppdaget i tide/tidligere og hun døde etter et kort sykeleie. Jeg hadde ikke mye kontakt med henne men tenkte liksom å ta litt mer kontakt få høre med henne om henne og faren min i gamle dager bla..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21377 på: 20. okt, 2015, 07:34 »

eg mast og bestemoren min i helgen :( hun var 91år og hadde vert veldig sjuk over ein lengre periode
ikkje missforstå men var kansje for det beste at hun sovna stille og rolig inn uten noke smerte, men er tungt å miste familie

Kondolerer!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21378 på: 20. okt, 2015, 09:25 »
griner fordi no moneys no lunch.

griner også fordi vi har samme faget hele dagen.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21379 på: 20. okt, 2015, 09:57 »
tusen takk wolfheart og chesta

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21380 på: 20. okt, 2015, 19:36 »
griner fordi no moneys no lunch.

griner også fordi vi har samme faget hele dagen.

Jeg har også pengeproblemer. men jeg kommer meg ikke på skolen i det heletatt da >.< får ikke sove om natta og er skikkelig stresset fordi jeg har masse regninger jeg ikke får betalt og betalingsannmerkninger på 6000 kroner så urgh. Det gjør meg skikkelig deprimert og jeg kan ikke begynne å søke jobb nå som det er under 2 uker til fagprøven.. også begynner jeg å bli lei å fortelle noen av vennene mine at jeg ikke har penger til å kjøpe masse unødvendige greier. De maser altså så sinnsykt mye

På den posetive siden så er det veldig kort tid til jeg kan søke jobb :D og jag har nettopp laget meg en helt utmerket kaffe

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21381 på: 20. okt, 2015, 22:03 »
Jeg har bestilt en ny seng til 12000 ^^ Til å erstatte en gammel roten ramme madrass. Jeg håper jeg og kjæresten får mange gode timer på den sammen. ^.^ <3
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21382 på: 21. okt, 2015, 10:15 »
Jeg fikk beskjed om engelsk innlevering på mandag, samme dagen var jeg ute på øvelse til klokka 18 + at jeg ellers ikke hadde tid til engelsk innlevering + at jeg trengte netflix for å gjøre oppgaven noe jeg ikke har råd til. Skulle låne filmen på biblioteket i går, men huska det ikke + hadde ikke mulighet da jeg var på skolen. Da jeg kom hjem var det masse bedritent drama så jeg glemte av hele pakka.

I DAG ER FREMFØRINGA. OK THANKS.

ellers har jeg 5+ også videre i engelsk, så jeg vet ikke hvor stor skade det gjør, men ugh ;_;

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21383 på: 21. okt, 2015, 12:01 »
Jeg fikk beskjed om engelsk innlevering på mandag, samme dagen var jeg ute på øvelse til klokka 18 + at jeg ellers ikke hadde tid til engelsk innlevering + at jeg trengte netflix for å gjøre oppgaven noe jeg ikke har råd til. Skulle låne filmen på biblioteket i går, men huska det ikke + hadde ikke mulighet da jeg var på skolen. Da jeg kom hjem var det masse bedritent drama så jeg glemte av hele pakka.

Kan de tvinge deg til å kjøpe et abonnement du ikke har da? O.o
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21384 på: 21. okt, 2015, 13:04 »
Det kjedeligste som finnes er når man skal stalke folk på Facebook, men så har de lukket profil :l Får finne på noe annet da!

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21385 på: 21. okt, 2015, 15:49 »
Ææææ!! Kjæresten kommer i november!! gleder meg!!

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21386 på: 21. okt, 2015, 17:05 »
Woooo, ser så syykt fram til 2 og en halv times teater i morra. <.< Skal se noe som heter Sweeny Todd. Så fristende ._.
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21387 på: 21. okt, 2015, 17:07 »
Jeg fikk beskjed om engelsk innlevering på mandag, samme dagen var jeg ute på øvelse til klokka 18 + at jeg ellers ikke hadde tid til engelsk innlevering + at jeg trengte netflix for å gjøre oppgaven noe jeg ikke har råd til. Skulle låne filmen på biblioteket i går, men huska det ikke + hadde ikke mulighet da jeg var på skolen. Da jeg kom hjem var det masse bedritent drama så jeg glemte av hele pakka.

Kan de tvinge deg til å kjøpe et abonnement du ikke har da? O.o

siden jeg er en master haxxor så fant jeg filmen en annen plass på nettet for free. Vi hadde heldigvis ikke fremlegg før neste uke, så jeg får tid til å gjøre det ferdig *phew*.

feilinformasjon er flotte greier as ;)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21388 på: 21. okt, 2015, 18:00 »
Bleh, føler meg litt meh akkurat nå.
Er egentlig bare sliten etter å ha brukt 2 timer på å felle tre-fire trær, og irritert over at Metal Gear Solid 5 ikke lagrer ordentlig slik at jeg plutselig ligger 6-7 timer med gameplay bak.

Kanskje noe annet også, men det blir bare masse småpirk over alt :v

Greit å ha "helg" nå da. Fri torsdag og fredag c:

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21389 på: 21. okt, 2015, 20:12 »
Dag 8.

Ligger fortsatt på dødsleia og hoster lungene ut av meg. Håper det er et lys i enden av tunnelen.

Har lyst å komme meg tilbake på jobb snartttttttt argh.
FurAffinity          DeviantArt


vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21390 på: 21. okt, 2015, 22:05 »
liten tanke tømming :P

lengter etter noken å finne ein leilighet med og dele livet :P blir liksom ensomt i lenged å ikkje ha noken

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21391 på: 21. okt, 2015, 22:10 »
tror jeg begynner å bli syk ._. ikkje braaaa, men men, får håpe det er borte til i morgen. har fått lov å lage tegneserie på de 4 neste torsdagene, har virkelig ikke lyst til å miste de timene x)

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21392 på: 23. okt, 2015, 04:50 »
Begynner å bli litt lei av å kjøre spill på integrert grafikk nå. Helt siden skjermkortet mitt røyk har jeg bare kunne spilt gamle og relativt lite krevende spill, som er greit nokk en stund. Men lengter egentlig litt etter de store mer krevende spillene som GTA5 og Mad Max. ja også når jeg kjører på VGA i full oppløsning så blir litt av skjermen borte, så idk what that is about.

Anyway! nå har den læreren jeg så inderlig hater endelig fått sparken så det kan kanskje hende jeg faktisk drar på skolen D: åja, klassetur til neste uke! yay =D har ikke vært på skolen på .. eh. lenge? >.< derfor jeg poster innlegg så sent nå, prøver å snu døgnrytmen og har veldig lite annet å gjøre sånn bortsett fra å klage på at SimCity nekter å starte og se på Scrubs =^-^=

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21393 på: 23. okt, 2015, 17:48 »
Var ute med en venninne som jeg tbh slutta å være sammen med pga alt dramaet hennes. La oss si at vi hadde det greit til vennene hennes kom.. De var alt fra 16-24 år og røyka og snuste ;-; det gjør nok noen her også men når jeg er 14 år så vil jeg helst holde meg unna alt sånt

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21394 på: 23. okt, 2015, 21:01 »
Var ute med en venninne som jeg tbh slutta å være sammen med pga alt dramaet hennes. La oss si at vi hadde det greit til vennene hennes kom.. De var alt fra 16-24 år og røyka og snuste ;-; det gjør nok noen her også men når jeg er 14 år så vil jeg helst holde meg unna alt sånt

Jeg er snart 20 og jeg røyker, og jeg er ikke skummel... eller jeg liker iallefall å tro det?

Snakker om røyk. Jeg prøver å ta det rolig når det gjelder røyk siden jeg er så og si blakk nowadays, men jeg ser sigaretter absolutt overalt, i serier og anime jeg ser, på TV, folk nevner det, og jeg kjenner jeg dør litt invenndig xD

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21395 på: 23. okt, 2015, 21:16 »
Var ute med en venninne som jeg tbh slutta å være sammen med pga alt dramaet hennes. La oss si at vi hadde det greit til vennene hennes kom.. De var alt fra 16-24 år og røyka og snuste ;-; det gjør nok noen her også men når jeg er 14 år så vil jeg helst holde meg unna alt sånt

Jeg er snart 20 og jeg røyker, og jeg er ikke skummel... eller jeg liker iallefall å tro det?

Snakker om røyk. Jeg prøver å ta det rolig når det gjelder røyk siden jeg er så og si blakk nowadays, men jeg ser sigaretter absolutt overalt, i serier og anime jeg ser, på TV, folk nevner det, og jeg kjenner jeg dør litt invenndig xD

Tror han tenkte mer på de som er ned mot 16, og det er jo ikke sunt :p

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21396 på: 23. okt, 2015, 21:40 »
^vell, dem sa iallefall 16 - 24 ;p

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #21397 på: 24. okt, 2015, 10:08 »
Var ute med en venninne som jeg tbh slutta å være sammen med pga alt dramaet hennes. La oss si at vi hadde det greit til vennene hennes kom.. De var alt fra 16-24 år og røyka og snuste ;-; det gjør nok noen her også men når jeg er 14 år så vil jeg helst holde meg unna alt sånt

Liker ikke røyk så godt heller :/ Blir døsig og kvalm av lukta.

Har venner som røyker, men de går unna om de må røyke nærme meg.


Føler d å røyke blir d samme som å brenne penger nesten.


Det er dyrt og det er ikke sunt.

P.S nei jeg hater ilke folk som røyker og folk for love til å gjøre hva de vil med sine penger :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21398 på: 24. okt, 2015, 13:27 »
Vennina mi er en engel, hun kjøpte en pakke røyk til meg <33 Hun bruker å få vodka av meg da, så det går jo opp :3

ble mye røyksnakk her as. Skifte tema is go!

Jeg gurgla et shot vademecum i dag morrest. Pusten min er faen mega smooth atm.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21399 på: 24. okt, 2015, 14:18 »
yay. har jo bare 3 krona igjen på kontoen min..

men men. skal ikke  klage
rererere i'm a tromso dragon. rawr