Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!

Din status!

<< < (2/4510) > >>

Corona:

--- Sitat fra: MoonTiger[55] på 16. okt, 2008, 17:39 ---@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^

--- Slutt sitat ---
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D

aerion:

--- Sitat fra: Villdyr på 16. okt, 2008, 17:45 ---
--- Sitat fra: MoonTiger[55] på 16. okt, 2008, 17:39 ---@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^

--- Slutt sitat ---
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D

--- Slutt sitat ---
Joda.
Og selv er jeg drita lei folk som påstår at det er så utrolig bra å være "aktør", og så lurer på hvorfor det er så mye stress blandt voksne.
Hvis man holder et jevnt og rolig tempo, i motsettning til å slite seg ut en gang til dagen, lever man lengre, og har høyere faktisk tempo.

Moonie:
Jeg er en laid-back type, som faktisk får masse gjort på jobb! xD

Tirga:
Helt for jævlig,.  har sittet her med enda en innlevering som jeg glemte jeg måtte gjøre,. "innlevering i dag"
arrgh tenker at men ikke får mer en ca 3 timer søvn, før det er på ann igjen,..
Eeeep tanken å være dau trøtt på laboratoriet får meg til å grøsse,..   

Men men,..
Ser på dette jeg har gjort,. Skjønner ikke en dritt av halvparten av det,. "men men" sikkert rett, Meste parten av det  =P

argh, trøtt og lei av hele dette semesteret,.. skal heldigvis ikke ta 65sp neste semester, for å sei det slik  [laugh]
har det ellers ganske greit,.. siden jeg ikke klarer å la vær med å fikle med sikkerhets systemet på skolen,
hihi denne uka har virkelig vært gøyalt,.. "hmm hvem sitt passord er dette?"  hihi trenger jeg å si mer på den fronten  [puzzled]

*wraaah, vil sove, vil ha type,. eller noe, ehh noen,.. Og hvem spiste opp all sjokoladen?*    [razz]

Zaty:
Hmm, du kan alltids på koselade - eeeh, sjokokos - eeeeh.... xD Sjokolade av meg lala <3 *kosepå*

Eg er overtrøtt. xD Og kosesyk.
Hvordan eg har det? Rart. Men helt akseptabelt. Skal jobbe litt nuh, så.. Kveldsjobb eller noe.
Gief moi kos D:

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning