Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4830095 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14625 på: 29. aug, 2013, 07:57 »
Finner ikke 3DSen min :c

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14626 på: 29. aug, 2013, 11:13 »
Whooops
Studenthelsetjenesten neste

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14627 på: 29. aug, 2013, 15:51 »
etter en lang uke uten internett er jeg tilbake forran pcn med et fungerende modem! :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14628 på: 29. aug, 2013, 17:50 »
Eeeh. Jeg burde trene. Men hodepine. Kanskje jeg skal ta meg en tur i skogen i dagslys. Hmm. Jeg tror jeg gjør det, jeg.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14629 på: 29. aug, 2013, 18:15 »
Prøver å få et spill til å funke. Duste Steam som selger spill som ikke virker *shakes fist*

FreeSpirit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14630 på: 29. aug, 2013, 18:31 »
Vel, min dag har vært bra og litt merkelig.

Den begynte litt merkelig.. hadde besøk av en kompis fra i går til i dag.. når jeg våknet kl ni i dag var fyren sporløst forsvunnet. Okey?  går an å si ha de liksom X)
Også spiste jeg en good frokst med egg, bacon og et stoort glass melk:)  (aldri skikkelig frokost uten melk!)

Etter det dro jeg innover mot Hedmarken for å besøke min bror og hans samboer, og her sitter jeg da nå i skrivende stund:) Sitter å prater, ler, spiller kort og hører litt på musikk. :) 

Regner med at kvelden forsetter å bli bra:) 
Don`t let the Fear
Keep you from playing the Game!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14631 på: 29. aug, 2013, 19:02 »
Burde kanskje begynne på å skaffe meg førerkortet snart. Har liksom øvelseskjørt i to år, og tatt noen kjøretimer. I just.. hng. pressure.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14632 på: 29. aug, 2013, 19:09 »
Burde kanskje begynne på å skaffe meg førerkortet snart. Har liksom øvelseskjørt i to år, og tatt noen kjøretimer. I just.. hng. pressure.
Do it! :D Om du har øvelseskjørt så lenge burde det gå lett.

Gikk en times tur. Hodepinen forsvant. Profit.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14633 på: 29. aug, 2013, 19:21 »
Burde kanskje begynne på å skaffe meg førerkortet snart. Har liksom øvelseskjørt i to år, og tatt noen kjøretimer. I just.. hng. pressure.
Do it! :D Om du har øvelseskjørt så lenge burde det gå lett.

Gikk en times tur. Hodepinen forsvant. Profit.

Har fortsatt teori og noe obligatorisk igjen. Også skummelt, også har alle den holdningen, også pressure. Jeg har ikke nok fingre til å kunne telle hvor mange ganger jeg har hørt "trodde du skulle ta lappen med en gang du ble atten jeg?!". e_e

Also. Frisk luft pleier ofte å hjelpe. :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14634 på: 29. aug, 2013, 19:27 »
Jeg er ute på ei hytte i nowhere og de har internett!

HALLELUJA.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14635 på: 29. aug, 2013, 19:32 »
Budsjetterer for resten av året og venter fortsatt på stipend, dumme trege skole!

Btw, senior fur! :3
FurAffinity          DeviantArt


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14636 på: 29. aug, 2013, 21:52 »
Åhgud. Noen ganger, når jeg aner fred og ingen fare, skjer det noe rundt meg som gjør at jeg kommer på My Chemical Romance. Også kommer jeg på at de ikke er et band lenger, og at jeg ikke får sett dem live, også gråter jeg litt mens hjertet knuser. Åhåhåhåh. ;_;


ikke minn meg på det a ;w; *sniff*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14637 på: 29. aug, 2013, 22:05 »
Budsjetterer for resten av året og venter fortsatt på stipend, dumme trege skole!

Btw, senior fur! :3

Über fur, brother! ;D;D;D

--

jeg er kjempetrøtt og jeg får ikke lagt meg å sove fordi folka her bråker sånn. Er på hytte i nowhere med klassen min og RMA2.

fekk.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14638 på: 29. aug, 2013, 22:31 »
Tegnebrettet mitt er teit u.u Driver å zoomer inn og ut hver gang jeg plugger det i :I

Tallis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14639 på: 29. aug, 2013, 22:33 »
Nettopp fått PS Vitaen igjen fra service. Ble visstnok helt ny Vita på meg! [ureshii]

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14640 på: 29. aug, 2013, 23:00 »
Hofta gjør voondt >3<

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14641 på: 30. aug, 2013, 00:12 »
Har fortsatt teori og noe obligatorisk igjen. Også skummelt, også har alle den holdningen, også pressure. Jeg har ikke nok fingre til å kunne telle hvor mange ganger jeg har hørt "trodde du skulle ta lappen med en gang du ble atten jeg?!". e_e

Teori kan gå ganske så greit da. En venn av meg tok teorien etter å ha øvd en stund på prove.no Vil egentlig ikke anbefale det, men nettsida er ganske grei å bruke hvis du har lest gjennom teoriboka en gang. Fikk fem feil på første forsøk etter å ha lest boka og øvd meg i en uke der.
Det som er obligatorisk er faktisk ganske morsomt, spesielt glattkjøringa. Har igjen to obligatoriske timer og oppkjøring her, og så langt har det gått ganske bra.
Og det er aldri for sent. Mor mi fikk lappen når hu var rundt 27 år gammel.


On-t:
Slapper av litt etter å ha øvelseskjørt litt langt med mor mi.
Gikk ganske så bra, og på vei hjem var det utrolig nok første gang det føltes som at jeg kjørte helt selvstendig. Hadde ikke far min som snakket konstant og repeterte ting tre ganger, og heller ikke en kjørelærer som kommenterte på at jeg skulle ha holdt meg lengre til venstre eller gi på mer. x3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14642 på: 30. aug, 2013, 18:34 »
On-t:
Slapper av litt etter å ha øvelseskjørt litt langt med mor mi.
Gikk ganske så bra, og på vei hjem var det utrolig nok første gang det føltes som at jeg kjørte helt selvstendig. Hadde ikke far min som snakket konstant og repeterte ting tre ganger, og heller ikke en kjørelærer som kommenterte på at jeg skulle ha holdt meg lengre til venstre eller gi på mer. x3

Haha, den følelsen er sykt digg ja, er ikke gøy når noen stresser deg hele tiden bak rattet.


Så back med meg selv.
Har fått litt drahjelp av moren min i økonomien og har fått øye på en fin bil på finn som jeg kanskje skal se på hvis alt er i orden i morgen! [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt


Tallis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14643 på: 30. aug, 2013, 20:57 »
Så var det helg igjen da... Og ingen å være med, og ingenting å gjøre på  [sad]

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14644 på: 31. aug, 2013, 00:39 »
Så var det helg igjen da... Og ingen å være med, og ingenting å gjøre på  [sad]

helt motsatt med meg <_< vert på klasse tur i hele dag så til fyso så til gitar time og kom hjem og lagde middag, så fikk vi besøk av tante og onkel som ikke dro før nå. og i morgen skal jeg være på konfirmasjon til en venninne fra 13:30 <_> sliteeee, og har fortsatt en lekse til mandag jeg ikke har fått gjort og må rydde rommet <~<

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14645 på: 31. aug, 2013, 10:03 »
helt motsatt med meg <_< vert på klasse tur i hele dag så til fyso så til gitar time og kom hjem og lagde middag, så fikk vi besøk av tante og onkel som ikke dro før nå. og i morgen skal jeg være på konfirmasjon til en venninne fra 13:30 <_> sliteeee, og har fortsatt en lekse til mandag jeg ikke har fått gjort og må rydde rommet <~<

Ugh livet er hardt av og til ja. >.> I could do your homework to easen up your weekend a bit? xP

Ble ikke noe bil i dag allikevel, viste seg at 5. giret ikke funka på den. o.O

Straks skal jeg ut til en venn og sette sammen PCen hans, så skal vi gå rundt i byen og spille det nye mmoet fra google kalt Ingress.
Sinnsykt kult konsept som bruker google maps som spillkart, man skal ta over portaler, samle xp og hacke ting ute i den virkelige verdenen!
FurAffinity          DeviantArt


Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14646 på: 31. aug, 2013, 17:34 »
Jeg har vært ute og spilt ingress i dag og må si at det spillet er kjempemorsomt. Allerede tatt 4 portaler i drammen :D
Reistance Ftw!

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14647 på: 31. aug, 2013, 17:44 »
Skulle se Monster's University, men det var utsolgt :c Nå sitter jeg i hyblen min med Armit og Pretzel, med masse godis : D

Laget av FreesTyler C:

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #14648 på: 31. aug, 2013, 18:27 »
Sett på FMA brotherhood i hele dag, pluss nesten hele natta hahaha. Burde vel legge meg snart, men
denne animen er så amazing!

Sort of det jeg har gjort i det siste også, bortsett fra å begynne på høgskole :P Noe som er awesome :D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14649 på: 31. aug, 2013, 20:53 »
Jeg har vært ute og spilt ingress i dag og må si at det spillet er kjempemorsomt. Allerede tatt 4 portaler i drammen :D
Reistance Ftw!

Wehey, jeg er ikke den eneste som spiller det! xD

Spiller Enlightened her though.

Har gått 4-5km i dag of requesta portaler rundt i Askim, vanskelig å skaffe XM i det lille hølet her. >.>
FurAffinity          DeviantArt