Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828747 ganger)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14925 på: 08. okt, 2013, 00:39 »
Våknet nå etter omtrent 13-14 timer med soving. Etter at jeg var ferdig med Iron Artisten for i går, så la jeg meg ned og så på litt anime, og deretter slukna jeg som en stein. I dag er formen helt fin, og jeg er veldig glad jeg turte å være med ut blant folk for en gangs skyld ^^

Var gøy å se at du koste deg hos oss på lørdag. ;) du får gi Velvian en kos og litt ekstra fra meg.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14926 på: 08. okt, 2013, 01:35 »
Våknet nå etter omtrent 13-14 timer med soving. Etter at jeg var ferdig med Iron Artisten for i går, så la jeg meg ned og så på litt anime, og deretter slukna jeg som en stein. I dag er formen helt fin, og jeg er veldig glad jeg turte å være med ut blant folk for en gangs skyld ^^

Var gøy å se at du koste deg hos oss på lørdag. ;) du får gi Velvian en kos og litt ekstra fra meg.

Ehehe, håper ikke jeg var for idiot ^^" Ga han nattaklem om det funker? :D
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14927 på: 08. okt, 2013, 01:39 »
hadde vist meir ståltråd og leke meg med, og vips så var eddy der.
nå vet je ikke om jeg tørr og gå og legge meg  [eek]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14928 på: 08. okt, 2013, 11:32 »
heuheu jeg skal til en damedame klokken 1300 og jeg må gå.

jaja.

dsufhasa trøtt.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14929 på: 08. okt, 2013, 18:20 »
Er så glad for at jeg ble ferdig med innleveringen på skolen i dag :D har stresset så fert med den, så blir deilig å.. stresse med de andre innleveringene i stedet ._. yaay

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14930 på: 08. okt, 2013, 18:26 »
Føler meg så mye bedre denne skoleuken enn alle forrige rett og slett fordi å kjøre med bil til skolen er så sinnsykt mangfoldige tusen ganger bedre enn kollektivtrafikk!
1.5 time mer fritid OG en time mer søvn per dag. [w-happy]
Slipper å få kols pga. passiv røyking fra busstasjonen (30 min hver gang) og. xD
FurAffinity          DeviantArt


CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #14931 på: 08. okt, 2013, 18:59 »
Lurer på om man kan leve på hat og jorbæris...?
+

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14932 på: 08. okt, 2013, 19:14 »
Lurer på om man kan leve på hat og jorbæris...?

Lag en videologg/videodagbok om det, I want to zee dis heppen heuheueh

ikke gjør det det er helseskadelig hat er teit og dumt og jordbærissmaker æsj

---

Jeg har kjeksdeig is og daim is, så dere kan allesammen bare gå å legge dere!!

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #14933 på: 08. okt, 2013, 19:37 »
Har ikke kamera og spiser ikke i ofentlighet.  :-\ Har egentlig gått bra så langt, men skeier ut med litt tigermat av og til.
+

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14934 på: 08. okt, 2013, 22:52 »
Nå begynner russetiden virkelig å eksplodere her, med alt dramaet som medfølger. Stor underholdning å se på alle krangle for meg som ikke er bussruss. Føler jeg gjorde et riktig valg der!

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14935 på: 09. okt, 2013, 00:06 »
Går bra med meg! ^^ ser veldig fram til X og Y release/gamehelgen jeg skal ha hos meg! :D ellers så venter jeg fremdeles på penger ifra lånekassen x3 klarer å henge greit med på skolen allikevel da :3 noe mye mer er det ikke å si, jeg er nok ikke en av de mest interessante fursa på her! 8D

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14936 på: 09. okt, 2013, 01:40 »
kanskje man heller faktisk skal blocke alt av connection, sitte alene og tegne innelåst på et rom mens man depperog høreer på musikk...
jeg vil ikke plage andre T__T

får høre det fra ræva hver gang, ikke at det er synd på meg for å høre det, men det er fortsatt noe med det hele som gjør situasjonen 10 ganger verre når personen bruker caps, sier hvor fæl du  er og  man da går for å sjekke om du er blocka fordi du lurer på om personen vil vende tilbake til dette ynklige menneske som ikke viser nok forståelse for DIN situasjon når hun sliter selv....

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14937 på: 09. okt, 2013, 11:19 »
Skyee foreldra dine trenger et slag i ansiktet :V


Jeg har startet dagen ganske fint. Blitt mast en del på av familie som ikke skjønner teknologi men insisterer på å bruke den. Angrer veldig på at jeg ikke dro på bowlingen og avskjedsfesten til Atrox i helgen men jeg ble litt deppa sådan noen sa til meg at jeg kom til å dra fordi jeg var popufur.

PCen min røk her for litt siden det var teit. Harddisk, hovedmålet og batteri på en gang. Prøver med å bytte harddisken med SSD, men det funker ikke bedre, noe er rart med maskinvaren.

Var på Rikshospitalet sist mandag. Nå skal jeg klage litt for å ventilere. Så i slutten av juni var jeg innom til psykolog på Riksen. Jeg fortalte om at jeg ville har hormoner snarest, om ikke bare anti-androgener. Psykologen sa at hun skulle sende en hendvisning til spesialist og at jeg skulle få brev time i begynnelsen av august, siden spesialisten var på ferie i juli. I slutten august ringte jeg resepsjonen og spurte hva som skjedde, når denne timen var, men nei det var ingen, bare en med Overlegen den 1. okt. Så jeg møtte opp til timen og fikk vite at de ikke var sendt noen henvisning, bare notert at jeg ønsket det. Men vi skulle bruke timen som var satt opp til å sette opp en time til spesialist da... ble den 9. desember. Hjertet mitt sank. For jeg har ventet på et brev i over 3 måneder, som jeg ble lovet. Og føler derfor jeg ligger "3 måneder" bak skjema. Har sendt klage til sykehuset for denne behandlingen, det hjelper neppe men jeg føler ihvertfall at noe konstruktivt er kommet ut av det.

Det er det som skjer, ellers bare jobbgreier her i Oslo. Får se hva det blir til fremover. Merker jeg er sliten for jeg har ikke eget sted å bo her nede og kunne trengt et rom for meg selv å slappe av i. Jaja, har ihvertfall funnet ut at Trondheim er et håpløst sted å få jobb uten særlig kompetanse, med mindre man vil sortere frukt.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14938 på: 09. okt, 2013, 14:50 »
Partay hard i leiligheten til Vicceh uten Vicceh!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14939 på: 09. okt, 2013, 15:35 »

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14940 på: 09. okt, 2013, 15:48 »
Partay hard i leiligheten til Vicceh uten Vicceh!

Woo! Partay, partay owo
--
Nettopp kommet hjem fra treningssenteret, og fy søren det er deilig! Gått ned 3 kilo siden jeg startet å trene etter sommerferien, og kan allerede se at jeg ser slankere ut... Life is good ;A; <3
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #14941 på: 09. okt, 2013, 18:07 »
ikke gjør det det er helseskadelig hat er teit og dumt og jordbærissmaker æsj
---
Jeg har kjeksdeig is og daim is, så dere kan allesammen bare gå å legge dere!!
Så ikke liten skrift.  :o Ikke noe som er godt er helseskadelig når man er voksen.  [w-wink] Hat kan være mye rart, jeg ser på det som motivasjon. Jorbæris er digg, så ikke benekt fakta.
Føles som jeg egenhendig ødelegger hele kulturen med å ha en kosete suit med et digert smil på, men heldigvis kan jeg bare klage skriftelig. Dårlige foreldre avler smarte og selvstendige barn, dårlige sykehus er bæsj, jobb er for tapere som ikke kan nave, hvis du går ned i vekt trener du feil og kan noen fortelle meg om partay er slang eller bare rar uttale?  8)
+

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14942 på: 09. okt, 2013, 19:47 »
Partay hard i leiligheten til Vicceh uten Vicceh!
Jeg vil være meeed :'c

Laget av FreesTyler C:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14943 på: 09. okt, 2013, 21:51 »
Skal på Dukkemøte neste helg <3
gleder meg sånt til å møte mange <3
*flails*

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14944 på: 09. okt, 2013, 22:08 »
Jeg vil rett om slett bare dra ut alt av organer i dag å dø...
Låste meg inn på  badet fordi jeg halveis ble trua med å  bli slått, så ville vere alene, rakk akkurat å låse meg inn. Fikk heftig pusteanfall av alt dramaet, lå der å gispet etter luft i halvtime på et varmt gulv med jakke, mens de skrek utenfor med trusler om å ringe politiet,tvangsinnleggelse, og å heve meg ut, kun fordi jeg var sliten i hode og ikke helt i form til å gå noe sted.

ellers er jeg bare håpløs og helt useless om noen forteller meg sine problemer,  tror jeg har noe form for lack of empati/sympati

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #14945 på: 09. okt, 2013, 23:37 »
*Trøste alle som er deppa og dele jorbæris* Er lett å tenke at ingen vet hvordan det er, og mange påstår at de gjør det når de ikke vet noenting. Jorbæris derimot, forstår meg alltid. Spist masse is hver dag, føles bra, samtidig ikke så bra. Må kanskje gå over til en ny smak og trene mindre hvis jeg skal klare en uke til. Å ha fest på en onsdag er udisiplinert, men jeg vil også være med! :P
+

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #14946 på: 10. okt, 2013, 14:33 »
Jeg vil rett om slett bare dra ut alt av organer i dag å dø...
Låste meg inn på  badet fordi jeg halveis ble trua med å  bli slått, så ville vere alene, rakk akkurat å låse meg inn. Fikk heftig pusteanfall av alt dramaet, lå der å gispet etter luft i halvtime på et varmt gulv med jakke, mens de skrek utenfor med trusler om å ringe politiet,tvangsinnleggelse, og å heve meg ut, kun fordi jeg var sliten i hode og ikke helt i form til å gå noe sted.

ellers er jeg bare håpløs og helt useless om noen forteller meg sine problemer,  tror jeg har noe form for lack of empati/sympati


Jeg skal ta en prat med de på lørdagen. Vet ikke helt hva mer jeg for gjort for å være brutalt ærlig, sliter med deppresjon om dagen selv, og må ta meg sammen bare for å makte å komme meg opp av senga om dagen. Folk som ikke har vært mentalt syke ser ikke ut til å ha noen som helst evne til å forstå hva vi gjennomgår.
 Bare send en melding eller ring om det er noe, ok?

Sånn ellers så fikk jeg avslag på lånet mitt så noen operasjon kan jeg bare drite i, i allefall de nærmeste årene. Ellers har jeg ikke orket å ha noe kontakt med noen, og har ingen planer om å feire bursdagen, annet enn en skvett wisky til kaffen kanskje.


« Siste redigering: 10. okt, 2013, 14:37 av Ziggy Wolf »

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14947 på: 10. okt, 2013, 15:08 »
Sååååå kjedelig! Har hatt undervisning hele denne uken,  selv om vi egentlig skal ha hatt studieuke/høstferie!  Talentløse lærere som ikke har klart å legge opp en ordentlig undervisningsplan x3 Ellers så gleder jeg meg fremdeles til X og Y treffet mitt! <3

Og til de her som er depressive og har psykiske problemer,  vi kan kanskje ikke forstå problemene deres fordi vi ikke har de samme problemene,  men da må det jo være opp til dere å hjelpe oss og forstå hvis dere vil ha sympati ^^ blir kanskje litt bombastisk å si at vi aldri kan forstå det, og at det leder til at vi ikke kan gi noe hjelp xP

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14948 på: 10. okt, 2013, 16:54 »
Kattepusen vår ble nettop påkjørt :c
Det var hun som var mest kjælen av alle tre, selv om hun sjeldent var inne. Hadde det vært en av de som er inne ofte så hadde det vært enda værre da. Vet det ikke er mye til trøst, men jeg får da være glad i de kattene som er igjen.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14949 på: 10. okt, 2013, 17:13 »
Så trist, kazookie. :(


Jeg spiller Pokemon X. So far er forandringene jeg ser bra. Men skal ikke spoile for dem som ikke har fått spillet enda.