Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812682 ganger)

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15875 på: 26. jan, 2014, 06:28 »
Super Mario 3D World co-op :D
Første Mario spillet jeg liker siden Sunshine egentlig, så nærmer seg noe nå. (Eller, likte Galaxy også, men litt lett og kjedelig)

On a less fun note.
En god venn tok livet sitt nå på Lørdag. Skjøt seg selv på badet mens kona forsøkte å snakke han ut av det.
Ganske ufattelig da jeg aldri har sett han være annet enn sjeleglad. Alltid et smil, hyggelig og hjelpsom. Faktisk, det blideste og hyggeligste mennesket jeg noensinne har møtt hvis jeg tenker litt på det.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15876 på: 26. jan, 2014, 06:53 »
On a less fun note.
En god venn tok livet sitt nå på Lørdag. Skjøt seg selv på badet mens kona forsøkte å snakke han ut av det.
Ganske ufattelig da jeg aldri har sett han være annet enn sjeleglad. Alltid et smil, hyggelig og hjelpsom. Faktisk, det blideste og hyggeligste mennesket jeg noensinne har møtt hvis jeg tenker litt på det.

Mange som kan være slik dessverre. Prøver jo å være så hyggelig og blid jeg kan selv, men har fortsatt grått når jeg har vært helt alene. Liker egentlig ikke at folk jeg har vært kjent med over lang tid skal vite om jeg har problemer.
Når jeg ble overført til stridstren fikk jeg beskjed om at jeg skulle inn i vakt og sikring, og mest sannsynlig skulle bli satt over til en annen leir sørover. Når vi da fikk beskjed om at troppsjef ikke hadde hørt noe om dette, og at det var synd, leit, trist, dumt etc. at vi hadde blitt lovet det, så raste bare alt sammen for meg. Mistet all tillit til befal og forsvaret generelt, og for første gang i livet mitt fikk jeg tanker om at det å skade meg selv ville vært en "god" løsning. (Gråte foran presten var uaktuelt)

Heldigvis fikk vi melding om det dagen etterpå da, om at vi faktisk skulle ned til området rundt Akershus. Etter det så har jo alt gått kjempebra. + i boka osv. :D

------

Sitter på rommet og slapper av litt før vi skal vaske og deretter stille rommet klokken 08:00
Håper dagen blir rolig.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15877 på: 26. jan, 2014, 11:28 »
Super Mario 3D World co-op :D
Første Mario spillet jeg liker siden Sunshine egentlig, så nærmer seg noe nå. (Eller, likte Galaxy også, men litt lett og kjedelig)

On a less fun note.
En god venn tok livet sitt nå på Lørdag. Skjøt seg selv på badet mens kona forsøkte å snakke han ut av det.
Ganske ufattelig da jeg aldri har sett han være annet enn sjeleglad. Alltid et smil, hyggelig og hjelpsom. Faktisk, det blideste og hyggeligste mennesket jeg noensinne har møtt hvis jeg tenker litt på det.


Uff :c det er ikke hyggelig når sånt skjer *hug*

syns ikke at noen skal oppleve noe sånt ever...

-------

Hei jeg er herved 18 år gammel.

hurra ._.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15878 på: 26. jan, 2014, 13:32 »
Gratulerer Paya og Skyee, måtte enhjørninger lede dere over verdens regnbuer
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15879 på: 26. jan, 2014, 14:50 »
Mange som kan være slik dessverre. Prøver jo å være så hyggelig og blid jeg kan selv, men har fortsatt grått når jeg har vært helt alene. Liker egentlig ikke at folk jeg har vært kjent med over lang tid skal vite om jeg har problemer.
Det er forståelig. Men skulle egentlig fjerne ha visst hva problemet var. Føler jo kanskje at jeg kunne ha forsøkt å hjelpe.

-----------------

Ligger i sengen, sovet for lenge, hodepine. Ingen planer for dagen. :P

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15880 på: 26. jan, 2014, 16:21 »
Skrev kontrakt for leilighet i Oslo idag, yaay 8D Da blir det å flytte ut i midten av mars :3 Ble en heftig diskusjon med foreldrene mine da jeg kom men kontrakten (De hater tanken av at jeg skal flytte ut), men de måtte bare se seg tapt x3

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15881 på: 27. jan, 2014, 03:25 »
Neeeei D: Jeg klarte ikke å skrive mer enn 2 sider denne uka, 1 page behind schedule! Nuuues xO Jeg er for trøtt til å skrive nå. Nyttårsforsettet mitt! Nuuuuuuuh! Jeg får skrive dobbelt denne uka! Revenge of the writing!
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15882 på: 27. jan, 2014, 12:02 »
Neeeei D: Jeg klarte ikke å skrive mer enn 2 sider denne uka, 1 page behind schedule! Nuuues xO Jeg er for trøtt til å skrive nå. Nyttårsforsettet mitt! Nuuuuuuuh! Jeg får skrive dobbelt denne uka! Revenge of the writing!

Jeg skreiv 12 sider på engelsk eksamen i 10ende. (Fikk 6 på den)

Vi starta vanlig tid (8:30), og jeg dro hjem klokka 12.

Aka; if I can do it, so can you. SKRIV HARDERE I KNOW U CAN

Det var litt artig da jeg gikk ut though, alle sammen stirra på meg in jealousy xD; haha oh well.

----------

I daaag skal jeg snakke med min rådgiver på den skole.

Så skal vi på NAV hurra for NAV

hurraaaa! :BBBB

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15883 på: 27. jan, 2014, 12:14 »
Neeeei D: Jeg klarte ikke å skrive mer enn 2 sider denne uka, 1 page behind schedule! Nuuues xO Jeg er for trøtt til å skrive nå. Nyttårsforsettet mitt! Nuuuuuuuh! Jeg får skrive dobbelt denne uka! Revenge of the writing!

Jeg hadde ALDRI klart å presse ut 12 sider på en engelsk eksamen på den tiden, ikke om jeg droppet kladdingen engang...
no fucking way

Jeg skreiv 12 sider på engelsk eksamen i 10ende. (Fikk 6 på den)

Vi starta vanlig tid (8:30), og jeg dro hjem klokka 12.

Aka; if I can do it, so can you. SKRIV HARDERE I KNOW U CAN

Det var litt artig da jeg gikk ut though, alle sammen stirra på meg in jealousy xD; haha oh well.

----------

I daaag skal jeg snakke med min rådgiver på den skole.

Så skal vi på NAV hurra for NAV

hurraaaa! :BBBB

Hadde aldri klart å skrive så mye på en eksamen, selv ikke ved å droppe kladden tror jeg. Og uten å bruke all tiden, even more impossibru >_> Ulike muligheter i guess...
« Siste redigering: 27. jan, 2014, 15:57 av Piro »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15884 på: 27. jan, 2014, 12:49 »
IT'S MY BIRTHDAY!

Foreløbig har jeg brukt dagen på et alvorlig møte med sjefen, litt arbeid, for så å spørre om fri fordi jeg var fysisk dårlig. Ikke den beste starten, men jeg bryr meg ikke så mye om dagen i dag, ser mer frem til lørdag, da jeg skal feire med venner.

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15885 på: 27. jan, 2014, 12:51 »
IT'S MY BIRTHDAY!

Gratulerer ^^
-----------------------------------------------------------
Lærer om NCS Fargekoder. Det er morsomt å måtte lære hele systemet på en dag .-.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15886 på: 27. jan, 2014, 13:27 »
IT'S MY BIRTHDAY!
GZ
------------
Prøver å lære med mer om 3d modellering. Å seinere få de printet ut hos Shapeways. :)

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15887 på: 27. jan, 2014, 15:59 »
Dustinhome, deres kundeservice er søppel og jeg unner dere heftig combo gorevore fra alle universets rufsetryner!
fakkit!

Og nå rerolla jeg ikke Garen i aram fordi jeg skulle klage her... RAAAAINBAWS! \:D/

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15888 på: 27. jan, 2014, 16:13 »
Første dag på 3 ukers jobbpraksis.
Tror jeg heller begår selvmord enn å fortsette å jobbe ute med fiberkabel i dette været i 3 uker til.
FurAffinity          DeviantArt


Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15889 på: 27. jan, 2014, 18:17 »
Hvordan forventer arbeidsgiveren min at jeg skal gjøre et godt arbeid, når jeg ikke har tilgang til serverne engang...
>_< Debugging my ass....
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15890 på: 27. jan, 2014, 20:47 »
Neeeei D: Jeg klarte ikke å skrive mer enn 2 sider denne uka, 1 page behind schedule! Nuuues xO Jeg er for trøtt til å skrive nå. Nyttårsforsettet mitt! Nuuuuuuuh! Jeg får skrive dobbelt denne uka! Revenge of the writing!

Jeg skreiv 12 sider på engelsk eksamen i 10ende. (Fikk 6 på den)

Vi starta vanlig tid (8:30), og jeg dro hjem klokka 12.

Aka; if I can do it, so can you. SKRIV HARDERE I KNOW U CAN

Det var litt artig da jeg gikk ut though, alle sammen stirra på meg in jealousy xD; haha oh well.
Har lignende erfaringer selv så lenge jeg kunne skrive essay, alltid kult å dra kl. 12 og få 6 likevel ;3 Selvom jeg har hele storyen til boka mi er det fortsatt vanskelig å skrive alt ned. Leve seg inn i karakterene, hele tiden tenke "ville noen lest det her?" "er dette nødvendig?" "hvordan ville hun sagt det?" osv osv. Men du har helt rett, å ikke klare 3 sider på en uke er uakseptabelt.
I CAN! AND I WILL! O: <

---

On a different note: jeg har begynt å streame spyro på twitch, skal en gang bli til speedrunning, men er ikke helt der ennå. Har noen lyst til å stikke innom så er linken her: http://www.twitch.tv/wallice404 :D
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15891 på: 27. jan, 2014, 21:26 »
IT'S MY BIRTHDAY!

Foreløbig har jeg brukt dagen på et alvorlig møte med sjefen, litt arbeid, for så å spørre om fri fordi jeg var fysisk dårlig. Ikke den beste starten, men jeg bryr meg ikke så mye om dagen i dag, ser mer frem til lørdag, da jeg skal feire med venner.

Happy B-DAY:)
Life is boring when you don't know how to live it.

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15892 på: 28. jan, 2014, 02:31 »
Jeg skreiv 12 sider på engelsk eksamen i 10ende. (Fikk 6 på den)

Vi starta vanlig tid (8:30), og jeg dro hjem klokka 12.

Shit son. Ganske GJ
Jeg strøyk nesten norsk eksamen i tiende fordi vi kunne skrive om hva vi ville.
"Dette skal være en prøve for å teste språkkunnskaper som rettskriving, grammatikk og kommunikasjonsevne - ikke kreativitet." var tydeligvis nok til å ikke få strykkarakter..



Perfekt temperatur i huset til å svette med dyne + skjelve uten dyne.
Nå får jeg bare ligge og revurdere livet mitt hele natta. Kanskje grine litt.
Just kidding: I ran out of lives years ago

Døgne og gjøre flere obligatoriske oppgaver? M'yes.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15893 på: 28. jan, 2014, 14:16 »
Woop woop, vært på jobbintervju og fått fiksa lærlingplass endelig! :D
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15894 på: 28. jan, 2014, 15:07 »
P-stav... var ikke så værst... men.... jeg må nok *uuurgh* vente med å ta av bandasjen... fordi ellers far jeg stort fint blåmerke... D; gha!!!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15895 på: 28. jan, 2014, 21:54 »
Gleder meg litt til denne filmen kommer. Men må vente helt til 2016


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15896 på: 29. jan, 2014, 00:27 »
Jeg har vondt i magen ;3; vurderer å bare si fewk it og legge meg.

ellers sitter jeg å jammer til kul musikk fra Tasty Network. -> http://www.youtube.com/watch?v=gVcanGdhSdk

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15897 på: 29. jan, 2014, 00:41 »
IT'S MY BIRTHDAY!

Foreløbig har jeg brukt dagen på et alvorlig møte med sjefen, litt arbeid, for så å spørre om fri fordi jeg var fysisk dårlig. Ikke den beste starten, men jeg bryr meg ikke så mye om dagen i dag, ser mer frem til lørdag, da jeg skal feire med venner.

Dragulerer med dragen som drar! :D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15898 på: 29. jan, 2014, 14:54 »
x.x nyaa.... dukken er sent til singapore... ok. lurer på neste stedet blir sent... O:

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15899 på: 29. jan, 2014, 15:02 »
Jeg har vondt i magen ;3; vurderer å bare si fewk it og legge meg.

ellers sitter jeg å jammer til kul musikk fra Tasty Network. -> http://www.youtube.com/watch?v=gVcanGdhSdk
Den musikken var ordentlig chill, tusen takk for at posta den her ^^

---

Skole har ødelagt meg litt, men det at professoren min sier "fashionating" istedenfor "fascinating" gjør opp for det meste
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3