Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828826 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15925 på: 01. feb, 2014, 12:25 »
Top og jungle er dødskjedelig imo. Idk why >:

Kommer ann på hva du spiller og hva du spiller i mot (toplane). Jungle er en lane jeg mainer, mest fordi jeg syns den er mest spennende, og fordi warwick er invincible xD;  (og fordi Rammus er supr fst)

tøfft at folk har forskjellige meninger though.

-------

on-topic:
#mageknip #går å legger meg igjen #emneknagg #knegg

yeehaaw

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15926 på: 01. feb, 2014, 18:24 »
Jeg har tenkt lenge på det her, og jeg vurderer tungepiercing når jeg har råd. Noen som har noen erfaringer med det, er det verdt det? Gjør det mye skader på tennene? Jeg har en bøyle bak fortenne oppe, vil den være i veien? Og jeg tenker at om jeg gjør det, så gjør jeg det på PinPoint piercing i Oslo, alle jeg kjenner som noensinne har stukket metall i kroppen har gjort det der, noen her som har erfaringer/innvendinger på det?

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15927 på: 01. feb, 2014, 19:59 »
Jeg har tenkt lenge på det her, og jeg vurderer tungepiercing når jeg har råd. Noen som har noen erfaringer med det, er det verdt det? Gjør det mye skader på tennene? Jeg har en bøyle bak fortenne oppe, vil den være i veien? Og jeg tenker at om jeg gjør det, så gjør jeg det på PinPoint piercing i Oslo, alle jeg kjenner som noensinne har stukket metall i kroppen har gjort det der, noen her som har erfaringer/innvendinger på det?
Har hatt 2 stk i tunga nå ca et halvt år og det var definitivt verdt det. c: Tror ikke bøylen kommer til å være et problem utenom i starten når tungen din hovner opp (pudding,kald suppe og yogurt er fin mat da btw) Og angående skader så har jeg ikke merket noe selv enda, men det kommer jo også an på hvor mye du leker med den da (I do this too much tbh) men når piercingen er grodd så kan (og burde) du bytte til ny barbell (Stang/kule) i et annet non-metallic materiale. Og har aldri vært på pin-point selv før, men har bare hørt bra om de så anbefaler å gå ditt på det sterkeste. Og til slutt husk på at det bare er å stikke innom der en dag og spørre så får du nok mer info en det jeg kan gi. :p
TLDR; Do iiitt.

On-t: Nylig fått tilgang til Netflix, mitt sosial liv ble enda mer ødelagt en jeg kunne forestille meg. c:

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15928 på: 02. feb, 2014, 01:50 »
Jeg hadde tungepiercing i 7 mnd, før jeg fikk så vondt at jeg bare måtte ta den ut. Hun som stakk klarte ikke å stikke den helt igjennom, den stoppet liksom halvveis, og hun hadde selv ikke opplevd det før. Så hun forcet den bare igjennom siste biten. Derp. Så uh, pass deg for det I guess?
Jeg har lyst å ta det på nytt, da. Det er supermegacute på folk som ikke er fjortiser. Go for it I say :3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15929 på: 02. feb, 2014, 15:20 »
Bird: Hvor lenge er tungen hoven/hvor grusomt er groperioden? Jeg er litt pinglete av meg. x3 Men alle sa hull i ørene skulle være så grusomt å gro, og det plagde meg aldri. Og non-metall? Hva skal man ha da?

Spicey: ... Ouch. D: Skal passe meg for det, haha.

Dere er veldig overbevisende begge to, hmmmm. Jeg har hørt skrekkhistorier av folk som våkner med masse løs tannemalje i munnen og folk hvor den løsner over natten og de våkner av at de nærmest kveles av den *paranoid*. Men jeg skal tenke videre på det. Som du sier, Spicey, det er supermegacute. :3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15930 på: 02. feb, 2014, 17:12 »
jeg liker kake x3

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15931 på: 02. feb, 2014, 19:51 »
jeg liker kake x3

Don't we all ? x3 skulle gjerne spist kake. men må dessverre ut å måk snø D: og
Hvorfor må de snø så utrolig mye akkurat nå >.< året startet så fint xD

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15932 på: 02. feb, 2014, 21:15 »
Bytter gjerne 7 grader og regn mot noe snø :D
På den positive siden, så er kanskje forbudet mot åpen ild utendørs vekke innen jeg skal brygge neste batch med øl :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15933 på: 02. feb, 2014, 23:13 »
Ser anime og chiller.

har også et sår i fjeset jeg klarte å klore opp. Nå blør jeg :3 yay!

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15934 på: 03. feb, 2014, 01:19 »
Huzzah! Skrevet 6 sider i dag fordi jeg brøt nyttårsforsettet forrige uke. Jeg vet uka er teknisk sett over, men det teller så lenge det er før jeg legger meg. Så det så.
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15935 på: 03. feb, 2014, 09:05 »
I dag er min første dag på jobb :D , dette blir morro  :3
(min aller første jobb)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15936 på: 03. feb, 2014, 10:55 »
Drukner i ting å gjøre..

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15937 på: 03. feb, 2014, 14:31 »
>w< Nyaaa! vært i byen og kjøpt klær og dorayaki ting med grønn te, og masse rart. men fant åsså 300 kr på bakken. O: midt i alt stress.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15938 på: 03. feb, 2014, 15:58 »
det er grusomt kaldt her i finnmarka i dag *sitter i stor genser og pledd med to ovner på* ugh >,.<

other than that, heheheh yay WoW.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15939 på: 03. feb, 2014, 17:28 »
Utrolig sliten etter en lang dag på jobb, pendlinga er ikke akkurat så morsom. *Ser på finn etter leiligheter*
FurAffinity          DeviantArt


Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #15940 på: 03. feb, 2014, 17:34 »
Vil ikke være forkjølet.... Æææææ xc

Laget av FreesTyler C:

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15941 på: 03. feb, 2014, 20:10 »
(..) men fant åsså 300 kr på bakken. O: midt i alt stress.

Stakkars han/hun som mistet det D: Mistet 500kr selv her om dagen >.< Men du har sikkert god karma, så du fortjente vel å finne det~ :D

Skal lage god middag med kjæresten, og så er det skole imorgen tiiiidlig x.x Og så endte dagen selvfølgelig opp med at jeg ikke har gjort noe annet fornuftig enn å finne biter av Triforcen i Wind Waker >.> saving the world ftw.

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15942 på: 03. feb, 2014, 20:12 »
Bird: Hvor lenge er tungen hoven/hvor grusomt er groperioden? Jeg er litt pinglete av meg. x3 Men alle sa hull i ørene skulle være så grusomt å gro, og det plagde meg aldri. Og non-metall? Hva skal man ha da?

For meg så var det 1-2 uker, men jeg tok 2 samtidig da. Antar det blir noe rundt 1 uke hvis du tar en da (pleier å være rundt det iallefall) for at hevelsen skal gå ned, og gro-perioden er ikke noe ille, bare husk å rens piercingen ofte. Hvis jeg husker riktig er det etter hvert måltid, og etter man har tatt seg en røyk, om man gjør det. Men man får en lapp med seg om dette når du har piercet deg. c: Og smerten, tja... I midten av tunga er visstnok forskjellig fra sidene av tungen, siden jeg har hørt fra folk som har fått 1 piercing i tungen og det var bare et lite stikk og litt ubehagelig. For meg derimot ble jeg mildt sagt hvitt i trynet. :p
Og glemte ordet forrige gang jeg postet, men med non-metall tenkte jeg på acryl, mykere og gjør ikke samme skade. ^_^
Hvis det er noe mer er det bare å sende en PM. c: (Sorry for wall of text everybody wekgnjd)

ON TOPIC THO
Mixed feelings angående mandager siden jeg har verksted helle dagen, men det er mandag. What 2 feel.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15943 på: 03. feb, 2014, 20:21 »
Masse tekst

Takk! Ja, midten i tungen er jo bare.. ingenting, egentlig, litt vev ogsånt, mens to på siden går gjennom muskler, så antar den varianten er litt vondere. x3 Jeg får bare mer og mer lyst! :D

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15944 på: 04. feb, 2014, 10:32 »
Hvorfor lastet jeg ned flappybird....

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15945 på: 04. feb, 2014, 12:42 »
Hvorfor lastet jeg ned flappybird....

feel u

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15946 på: 04. feb, 2014, 15:26 »
Okok, eg bare må klagesyte litt

Matchmaking i LoL
Hvordan... Eg spør, HVORDAN er det fair at man blir teamet opp med unranked 100 wins medspillere mot tre 1000+ wins silver-ranked spillere og 600-700 wins på de to andre? Den matchen var helt HÅPLØS, såg ikkje ut som om de 4 på laget mitt hadde spilt ranked ever in their entire life. Ever. Eg pleier ikkje å være den som syter på dette, men dette var bare for teit. Man skulle tro at man ble pairet med "likestilte", men eg antar at "likestilt" i denne situasjonen er at vi alle er unranked season 4.

Fuck that shit, not even fair. Det er første gang eg har opplevd en Nidalee, that's right, en Nidalee som nesten  ALDRI kastet spyd, og når hun gjorde det, så var det når de stod i trynet på henne. Og hun hadde nervene til å kalle MEG n00b. Hadde så lyst til å bare være DET rasshølet, påpeke alle feilene hennes og ragequite, men endte opp med å mute alle på teamet istede (de andre drev og flamet hverandre, så like greit egentlig.)

Serr, this matchmaking REALLY sucks, gleder meg til eg er ranked igjen. I really don't care where I end up at this point, I just want to get out of this matchmaking hell.
#rant #irritert

Klikketiklikk :D

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15947 på: 04. feb, 2014, 17:46 »
Dagens fra mamma fordi jeg av en eller annen grunn hadde klart å legge osten i brødskuffen så den ble ødelagt: "Når du flytter i leilighet kommer leiligheten til å brenne ned!". Ja, fordi det skjer når man legger ost i brødskuffen ">.>

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15948 på: 04. feb, 2014, 23:10 »

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15949 på: 05. feb, 2014, 02:27 »
Dat moment hvor man poser i fursuit forran speilet, og bare får lyst til å klemme seg selv.
« Siste redigering: 05. feb, 2014, 15:17 av Pilosus Crinitius »