Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829950 ganger)

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #17175 på: 25. mai, 2014, 00:23 »
Vært hangover store deler av Lørdagen. Var kanskje litt hard på alkoholen for å feire nytt år. Kan ikke si jeg angrer, men vil prøve å ikke gjenta dette på en stund :)
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17176 på: 25. mai, 2014, 04:19 »
har sittet i bil i cirka 8 timer i strekk i kveld med vennina mi som nettopp har fått lappen. Utrolig sliten i hodet etter all den musikken :v guh

gjorde en del styrketrening rett før det. Mmmm gangspærra <3

tim 2 slipp

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #17177 på: 25. mai, 2014, 13:37 »
Happy towel day everyone!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17178 på: 25. mai, 2014, 13:53 »
Om jeg forsvinner fra forumet er det fordi jeg HOSTER OPP LUNGENE MINE. >:C

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17179 på: 25. mai, 2014, 15:32 »
Om jeg forsvinner fra forumet er det fordi jeg HOSTER OPP LUNGENE MINE. >:C

da kommer jeg og DYTTER DEM NED IGJEN!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17180 på: 25. mai, 2014, 15:36 »
Nettopp ferdig med å fjerne terrassen i hagen sammen med stefar og lillebror. Skal bli digg å få ny. =.=
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Oxygen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17181 på: 25. mai, 2014, 16:12 »
Satt akkurat Hasselback-Poteter i ovnen.

Ffs jeg er sulten nå


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17182 på: 25. mai, 2014, 16:29 »
Making so homemade SUPER AWESOME Carbonara Salmon Spagetti =D <3 Yam Yam <3

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17183 på: 25. mai, 2014, 18:13 »
Var å klatra i Høyt & Lavt klatreparken i Nedstrand denne helgen. Skal si det var en opplevelse.
Kjente det litt på høydeskrekken men klarte å få meg igjennom alle løypene. ;D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17184 på: 25. mai, 2014, 20:57 »
Gleder meg til å pendle med nye bilen for første gang til skolen i morgen! Digg å ha super kort dag, så mange fridager, en eksamen så sommerferie. [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt


Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17185 på: 26. mai, 2014, 04:03 »
Holy shpirit omfg : D
Gleder meg som en liten unge til Mario Kart 8 på fredag : D Serr, dette blir årets begivenhet for meg! Mario Kart is my GAME!!!

Klikketiklikk :D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17186 på: 26. mai, 2014, 14:34 »
godt å bare gå en tur ut når det er sol =)
gjør så godt for kropp og sjel <3

åsså kan jo like godt ta en tur innom butikken og kjøpe seg is eller noe, belønne seg selv for å gått en tur. =)
^_____^  *glad pus* <3 <3 <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17187 på: 26. mai, 2014, 15:48 »
Sol å fint vær. Kanskje jeg klarer å gå til toppen av storfjellet i dag?

Fikk med en del venniner på treninga mi. Mulig dem kommer over en tur, så blir det zumba xD!

Skal også møte min japansklærer i dag. En av guidene i byen hadde kjempelyst til å lære meg japansk, i alle fall litt til jeg får kommet meg til en skole hvor de lærer det bort ^^

--

Also, er det normalt å spise mindre når man har starta å trene? Det er akkurat som at kroppen min sier nei klart å tydelig når jeg har spist halvparten av hva jeg bruker å spise :S

Jeg er ops på ting som godterier og sånt nå da, jeg lar det ligge. Om jeg skal ha noe så blir det som oftest bare en slush om jeg er nede i byen. Men ellers er det ikke noe.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #17188 på: 26. mai, 2014, 15:53 »

Also, er det normalt å spise mindre når man har starta å trene? Det er akkurat som at kroppen min sier nei klart å tydelig når jeg har spist halvparten av hva jeg bruker å spise :S

Jeg er ops på ting som godterier og sånt nå da, jeg lar det ligge. Om jeg skal ha noe så blir det som oftest bare en slush om jeg er nede i byen. Men ellers er det ikke noe.

Tror det kommer an på hva man spiser, men er vel ikke uvanlig at man får litt mindre matlyst. Men det spørs jo hva man vil få ut av treningen også da; hvis man vil få bedre kondisjon og forbrenne fett og bli slankere, så bør man spise som vanlig eller litt mindre enn vanlig. Hvis man vil bygge muskler er det viktig med bra kosthold og spise mye mat :3

---

Jeg tror varmen snart tar livet av meg. Og så har jeg ikke shorts. Tror jeg må investere idet iløpet av uka >.> Og så får jeg ikke vært ute fordi jeg må øve til eksamen. *whine whine*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17189 på: 26. mai, 2014, 16:02 »

Also, er det normalt å spise mindre når man har starta å trene? Det er akkurat som at kroppen min sier nei klart å tydelig når jeg har spist halvparten av hva jeg bruker å spise :S

Jeg er ops på ting som godterier og sånt nå da, jeg lar det ligge. Om jeg skal ha noe så blir det som oftest bare en slush om jeg er nede i byen. Men ellers er det ikke noe.

Tror det kommer an på hva man spiser, men er vel ikke uvanlig at man får litt mindre matlyst. Men det spørs jo hva man vil få ut av treningen også da; hvis man vil få bedre kondisjon og forbrenne fett og bli slankere, så bør man spise som vanlig eller litt mindre enn vanlig. Hvis man vil bygge muskler er det viktig med bra kosthold og spise mye mat :3


Var helst for å ta av meg det fettet jeg har lagt på meg lately, fordi det ser dumt ut på oss i min familie. Ser ut som om man bare har lagt på fett på noen som egentlig er ganske skinny.

Og også for å få muskler i og med at jeg er kjempesvak.

Jeg aner ikke though, får bare ikke i meg like mye som før ;(

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17190 på: 26. mai, 2014, 18:47 »
Da var man kommet hjem etter en fin tur i danmark. Fikk sett København Zoo og tasset rundt i byen med et par danske furries :) Vil si jeg er litt sliten etter strabasene ved å reise, men alt i alt har det vært en deilig tur. Fikk til og med litt farge på kroppen :>

Dawn

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17191 på: 26. mai, 2014, 20:29 »
Har vært hjemme i helgen i min lillesøsters konfirmasjon.
Måtte dessverre reise tilbake samme dagen da vi måtte møte opp i et ''veldig viktig'' møte tidlig nå i dag.
Skulle ønske jeg hadde mer tid til å reise hjem i blant, noen ganger kjenner jeg et veldig sterkt savn for familien min...

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17192 på: 26. mai, 2014, 21:30 »

Also, er det normalt å spise mindre når man har starta å trene? Det er akkurat som at kroppen min sier nei klart å tydelig når jeg har spist halvparten av hva jeg bruker å spise :S

Jeg er ops på ting som godterier og sånt nå da, jeg lar det ligge. Om jeg skal ha noe så blir det som oftest bare en slush om jeg er nede i byen. Men ellers er det ikke noe.

Tror det kommer an på hva man spiser, men er vel ikke uvanlig at man får litt mindre matlyst. Men det spørs jo hva man vil få ut av treningen også da; hvis man vil få bedre kondisjon og forbrenne fett og bli slankere, så bør man spise som vanlig eller litt mindre enn vanlig. Hvis man vil bygge muskler er det viktig med bra kosthold og spise mye mat :3


Var helst for å ta av meg det fettet jeg har lagt på meg lately, fordi det ser dumt ut på oss i min familie. Ser ut som om man bare har lagt på fett på noen som egentlig er ganske skinny.

Og også for å få muskler i og med at jeg er kjempesvak.

Jeg aner ikke though, får bare ikke i meg like mye som før ;(

Hvis du vil at kroppen skal ta fra fettlagrene istedenfor kaloriene som den vanligvis gjør, bør du gå for lavkarbo-dietten. Polfarere driver med det samme, bare at de hele tiden passer på at de får i seg nok fett+kalorier under ekspedisjonen. Vanligvis går kroppen etter kaloriene, men når man slutter å gi så mye der og heller går på fettet, vil kroppen vende seg til å forbrenne fettet. Hvis du da spiser mindre enn det kroppen bruker, vil den gå etter fettlagrene. Når fettlageret blir tomt-ish, derimot, går den på musklene.
I hvertfall slik jeg forsto det etter foredraget til en som krysset Grønland på langs :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17193 på: 27. mai, 2014, 00:19 »
^ I know this. Svarte ikke spørsmålet mitt sånn egentlig.

Jeg får ikke til å spise. Er ikke bevist, men jeg klarer ikke å få ned maten jeg får på fatet mitt.

---

har hatt migrene i hele dag. Går f*** ikke vekk, ughudsiopfhusadi

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17194 på: 27. mai, 2014, 00:38 »
Er veldig klar for å dra på con snart XD Alt for lenge siden sist, det gjør nesten vondt.

Sonar Caspersky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
  • Derpy dragon from Telemark. Rawr? =P
    • Vis profil
    • Furaffinity Profil
Sv: Din status!
« Svar #17195 på: 27. mai, 2014, 10:22 »
Venter spent som faen på at Watchdogs skal starte ;;T.=.T

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17196 på: 27. mai, 2014, 11:31 »
<3 Gleder meg til den 20 Juni  ^^ Ikke bare skal man se kjæresten men også Dessucon og få møtt igjen skolevenna mine  :'3

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17197 på: 27. mai, 2014, 12:34 »
Ferdig med 1/3 eksamener! o3o

Oxygen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17198 på: 27. mai, 2014, 12:36 »
Ferdig med 1/3 eksamener! o3o

Samme her! Hadde nynorsk-eksamen i dag!

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17199 på: 27. mai, 2014, 12:50 »
Ferdig med 1/3 eksamener! o3o

Samme her! Hadde nynorsk-eksamen i dag!
Hi-five! Informasjonssikkerhet her :P