Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
For alle dere som har søkt høyere utdanning og venter på svar på Samordna Opptak. Det er lagt ut nå! En kompis gjorde meg oppmerksom på det, og svaret mitt lå der selv o jeg ikke hadde fått noe varsel. Som noen kanskje allerede har sett kom jeg inn på Fysikk, Astronomi og Meteorologi ved UiO. Jeg er så spent og jeg grugleder meg og jeg merker det kribler i magen. O:
Sitat fra: Eltanin på 16. jul, 2014, 23:31For alle dere som har søkt høyere utdanning og venter på svar på Samordna Opptak. Det er lagt ut nå! En kompis gjorde meg oppmerksom på det, og svaret mitt lå der selv o jeg ikke hadde fått noe varsel. Som noen kanskje allerede har sett kom jeg inn på Fysikk, Astronomi og Meteorologi ved UiO. Jeg er så spent og jeg grugleder meg og jeg merker det kribler i magen. O:Det stemmer ja! Ble gjort oppmerksom på det selv tidligere i dag. Fire dager før fristen - ikke verst Uansett, jeg kom inn på førstevalget mitt. Wey!
så ja uhm.... siden jeg strøk 3 eksamener og 1 fag nå på VG3 har jeg ikke søkt meg videre,,, ble litt deprimert når jeg så at noen av dere har kommet dere inn på det dere søkte på, mens jeg er stuck her i lille Egersund ett år til.