Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812613 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19675 på: 14. feb, 2015, 13:41 »
Sykt inaktiv... Vet ikke hvorfor, men jeg har liksom ikke vært ordentlig på internett på kjempelenge. Er såvidt på Twitter og Facebook, men det er det. Rører ikke noe annet..

Avatar by Fujoshiprincess <3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19676 på: 14. feb, 2015, 13:43 »
Litt sånn meeeh

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19677 på: 14. feb, 2015, 13:44 »
Satt oppe hele natta og spilte Hyrule Warriors jeg. Klokke? Hva er det?
Nå drikker jeg milkshake og ser 5 av alt. Yay!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19678 på: 14. feb, 2015, 13:50 »
Jeg var i dårlig humør så jeg la meg og sov 12+ timer. Ohwell. Hjalp ikke på humøret e_e

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19679 på: 14. feb, 2015, 14:43 »
Følte jeg hadde ting litt under kontroll, men så så jeg på klokka. Må være på plass om en god time, har ikke stelt meg, mangler gave, rommet mitt er bomba - maks pinlig å fortelle at du trolig ikke rekker å være der til avtalt tid og at dere i hvertfall ikke kan dra rett hit etterpå fordi stedet er en svinesti.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19680 på: 14. feb, 2015, 16:08 »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19681 på: 14. feb, 2015, 17:46 »
^Ganske meh jeg også. :C

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19682 på: 14. feb, 2015, 19:11 »
^Ganske meh jeg også. :C

gz med 1000de post *feire*

---

Kom nettopp på det jeg skulle gjøre når jeg kom hjem Dx Blir vel til at jeg drøyer det til imorgen som alt annet her i livet >.>

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19683 på: 14. feb, 2015, 21:07 »
Hvorfor er alle meh? :(


Fin dag. Dro på italiensk restaurant og etter det, champagne bar med Skarpen. Begge steder var utrolig koselig og øt litt ekstra service pga hvilken dag det var. Trøtt og mett og glad. ^.=.^

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19684 på: 14. feb, 2015, 22:50 »
Dårlig avslutning på dagen, målte en kroppstemperatur på 37,8 og 38 grader. Jeg må overnatte på jobb fordi det ikke går buss i morgen tidlig og håper jeg ikke blir verre da. Ser frem til å fikse bilen min så jeg slipper å overnatte på jobben.  [w-cry]

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19685 på: 14. feb, 2015, 23:49 »
Nytt profilbilde! ^_^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19686 på: 14. feb, 2015, 23:57 »
Jeg er meh fordi jeg atter et år ikke har noe valentine.

litt mindre meh i år i og med at jeg faktisk ikke har kjæreste. Men you know.


En god ting er vel kanskje det at jeg har fått nytt stuebord av fattern. Det tar ikke opp så mye plass og er ikke så veldig i veien, og det er fint :3 Også sitter jeg og tegner på en commission atm.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19687 på: 15. feb, 2015, 14:38 »
Følelsen når man gjør en test som tar én time, ikke aner hva man holder på med, og får 47/60 riktig med 40 som minstekrav =w=

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19688 på: 15. feb, 2015, 16:16 »
Jeg blir utrolig sur og lett irritert når jeg er sulten. Spesielt om jeg ikke har spist at all i løpet av en dag.

Brodern skal egentlig lage middag i dag, men han har enda ikke starta. Normalt sett er middagen klar klokka 15-16 i dette huset pga at jeg har diabetes og må ha en viss struktur, men han virker opptatt han bror min. Hadde han klart å si ifra at han ikke lager noe så kunne jeg gjort det selv, men det gjør han jo ikke. Mulig jeg må spørre, sånn at jeg slipper å være så sur og grinete.

Er litt synd at foreldre og bror ikke skjønner hva kommunikasjon er. Og det er litt synd at mams og paps bare stakk av til Alta uten å si noe til meg. Oh well.

Mulig jeg lager bedre middag en bror anyway, hah.
-----

edit: mamma og pappa kom hjem med en "gave fra lillesøster" som de hadde kjøpt. Tror egentlig hadde lillesøster valgt så hadde det ikke blitt en sak som denne.

Siden jeg ikke egentlig har noen andre å gå til, så spør jeg ofte mamma eller pappa om de kan pjuske meg på ryggen eller noe, fordi jeg syns det er koselig og ganske deilig, og det får meg til å føle meg mindre alene enn jeg allerede er. Men tydeligvis er det et problem, så de kjøpte en "kosemaskin" til meg. Altså, en liten robot som triller på meg mens jeg gjør whatever else, and I mean....

Jeg aner ikke hvorfor i og med at jeg sa jeg absolutt ikke ville ha en. Om mamma og pappa syns det er rart at jeg liker å bli kost på så kan de be meg gå bort istede. Men nei, her kjøper de en kosemaskin jeg ikke ville ha isteden for å si rett ut at de ikke er intereserte i å ha meg i nærheten. Thats really sad.

Så yes. Nå har jeg en "kosemaskin". How about that shit... nesten tristere enn en hugpillow med en halvnaken animejente på. Jeg er litt usikker, men tror ikke jeg kan bruke den om jeg sitter, anyway. Da faller den jo av med mindre den klistrer seg til ryggen min som en edderkopp (esj..)
« Siste redigering: 15. feb, 2015, 19:50 av Skyee »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19689 på: 15. feb, 2015, 23:32 »
Har egentlig lyst på oppmerksomhet fra typen, men han bare sitter å surfer reddit. Så vil jeg ikke be han komme hit å kose med meg heller. Teite han som ikke er tankeleser...

Det viktigste i et forhold er god kommunikasjon.
Savner du kos, så må du si fra til han. Minne han på det.
Hvis meg eller Tora vil ha en klem eller litt oppmerksomhet så sier vi fra til hverandre.
Det gjør ikke kosen noe dårligere :)

Joda, vet jo det. Mer heller at jeg er utrolig kravstor og vil helst at han gir meg full oppmerksomhet hele tiden så jeg kan velge når jeg vil ha den. Litt som en katt, egentlig. Typisk jente-ting, man forventer at typen instinktivt vet hva du vil uten å si noe som helst. Aller helst skal du si det motsatte av hva du mener, for å gjøre ting enda mer komplisert. Denne gangen trodde han jeg var trøtt og ville ikke forstyrre meg. Min reaksjon: jeg blir sur fordi han er opptatt av internett.

Jeg vet at jeg gjør dette, og det plager livet av meg. Blir ikke bedre når blodsukkeret mitt blir litt for lavt i tillegg. Jeg har blitt bedre på å snakke med han og fortelle hva som rører på seg oppe i hodet mitt, men denne gangen gikk det altså ikke. Vi klarte oss nesten et år uten å krangle/bli sint på hverandre. Egentlig jeg som ble sint og han som ble utrolig såret. Vi fikk ordnet opp og ble enige om at jeg skal bli bedre på å si ifra hvis jeg føler meg oversett.

---
Eller innser jeg at det er mange ting jeg burde ha gjort i kveld. Jeg må slutte å logge på maskinen på kveldene, får jo aldri gjort noe >n<

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19690 på: 16. feb, 2015, 00:24 »
Fniser litt over hvor utrolig utakknemlige noen mennesker er  [laugh]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19691 på: 16. feb, 2015, 00:45 »
Nå har jeg altså testet "kosemaskinen" på mamma og pappa og de syns den funket fint. Men når har noen tid til å ligge flatt ut på gulvet med denne på ryggen?

hadde den faktisk kunnet klistret seg mer eller mindre til ryggen min mens jeg ser TV eller gjør arbeid på PCen, så hadde den vært knall og jeg hadde brukt den hele tiden. Men jeg må ligge rett ut. Så... i sengen kanskje?

Jeg har det som oftest veldig kaldt inne på rommet hvor sengen min står, og å ha dyna over denne lille krabaten er kanskje ikke så lurt? Jeg tør ikke ha på varmeovn mens jeg sover, så vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den at all uten at jeg fryser av meg puppene.

Jeg vil egentlig at folka mines penger ikke skal gå rett i dass, så jeg vil jo på en måte bruke den...

Legg merke til alt over er bare "høyt tenking", ofte skriver jeg ned tanker for å huske dem. Er også lettere å krangle med megselv og komme til en løsning når jeg skriver ting ned. Er ingen grunn til å ta alt jeg sier som super mega seriøst og liknende av grining, som "UFF Æ HAR D SÅ DÅRLI PLIS GIVE ME ATTENTION! ALT MAMMA OG PAPPA KJØPE TIL MÆ E DRIT! Æ HATE DÆM!". eller sånn... "UH Æ SA Æ VILLE HA IPHONE 6PLUS OG DÆM GA MÆ IPHONE 6!!?!?!?? KA I FAEN!?" typen bitching. Jeg er veldig takknemmelig for at de bruker tid og penger på meg, men det fins så mange andre ting de kunne brukt sin tid og penger på, enn meg. Spesielt siden jeg er en så stor pile of shit som ikke fortjener alt jeg har.

^det skreiv jeg mest fordi folk har en tendens til å bare hoppe til konklusjoner om at jeg er en bortsjemt liten prinsesse som enda bor hjemme. Thats wrong. Det er ikke bare blomster og enhjørninger her i huset, foreldrene mine kjøper ofte ting for å dekke over depresjonen min fordi de tror at "ting" gjør meg glad, men det er ikke helt riktig. Jeg må nesten beklage om folk tenker at jeg bare er sånn 5 år og får alt jeg vil ha her i verden.



....


On another note, er fult mulig jeg har funnet meg leilighet til etter sommeren. Om jeg må bo her da altså, noe som er veldig sannsynelig slik det ser ut nå. Så er det også mulig at jeg kan få meg en ordentlig jobb, isteden for NAV jobb. Kanskje jeg får til å tjene mer penger, så jeg slipper å måtte henge på mamma og pappa. Blir deilig å ikke trenge å være i veien hele tida for folka mine, fordi det virker jo som at jeg bare sluuuker penger og tid her i huset. Jeg er jo bare en inconvenience. Er litt trist at det er den følelsen jeg får av å være her. At jeg bare er i veien og er en fullstendig dritunge som ikke gjør noen ting riktig. Oh well, forhåpentligvis går det vekk etterhvert! Kanskje når jeg er ferdig i skole og får jobb i det feltet jeg studerer at jeg kan hjelpe litt til med penger her hjemme? Who knows! Forhåpentligvis blir jeg mer brukbar iallefall, og mindre i veien.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19692 på: 16. feb, 2015, 08:47 »
Gaaauaahaa... *gjespe*

Sovet lite. Skal på jobb nå. Kommer ikkje hjem før 11 ikveld. Gaaaaah...
It's gonna be one of those days...

Klikketiklikk :D

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19693 på: 16. feb, 2015, 11:23 »
Jeg vil egentlig at folka mines penger ikke skal gå rett i dass, så jeg vil jo på en måte bruke den...
Jeg ser den, jeg har slutta å "ønske" meg ting til bursdag og jul for å ungå å få ting jeg egentlig ikke vil ha, men får litt dårlig samvitighet for å ikke bruke det. Jeg er mye gladere for enkle tjenester en å få en gave. Et eksempel på det er første juledag da det var stjerneklart og jeg spurte om de kunne kjøre meg hjem til leiligheten min, men jeg fikk aldri noe skikkelig svar og de satt bare og så på tv og var usosial. Jeg sa til og med at jeg kom til å bestille taxi hvis de ikke kjørte meg forde jeg ville ta bilde av stjernehimmelen og at det betydde mye for meg. Det endte med at jeg tok texi hjem og kom akurat forsent på grunn av skyer som kom senere på kvelden. Den turen kosta meg 1000 kroner...
For meg er tid eller hjelp til å gjøre noe jeg ikke kan gjøre selv mye mer vært enn en gave jeg kan kjøpe selv om jeg skulle ønske det.
On another note, er fult mulig jeg har funnet meg leilighet til etter sommeren. Om jeg må bo her da altså, noe som er veldig sannsynelig slik det ser ut nå. Så er det også mulig at jeg kan få meg en ordentlig jobb, isteden for NAV jobb. Kanskje jeg får til å tjene mer penger, så jeg slipper å måtte henge på mamma og pappa. Blir deilig å ikke trenge å være i veien hele tida for folka mine, fordi det virker jo som at jeg bare sluuuker penger og tid her i huset. Jeg er jo bare en inconvenience. Er litt trist at det er den følelsen jeg får av å være her. At jeg bare er i veien og er en fullstendig dritunge som ikke gjør noen ting riktig. Oh well, forhåpentligvis går det vekk etterhvert! Kanskje når jeg er ferdig i skole og får jobb i det feltet jeg studerer at jeg kan hjelpe litt til med penger her hjemme? Who knows! Forhåpentligvis blir jeg mer brukbar iallefall, og mindre i veien.
For meg var det å flytte ut noe av det beste som har skjed, det å være en byrde for andre eller motsat er ikke sundt. Jeg fikk den følelsen av å være fri da jeg flyttet ut ettersom de ikke vet noe om at jeg er en furry.
Jobben jeg har er det eneste som har holdt meg oppe i deperasjons tiden jeg hadde. Den følelsen av at noen trenger deg og at du mestrer jobben det er ganske viktig. Det å kunne forsørge seg selv og ta egne avgjørelser var for meg ganske viktig psykisk. Det siste som gjør meg avhengi av føreldrene mine nå er å få fiksa bilen min som er hos dem, etter det er jeg virkelig fri.

Skal ut og jobbe med bilen nå, håper jeg får den eu godkjent i neste uke. Hater å være avhengi av noen og hadde sikkert sendt bilen på verksted var det ikke for at lappen kosta meg så mye.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19694 på: 16. feb, 2015, 16:19 »
Jeg prøver så godt jeg kan med de foreldrene jeg har, og på noen felt er de ganske trist å ha med å gjøre, men på ganske mange andre felt er de fantastiske, blandt annet la jeg ut dette fra Vestfinnmarken fra 1952:


Både mamma og pappa likte den på fjesboka, og de begynner sakte men sikkert å skjønne at en stor del av min vennekrets er transe eller noe annet som verden kan se på som unormalt (furry, homofil, etc etc). Det syns jeg er veldig flott. Det er en mye mye større gave enn jeg noen gang kan få kjøpt i typen penger, og jeg skulle ønske det var mer slikt en ting de kjøper for å få meg ut av depresjon (som ikke funker :c)

Ps: jeg jobber på nordkapp museumet, og derifra fikk jeg mulighet til å ta bilde :3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19695 på: 16. feb, 2015, 17:38 »
omg omg, en guilde jeg har på snap som er fra dubai har en FENNEC FOX!! så jææævli søøøt ;_;
The more i learn about people, the more i like my dog.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19696 på: 16. feb, 2015, 23:38 »
Fujoshiprincess overrasket meg med et herlig pikselikon av Hazel. Jeg synes det ble dritfint. <3 Tusen takk igjen!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19697 på: 17. feb, 2015, 00:23 »
Vet ikke hva jeg skal si, er så frustrert og sint etter at familien min har nokk en gang sviktet meg. :C

Jeg vet rett og slett ikke hva som er så vanskelig med å kjøre meg hjem til leiligheten, de er så villig til å hente meg, men med en gang det er snakk om å kjøre meg tilbake så er det ingen som gidder. Siden min far er i Oslo ett par dager og min mor ikke kan kjøre på grun av stiv nakke så er det bare broren min som kan kjøre meg, men han gidder ikke å bruke en time på kjøre meg hjem og sier det ikke er hans problem.

Skal ut og jobbe med bilen nå, håper jeg får den eu godkjent i neste uke. Hater å være avhengi av noen og hadde sikkert sendt bilen på verksted var det ikke for at lappen kosta meg så mye.

Problemet er at de bor langt ute på landet og jeg måtte gå i over 3 timer for å kunne ta bussen hjem. Nå verker det i beina men verst av alt er at de hentet meg for å feire bursdagen min. Jeg vil ikke feire den med familien mer :C

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19698 på: 17. feb, 2015, 09:32 »
Sitter å lærer om photoshop og hvordan man kan retusjere bilder og sånt. Gøy på skolen ^^

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19699 på: 17. feb, 2015, 19:04 »
Fortsetter den store jakten min på en hybel i Bærum/Asker området, er helt sinnsykt hvor vanskelig det skulle være å få en mtp. mengde folk som søker hybel for tiden. >.<

Ganske dritt lei av å bo i Enebakk, føler på at jeg ikke passer inn med folk her, balle langt til butikken, pendling til jobb tar en god stor slump av dagen i form av reisetid, bor midt i skogen uten noen form for sivilisasjon whatsoever og han som bor under er alkoholiker... Blir bare helt demotivert til sånn alt.

Håper jeg får napp snart, selv om jeg kommer til å ha mange tusen i måneden mindre i form av dyrere leie tror jeg likevel at jeg kommer til å bli mer livsglad. Penger betyr ikke nødvendigvis lykke!
FurAffinity          DeviantArt