Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812674 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19725 på: 21. feb, 2015, 05:01 »
Så har sittet oppe halve natta og hørt på klipp fra en anime drama cd. Jammen som tiden fløy, men så utrolig
gøy XD

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19726 på: 21. feb, 2015, 11:14 »
Jeg gikk videre til Alta med UKM.

Så om noen Altaværinger vil hilse på meg i mars, kom å si hei på UKM, ktnx


Gratulerer
Høres gøy ut og treffe en ordentlig fur for en gangs skyld så får se om jeg kan  ;D
Hva var det du gjorde på ukm??

Depster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 108
  • Baa baa lille geit
    • Vis profil
    • Her kan du finne tegningene mine
Sv: Din status!
« Svar #19727 på: 21. feb, 2015, 12:03 »
Er veldig lazy  :-[
JEG~
er kongen OG dronningen over geiter! ಠ ) 3 ಠ ~♥
http://www.furaffinity.net/user/depster/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19728 på: 21. feb, 2015, 14:42 »
Jeg gikk videre til Alta med UKM.

Så om noen Altaværinger vil hilse på meg i mars, kom å si hei på UKM, ktnx


Gratulerer
Høres gøy ut og treffe en ordentlig fur for en gangs skyld så får se om jeg kan  ;D
Hva var det du gjorde på ukm??

http://smidgefish.deviantart.com/art/Prints-for-UKM-513643912

;)

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19729 på: 21. feb, 2015, 15:05 »
Jeg gikk videre til Alta med UKM.

Så om noen Altaværinger vil hilse på meg i mars, kom å si hei på UKM, ktnx


Gratulerer
Høres gøy ut og treffe en ordentlig fur for en gangs skyld så får se om jeg kan  ;D
Hva var det du gjorde på ukm??

http://smidgefish.deviantart.com/art/Prints-for-UKM-513643912

;)
Ikke for å legge nå press på dæ el nåt, men så fine har dem nok ikke på UKM tel vanlig. ;) Du skal se du går tel tops!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19730 på: 21. feb, 2015, 17:09 »
Dumme hals, værsåsnill bli bra igjen så jeg kan fokusere på det jeg skal fokusere på. >_____>

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19731 på: 21. feb, 2015, 17:14 »
Jeg gikk videre til Alta med UKM.

Så om noen Altaværinger vil hilse på meg i mars, kom å si hei på UKM, ktnx


Gratulerer
Høres gøy ut og treffe en ordentlig fur for en gangs skyld så får se om jeg kan  ;D
Hva var det du gjorde på ukm??

http://smidgefish.deviantart.com/art/Prints-for-UKM-513643912

;)
Ikke for å legge nå press på dæ el nåt, men så fine har dem nok ikke på UKM tel vanlig. ;) Du skal se du går tel tops!

Hadde vært stilig å komme helt til Trondheim though

dat would be swag

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19732 på: 22. feb, 2015, 09:25 »
Vinterferien ble bare plutselig borte O.e
Også har jeg glemt å gjøre noe skolearbeid... stressstressstressstressstress D:
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19733 på: 22. feb, 2015, 09:36 »
Kjørte min første tur alene i dag, var den beste følelsen ever. Nå gleder jeg meg enda mer til bilen min blir fiksa :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19734 på: 22. feb, 2015, 13:43 »
Nå er jeg veldig sliten, håper neste helg blir mindre slitsom.

Jeg har også veldig lyst til å tegne men det kjennes ut som at jeg ikke har energi til det ;o;

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19735 på: 22. feb, 2015, 15:53 »
Jeg gikk videre til Alta med UKM.

Så om noen Altaværinger vil hilse på meg i mars, kom å si hei på UKM, ktnx


Gratulerer
Høres gøy ut og treffe en ordentlig fur for en gangs skyld så får se om jeg kan  ;D
Hva var det du gjorde på ukm??

http://smidgefish.deviantart.com/art/Prints-for-UKM-513643912

;)
Ikke for å legge nå press på dæ el nåt, men så fine har dem nok ikke på UKM tel vanlig. ;) Du skal se du går tel tops!

Hadde vært stilig å komme helt til Trondheim though

dat would be swag

Du kommer helt sikkert til Trondheim.
Skjønner att du gikk videre, du er jo utrolig flink :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19736 på: 22. feb, 2015, 16:39 »
driver å tenker på å en gang å dra med fly alene tur opp til Kirkenes og tilbake til Oslo med å pendle med båt og bus ned igjen... bare for moro skyld og får min egen del, elsker å reise <3 
å da tenke jeg åsså få lov besøke furries som ikke ennå fått besøk av andre furries. =)
bare en tanke ennå. men har tenk å gjøre det.. ^_^

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19737 på: 22. feb, 2015, 18:29 »
Ble akkurat ferdig med en tegning som jeg ble veldig fornøyd med <3

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19738 på: 22. feb, 2015, 18:43 »
Ble ferdig med en adopt/adoptable som jeg prøver å selge. Men har lite tru på folk's intresse er så stort. ....

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19739 på: 23. feb, 2015, 00:04 »
Noen furry ravers her?  [cool] Kjøp mine phat pants

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19740 på: 23. feb, 2015, 09:29 »
Har det ikke så bra med meg selv om dagen..
Ikke glad for at skolen er i gang igjen, jeg har virkelig ikke ork til detta nå.. :/

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19741 på: 23. feb, 2015, 09:50 »
Noen furry ravers her?  [cool] Kjøp mine phat pants

Åh, elsker sånne bukser <3

---

La meg klokken 10 igår faktsik. Tror ikke jeg har lagt meg så tidlig siden barneskolen. Deilig å for en gangs skyld være våken da :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19742 på: 23. feb, 2015, 09:53 »
kjenner jeg hater megselv vær gang jeg glemmer å gi insulin til et måltid. Blir så dårliiig ;-;

ANyway, jeg sliter med vilja atm. Vil ikke på jobb. Uff...

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19743 på: 23. feb, 2015, 13:07 »
Døgnrytmen min er snudd på hue D:
Need moar energy drinks!
Operation snu på døgnrytmen har startet
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19744 på: 23. feb, 2015, 16:23 »
Klikker når folk ikke har tålmodighet som strekker seg mer enn et minutt. Jeg skal gi deg innloggingsdetaljene mine - da maser du faen meg ikke.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19745 på: 23. feb, 2015, 17:00 »
Fikk nettop en pakke i retur fra USA fordi mottakeren ikke plukket opp pakka på 2 uker, og nå er de så frekke at de ber om å få et helt ny fursuit-hode tilsendt gratis.
Hallo, er ikke min feil at du ikke gidder å hente pakka di, og jeg skal i alle fall ikke tape penger på det! <.<

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19746 på: 23. feb, 2015, 17:41 »
Fikk nettop en pakke i retur fra USA fordi mottakeren ikke plukket opp pakka på 2 uker, og nå er de så frekke at de ber om å få et helt ny fursuit-hode tilsendt gratis.
Hallo, er ikke min feil at du ikke gidder å hente pakka di, og jeg skal i alle fall ikke tape penger på det! <.<

Du får si klart ifra om det! At den eneste måten de får hodet på er å betale for shippinga når det var de som ikke henta pakken, ev at de får klage til deres post service om at de ikke fikk vita at pakken var på postkontoret. Fortsetter de sånn får du vurdere å avslutte businessen med dem. Pass på at du tar vare på all dokumentasjon for sikkerhetsskyld.


Sitter her og er sliten og har dårlig samvittighet.

Jeg sov dårlig i natt, hadde et mareritt, som vanlig... Drømte jeg var på Eurofurence og satt og spiste frokost med vennene mine. Så kom noen det gjør alt for vondt å se og jeg tar kniven jeg har brukt til å skjære bacon med og stikker den inn i halsen og bråvåkna. Det kommer aldri til å skje i virkeligheten. Det var helt jævlig å se dem i fjor. Jeg er så sikker på at det blir det i år også. Så jeg vurderer å ikke dra. Jeg er så svak. Skulle ønske jeg kom over ting, men det er ikke lett, spesielt når man har mistet så mye og blir påminnet om det på nettet. Føler jeg alle forventer at burde tåle det.

Forrige uke mistet jeg en venninne også. Nå er det snart tid for NFC og jeg er bedt i begravelse på onsdag, samme dag som vi drar til Sverige... Har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke skal være med på den. Vil jo ikke gå glipp av den, men nå hadde jeg andre planer og obligasjoner som jeg ikke bare kan gå vekk fra.

Har begynt å lete etter leilighet med et par veldig gode venner. Ser ut til at jeg får det som jeg vil, stue og kjøkken separat, og et hushold som ikke består flertallig av gutter. Vi satser på å være innflyttet i april. Da blir det nok en liten innflytningsfest med kake og boller og brus. Ser frem til å bake.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19747 på: 23. feb, 2015, 17:57 »
Håpe
Fikk nettop en pakke i retur fra USA fordi mottakeren ikke plukket opp pakka på 2 uker, og nå er de så frekke at de ber om å få et helt ny fursuit-hode tilsendt gratis.
Hallo, er ikke min feil at du ikke gidder å hente pakka di, og jeg skal i alle fall ikke tape penger på det! <.<

Du får si klart ifra om det! At den eneste måten de får hodet på er å betale for shippinga når det var de som ikke henta pakken, ev at de får klage til deres post service om at de ikke fikk vita at pakken var på postkontoret. Fortsetter de sånn får du vurdere å avslutte businessen med dem. Pass på at du tar vare på all dokumentasjon for sikkerhetsskyld.


Sitter her og er sliten og har dårlig samvittighet.

Jeg sov dårlig i natt, hadde et mareritt, som vanlig... Drømte jeg var på Eurofurence og satt og spiste frokost med vennene mine. Så kom noen det gjør alt for vondt å se og jeg tar kniven jeg har brukt til å skjære bacon med og stikker den inn i halsen og bråvåkna. Det kommer aldri til å skje i virkeligheten. Det var helt jævlig å se dem i fjor. Jeg er så sikker på at det blir det i år også. Så jeg vurderer å ikke dra. Jeg er så svak. Skulle ønske jeg kom over ting, men det er ikke lett, spesielt når man har mistet så mye og blir påminnet om det på nettet. Føler jeg alle forventer at burde tåle det.

Forrige uke mistet jeg en venninne også. Nå er det snart tid for NFC og jeg er bedt i begravelse på onsdag, samme dag som vi drar til Sverige... Har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke skal være med på den. Vil jo ikke gå glipp av den, men nå hadde jeg andre planer og obligasjoner som jeg ikke bare kan gå vekk fra.

Har begynt å lete etter leilighet med et par veldig gode venner. Ser ut til at jeg får det som jeg vil, stue og kjøkken separat, og et hushold som ikke består flertallig av gutter. Vi satser på å være innflyttet i april. Da blir det nok en liten innflytningsfest med kake og boller og brus. Ser frem til å bake.

*klemme hardt* Gjør det du fler er best. Ikke la alle rundt deg presse deg. Har selv slike ugggh ting om folk jeg ikke ønsker å se. Kvier meg for å gå i gatene hjemme  noen ganger.

 :( beklagelig å høre det som hadde skjedd med venninnen din...... Skjøner godt det du føler, men om du har mye ansvar på connet som du ikke kan frasi deg så tror jeg nok folk forstår.


Og an leilighet så håper jeg at du finner!!  :D <3 Håper festen er når jeg en gang er tilbake fra påskeferien  ;'> Lykke til!


Veldig glad i deg <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19748 på: 23. feb, 2015, 18:31 »
Er litt trist at jeg har venner og acquaintances til alle retninger, og alikevell føler jeg meg lonely.. Oh well. Det er litt plaster på såret når jeg får være med jentene ut på fest though.

Skulle ønske jeg hadde en kjæreste som bor i nærheten. Spesielt om said kjæreste kan bo i samme leilighet som meg. Det hadde vært digg. Men den tid den sorg, na'msayin?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19749 på: 23. feb, 2015, 19:34 »
Fikk nettop en pakke i retur fra USA fordi mottakeren ikke plukket opp pakka på 2 uker, og nå er de så frekke at de ber om å få et helt ny fursuit-hode tilsendt gratis.
Hallo, er ikke min feil at du ikke gidder å hente pakka di, og jeg skal i alle fall ikke tape penger på det! <.<

Det være norsk kjøpslov som gjelder ved handel mellom privatpersoner, og paragraf 11 sier
"Selgeren bærer kostnadene med tingen til den er levert. Paragrafen her gjelder ikke kostnader ved at leveringen blir forsinket som følge av forhold på kjøperens side."

Jeg antar at sending var avklart med kjøperen, og de fikk sporingsnummer fra deg.
Hvis så vil sendingen anses som levert da den ankom postkontoret, og de må selv dekke ekstra kostnader for ny sending.
Ønsker de å heve kjøp kan du eventuelt kreve kompensasjon for ikke hentet pakke. Opp til faktisk kostnad for sending og emballasje, men ikke mer.
Dette er også ganske likt sånn bedrifter gjør når en pakke ikke er blitt hentet.

Hvis sending ikke var avklart, eller de fikk aldri noe sporingsnummer av deg blir ting litt mer tvetydig.

PS. Ja, jeg er litt for glad i å sette meg inn i lovverk. Skulle ønske dem hadde en kur mot det.