Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812475 ganger)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20225 på: 26. apr, 2015, 22:04 »
I dag har jeg vasket tøy og laget en pro middag. Det ser kanskje ikke så stort ut men for meg er det to seiere som gjør hverdagen litt enklere, hah.

*klappe seg selv på skulderen*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20226 på: 26. apr, 2015, 22:24 »
Sitter å spiller LoL hehe.

Burde egentlig legge fra meg røyken min. Ble plutselig megahekta nå som jeg fant ut jeg skulle røyke inne. Det var litt suck.

sad days haha. Oh well.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20227 på: 26. apr, 2015, 22:31 »
jeg kommer enda ikke over hvor nasal og ekkel stemmen min er inni hodet mitt, men på utsiden høres jeg ut som en søt liten jente. Det gjør meg litt mer usikker når jeg banner og prøver å være mann, da. Lol.

Jeg har sånn normal ish stemme i hodet, men skikkelig dyp mannestemme egentlig. Vet ikke helt om det er noe bedre. Passer ikke helt når man er liten og "søt" :P

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20228 på: 26. apr, 2015, 22:49 »
Vil ikke at helga skal være over og at jeg må på skolen i morgen. :C
Fremlegg i norsk som teller 50% av muntligkarakter i morgen, tentamen på onsdag og i neste uke. Liker ikke slutten av skoleåret... TnT

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20229 på: 27. apr, 2015, 06:42 »
Matte tentamen idag da.. alt for trøtt til den D:
Blir bare chill fremover nå da, så mer soving xD
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20230 på: 27. apr, 2015, 06:51 »
Jeg får ikke sove og jeg er småforbanda.

Tror jeg skal gi faen i å åpne meg for noen from now on. Om jeg sier noe som omhandler mitt privatliv så blir det jo sakt videre med enn gang her i denne fandommen.



Hvis du tilfeldigvis er en av de jeg har ranted til når jeg har vært trist, så kan det jo nevnes at NULL AV DET HAR DU LOV TIL Å DELE MED RESTEN AV VERDEN. Jeg stolte på deg og gikk utifra at du viste at å dele visse detaljer fra andres liv er utrolig dårlig gjort. Men nei, så nå får jeg bare sitte å holde på alt når jeg er lei meg.

Thanks a lot.

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20231 på: 27. apr, 2015, 07:52 »
Matte tentamen idag da.. alt for trøtt til den D:
Blir bare chill fremover nå da, så mer soving xD
Vil ikke at helga skal være over og at jeg må på skolen i morgen. :C
Fremlegg i norsk som teller 50% av muntligkarakter i morgen, tentamen på onsdag og i neste uke. Liker ikke slutten av skoleåret... TnT


Lykke til begge to  [w-happy]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20232 på: 27. apr, 2015, 12:09 »
Delvis oppgitt over meg selv. Nok en gang ble jeg litt for fasinert over å lese lovverk.
Spesielt hva de sier om arrangementer på offentlige steder og maskering.

Tilfelle noen lurer:
1: Mindre arrangmenter, møter og lignende trenger ikke meldes til politiet.
    Det er kun for større events som krever ferdselsregulering eller ekstra vakthold.
2: Loven forbyr generelt sett maskering MEN gjør spesifikt unntak for skuespill, maskerader og lignende.
    Dvs. de skiller mellom maskering for underholdning, og maskering for å skjule identitet.
3: Politiet og andre tjenestemenn har rett til å kreve at man identifiser seg, men kun med navn, fødselsdato, fødselsår og bosted (eller stilling).
    Den nevner kun av man må oppgi, så det skal være nok å kunne gå til et skjermet område å fortelle hva man heter, når man er født, og hvor man bor eller jobber.
    Politiet kan be om identifisaksjonspapir og har rett til det, men er ikke pålagt å kreve det av deg.

Gjennom 5 år med fursuiting har jeg kun opplevd trøbbel med vakt en gang (aldri med politi, og kun en person), men ville uansett finne ut mer.
Liker å være beredt. Om det skal gjelde førstehjelp eller vite hva man har lov til og ikke :p


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20233 på: 27. apr, 2015, 14:47 »
Snart ferdig på skolen... litt til.. kan klare det... 10 min igjen... *dies* >.<

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20234 på: 27. apr, 2015, 18:39 »
starta helgen med å tenke på at jeg hadde oppkjøring på mandagen(idag) og derifra gikk det neden om og hjem.. har alltid vært nærvøs for større prøver som Førerprøver og fagprøver etc, å ha oppkjøring på en mandag var ikke digg, spesielt ikke FØRST om mårran.. men når jeg satte meg ned med sensor så forsvant all tvil og jeg kjørte der i fra med klasse C (lastebil) så nå er det bare å manne seg opp til neste prøver som er D(buss) og CE(lastebil med henger/semi)

Alt i alt så var det en fantastisk fin mandag ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20235 på: 27. apr, 2015, 20:09 »
er så og si ferdig med kjolen i papir, trenger bare og feste på borrelåsen og prøve den på modellen min i morgen så er jeg ferdig, likevel drev lærer og maste på meg om at jeg ikke jobbet, selv om jeg jobbet med dokumentasjonen og prøvde og forklare at jeg ikke kunne gjøre mer på selve kjolen da <.< (hadde ikke borrelås tilgjengelig)

*sitter og nommer ostepop*

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20236 på: 27. apr, 2015, 22:48 »
Sverige er godt for en fattig studentlommebok. Følte meg passe teit osm kjøpte en haug veggisburgere og en stor neve flesk tho. JAJA I TRY.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20237 på: 27. apr, 2015, 23:18 »
x3x Tora er glad i venner... men når de ikke svarer... så blir Tora følsom... og redd for at hun har sakt noe feil...


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20238 på: 28. apr, 2015, 00:16 »
Jeg er litt småsur pga hormonell fra før I guess? men alikevell, også var jeg veldig forsiktig borti broderen fordi han reagerer alltid om jeg kommer nært han.

også skal han ta hevn, noe som er veldig greit og forståelig og noe jeg så for meg at han skulle gjøre, men han gravde hånda si inn i sida på meg isteden for å være forsiktig, så det gjorde vondt.

jeg ser ikke hvordan det er greit jeg? Asså tullefight er greit men syns ikke det er noe greit å liksom... overdrive.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #20239 på: 28. apr, 2015, 00:17 »
Denne dagen startet med fæle klasser, inkludert en practice exam av matte. Men så ble dagen bedre, og så eksploderte den når jeg fikk WIP bilder, aaah, jeg smelter i en pytt av glede ;u;

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20240 på: 28. apr, 2015, 08:17 »
God morgen !
På skolen og skal til å begynne med geografi, æsj. Hadde tentamen i engelsk i går, så brukte jeg tid på alt og ingenting som jeg sku brukt på matte  [laugh]
Ganske stressende periode, og koser meg med å lage øyner ! Skal lage wire armadure art dolls senere, blir en kul ting å få gjort.
(http://fav.me/d8r6fqn)
Telegram: @jadepus

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #20241 på: 28. apr, 2015, 11:13 »
Huff.. Så trøtt..
Våkna 1 i natt og sov ikke stort etter det å må opp 5..
Skolearbeidet har roa ned noe, nå som pensum i flere fag er hovedsaklig overstått og gjenomgått. Men eksamen gjenstår enda, satser på og ikke bli trukket opp i mer enn hovedfag som er obligatorisk Dx

Annet enn det skjer deg ikke stort tror jeg.. Bikkja mi er inn i en ny trassperiode, så han er litt mye jobb om dagen x)
Kjæresten til mamma skal flytte ut også, ikke at det gjør meg noe ettersom vi ikke går så godt overens -3-

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20242 på: 28. apr, 2015, 12:43 »
Kan egentlig dra hjem fra skolen nå, men skal vente litt til

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20243 på: 28. apr, 2015, 13:03 »
Skal på trening i dag, viktig å gjøre klar sommerkroppen ;3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20244 på: 28. apr, 2015, 16:33 »
Helt utrolig sliten etter en natt med høyt blodsukker. Opp på dass i faen ett sett. Jeg hadde veldig søte og realistiske drømmer da :3 gg.

kjennes ut som at jeg er syk eller noe. Maybe not, men jeg føler meg ikke helt tipp topp :0

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20245 på: 28. apr, 2015, 18:07 »
når læreren tror du ikke greier og gjøre ting på egenhånd \._./

jaja ble ferdig med kjolen i dag, eller har litt "finpussing" igjen men kan godt si meg ferdig, nå er det bare den dumme dokumentasjonen igjen @_@ pluss en markedsføringsoppgave...
var utrolig sliten i hele dag og satt bare for meg selv i det andre klasserommet, fordi jeg ikke orket at det var andre folk i nærheten.

mamma er like flink til og si ifra når ting skjer, fikk vite at vi skal til Danmark på torsdag og være over helgen (hos søster som studerer der), som betyr at jeg må kanselere to allerede-betalte timer og avlyse flere planer jeg hadde i helgen <.< ikke ta meg feil jeg vil til danmark, men om jeg fikk vite det samtidig som hun hadde planlagt det hadde jeg sluppet og kaste bort flere hundre kr oooog "finne på" og "avlyse" planer...

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20246 på: 28. apr, 2015, 20:35 »
1x wod og 1x triathlon gjennomført så langt denne uken! Tirsdager har vært min fridag tidligere, men siden gymmet har begynt med triathlon på tirsdager må jeg visst flytte på den. Men... ingen andre dager på ukekalenderen min er åpen sånn treningsmessig. Eh.
Nåvel, nå er det bare en og en halv måned til jeg tar tidlig sommerferie og drar på besøk til Tyrkia. Så er dette 13 år lange helvetet over for godt.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20247 på: 28. apr, 2015, 20:55 »
Skal aldri gå med bukser igjen, kjole og skjørt 4 lyf.

Burde være akseptablet for menn å gå i kjoler, dere vet ikke hva dere går glipp av <3

Fendrax

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 136
  • Kunne jeg levd uten lakris? svaret er nei! ;)
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20248 på: 28. apr, 2015, 21:08 »
Skal aldri gå med bukser igjen, kjole og skjørt 4 lyf.

Burde være akseptablet for menn å gå i kjoler, dere vet ikke hva dere går glipp av <3

nja holder mmeg te joggebukser jeg:) [w-cool]
Livet er hva man gjør den te, ikke la noen ødlegge morroa!

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20249 på: 28. apr, 2015, 21:25 »
Skal aldri gå med bukser igjen, kjole og skjørt 4 lyf.

Burde være akseptablet for menn å gå i kjoler, dere vet ikke hva dere går glipp av <3

Hvorfor ikke buske ? Skal du gå i shorts resten av livet ditt?