Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812225 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20300 på: 05. mai, 2015, 11:45 »
Fikk jobb som støttekontakt. Det er ikke snakk om så mange timer per måned, men det er bedre enn ingenting. Kan utvide etterhvert. So happy. ;-;

Ååh så fint! =) folk trenger en støttekontakt. hadde en selv. selv om hun var litt ehh~ tyv og kjøpte mat med mine penger hele tiden... >.<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20301 på: 05. mai, 2015, 14:26 »
Fikk praksisplass i Barnehagen. Forhåpentligvis er ikke alle ungene like cancer som unger har en tendens til å være mot meg haha.

Jeg kunne velge mellom å prøve eldresenteret og barnehagen, og jeg kjente ingen plass at min sosiale angst + eldre mennesker funker helt. Er lettere å holde på med unger tror jeg uwu Enda ikke en vals på roser tho. Så lenge jeg slipper å skifte bleie på de mindre ungene. DET takler jeg absolutt ikke. Jeg skal aldri ha unger ;_;

Gleder meg til å kle på småunger :V bluh lol.
« Siste redigering: 05. mai, 2015, 14:28 av Skyee »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20302 på: 05. mai, 2015, 17:29 »
Fikk jobb som støttekontakt. Det er ikke snakk om så mange timer per måned, men det er bedre enn ingenting. Kan utvide etterhvert. So happy. ;-;

Ååh så fint! =) folk trenger en støttekontakt. hadde en selv. selv om hun var litt ehh~ tyv og kjøpte mat med mine penger hele tiden... >.<
what? det er vel veldig ulovlig? :l

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20303 på: 05. mai, 2015, 22:49 »
Litt sånn "eh" etter dagen. Skal visst ha prøve imorgen i lodding, kobling og teori.. Har ikke peil på noen av de, når jeg brukte loddetin ble det bare tull  [laugh]
Telegram: @jadepus

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20304 på: 05. mai, 2015, 23:09 »
så nå at paxy er på forsiden av BNC sin nettside o3o *littegranne stolt* (http://www.bncreationcostumes.com/)

kommer til og være litt og gjøre i morgen på skolen når vi skal "fremføre" catwalken og alt skal være perfekt o3o en gang kl 12ellerno og er gang halv 6 for foreldre/venner, har enda ikke fått prøvd den fult på modellen fordi hun ikke var her i dag... men tror det skal gå helt fint ^^

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20305 på: 06. mai, 2015, 17:40 »
var oppe til kl. 06:00 på mandag for å gjøre ferdig en innlevering, hadde enda en innleveringsgreie i går til 23:55 som jeg ikke ble ferdig med, og heldagsprøve i matte i dag som jeg ikke rakk å øve til :l ganske sikker på at jeg også må gjøre ferdig en presentasjon i morgen, en norskoppgave jeg burde bli ferdig med til fredag, og også årsprøve i mediefagene neste mandag og tirsdag >.<
stress

bleh :V

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20306 på: 06. mai, 2015, 17:47 »
var oppe til kl. 06:00 på mandag for å gjøre ferdig en innlevering, hadde enda en innleveringsgreie i går til 23:55 som jeg ikke ble ferdig med, og heldagsprøve i matte i dag som jeg ikke rakk å øve til :l ganske sikker på at jeg også må gjøre ferdig en presentasjon i morgen, en norskoppgave jeg burde bli ferdig med til fredag, og også årsprøve i mediefagene neste mandag og tirsdag >.<
stress

bleh :V

Minn meg på å ikke klage på skolen min mer o.o

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20307 på: 06. mai, 2015, 18:43 »
@dragon_pancake

Eh, er vel for det meste min egen feil :l
den innleveringen jeg satt oppe med hadde jeg fått utsatt 3 uker eller noe lignende, den innleveringen til 23:55 hadde vi vel egentlig fått nok tid til på skolen, men jeg synes det er utrolig vanskelig å jobbe når det sitter rett ved siden av meg som kan se hva jeg gjør <.< føles ut som at alt jeg gjør bare blir feil(spesielt når det er designoppgaver) :v Norskoppgaven er også en innlevering som vi har fått god tid til å gjøre på skolen, og som egentlig skulle vært levert inn for lenge siden :l

Jeg hadde tenkt til å jobbe med den jeg drev oppe med til klokka 6 i helga som var men ble dratt med til en konfirmasjon i Karmøy som er omtrent 55 mil vekke fra hvor jeg bor :l
« Siste redigering: 06. mai, 2015, 18:44 av Woofi »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20308 på: 06. mai, 2015, 19:33 »
^
ah, da skjønner jeg. Hadde en sånn periode tidligere i år hvor masse ting bare samla seg opp og som helst skulle være ferdig samtidig. Har egentlig masse ting jeg burde jobbe med nå også, men blir sikkert å utsette det til det nesten er for sent. Får egentlig ikke til å jobbe noe særlig uten en pressene deadline, men samtidig hater jeg det. Tok på meg en fursuit commission før jul, den skulle vært ferdig for lengst. Den må være ferdig til Desu og det er bare under to månder igjen. nya >.<

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20309 på: 06. mai, 2015, 20:44 »
Yeeeeeeey<3
veggie pizza... <3 kjempe godt
prøvd en thailandsk aloe vera drikk... den inneholder brunt sukker... siiigh... veldig søt.. usj.

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20310 på: 07. mai, 2015, 21:20 »
Nå har jeg vært uten bankkort i nesten to uker.. Om kortet nok en gang ikke kommer i postkassa i morgen så klikker jeg. xD
(Ikke særlig gøy når jeg bor alene, men jeg har nok kontanter til det nødvendige)

Ellers har jeg småspist kanel. Nom nom

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20311 på: 07. mai, 2015, 21:56 »
Fikk praksisplass i Barnehagen. Forhåpentligvis er ikke alle ungene like cancer som unger har en tendens til å være mot meg haha.

Jeg kunne velge mellom å prøve eldresenteret og barnehagen, og jeg kjente ingen plass at min sosiale angst + eldre mennesker funker helt. Er lettere å holde på med unger tror jeg uwu Enda ikke en vals på roser tho. Så lenge jeg slipper å skifte bleie på de mindre ungene. DET takler jeg absolutt ikke. Jeg skal aldri ha unger ;_;

Gleder meg til å kle på småunger :V bluh lol.


Poke meg om du tenger tips / hjelp ;)

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20312 på: 07. mai, 2015, 22:24 »
fant ut at jeg ikke kunne søke i drammen fordi jeg bor i vestfold. :/ så da blir det deign og håntverk i 3år menn menn alt er bedre en det som jeg går nå :3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20313 på: 07. mai, 2015, 22:39 »
*ser at hun har blitt senior fur* :D

har jobbet med en hettegenser på skolen i hele dag har fått festet forstykke, bakstykke og begge ermene ^^ har også festet hettestykkene i hverandre og håndlinningene sammen, men ikke på selve hettegenseren enda x3 satt igjen litt etter skolen for og gjøre ferdig det jeg kunne.
Sitter og spiser det beste godteriet som noengang har eksistert djungelvrål nå før jeg hopper til sengs ^^

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20314 på: 08. mai, 2015, 00:16 »
Ny data fra komplett i dag (lol?) og skal møte 2 andre furs i denne fredagen . sees.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20315 på: 08. mai, 2015, 12:07 »
o3o Yeeey i dag blir det godt med kylling, og det blir kylling resten av helgen åsså tilbake på vegetarian mat. o3o til helga kommer igjen.. <3 håper denne funker. siden tok tid får meg disiplinere meg til å spise bare godis i helger... <3 Woop woop <3
å ja! det tar 3 månder å bli ordenlig sjefete på seg selv.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20316 på: 08. mai, 2015, 12:32 »
Jeg føler meg usedvanelig glad, selv om økonomien min er helt absolutt dass atm. Klarte å lese en melding fra NAV feil, så får ikke penger før eventuelt om to uker :I så er blakk i to uker. Hurra.

Men for some reason så har jeg happytingles i magen, og vil egentlig bare danse xP This is what selfhelp does to you! Det å faktisk stå opp å kjempe depresjon er noe av det beste jeg har gjort, og jeg får alt for lite cred for det om jeg så skal si det selv. La oss håpe at mamma klarer å la være å knuse mitt gledestårn :v Vær gang jeg klarer å bygge det opp til topps, så går hun helt godzilla på det. I cry every tim.

Still though, HAPPY TINGLES >w<

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20317 på: 08. mai, 2015, 12:57 »
@skyee
yey :D

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20318 på: 08. mai, 2015, 15:52 »
kom å hent akryl malerier på desucon
you are only confined by the walls you build yourself.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20319 på: 08. mai, 2015, 17:05 »
Er så hes jeg høres ut som en mann

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20320 på: 08. mai, 2015, 19:08 »
Da var det "endelig" helg igjen.. begynner å bli smålei av å gå blakk og ikke gjøre en dritt.. snart 12 uker alene her på hybelen og ikke en kjeft som er her xD på en annen side så begynner jeg å bli veldig god til å snakke med meg selv, klatre på vegger og spise brød : D viste heller ikke at det gikk å legge på seg når man spiser semi grovt brød, kaviar/skinke og majones samt melk xD

The more i learn about people, the more i like my dog.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20321 på: 08. mai, 2015, 20:05 »
yey skolepcen min sin vifte bestemte seg for å ta kleven, så nå greier den ikke å kjøle seg ned, men den lyse siden nå lager den ikke en lyd

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20322 på: 08. mai, 2015, 20:08 »
Da var det "endelig" helg igjen.. begynner å bli smålei av å gå blakk og ikke gjøre en dritt.. snart 12 uker alene her på hybelen og ikke en kjeft som er her xD på en annen side så begynner jeg å bli veldig god til å snakke med meg selv, klatre på vegger og spise brød : D viste heller ikke at det gikk å legge på seg når man spiser semi grovt brød, kaviar/skinke og majones samt melk xD

Jeg har også begynt å snakke til meg selv i det siste, prøver å minne meg selv å gjøre det på engelsk så jeg forbedrer uttalen min o3o

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20323 på: 08. mai, 2015, 21:30 »
http://flametheredfox.deviantart.com/art/Howling-At-The-Moon-By-me-429373624

noe av det som vil bli solgt,har ikke postet alt på nett,se på fa også
http://www.furaffinity.net/gallery/flamethereadfox/

pm gjerne på skype for filtstyle commision,alt hentes på desu!
kort går via en kompis av meg,ellers tar jeg kontant.



you are only confined by the walls you build yourself.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20324 på: 08. mai, 2015, 22:36 »
Da var det "endelig" helg igjen.. begynner å bli smålei av å gå blakk og ikke gjøre en dritt.. snart 12 uker alene her på hybelen og ikke en kjeft som er her xD på en annen side så begynner jeg å bli veldig god til å snakke med meg selv, klatre på vegger og spise brød : D viste heller ikke at det gikk å legge på seg når man spiser semi grovt brød, kaviar/skinke og majones samt melk xD



Spiser du mer enn du forbrenner ila en dag legger du på deg uansett hva du spiser. Magic.

Jeg er verdens mest ensomme russ. Hurra.