Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812056 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20325 på: 09. mai, 2015, 01:45 »
Har ikke oppdatert her på eeeevigheter. Jeg lever! Jeg er bare veldig sliten så jeg har tatt en litt lite planlagt pause fra internett. Har begynt å komme litt tilbake nå, da. :D

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20326 på: 09. mai, 2015, 08:46 »
Sitter å nerder WoW. Gjør noen daily quests for å få tak i mounts xP Garrison er pretty gg. Gearer sakte men sikkert druiden min opp også. Blir kult når han er fully equipped :D


Katta vekte meg i morges klokka 7, også. Da hadde jeg altså sovet 4 timer. Takk katt.

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20327 på: 09. mai, 2015, 16:29 »
Over en uke uten mobil og bil, brukte 2 dager på å løsne en mutter på bilen. Tror jeg får levere bilen på verksted når jeg får lønning...
Er noe dritt å skifte deler på bilen når mutterene er rusta fast.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20328 på: 09. mai, 2015, 20:07 »
Det er sååå mange kunder som hverken eier respekt eller folkeskikk omg.. De som jobber med salg vet hva jeg mener =_= "rabbat" my bum >:l

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20329 på: 09. mai, 2015, 20:11 »
Har sittet å fikla med dataen i dag for å fikse et problem som har kommet opp veldig ofte når jeg har mye som skjer på, for eksempel teamspeak og et eller annet spill som tar mye power å kjøre (feks starcraft 2 eller om jeg spiller 3 videoer at once)

Og det er veldig mulig at jeg har fiksa det. Håper jeg. Jævlig trist om PCen kræsjer mens jeg er midt i noe... :(


edit: har nå spilt sånn 5 videoer at once på youtube, og PCen har ikke dødd enda :D hurra xD
« Siste redigering: 09. mai, 2015, 20:13 av Skyee »

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20330 på: 09. mai, 2015, 20:30 »
Forsøker å rydde. Det går så som så. En i leiligheten har flytta ut, så jeg fikk skapene hennes, noe som gjør at jeg i hvertfall kan breie meg litt på kjøkkenet. :3

Avatar by Fujoshiprincess <3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20331 på: 09. mai, 2015, 22:25 »
Har sittet å fikla med dataen i dag for å fikse et problem som har kommet opp veldig ofte når jeg har mye som skjer på, for eksempel teamspeak og et eller annet spill som tar mye power å kjøre (feks starcraft 2 eller om jeg spiller 3 videoer at once)

Og det er veldig mulig at jeg har fiksa det. Håper jeg. Jævlig trist om PCen kræsjer mens jeg er midt i noe... :(


edit: har nå spilt sånn 5 videoer at once på youtube, og PCen har ikke dødd enda :D hurra xD

Huh, CPU'n som tar knekken? hos meg så er det browseren (chrome) som dør litt inni seg når jeg kjører flere videoer sammtidi, spesielt facebook videoer.. men klarte seg fint når jeg multiboxa x6 wow kontoer .. men bra du fant ut av det da :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Depster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 108
  • Baa baa lille geit
    • Vis profil
    • Her kan du finne tegningene mine
Sv: Din status!
« Svar #20332 på: 09. mai, 2015, 23:10 »
HEFTIG HELG. skatet nede i byen  [laugh] begynner å bli bedre
JEG~
er kongen OG dronningen over geiter! ಠ ) 3 ಠ ~♥
http://www.furaffinity.net/user/depster/

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20333 på: 10. mai, 2015, 01:33 »
Øhh.. både i går og i dag har jeg oppdatert meg på hva som har skjedd den siste uka.
Siden jeg har vært borte fra pc'n og hjemmet i ei uke.

Ellers: Blakk + rotete økonomi, skulle kansje ikke ha kjøpt den bilen for to uker sia???
Attpåtil trenger den noe fix og nye deler, Kan ikke skatte penga komme litt fortere? nei? :-/

Men... Er deilig å endelig kunne rase rundt i egen bil igjenn ;D
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20334 på: 10. mai, 2015, 02:30 »
Har sittet å fikla med dataen i dag for å fikse et problem som har kommet opp veldig ofte når jeg har mye som skjer på, for eksempel teamspeak og et eller annet spill som tar mye power å kjøre (feks starcraft 2 eller om jeg spiller 3 videoer at once)

Og det er veldig mulig at jeg har fiksa det. Håper jeg. Jævlig trist om PCen kræsjer mens jeg er midt i noe... :(


edit: har nå spilt sånn 5 videoer at once på youtube, og PCen har ikke dødd enda :D hurra xD

Huh, CPU'n som tar knekken? hos meg så er det browseren (chrome) som dør litt inni seg når jeg kjører flere videoer sammtidi, spesielt facebook videoer.. men klarte seg fint når jeg multiboxa x6 wow kontoer .. men bra du fant ut av det da :)

Var tydeligvis et problem PCen hadde sett at var der, men hadde ikke lyst til å fikse det. Så jeg måtte gjøre det manuelt, haha. WHEA UNCORRECTABLE ERROR er lett å CORRECTE namsayin haha.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20335 på: 10. mai, 2015, 04:34 »
Hatt det morsomt hos paxy og exodai^^ og grillmeetet var awesome :D
Pretty much en uke igjen med skolearbeid så er det ingenting å gjøre på skolen :3
Håper bare at jeg ikke blir trukket opp til eksamen.
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20336 på: 10. mai, 2015, 12:00 »
^ Dis.

Utrolig morsom helg. : 3

Gikk litt i overkant med drikking den ene dagen men eh xD happens.
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20337 på: 10. mai, 2015, 20:42 »
Ååååh elsket turen til botanisk hage, veldig lyst til å organisere et fursuit meet der o3o <3
det hadde vært awesome <3

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20338 på: 11. mai, 2015, 00:09 »
Har ikke råd til å komme meg på skolen i morgen #Buskerud Koster 310kroner for kort og jeg har bare 27... urgh .. Hadde egentlig ikke råd til furmeet heller >.< men det er dit busskortpengene gikk.
Er teit at det koster penger å dra på skolen. Har betalt regninger for over 20k denne måneden og har absolutt ingen ting igjen. Idiotisk å dra penger ut av skole elever.. spesielt VGS elever som tjener 0 kr
« Siste redigering: 11. mai, 2015, 00:11 av Smiling »

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20339 på: 11. mai, 2015, 00:20 »
^ har du søkt stipend? jeg for 1800kr i månten bare for å surre runt på skolen  [w-happy]

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20340 på: 11. mai, 2015, 00:32 »
Har ikke råd til å komme meg på skolen i morgen #Buskerud Koster 310kroner for kort og jeg har bare 27... urgh .. Hadde egentlig ikke råd til furmeet heller >.< men det er dit busskortpengene gikk.
Er teit at det koster penger å dra på skolen. Har betalt regninger for over 20k denne måneden og har absolutt ingen ting igjen. Idiotisk å dra penger ut av skole elever.. spesielt VGS elever som tjener 0 kr

Tilbyr ikke skolen din gratis busskort? Trodde der var vanlig ved alle VGS. Og hvis du ikke bor hjemme burde du få lån og stipend D: men ja, det blir jo uansett fort brukt opp hvis man har 20k i regninger ._.

--

Ny uke, og enda en uke nærmere ferie (yay) og eksamen (nay..). Håper å få alle de nye delene til PC'en min til uka ^^ mini ITX ftw~

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20341 på: 11. mai, 2015, 01:45 »
Tilbyr ikke skolen din gratis busskort? Trodde der var vanlig ved alle VGS. Og hvis du ikke bor hjemme burde du få lån og stipend D: men ja, det blir jo uansett fort brukt opp hvis man har 20k i regninger

Nope  >:( Men bor hjemme :P + Har allerede lån >.< problemet er at jeg har kjøreskole regninger på evig mye penger, bilregninger for noen tusen, samt forsikring på Mercedes er uendelig dyrt... vurderer å selge bilen..

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20342 på: 11. mai, 2015, 03:26 »
Koster 450 over 20,så blir bare være,går ikke på skole I år da,men ser for meg situasjonen. likte å ta en tur til byen litt ofte,men det blir for dyrt å betale dette hver måned,så spurt folk jeg kjenner om de kan kjøre(eventuelt foreldre eller bror)
you are only confined by the walls you build yourself.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20343 på: 11. mai, 2015, 11:34 »
Gleder meg sånn til meetet jeg planlegger i sommer.
Snakker med et par fra utlandet som vurder å komme. Blir så kult.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20344 på: 11. mai, 2015, 11:38 »
føler meg faktisk attraktiv i dag. Er ikke ofte det skjer.

Ble lei av å tape i ranked, så skal tegne litt nå tror jeg xP

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20345 på: 11. mai, 2015, 12:32 »
Bleh, medieårsprøve >.<
Such fun

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20346 på: 11. mai, 2015, 14:21 »
Yay kom på A-laget i tinestaffeten  [w-happy]
Vi hadde amerikansk uttak idag for å dele inn i A og B lagene så ble ganske fornøyd med og komme på A. Hadde en tid på ca 33,84 på ca 200 meter.
De trengte også to frivillige fra a laget og ha på B laget så jeg steppet inn der i tilleg( trodde vi skulle ha mindre enn tohundre meter når jeg sa ja  :P) jaja må jo holde oppe karakteren i gym. Gleder meg til og bli ferdig med tinestaffeten i morgen.

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20347 på: 11. mai, 2015, 15:34 »
Ferdig med 2 konfirmasjoner i helga.. deilig å få av seg finskoa:p nå sutre litt på de summene som ble gitt bort :P Ellers veldig lei av kake
Life is boring when you don't know how to live it.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #20348 på: 11. mai, 2015, 16:19 »
Gaah, lengter etter EF nå. Har lyst til å danse til høy musikk med gulvristende bass XD

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20349 på: 11. mai, 2015, 16:56 »
Jeg vil ha sjokolade
Vært en kjip dag i dag