Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812060 ganger)

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21750 på: 20. feb, 2016, 02:43 »
fluff, er lys våken, men desucon i morgen og har egentlig ikke lyst til å være stuptrøtt mens jeg er der, litt for sent til det nå though :') Kommer til å bli morsomt either way though ^w^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21751 på: 20. feb, 2016, 23:49 »
Håper å komme igang med tegne-inspirasjoner igjen~ o3o også,også,også mere Art-trades~~

Lurer på hvordan NFC kommer til å bli o.o ~~ gleder meg til å ha en hel uke omringet av venner, tegne greier, fursuits og sånt... å hjelpe litt her og der... ~

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21752 på: 22. feb, 2016, 11:30 »
Er det noe jeg ønsker så er det at butikkene lærer seg å stable returvare riktig. Her så måtte jeg stable om på alt fordi europallen under var knekt. Og kunne ikke brukes. Så dersom noen her på forumet som da jobber i butikk og leverer tilbake returvarer. Husk å stable riktig. Som dere ser på bildet under. Slik skal man IKKE stable returvare
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21753 på: 23. feb, 2016, 20:20 »
Prøver å finne noe å gjøre, som ikke er ting jeg burde fått gjort. Kunne tegnet ferdig noe greier, men er litt i zero-space nå etter å akkurat fullført ei tegning. Så ikke veldig mye inspirasjon til å tegne mer på ei stund. Hvordan klarer folk å tegne hele tiden? Legge ut sånn tre tegninger om dagen? Jeg bruker jo tre dager på å fullføre en enkel tegning

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21754 på: 23. feb, 2016, 23:13 »
Jaja

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21755 på: 24. feb, 2016, 17:11 »
Busy lately i ny jobb og diverse annet som skjer, håper bare ting blir roligere snart. Håper også på vår, ganske lei vinteren kjenner jeg.
FurAffinity          DeviantArt


Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21756 på: 24. feb, 2016, 17:41 »
Busy lately i ny jobb og diverse annet som skjer, håper bare ting blir roligere snart. Håper også på vår, ganske lei vinteren kjenner jeg.

Amen to that! Glede meg såå mye te vår D: Gratulere med jobb og!

E super duper excited for ingen grunn sjøl, vært i godt humør de siste dagane, så det e gudd. Lenge leve livet!...or sth ^^

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21757 på: 24. feb, 2016, 22:13 »
Reiser til Amsterdam tidlig imorgen 8D hyyyped.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21758 på: 24. feb, 2016, 22:33 »
Busy lately i ny jobb og diverse annet som skjer, håper bare ting blir roligere snart. Håper også på vår, ganske lei vinteren kjenner jeg.

Amen to that! Glede meg såå mye te vår D: Gratulere med jobb og!

Takk takk! cx
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21759 på: 26. feb, 2016, 14:16 »
Herregud. Jeg har ikke satt min fot på et fly på syv år, og nå har jeg nettopp bestilt billetter tur-retur Berlin til helgen. Er mildt sagt stresset. Liker ingenting som har med fly eller flyplasser å gjøre :c Og jeg må sitte med randoms på flyet fordi vi ikke klarte å koordinere flybilettkjøp. Og de jeg skal dra med er sånn en kompis og to randoms og vi skal bo på et rom sammen i Berlin.

Alt dette er veldig veldig veldig utenfor min komforsone. :c Gleder meg til selve Berlin fordi det er en cool by, men ja.. :c

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21760 på: 26. feb, 2016, 17:16 »
Herregud. Jeg har ikke satt min fot på et fly på syv år, og nå har jeg nettopp bestilt billetter tur-retur Berlin til helgen. Er mildt sagt stresset. Liker ingenting som har med fly eller flyplasser å gjøre :c Og jeg må sitte med randoms på flyet fordi vi ikke klarte å koordinere flybilettkjøp. Og de jeg skal dra med er sånn en kompis og to randoms og vi skal bo på et rom sammen i Berlin.

Alt dette er veldig veldig veldig utenfor min komforsone. :c Gleder meg til selve Berlin fordi det er en cool by, men ja.. :c

lykke til! :o alltid bra og presse seg litt men alt i sin dose

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21761 på: 26. feb, 2016, 22:05 »
Bare noen få dager til NFC ( NordicFuzzCon ) ~~ SQUEEEE!!! <3 gleder meg så enormt til å møte venner og kjente igjen <3
tar med meg en av dukkene mine, tegne-utstryr, Tora og 2 kostymer, penger til dealers den (SÅ KLART!) tarot/orakle kort for de som ønsker litt råd om forskjellige ting<3

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21762 på: 26. feb, 2016, 23:00 »
Veldig fornøyd med starten på helgen! Har fått tegnet ferdig hele to tegninger i dag, og i morgen bærer det oppover en tur til mormor og morfar ^^ god helg!

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21763 på: 28. feb, 2016, 05:01 »
Har begynt å bli litt bedre etter 2 uker med sykdom. Ser fram til å forhåpentligvis få jobbet litt neste uke, og håper på å få svar på jobbsøknad som jeg har sendt til Oslo lufthavn. Jeg har ikke mye å klage om, selv om jeg kjenner at det er noe som mangler i livet mitt, men klarer ikke helt å sette fingeren på det. Kan kanskje ha noe med at jeg har vært singel i over 1 år... Eh.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21764 på: 28. feb, 2016, 07:24 »
Sitter å venter på flyet mitt på gardemoen akkurat nå. Sykt surt å reise fra kjæresten :( men håper å se han igjen veldig snart :3<3


Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21765 på: 29. feb, 2016, 04:45 »
Får ikke sove!!!  :-[

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21766 på: 29. feb, 2016, 18:26 »
og der va rom problemet med eurofurence fikset. endte opp med å booke hotellet park hotel blub. 10 min kjøring til hotellet der eurofurence holder til
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21767 på: 29. feb, 2016, 22:19 »
Som alle andre furs tror jeg at jeg har lyst til å lære meg grunnleggene tegning.
[Problemet er jo bare det at jeg ikke har peiling på noen ting.]

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21768 på: 01. mar, 2016, 17:53 »
Det er ikke noe nytt på fb lengre
Plz send help, I have no life

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21769 på: 01. mar, 2016, 21:25 »
Litt kjedelig å være tilbake til hverdagen etter noen dager i Amsterdam :l Hadde vært awesome å vært på NFC rett etterpå, men ble litt trangt ._. Jaja, var gøy så lenge det varte ihvertfall~

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21770 på: 02. mar, 2016, 01:02 »
Prøvde å sove, men etter en del venting er jeg vist fortsatt lys våken. Fikk forumvibe og bestemte meg for å forumere.

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21771 på: 02. mar, 2016, 01:04 »
Som alle andre furs tror jeg at jeg har lyst til å lære meg grunnleggene tegning.
[Problemet er jo bare det at jeg ikke har peiling på noen ting.]

Tutorials er din venn <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21772 på: 02. mar, 2016, 07:46 »
Jeg liker ikke å gå til skolen når det er glatt ute :B Eller når det blåser veldig.

Det er jo kjekt at jeg bor i Honningsvåg da (altså, det er forsåvidt ikke kaldt her, men når det blåser veldig så blir det veldig kaldt)

Jaja. Håper skoledagen i dag blir mer arbeidsoppgaver enn å sitte å surfe gjennom youtube da. Vi får liksom en oppgave som vi gjør ferdig på 20 min, også blir det ikke noe mer. That's it. I løpet av 6 skoletimer. I løpet av den tida så kunne jeg vært hjemme, vaska klær, laga middag, rydda rommet osv. Men nei, sitter å surfer youtube til jeg får lov å dra hjem. Okay.

Jeg blir også litt sliten i hodet av å sitte å gjøre ingenting på skolen. Altså, kjedsomheten sliter litt på hjernebarken. Håper det blir litt mer å gjøre i dag da..
Det syke er jo at disse oppgavene skal vi liksom sammarbeide om. Men ingen vil være på gruppe med meg... :c
« Siste redigering: 02. mar, 2016, 07:49 av Six »

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21773 på: 02. mar, 2016, 11:48 »
Det er så moro å fly når det bestandig blir forsinkelser. Fikk gratis baguett med røkt ørret og egg. Og en cola som SAS spanderte på meg
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21774 på: 02. mar, 2016, 15:51 »
Hadde med fursuiten på skolen i dag! Alle syntes den hvar kul!