Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812715 ganger)

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #21875 på: 07. apr, 2016, 10:25 »
Prokrastinerer ved å logge inn på forumet og se etter meets i Kristiansand, for å så bli skuffa og fortsette å lese og skrive oppgave...

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21876 på: 07. apr, 2016, 11:00 »
Prokrastinerer ved å logge inn på forumet og se etter meets i Kristiansand, for å så bli skuffa og fortsette å lese og skrive oppgave...

Hva med meet i Dyreparken til høsten? :D

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #21877 på: 07. apr, 2016, 13:11 »
Skal intervjues av VG om indentitetsbasert mobbing, trakassering og utnyttelse fra barn og voksne i dag.

Det skal nevnes at det er mangler på fokus for utsatte personer og andre, sånn som i diskrimineringslovene, samt dårlig fokus i undervisning og lite fokus på normkritikk i blant annet lærerutdanning

Vet ikke helt om de kommer til å trykke navnet mitt. Men følg gjerne med i VG Helg fremover.

Men wish me luck

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21878 på: 07. apr, 2016, 13:23 »
Skal intervjues av VG om indentitetsbasert mobbing, trakassering og utnyttelse fra barn og voksne i dag.

Det skal nevnes at det er mangler på fokus for utsatte personer og andre, sånn som i diskrimineringslovene, samt dårlig fokus i undervisning og lite fokus på normkritikk i blant annet lærerutdanning

Vet ikke helt om de kommer til å trykke navnet mitt. Men følg gjerne med i VG Helg fremover.

Men wish me luck

Lykke til! Godt og stå for slike viktige temaer, og at det blir belyst, flink du er ^^

Har funnet meg noen nye brushes i tegneprogrammet mitt som jeg leker meg med, tenker å fokusere litt på bakgrunner c:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21879 på: 07. apr, 2016, 16:26 »
Har sittet å sett litt på furry cringe compilations i dag, og innser veldig godt hvorfor mange "normies" ikke liker fandommen og mener vi er rare og kanskje også ekle.

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21880 på: 07. apr, 2016, 16:59 »
Takk til dere begge  ;)
Servicemedarbeider hos Jetpak på Oslo lufthavn. Skal jobbe med å finne bortkommen baggasje og kontakte og avtale tilbakelevering av det. Så det blir spennende  ;D

Så da vet vi hvem vi skal snakke med hvis fursuit kofferten mangler på lastebåndet ;)
Just kidding, gratulerer med ny jobb.
Hehe, absolutt ;D
Takk takk!

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21881 på: 07. apr, 2016, 18:28 »
Har sittet å sett litt på furry cringe compilations i dag, og innser veldig godt hvorfor mange "normies" ikke liker fandommen og mener vi er rare og kanskje også ekle.

True. Har sett en del furry vines, og synes selv mye av det ser morsomt ut. Men jeg har likevel ingen problemer med å skjønne hvorfor andre synes det er merkelig. Det er tross alt for det meste voksne folk som kler seg ut som dyr og oppfører seg som tullinger xD

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21882 på: 07. apr, 2016, 19:25 »
Har sittet å sett litt på furry cringe compilations i dag, og innser veldig godt hvorfor mange "normies" ikke liker fandommen og mener vi er rare og kanskje også ekle.

Ser på sånne compilations hver dag. Slik jeg ser [alle] de fleste Furries selv, for å være ærlig.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21883 på: 07. apr, 2016, 20:06 »
Har sittet å sett litt på furry cringe compilations i dag, og innser veldig godt hvorfor mange "normies" ikke liker fandommen og mener vi er rare og kanskje også ekle.

Ser på sånne compilations hver dag. Slik jeg ser [alle] de fleste Furries selv, for å være ærlig.

tbh

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #21884 på: 08. apr, 2016, 01:10 »
Prokrastinerer ved å logge inn på forumet og se etter meets i Kristiansand, for å så bli skuffa og fortsette å lese og skrive oppgave...

Hva med meet i Dyreparken til høsten? :D

Why not. Har ikke sett så mange rufser etter at jeg flyttet fra Oslo og CineAnth.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21885 på: 08. apr, 2016, 01:58 »
Skulle ikke bli så seint i kveld ...aaaaaaaand it's 2am >.<

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21886 på: 08. apr, 2016, 11:30 »
Den følelsen når du sier nei til pizza og sjefen gir deg gratis pizza med 1.5 liter cola. Jada kjekt det. Sparer jo de pengene da
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21887 på: 09. apr, 2016, 07:06 »
Takk til dere begge  ;)
Servicemedarbeider hos Jetpak på Oslo lufthavn. Skal jobbe med å finne bortkommen baggasje og kontakte og avtale tilbakelevering av det. Så det blir spennende  ;D

Nais. Jobber selv i sikkerhetskontrollen på gardermoen.

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21888 på: 09. apr, 2016, 09:30 »
Takk til dere begge  ;)
Servicemedarbeider hos Jetpak på Oslo lufthavn. Skal jobbe med å finne bortkommen baggasje og kontakte og avtale tilbakelevering av det. Så det blir spennende  ;D

Nais. Jobber selv i sikkerhetskontrollen på gardermoen.
Jobbet der lenge? :o Jeg jobbet billettkontrollen der før det ble erstattet med skanningsapparater. Kanskje vi har sett hverandre før.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21889 på: 09. apr, 2016, 09:37 »
Jobbet der lenge? :o Jeg jobbet billettkontrollen der før det ble erstattet med skanningsapparater. Kanskje vi har sett hverandre før.
Startet i mai-juni-ish, rett før det ble automatisert. Så vel ikke så mye til de som scannet den gangen, siden jeg var trainee.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21890 på: 09. apr, 2016, 13:59 »
Fått Tegnebrettet og ny pc nå <3

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21891 på: 09. apr, 2016, 15:00 »
Jobbet der lenge? :o Jeg jobbet billettkontrollen der før det ble erstattet med skanningsapparater. Kanskje vi har sett hverandre før.
Startet i mai-juni-ish, rett før det ble automatisert. Så vel ikke så mye til de som scannet den gangen, siden jeg var trainee.
Ah okay, det var etter min tid. Men kult da, litt av et sammentreff!

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #21892 på: 09. apr, 2016, 17:56 »
Skal intervjues av VG om indentitetsbasert mobbing, trakassering og utnyttelse fra barn og voksne i dag.

Det skal nevnes at det er mangler på fokus for utsatte personer og andre, sånn som i diskrimineringslovene, samt dårlig fokus i undervisning og lite fokus på normkritikk i blant annet lærerutdanning

Vet ikke helt om de kommer til å trykke navnet mitt. Men følg gjerne med i VG Helg fremover.

Men wish me luck

Lykke til! Godt og stå for slike viktige temaer, og at det blir belyst, flink du er ^^

Har funnet meg noen nye brushes i tegneprogrammet mitt som jeg leker meg med, tenker å fokusere litt på bakgrunner c:

Har nå fått lest over artikkelen og bestemte meg for å ikke godkjenne den til trykk, dessverre. Den ble ikke slik jeg forventet.

Det ble mest utlevering av mine opplevelser, og mange skildringer om situasjoner og folk som har gjort meg vondt, uten at det var fokus på en klar løsning


Men jeg håper brushene var tilfredstillende :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21893 på: 09. apr, 2016, 18:14 »
Migren er noe dritt as. Håper den går bort snart ;_;

Jeg kjeder meg også veldig mye nå i det siste. Da kjæresten var her så var det ikke mye sånt. Da kunne vi bare sitte å prate sammen og det var gøy i segselv. Kunne sitte å høre på han fortelle meg om ting han har opplevd i flere timer om så <3

Har også begynt å se Avatar the last airbender igjen ;u; Skal fortsette på det nå tror jeg, siden jeg kjeder meg sånn anyway, lol.

Har også litt problemer med å tegne.... skal prøve å gjøre noe med det når hodepinen går vekk.

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21894 på: 09. apr, 2016, 22:19 »
jeg kan aldri få nok av memes

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21895 på: 09. apr, 2016, 22:27 »
Brukte godt over en dag på å rydde og sortere i spill-kablene. Ser neste værre ut en når jeg begynte, men trenger nå bare trykke på en knapp for å bytte mellom 8 forskjellige konsoller (og slå på Capture Card-et).

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21896 på: 10. apr, 2016, 12:48 »
Da er det barnedåp for min njese
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #21897 på: 10. apr, 2016, 13:42 »
Wow. Den saken om mobbing og uthenging som skulle i VG. Jeg trakk meg jo, men journalisten har skrevet om teksten og jeg er mer fornøyd med den nå. Kanskje jeg skal godkjenne den

I dunno though

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21898 på: 10. apr, 2016, 16:15 »
Jeg kjenner jeg blir veldig sliten av all dritten som plutselig skulle skje her i huset.

Lurer på hvorfor det alltid skjer noe drit når fadern er ute av huset.

Til og med katten min, Nala, er veldig rar i dag. Hun fulgte etter meg, mjauende hysterisk hele tiden mens jeg prøvde å lage meg mat på kjøkkenet. Når jeg er på tur opp, snor hun seg rundt beina mine helt til jeg åpner loftsdøra, da piler hun opp til rommet mitt i en helt syk fart, mens hun mjauer og bærer seg. Når vi endelig kom opp ville hun ikke roe seg ned før hun fikk sitte på fanget mitt og bli kost med, og dette er en katt som ikke egentlig er så glad i å sitte på fanget.

I don't even know. Lurer på om de har gjort noe mot henne som gjør henne redd, og derfor føler hun seg mest trygg her hos meg... idk...

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21899 på: 10. apr, 2016, 22:19 »
Jeg kjenner jeg blir veldig sliten av all dritten som plutselig skulle skje her i huset.

Lurer på hvorfor det alltid skjer noe drit når fadern er ute av huset.

Til og med katten min, Nala, er veldig rar i dag. Hun fulgte etter meg, mjauende hysterisk hele tiden mens jeg prøvde å lage meg mat på kjøkkenet. Når jeg er på tur opp, snor hun seg rundt beina mine helt til jeg åpner loftsdøra, da piler hun opp til rommet mitt i en helt syk fart, mens hun mjauer og bærer seg. Når vi endelig kom opp ville hun ikke roe seg ned før hun fikk sitte på fanget mitt og bli kost med, og dette er en katt som ikke egentlig er så glad i å sitte på fanget.

I don't even know. Lurer på om de har gjort noe mot henne som gjør henne redd, og derfor føler hun seg mest trygg her hos meg... idk...

Hvis katter er ordentlig redde merker man det veldig fort. Krøker seg sammen eller snor seg unna og lusker vekk fra personer de ikke takler. I hvert fall etter min erfaring.
Hu-katter kan være litt slik da, og bare PLUTSELIG være skikkelig kjælen og vill etter kos.