Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812300 ganger)

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22100 på: 10. jun, 2016, 10:01 »
Jeg lagde cookies i går og i dag :3

Det har jeg tenkt å prøve å få til i løpet av helgen også! :D

Må lage de med glutenfritt mel og melkefri sjokolade pga forloveden min reagerer på både hvetemel OG melkeprodukter (ikke fått noe diagnostert enda) men har laget de før og var SYKT gode!

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22101 på: 10. jun, 2016, 11:21 »
ikke hver dag man får kake OG pizza spandert av jobben. Skal ikke klage på det for å si det sånn
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22102 på: 10. jun, 2016, 15:16 »
ikke hver dag man får kake OG pizza spandert av jobben. Skal ikke klage på det for å si det sånn

Jeg tror jeg er en sånn som kunne funnet på å lage kake og tatt med inn på jobben haha :D Aner ikke hvor bra kake og elektronikk går i lag, though.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22103 på: 10. jun, 2016, 20:49 »
Ble oppringt av et firma for 2 dager siden, i 11 tia i dag dro jeg i møte og 30 minutter senere hadde jeg vist fått meg en ny jobb! litt kult å bli headhunta når jeg allerede har jobb xD Blir vist kranfører av meg da xDD
The more i learn about people, the more i like my dog.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22104 på: 10. jun, 2016, 22:15 »
jeg har innen i dag. er den veste dagen på lang tid
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #22105 på: 13. jun, 2016, 08:54 »
Blir en spennende sommer.
På jobben blir det bare en normal sommer. Holde fortet mens kollegaer tar ferie, så stikke med halen mellom beina når EF kommer.

Men mye moro som kommer til å skje i mellomtiden. Min første Londontur. Hvor jeg endelig skal få truffet artisten som har designet alle mine karakterer. Blir moro å endelig vise frem en av hennes egne kreasjoner :3
Vi har også planlagt en del shopping i sammen. Raide diverse anime-butikker og andre markeder. Er selv på utkikk etter noens spesifikke animer, og kanskje finne noen kostymer for Garma.

Ser også frem til:
- Furway. Pga. vakter så blir bare en liten dagstur for å suite og treffe venner.
- Venter på 2 pakker fra utenlandet. Hovedsaklig penklær, men moro for det.
- Få bestilt en ny versjon av Dax. Fursuiten nærmer seg 5 år nå, og trenger en liten stilendring.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22106 på: 13. jun, 2016, 09:26 »
Blir en spennende sommer.
På jobben blir det bare en normal sommer. Holde fortet mens kollegaer tar ferie, så stikke med halen mellom beina når EF kommer.

Men mye moro som kommer til å skje i mellomtiden. Min første Londontur. Hvor jeg endelig skal få truffet artisten som har designet alle mine karakterer. Blir moro å endelig vise frem en av hennes egne kreasjoner :3
Vi har også planlagt en del shopping i sammen. Raide diverse anime-butikker og andre markeder. Er selv på utkikk etter noens spesifikke animer, og kanskje finne noen kostymer for Garma.

Ser også frem til:
- Furway. Pga. vakter så blir bare en liten dagstur for å suite og treffe venner.
- Venter på 2 pakker fra utenlandet. Hovedsaklig penklær, men moro for det.
- Få bestilt en ny versjon av Dax. Fursuiten nærmer seg 5 år nå, og trenger en liten stilendring.

Gleder meg til å se en ny Dax! :D

---

In other news, føler at verden egentlig bare er en teit plass. Flytter til mars så fort det er mulig.

Utenom det, så sitter jeg og gjør forsåvidt ingenting. Burde kanskje enten sove litt, siden jeg sov dårlig i natt, eller gjøre ferdig commissions.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22107 på: 13. jun, 2016, 11:58 »
for noen dager siden fikk jeg en ganske god utfordring fra 3 pokemon fans. Siden nordicfuzzcon har tema som Japan. pokemon er jo laget i Japan.. utfordringen jeg fikk var å tegne hver enkelt pokemon karakter FØR nordicfuzzcon kommer.

gen  1 - 7  som da er vel rundt 800 karakterer. De som utfordret meg de la jo selvfølgelig til at jeg måtte tegne trenere som er fra spillene. Så det blir nok mye tegning framover.

Jeg sier bare. challenge accepted.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22108 på: 13. jun, 2016, 13:43 »
Blir en spennende sommer.
På jobben blir det bare en normal sommer. Holde fortet mens kollegaer tar ferie, så stikke med halen mellom beina når EF kommer.

Men mye moro som kommer til å skje i mellomtiden. Min første Londontur. Hvor jeg endelig skal få truffet artisten som har designet alle mine karakterer. Blir moro å endelig vise frem en av hennes egne kreasjoner :3
Vi har også planlagt en del shopping i sammen. Raide diverse anime-butikker og andre markeder. Er selv på utkikk etter noens spesifikke animer, og kanskje finne noen kostymer for Garma.

Ser også frem til:
- Furway. Pga. vakter så blir bare en liten dagstur for å suite og treffe venner.
- Venter på 2 pakker fra utenlandet. Hovedsaklig penklær, men moro for det.
- Få bestilt en ny versjon av Dax. Fursuiten nærmer seg 5 år nå, og trenger en liten stilendring.

London er fin.  Vis dere har tiden burde dete ta turen ut til hary potter studoturen.  Er vet det.  Vis dere liker hp. 

Om så bare for å gå i suvernir butiken det er så mange fine ting der. 
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22109 på: 14. jun, 2016, 18:08 »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22110 på: 14. jun, 2016, 19:58 »
Lagde cookies i dag 8) atter en gang.

Er også ganske sulten... men orker ikke å lage mat. RIP.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22111 på: 15. jun, 2016, 11:18 »
Fikk et gavekort fra jobben. gavekort på byen i Tromsø. prøvde å kjøpe en cola på Narvesen og fant ut at gavekortet var utgått. var litt sånn what The fooox. veit ikke om jeg skal le eller gråte
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22112 på: 15. jun, 2016, 11:24 »
Så langt en jævla god bursdag, egentlig. Våknet til masse søte kattegifs på twitter (takk Atrox som startet trenden). Og når jeg står opp og går til PCen min har Bonzu kjøpt sjokolademuffinss og sjokolade, LAGET vafler og kjøpt tonicvann til meg, med løfte om gin i tillegg. Kan egentlig bare gå og legge meg igjen nå, har hatt bursdagen jeg trenger. :')

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22113 på: 15. jun, 2016, 23:32 »
Så langt en jævla god bursdag, egentlig.

Gratulerer med dagen! Har hatt en fin bursdag jeg også men har ikke feiret noe, får se om det blir noe grilling til helga eller noe :)

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22114 på: 16. jun, 2016, 02:50 »
Blir irritert på tegnebrettet mitt når det klikker tre ganger på en halvtime, så jeg må restarte maskinen for å kunne få penpressure til å funke. Spesielt siden jeg hadde inspirasjon og motivasjon til å tegne for en gangs skyld. Skal se om jeg får dratt å kastet den på service på el-kjøp i morgen eller fredag. Er knapt et halvt år gammelt, så burde jo ikke oppføre seg sånn >:c

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22115 på: 16. jun, 2016, 03:53 »
vokna med sykt lavt blodsukker atter en gang

--Hypoglycemia diary #9023
I thought I was gonna die
Ate cookies and drank cola
better now!

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22116 på: 16. jun, 2016, 16:15 »
Flytter tilbake til Sogn&Fjordane i morgen. så hvis noen er innom S&F let Sivi know :U. Mange må gjennom byen min uansett.



Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22117 på: 16. jun, 2016, 16:37 »
vokna med sykt lavt blodsukker atter en gang

--Hypoglycemia diary #9023
I thought I was gonna die
Ate cookies and drank cola
better now!

Husker ikke at jeg skreiv det... kanskje jeg ikke var bra enda der ;u; uff. Burde ikke logge på norpaws når jeg er dårlig.

ANYWAY. Skolen er over. Fikk beskjed at jeg ikke skulle trenge å møte opp i morgen, men blir nok å gjøre det likevel for å få tak i karakterene mine fysisk :3 Nå trenger jeg bare å vente på om jeg kommer inn på skolen, også blir jeg å flytte uansett fordi linja jeg vil gå fins ikke her woo. Hamar it is :3c

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22118 på: 17. jun, 2016, 11:09 »
Kjenner godt jeg blir passelig forbanna når kjørelæreren ikke møte på kjøretime og alikavel kreve betaling på 1250 krona.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22119 på: 18. jun, 2016, 11:01 »
Godt å være hjemme :D
Kaninene fikk komme ut idag, la ut ett bilde på twitter; https://twitter.com/Sivi_Rabbynx/status/744091783496347649
De som har meg på FB får sett mer bilder og n video X3
« Siste redigering: 18. jun, 2016, 11:15 av Sivi Rabbynx »



Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22120 på: 18. jun, 2016, 21:08 »
Kjenner godt jeg blir passelig forbanna når kjørelæreren ikke møte på kjøretime og alikavel kreve betaling på 1250 krona.
Tror det der er absolutt klageverdig.

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22121 på: 19. jun, 2016, 08:53 »
En fin dag og MLP ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22122 på: 19. jun, 2016, 11:50 »
Jeg har allergi mot citrus og muligens også citric acids, og jeg har hatt NULL ting som inneholder de tinga lately.

og halsen min er hoven og det er veldig vanskelig å svelge, gjespe, drikke osv, øyelokkene mine er håven, leppa mi er hoven, det klør over hele kroppen og i ansiktet, håndledda er hovne, fingrene er hovne, what the fuck...

hvorfor :( og så klart vil ikke medisinen min fungere... :C

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22123 på: 20. jun, 2016, 11:54 »
Må rydde vekk ting slikat jeg får plass på rommet mitt... 2/3 av kanin pynt må pakkes vekk, hvordan vil folk vite hva jeg liker nå :C

Familie hunden vår demonstrerer mine følelser



Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22124 på: 20. jun, 2016, 13:07 »
Nusselig hund ^^