Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812699 ganger)

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #500 på: 15. mar, 2010, 11:41 »
Hmm.. Jo jeg har det ganske bra for tiden jeg! Tenkte at jeg skulle bli litt mer aktiv på forumet igjen etter en pause nå.
Siste spennende som skjedde var at jeg ble 18 sist torsdag, noe som... tydligvis gir en litt friere tøyler (eller hva det heter).
Annet enn det er det jo snart Påskeferie, og da skal jeg jo boltre meg i vikingerskipet med noen furs, spesiellt en kosete polarrev! <3


Nice!!! Gratulere med 18 år da! ^^, Blir 18 snart jeg å YaY =D Du skal på TG? Haha jeg og! =D sete og rad? :P

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #501 på: 15. mar, 2010, 11:48 »
Jo takk!
Jepp skal på TG en tur. Seat 16 Row 33. Vurderer på om jeg skal ta med halen, men da må jeg jo også tørre å gå med den da

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #502 på: 15. mar, 2010, 12:01 »
Jo takk!
Jepp skal på TG en tur. Seat 16 Row 33. Vurderer på om jeg skal ta med halen, men da må jeg jo også tørre å gå med den da

Kult! ^^, Jeg har Seat 40 Row 5. Sitter nærme utgangen *brrr* hehe xD Da må jeg komme bortom og si hei  [laugh]

OnTopic: Jeg har det ganske bra ^^, Sitter her aleine hjemme å hører på Hardstyle Yeah! Slutta tidli på skoln idag ^^,

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #503 på: 15. mar, 2010, 22:43 »
Eg er glad for at BinaryPaws er aktiv her igjen <3
Og så syns eg det for augeblikket er veldigt stiligt med chakra og liknande :3 Og i følge ein test er chakraene mine slik:
Root:   open   (31%)
Sacral:   open   (38%)
Navel:   open   (38%)
Heart:   over-active   (69%)
Throat:   open   (19%)
Third Eye:   under-active   (-6%)
Crown:   under-active   (13%)

Yay for a big heart <3 *lure på å melda seg ut av statskirka*

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #504 på: 16. mar, 2010, 02:14 »
Ok, begynner å merke at jeg har jobbet nesten utelukkende med koding de siste 2 ukene.
Kaller det "Burn and crash". Hodet jobber hypereffektivt over en lengre periode, så kommer baksmellet.
Morgendagen kommer nok til å gå unna på tv titting (hvis jeg klarer å fokusere) eller bare glane på veggen :p


Tillegg: **Sikle** Fiiine farger. Klarer så vidt å lese tekst nå. "DAX! Legg seg! Ingen tenking i morgen. Slem gutt!" ;)
« Siste redigering: 16. mar, 2010, 02:18 av Dax Cyro »

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #505 på: 16. mar, 2010, 10:50 »
Kommer akkurat fra samfunnsfagtime, der vi så på en ganske.. intressang episode fra Harald Eia's hjernevask serie.
Harald eia prøver å finne ut om det er arv eller gener som avgjør legning. Selv syntes jeg den var ganske intressang.
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/619656

Annet enn det så har jeg det fortsatt ganske bra, må bare få lagt meg litt tidligere på kveldene... er veeeldig vanskelig å stå opp om morran

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #506 på: 16. mar, 2010, 11:25 »
Jeg har det finfint. Vi har naturfag nu, snakker om energi og sånn. Det er spennende. .. Og jeg må le. "Smørsyre, det er kondensert tåfis på flaske!" Læreren vår er så morsom med ordvalg. x3 <3 Og at han ler av seg selv og måten han selv er på, er morsomt. Synd han har redusert stilling nu. :c Jaja, hun andre vi har er helt grei hun også. Bare mer pratsom og snakker mer fysikk, pga hun er fysikklærer. Så vi skjønner 0. x3

Også vurderer jeg å stikke når engelsktimen kommer, jeg vil ikke ha fremføring. Vi fikk ikke beskjed om at det var i dag engang. >w> Så jeg tar meg kanskje en tur til helsesøster, i og med at jeg har en del spørsmål + at jeg får gyldig fravær. c: Tenkte å godsnakke med den awesome naturfaglæreren min, så kanskje jeg får et ja. |D

Oh well. Matfri nå, bare spise baguetten min, så skal jeg stalke læreren min og stikke på helsestasjonen 8D

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #507 på: 16. mar, 2010, 12:00 »
Vil nå si at jeg har det fint akkurat nå.
Akkurat ferdig med lunsj, som by the way var nom. Jobber videre på album cover til jazz, med minimalisme som tema,
variert suksess der  [puzzled] "Rektangler er speeeennnnende......." okeeeei.......

Fikk tilbake enda en prøve i dag, fikk 5 så jeg er ganske fornøyd, den passer fint in med de to andre 5'erene jeg har fått denne uken
og den ene 6'ern  [cool] Yes kids, smart is cool.

Eneste stresset er jo mengden deadlines jeg ligger langt etter med.... Vell tilbake til arbeide før læreren buster meg for og sitte
på nettet i time  [laugh]

~Olly
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #508 på: 16. mar, 2010, 13:09 »
no har heg somerfugler i magen, skall ta min første tatoo i dag,
gleder meg som ein unge til jul,
bilder kommer opp etterpå,
yeyz gleder meg aaaaaaaa
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #509 på: 18. mar, 2010, 14:41 »
Jeg var litt nedfor, men å poste i RPGen hjalp virkelig på humøret. Jeg digger den.

Nu skal jeg dusje, så skal jeg få hjem til jobbsøking.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #510 på: 18. mar, 2010, 21:29 »
Jeg har det bare bra:-) vare oppe fra min lille hule i sta da kranglett mamma og pappa noe som overasket meg litt de som nesten aldri krangler. Jeg er litt slitten etter jobben men går bra gleder meg til om 2 uker ferie:-)

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #511 på: 20. mar, 2010, 09:11 »
Trøtt og sliten men må på jobb snart! Meh :(

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #512 på: 23. mar, 2010, 10:27 »
Blir lett trøtt og sliten av sånt vær det er nå og denne lange Fings vinteren.
Føler meg litt små deppresiv aner ikke hvorfor, kanskje jeg bare er trøtt og sliten.
Syntes liksom ting rundt meg virker så uvirkelig, som om det bare er papp kulisser eller noe eller ikke laget av noe fast.
Synet flakrer frem og tilbake av og til, nei jeg går ikke på noe, bare stressa.  Vell håper jeg ikke er i ferd med å miste forstanden lol.
Skal på skole snart, vill ikke ut i ufffehuffe været.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #513 på: 23. mar, 2010, 10:56 »
Jeg har det fint. Er veldig sliten etter gymmen, gym i førstetime tar litt på. xD
Jeg og to andre hadde kontrollen over timen i dag. En stod for oppvarming, en for hovedøkt og en annen for avsluttning.
Jeg hadde hovedøkta, men fyff så hard oppvarminga var. Det var rett på med stafett og sånn, veldig hardt. x3 Så hadde jeg hovedøkt, som var hjørnefotball og rugby. Hoho, det tok på. xD Veldig gøy though. Så hadde vi bare en eller annen random lek på slutten. Litt kos. c:
Nå har vi naturfag. Skal ha solfangerforsøk, også fikk vi twist fordi klassen vår fikk høyest snitt av alle på skolen i en fysikkprøve. xD Overraskende nok. .. Jeg fikk 6'er. *stolt*

Såå, har jeg endelig fått levert et busskort, og det ble nok ferdig på dagen. c:
*flails*
Så uhm, skal jeg på elkjøp neste friminutt. Tenkte å se om jeg fant flere disneyfilmer og andre nye filmer på salg. Jeg har filmdilla, meh. Helt sykt også. xD God tid i dag da, siden jeg skal være en time lengre på skolen i dag for å få med meg noe ekstra matteundervisning pga vi har prøve på torsdag, så tviler på at det skader. Og i morra er det skidag, og etter deeet.. skal jeg til Ålesund og blir der til fredag. :3 Så skal jeg kjøpe Soul Silver. ;u; .. og så er det helg. .. og på søndag kommer Lasi. Whee, for ei uke. <3

Så jeg er generelt sett veldig glad. Hoho. :3 Og jo, jeg fyller jo 18 på mandag. JEG BEGYNNER Å BLI GAMMAL D:

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #514 på: 23. mar, 2010, 11:25 »
Nå går det dårlig...
Har klart det igjen... >_>
Varsel i et fag -,- meh...
Medie-design av alle fag....
Da blir det enda en runde med en jævli pissed fatter >_>
og med jeg som sier, "jada, jada, jada, jada, jada!"....
Så lenge ikke muttern eller fattern ser det så blir det ikke det, men sist gang gikk det ikke -,-

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #515 på: 23. mar, 2010, 12:44 »
Nå har jeg det greit, men er ganske stressa. D:

I dag har jeg IT-prøve, og når jeg kommer hjem må jeg jobbe med særemne, en lekse i media, og øve til teoriprøva.

I morgen skal jeg ta teoriprøva, noe jeg egentlig ikke gleder meg noe særlig til fordi jeg har nesten ikke øvd noe, men det har gått så sykt lang tid nå at jeg føler meg helt dårlig hvis jeg i hvertfall ikke prøver. >_> Det som er dritt er at hvis jeg stryker så er det 300 kroner i dass, MEN jeg vil ikke vente lenger fordi jeg får da ikke tatt den før etter påskeferien uansett, og jeg får ikke lest noe i ferien. Sååå.. jeg satser på at jeg klarer å lese nok i ettermiddag/kveld/natt slik at jeg klarer den i morgen. :C

Og i morgen skal jeg jobbe etter skolen, noe som er helt greit egentlig, da har jeg noe å drive med. Også må jeg få ferdig særemne men det har jeg nesten klart. Presentasjonen er helt ferdig, jeg må bare skrive et notatark som hjelper meg på hva jeg skal si. Så det tar nok bare noen få minutter.

Og på fredag er det historieprøve men det går greit. Ikkeno stress på den. :3
Såå er det jobb på lørdag og MOLDE PÅ SØNDAG. <333 æ glæd mæ.

Men den styggestygge teoriprøva er no dritt. HVORFOR MÅ DEN VÆRE SÅ JÆVLA DYR OG VANSKELIG? D':

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #516 på: 23. mar, 2010, 13:37 »
For å ha sovet toppen 3-4 timer i natt... utrolig bra.
Sitter på tog tilbake i fra Oslo etter et digert jobbintervju. Fikk napp på en høy stilling i et ganske kjent IT firma.
Blitt ganske husvarm når det kommer til jobbintervjuer så de fikk vite mye og svar på alle spørsmålene sine.
Uheldigvis var sjefen endte en veldig god pokerspiller (skjer ofte) eller så fikk jeg ikke frem den vanlige "halleluja stemmingen".
Moro når man sitter i intervju og får motparten skikkelig engasjert.
Ja ja, svar innen fredagen er over.

Nå skal jeg bare se på en nyinnkjøpt Fantastic Mr Tellos.... umm Mr Fox mens jeg venter på å komme tilbake til Gjøvik.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #517 på: 23. mar, 2010, 18:36 »
Hue i sliten... can`t brain to day I haz dumb

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #518 på: 23. mar, 2010, 21:09 »
Hue i sliten... can`t brain to day I haz dumb

**pat pat**
Sånn jeg følte meg når jeg endelig kom hjem.
Smånervøs soving kvelden før, og fullt kjør på intervju gjorde at jeg trengte noen timer på sofaen.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #519 på: 23. mar, 2010, 21:47 »
Ganske forferdelig dag I guess. Ikke det verste jeg har opplevd, men den ble ganske fucked up, hvertfall etter hvert. Håper resten av kvelden vil bli decent i det minste.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #520 på: 23. mar, 2010, 22:10 »
ok, hva skjedde?

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #521 på: 23. mar, 2010, 22:12 »
jeg har det bare bra. fytte katta i dag ble jeg sur på en på jobben som blandet seg i mitt prosjekt hele tiden. han fikk høre litt av meg hva jeg mente. men ellers er det greit på jobben

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #522 på: 23. mar, 2010, 22:14 »
ok, hva skjedde?

Jeg satser på at det er skolen som prøver å knekke min mentale helse.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #523 på: 23. mar, 2010, 22:27 »
"spyr i en pappeske" Skjønner hva du mener har vært der, har til og med blitt mobba av lærere.
(Har sitti å sett på pappesker i hele dag)

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #524 på: 24. mar, 2010, 05:50 »
Trøtt (vært oppe i 25h for å snu døgnet til nattskift), sulten, sliten overleppe etter ca. 2 timer med en snus, har ellers vært innom en kompis og sett noen filmer.   [yawn]