Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812285 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #575 på: 01. apr, 2010, 15:53 »
Er passe trøtt; har sovet mindre enn tre timer siden jeg sto opp klokken 9 i går, og den natta sov jeg bare under 6 timer.

TG er awesome though!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #576 på: 01. apr, 2010, 23:24 »
Jeg har det kjempebra, begynner og bli litt sliten etter dagen, men det får nå så være. Klarte å sove til klokka to i dag, så lenge har jeg ikke sovet på evigheter nå. xD Men så la vi oss litt seint i natt da, men. .. det var verdt det. :3 Hoho. I dag har vi ikke gjort noe spesielt, egentlig. Lasi tvingte meg til å skrive her i dag, så jeg får vel bare gjøre det. .. det svinet. *offe*
ehm.

Såå.. vi stod opp så seint at vi fikk kylling med ris og saus til frokost, haha. x3 Også stod Min Bror Bjørnen på TV'en i sted, og så Toy Story, så vi så ferdig de filmene mens vi småkoste i sofaen. Awaw, det var kjekt. :3 Etter det gikk vi ut en tur, og gikk sånn i.. to-tre timer. owo Det var kjempekoselig, dro ned til sjøen og sånn, skikkelig digg. <3 Snakket om alt mulig og tullet og stuff. Var elskbart vær og varmt ute også, så det var awesome. Etter deeeet.. dro vi hjem igjen og lagde oss pizza og satte på Menn som hater Kvinner. Elskbare filmen, jeg elsker Listbeth Salander. D: Hun er så awesome, forbildet mitt tror jeg. xD Den ble akkurat ferdig, såå.. Lasi stakk og emoet på badet eller noe, mens jeg benytter sjangsen til å skrive her. Hawhaw. Jeg hadde vel måttet gjort det før eller siden, regner jeg med. >w> *host*

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #577 på: 02. apr, 2010, 10:42 »
Høres ut som du og Lassi har det digg :-)
Har vært på Infrernon det var awsome masse
kule band. Jeg og dama har liggi over på hotell
drit kos. Hadde en STOR frokost buffet
oh, angrer, mett, rap. " rulle rundt" Ah, du vet at du har
hatt en god kveld når du har piping i øra,
foravtrykk på ryggen og stinker øl, yay moshpit.
Bærer vell hjem så fort maten har søkki litt
og så opp til gårn for krim og påskekos.
Men først en lang varm dusj, oh yea ubegrensa
tilgang på varmt vann.
Og nå ligge å koze på senga og se på program om ulver
og egentlig ikke følge så mye med, murrr
Rock hard, ride free! \m/

 
« Siste redigering: 02. apr, 2010, 11:24 av Ziggy_wolf »

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #578 på: 02. apr, 2010, 23:38 »
Har kjørt bil i timesvis i dag langs vestlandskysten på tørr, bar, fin asfalt uten is og snø i tykke, tykke lag! Jeg liker. Man kan kjøre passe fort. Og litt fortere. Jeg har en svart Saab som purrer og skrangler om hverandre. Nå sitter jeg dypt nede i en supermyk svart skinnsofa og er trøtt. Nyter det å få lov til å være trøtt uten at noen maser.

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #579 på: 02. apr, 2010, 23:51 »
Yay! Har det veldigt bra sidan eg har fått veta at eg er søt! *blushes* Og når nokon som er kjempesøte seie det, må det ligga noko i det :3

She is cuter, though ^-^

Hahaha, still being awesome! Ipatch! <3 omg...
« Siste redigering: 03. apr, 2010, 03:32 av alliha »

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #580 på: 03. apr, 2010, 11:20 »
jeg har det kjempe bra:-) har vært hos farmor en uke så er god og mett får ikke lov gå sulten der nei. men har savnet dere litt er endelig tilbake

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #581 på: 03. apr, 2010, 13:09 »
Opp i luften og ned i igjen.
Har byttet Mjøsa som utsikt til våre mer nordlige fjorder.

Måtte tidlig opp for å rekke flyet, men siden jeg liker flyplasser/fly har jeg ikke noe i mot det :)
Venter nå spent på å treffe Leon og Reflexio.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #582 på: 03. apr, 2010, 13:31 »
Jeg føler meg....


oh se! ostepop! : D

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #583 på: 03. apr, 2010, 13:35 »
hehe:-) glow du er kul

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #584 på: 03. apr, 2010, 13:42 »
Tror både jeg og Chet har ganske vondt i hodet, heh =P Sideeffekt av TG. Helt klart verd det though, er herlig å være sammen med pusen<3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #585 på: 03. apr, 2010, 18:38 »
Her sitter vi , samla oppi en gård langt vekk fra sivilisasjon, Planlegger bryllup, og stuker.
Ei god veninne fra nabo gårn er over og driver å lager fletter på folk , mens vi hører på Jethro Tull, Skikkelig hippy atmosfære her lol.
Er nesten ferdig med den helvetes lefsepakka mi (pakkningsdesign) Så, når jeg er ferdig skal jeg male en liten Munny furry viking bamse, Yay.
Tross alt død og fordervelse denne uka har vi det stort sett bra. Driver å gir en commish jeg driver med en liten spitt polish, "haaark pthuie!"
Men det er et helvete siden fargene på skjermen ikke er kalibrert.
Oy, er det noen her som vet hvordan man kalibrerer fargene på en skjerm?  [w-dizzy]
Vell ser ut som om, ting er i balanse igjenn, Ute av Emo-modus over til Hippie-modus.

Let me bring you songs from the woods
to make ya feel happy
when you`re feeli`n crappy

Love & peace from the woods! [w-happy]
« Siste redigering: 03. apr, 2010, 18:51 av Ziggy_wolf »

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #586 på: 03. apr, 2010, 19:15 »
Stressa, TRENGER JOBB!

Annet enn det er alt veldig bra. :D Taco i går, tacorester i dag, pannekaker i morgen, kino neste fredag... jau jau! Good shit, alt sammen :D

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #587 på: 04. apr, 2010, 13:35 »
yays, er i lystig humør i dag, stod opp for noen timer siden og hadde ett ryddekick så har drevet å ryddet, vasket og tørket støv i leiligheten, nå som jeg er ferdig derimot så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, HJELP MEG!


men ziggy, mulig jeg kunne hjulpet hvis jeg var der, er ikke så god til å forklare ting, jeg er en mer "hands on" person enn en som kan hjelpe fra distanse >_<

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #588 på: 04. apr, 2010, 16:24 »
Oy, er det noen her som vet hvordan man kalibrerer fargene på en skjerm?  [w-dizzy]

Type og produsent?

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #589 på: 04. apr, 2010, 16:57 »
Jeg er hjemme fra TG. det har vært kjempegøy, men gått utrolig fort o.o Akkurat nå ligger jeg i senga og savner geparden noe sinnssykt. Det er fælt å tenke på at han sitter på ett tog som kjører lenger og lenger unna meg>_>

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #590 på: 04. apr, 2010, 17:19 »
Nå sitter jeg her igjen forran PC'n etter en fantastisk uke på The Gathering! Litt trist at tida gikk så fort som den gjorde men jeg hadde det gøy! Sitter nå her og ser på Wolf's Rain :)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #591 på: 04. apr, 2010, 20:40 »
Oy, er det noen her som vet hvordan man kalibrerer fargene på en skjerm?  [w-dizzy]

Type og produsent?

Envision widescreen Windows 7 ultimate pirate edition (ser ut til å funke men merker at den er litt off)
Og en Lg laptop som kjører Vista (her alle fargene alt for mørke, og ja har sjekka at ikke strømsparing står på)
« Siste redigering: 04. apr, 2010, 20:41 av Ziggy_wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #592 på: 04. apr, 2010, 21:43 »
Envision widescreen Windows 7 ultimate pirate edition (ser ut til å funke men merker at den er litt off)
Og en Lg laptop som kjører Vista (her alle fargene alt for mørke, og ja har sjekka at ikke strømsparing står på)

Ok. Først å fremst sjekk/oppdater driverne på begge.
Envision burde du kunne kludre ved via egne menyer på skjermen.
Laptop, ouch. Prøv ved å høyreklikke på bakgrunnen og velg "tilpass" så "skjerminnstillinger". Forhåpentlig har skjermkortet/driverne noen løsninger.

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #593 på: 04. apr, 2010, 22:02 »
Ev'rybody's got the fever
that is something you all know.
Fever isn't such a new thing.
Fever started long ago
Why wasn't I informed?

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #594 på: 05. apr, 2010, 02:23 »
OMGOMGOMGOMG <3 <3 <3
 [ureshii]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #595 på: 05. apr, 2010, 15:28 »
Satt opp utstyret hjemme etter TG. Savner geparden min så ekstremt nå. I love you so much.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #596 på: 05. apr, 2010, 15:32 »
Sitter her nå og ser på Big Bang Theory å spiser frokost :3 Digg!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #597 på: 05. apr, 2010, 15:38 »
Jeg skal se Hjernevask nu, mens jeg koser på kjæresten min som leser til prøve. Høhø, jeg er så slem. Men han reiser hjem i dag, og jeg vet ikke når vi møtes igjen. Neste "ferie" er pinsen, men egentlig blir det vel sommerferien. Og jeg har så lite penger, og det har han og så sukk. Jaja. I sommerferien flytter vi sammen, og det blir win. Veldig win. Og det er bare noen måneder til.  [w-happy]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #598 på: 05. apr, 2010, 19:18 »
Hm. Jeg har plagsom katte på meg. Men, så er hun så utrolig søt at jeg ikke klarer å hive henne vekk >w<
Oh well. Jeg har det greit, tror jeg. Sola skinner, snøen er nesten helt borte, og jeg skal ut og leke *host* med Shackie senere >:3
Meep, egentlig skulle vi ha filmkveld i dag med noen folk. Men ser ikke ut som om det blir noe av, siden vi ikke får kontakt med dem :<

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #599 på: 05. apr, 2010, 19:37 »
Jeg har det helt greit, egentlig. Sitter på bussholderplassen i Molde nå og venter på bussen som først går om en og en halv time. Dx Herregud så kjedelig. Jeg fulgte akkurat Lasi på flyet hjem også, gah, jeg savner den søte tarden. D: <3 Sorry om posten blir uorganisert, men vanskelig å få det til ordentlig på mobiltelefon. Jeg har ikke noe bedre å gjøre heller, egentlig x3 De i klassen pluss flere er på fotballkamp og ser på Molde - Brann, så kjipe som de er >:c Mens andre er på ski eller i utlandet. Meh D: Merker bare hvor sykt stille det ble etter Lasi dro. Meep x3 Men snart tom for strøm, så får vel heller skrive ny post når jeg er hjemme. ... Eller endre. Kan fortelle litt om hva som skjedde her. :3