Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812296 ganger)

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #600 på: 05. apr, 2010, 21:46 »
Googlet akkurat Kigurumi og ble kjempe-kjempe-kjempeglad ;D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #601 på: 05. apr, 2010, 23:41 »
Har mekka ferdig en commish som jeg skal printe i morra, som ble godt motatt. Føler endelig at jeg har oppnådd noe.
Har skurt pelsen og henda Kjersten på jobb, Så nå sitter jeg å stuker litt i Poteshop og forsøker å tegne noe, men potesop krangler med meg. Fortsatt irritert over at fargene på design oppgava mi ble feil.
Vell sansynligvis sverdtrening til søndagen, har stått i stua og øvd på langsverd kata, gud jeg er ute av trening.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #602 på: 05. apr, 2010, 23:59 »
Sånn, da var jeg hjemme igjen.

Bussen hjem tror jeg var den lengste bussturen jeg noen sinne har kjørt. Føltes i hvertfall slik. >w> Jeg kjøpte meg et Nemi og en pepsi max på bussholderplassen i det jeg ventet på bussen, så tiden gikk i hvertfall litt kjappere. x3

Oh well, jeg har hatt den beste påskeferien noen sinne, om ikke den beste ferien. Denne var så sinnsykt awesome. Herregud.
Søndag, øøh.. søndag så kom Lasi, så jeg dro avsted på flyplassen for å hente han. Det var sinnsykt godt å se han igjen, han er så søt. <3 x3 Så da stod vi bare og klemte en stund før vi gikk utenfor for å vente på bussen som kjørte hjem til meg. Så da slappet vi bare av litt, hihi. :3 Men vi fikk ikke sovet før sånn.. halv åtte eller noe på morgenen den dagen, og da skulle vi ta buss inn til Molde for å feire 18-årsdagen min. Herreguuud jeg var trøtt. xD Så da hang vi med awesomepeeps den dagen og dro hjem igjen og sovnet seint da også.

Tirsdagen så var planen å dra til Ålesund, men den gang ei. xD Vi var så trøtte at vi bare droppa og heller sov til klokka to eller noe. Så da bare slappet vi av og koste oss hjemme hos meg. ^^ Så en film og sånn, spilte litt og stuff. Kjempekoselig. Jeg skal spare dere for detaljene, så. xD Også hadde vi familieselskap hos meg, for å feire bursdagen min. :3

Onsdagen dro vi til Ålesund, og møtte på en kompis av meg på ferja. Vi ble alle tre like wtf når vi møttes, men det var kos. :3 Selvom bussen terroriserte oss med en plagsom pipelyd fra Molde til Ålesund. Herreguuud det var plagsomt. Ble litt bedre når vi faktisk fikk sove litt, men. Jaja. Så, øh. Vi tusla rundt i Ålebyen og på Moa der, og kjøpte oss litt digg. :3 Så dro vi til sentrum og spiste herlig milkshake. Gud, den er så god. Jeg trenger en med sjokolade nå, plz.
Men jo, så dro vi tilbake til Molde. Begge sov hele bussturen tilbake, aw. x3 Det var kos. Og vi trengte det. Sååå... spiste vi på kinaresturant mens vi venta på bussen hjem, ffff så god mat. ;u; Så busset vi hjem - der vi også halvsov. .. kvelden var også episk. Hurr. x3

Torsdag.. Uhm. Torsdagen så gikk vi tur! Det var sinnsykt koselig. n_n Gikk i over to timer, viste Lasi litt rundt der jeg bor. .. ikke at det er så mye å se, men. Er jo litt fin natur her, om jeg må innrømme det selv. Men det føltes skikkelig digg. :3 Det var så pent å sitte ved sjøen og titte på sola og fjellene og.. bare kose. x3 Mrfh. *savnepå* Så satte vi på Menn som hater kvinner og sånn, annbefaler alle å se den. Den er sinnsyk. <3 Så satt vi og spiste pizza og sånn mens vi så på den. :3

Fredagen, så.. Hva skjedde på fredagen, mon tro. owo
Jo, jeg fikk tidenes vekking, må jeg påstå. xD I won't share the details, men. Awesome var det i hvertfall. Så, vi bestemte oss for å se på pokemonfilmene, men jeg fant ikke DVD'en min, så vi lasta de ned i stedet! 8D Slemme vi er. .. men seff tok nedlastningen så sinnsykt lang tid også, så vi satt heller å tegnet litt sammen. |3 Jeg endte da opp med avataren min, som jeg har her. Hoho. Litt småstolt. xD
På Lørdagen, så slappet vi bare av, egentlig. Spillte litt Rayman som opprinnelig var på Ps1, men jeg har ps3 og lastet det ned. ;u;
Hirr, det er så kjekt. Ikke noe sånn spesielt som skjedde på lørdagen og sånn, tror jeg, men på søndagen, sååå..
dro vi til bestemora mi, der vi ble invitert på middag. Kjempegod mat, men jeg ble temmelig lei av søskenbarna mine som ville klenge på oss og se oss "kline" som han sa. xD
Gah. Unger. *riste på hodet*
etter middagen, så gikk vi hjem igjen til meg, som tok oss en times tid. 4km lang gåtur er win. <3
Ble passe slitne begge to, tror jeg, så vi slang oss ned på sofaen når vi kom hjem, og så gikk vi ut i sentrum igjen og kjøpte oss en is hver. :33 .. også hadde vi en litt morsom, men sær samtale på kvelden. Aahaha. xD I tillegg, ble jeg ganske hyper og stuff på.. var det lørdag eller søndagskvelden? Tjah, en av de delene. Jeg lo av alt. Absolutt alt. Jeg lo av ingenting også. HUFF. .. eller, som jeg og Lasse sier. "OFF".
/intern

Mandagen så stod vi opp "tidlig", eller.. det som var planen. Da skulle Lasi draaaa. ;__;
Gah. Det var trist. x3 Men.. Vi stod opp og sånn, spiste middag før vi busset til Molde. Da kjøpte vi oss kakao og kaffe, og noe snop og satte oss på en benk midt i Molde og så utover sjøen og på sola som speilet seg i den. ;u;
Det var så kos. .. så tok vi bussen til flyplassen, der vi snakket og sånn, og tok farvel. Gah, jeg savner ham. Ble helt ";n;" når jeg så han gå. Oh well. Nå gleder jeg meg bare til nestegang, som er i mai. .. hurr, kjæresten min er fantastisk awesome. .. selvom han er tard, men det er bare win. <3
« Siste redigering: 06. apr, 2010, 11:02 av Villdyr »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #603 på: 06. apr, 2010, 00:59 »
Av en eller annen grunn... veldig lettskremt av mobilen min.
*Mobil durrer av ny melding*
*Dax skvetter*

Skylder på at jeg er overtrøtt og burde legge meg snart.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #604 på: 06. apr, 2010, 12:49 »
Jaddah har finni meg en krok for meg selv
i kantina på skolen , sitter å tegner å hører på
ei helt rå skive jeg fant på læppen jeg ikke viste
jeg hadde. Gun Club heter de vist. Holder på
med en spez tegning jeg skal vise kjersten senere
enten så får jeg en klem og nuss eller så får
jeg en på tryne, uansett må jo ha lov å kødde
litt med folk. Kote så sterk kaffe til morran i dag
at jeg brakk meg når jeg prøvde å drikke den
da jeg skulle helle ut litt for å tynne den ut
var konsistensen mer som brunssus enn kaffe.
Så har litt vondt i magen etter det, men ordner seg.
Uff data time med oberst psychonazi og så hjem.
Blekke no tegninger og starte på vårrengjøring.
Ser ut som et bomba horehus, ligger kroppsdeler
og silikoninlegg over alt.
 

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #605 på: 06. apr, 2010, 13:05 »
[INSERT SHITLOADS OF TEXT HERE <3]

... det hun sa. xD

Menne ja, jeg har det ganske bra nå. Sitter i svart, "ond-trollmann" kostymet mitt, med masse amuletter rundt halsen og ringer på fingrene. Også har jeg tegnet masse fancy runer og tegn oppover armene mine og opp langs fingrene. Får se om jeg får tatt no bilde av det når jeg kommer hjem.

Jeg savner Puma da.. ;n; Når jeg la meg alene i min egen seng i går kveld ble jeg helt "*sukke* ._." Gud som jeg merket at noe manglet ved siden av meg da... Jaja, er ikke så lenge til langhelga i Mai da. 8D <3

shackie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #606 på: 06. apr, 2010, 16:39 »
Har det ganske bra atm ._. , For tiden så har jeg flydd litt rundt med vennene mine :3 det er det eneste
jeg har gjort faktisk , det og spise påske snop , I går var jeg og Spicey ute i skogen .. (ikke spørr hvorfor) for
vi vet ikke selv en gang  :P

gleder meg sykt til Desucon for tiden fordi Alliha<3 skal dit  , så da skal jeg kose på han ;3
mrrr... , forhåpentligvis så er vi på samme hotell så det blir kos :) , kan bare snakke med han via telefon nå fordi han  ikke
har internet .. FFFF , oh well :3  , Såå skal jeg tvinge spicey ut i dag også :) , med mindre hun ditcher meg wah :c

også har B tasten bestemt seg for og klikke ssåååååå , ja jeg kommer nok til og ødelegge den til slutt , :P


Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #607 på: 06. apr, 2010, 22:37 »
Akkorat nå er jeg jævli depprimert, Hadde en krangel med kjersten, "Men alt er bra med det nå"
Klarte å knuse en jævli fin og dyr warulvstarue, "Stange hue i veggen"

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #608 på: 07. apr, 2010, 08:34 »
Akkorat nå er jeg jævli depprimert, Hadde en krangel med kjersten, "Men alt er bra med det nå"
Klarte å knuse en jævli fin og dyr warulvstarue, "Stange hue i veggen"

Veldig synd med den varulvstatuen... [w-cry]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #609 på: 07. apr, 2010, 08:46 »
Akkurat nå har jeg det forferdelig. Er tilbake på skolen. En god påskeferie har satt i perspektiv hvor mye jeg hater dette stedet, og ikke minst hvor mye jeg hater personen jeg blir når jeg er her. Et forferdelig sted. Jeg blir deprimert av å være her. Også savner jeg geparden min så mye.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #610 på: 07. apr, 2010, 11:30 »
Akkurat nå har jeg det forferdelig. Er tilbake på skolen. En god påskeferie har satt i perspektiv hvor mye jeg hater dette stedet, og ikke minst hvor mye jeg hater personen jeg blir når jeg er her. Et forferdelig sted. Jeg blir deprimert av å være her. Også savner jeg geparden min så mye.

Skjønner åssen det følelse x3
Er i akkurat samme situasjon nå  [laugh]
Får vel bare bite tenna sammen og dra seg igjennom  [smile]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #611 på: 07. apr, 2010, 17:06 »
Jeg har det ganske greit atm : D Skal kjøpe Pokèmon Soulsilver etter middag >w<  *gledeseg*
Skolen i dag var faktisk ikke så ille. Booortsett fra at læreren vår er bitch, og gir hele klassen anmerkning. wtf. Hun suger.
Aaanyway, hm, ja.
Fajitas til middag, som er omnom :3 *yay*

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #612 på: 07. apr, 2010, 19:50 »
gleder meg sykt til Desucon for tiden fordi Alliha<3 skal dit  , så da skal jeg kose på han ;3
mrrr... , forhåpentligvis så er vi på samme hotell så det blir kos :) , kan bare snakke med han via telefon nå fordi han  ikke
har internet .. FFFF , oh well :3
Purr :3 It's gonna be awesome ^-^
Eg gledar meg kjempemykje og! =D
Akkurat nå chillar eg med ein venn og me spele demoen til splinter cell conviction :D Og så har eg fått draw furries-boka! ^-^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #613 på: 07. apr, 2010, 19:53 »
Aright kom ikke hjem fra skolen før nå, laaaaaaaaaaang dag, sløtt og triten.
Trur jeg kan regnes som lettere mentalt tilbakestående akkorat nå,  [w-dizzy]
Nå skal jeg bare plompe ned i soffan finne etteller annet animert vi kan se på, og gjøre absolutt ingen ting,
bortsett frå å sitte å se på tv og Nomme nomms, og kozemose.  [w-happy]
Retard-mode  [w-dizzy]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #614 på: 07. apr, 2010, 20:32 »
JEG HAR POKEMON NÅ. JEG HAR DET BARE BRA KTHNX
<3<3<3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #615 på: 07. apr, 2010, 21:43 »
Etter 4 dager på hotel er det goooodt å være hjemat.
Jeg er overrasket hvor mye jeg har savne å lage mat til meg selv.
Men det var uansett hyggelig å få treffe Leon og Reflexio.
Det var også bare fint vær mens jeg var der :)

Nå må jeg bare tømme sekken og finne frem ting til morgendagens jobbintervju.
**Skribler panisk ned alle tankene/sitatene/eksemplene som jeg kom på mens jeg reiste i dag**

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #616 på: 08. apr, 2010, 07:55 »
OMG OMG OMG!! [w-happy]

Jeg fikk nettopp til å spille videofiler på xbox via en usb pen,
Og det betyr at jeg har sirka 1500 timer ja 1500 fluffing timer med animerte filmer og serier jeg kan se på den store 50tommers  tven min eller på et gedigent film lerett via prosjektor om jeg gidder.
Hopper og danser på bordet. Vell Det litt kjipe er at jeg skal i begravelse i dag, men skal prøve heller å huske han (kompisen min) for hva som var en hva som har skjedd.

Oh forresten om du vil prøve dette selv gjør følgende:
ta en film du har (må være avi divx eller mp4 format)
putt den på en usb stick.
koble til xbox live via en konto
stapp i usbsticken
velg play video content
velg portable device
du blir spurt om en oppdatering
godta den
last den ned
gå tilbake til my xbox
gå til video
gå til portable device
finn den filmfila du vill se
Fin fram popcorn/pottetgull og brus eventuelt et par tre pils om du fåretekker
finn et par venner eller noen å koze med og nyt!

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #617 på: 08. apr, 2010, 08:24 »
OMG OMG OMG!! [w-happy]

Jeg fikk nettopp til å spille videofiler på xbox via en usb pen,
Og det betyr at jeg har sirka 1500 timer ja 1500 fluffing timer med animerte filmer og serier jeg kan se på den store 50tommers  tven min eller på et gedigent film lerett via prosjektor om jeg gidder.
Hopper og danser på bordet. Vell Det litt kjipe er at jeg skal i begravelse i dag, men skal prøve heller å huske han (kompisen min) for hva som var en hva som har skjedd.

Oh forresten om du vil prøve dette selv gjør følgende:
ta en film du har (må være avi divx eller mp4 format)
putt den på en usb stick.
koble til xbox live via en konto
stapp i usbsticken
velg play video content
velg portable device
du blir spurt om en oppdatering
godta den
last den ned
gå tilbake til my xbox
gå til video
gå til portable device
finn den filmfila du vill se
Fin fram popcorn/pottetgull og brus eventuelt et par tre pils om du fåretekker
finn et par venner eller noen å koze med og nyt!

Yes, var xbox oppdatering nå nettopp :)
Alle Harddisker og USBsticks over 1 GB fungere.
Du kan lagre DLC og game saves på HD/USB også  [wink]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #618 på: 08. apr, 2010, 11:39 »
Har det fint. :3

Sitter på skolen nå, ganske trøtt og lei av skole allerede nå. Meh, jeg vil ha sommerferieeee. ._.
Har matte ganske straks, drikker fanta exotic og akkurat spist en nommenom baguette. Den var god. <3
Også har jeg funnet meg en maple privatserver jeg kanskje tenkte å prøve ut, vet ikke enda. Får se. x3

.. og jo!
Jeg spiller Mario 64 i timen. <3 Det er sinnsykt koselig. Ohh, nostalgien.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #619 på: 08. apr, 2010, 12:22 »
Hmm, skal kjenne etter om jeg fremdeles er drittlei skolen.


Hmmmm *kjenne etter*


Ja! Har akkurat begynt på min tredje fremføring siden klokken 8 i dag tidlig. Har skrevet ferdig to som må være ferdig til i morra, og den tredje som jeg har begynt på nå, skal egentlig være ferdig til denne timen som jeg sitter i nå. Muntlig prøve i Naturfag, ganske viktig prøve, men er ikke ferdig. Håper jeg får være av den bunten som skal ta fremføringa i morra. Når jeg er ferdig med disse timene her nå er det bandøving, på skolen det også.

Oh JOY. Og neste uke begynner heldagsprøver i matte, engelsk, norsk, naturfag og musikkfag. Også er det eksamen!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #620 på: 08. apr, 2010, 12:55 »
Jeg tror jeg kunne sovet til evig tid i dag. Jeg hadde vekkerklokke på mobilen, fuglene vet hvorfor ettersom jeg ikke må opp tidlig, og trykket på slumrei 2 timer. Og jeg sovnet alle gangene. Mrgh. Jeg savner Eirik. Jeg lå i sengen og kjente en tung følelse i brystet, en kvalmende følelse av tomhet. Og jeg savner ham ganske mye. .-.

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #621 på: 09. apr, 2010, 09:59 »
Våknet opp med en visshet om at jeg ikke visste hva det var jeg skulle huske å gjøre i dag. Surfet litt på NP, så kom det tilbake, sakte men sikkert!
1. Sjekke hurtigbåtavganger.
2. Kjøpe kinobillett.
3. Kjøpe sykkel (i morra, jippiii!)
4. Kjøpe stæsj til å sjekke sykkelen (i dag)
5. Kjøpe goood big bite.
6... prøve å skaffe jobb ._.
7. sjekke NAV. (ffføkkk ikke mer der, nei  :P)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #622 på: 09. apr, 2010, 10:04 »
Oh, mad trøtt idag x3
Ihvertfall rundt klokka 6-7 xP
Ble litt seint (1-2) i går, siden det ble litt spennende på Heroes of Might and Magic 5 i går :P
våkna heldigvis i tide for å kunne gjøre lyttetest på engelsk ganske bra, skrive ferdig en annen oppgave vi fikk, før vi nå skal ha gym prøve  [eek]
What's up with so many damn tests today x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #623 på: 09. apr, 2010, 10:39 »
Tenker grundig på noe som kjedde i går natt (ikke noe drikking eller yiff)
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #624 på: 09. apr, 2010, 11:01 »
Jeg har det greit nok, jeg skulle egentlig legge meg tidligere i går, og logget tidlig av msn. .. men endte opp med å se på nett-tv og se Alt For Norge eller noe i den duren. x3 Smart som jeg er.
Nå sitter jeg på skolen, har laaaang fritime i dag. <3 Så nå sitter jeg og drikker pepsi-max, which is win, også spiser jeg pasta. Mmmm. Digg med noe saltmat, endelig. Forsov meg nesten i dag, så rakk ikke frokost eller noe. e_e

Hadde ikke gjort noe om jeg forsov meg, siden jeg nesten har fritime i hele dag, men. x3
Og jeg tenkte å bestille flybiletter til Oslo snart, siden jeg har fått penger på konto nå. Whee. <3 Jeg gleder meg.
*flails* Kanskje det blir 17 mai i Oslo da, får sjå. Må snakke mer med mamma og Lasi først, om tid og sånn. x3
Og nå er det en vanlig skoleuke igjen, så etter det, drar jeg til Berlin med internasjonalklassen! <3
Jeg gleder meg. :3 Tenkte å ta med meg laptop, siden hotellet vårt har gratis tråløst internett. Sånn at jeg faktisk kan sosialisere med omverdenen på kveldene - om man ser bort ifra de få som er med på tur. x3 Mobil blir vel litt dyrt, såååå. Øh, ja. x3

Ellers..
Jeg savner Lasi, jeg gleder meg til Mai og Berlin + jeg skal møte Hanna igjen snart. Så, har det fint. :3