Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812302 ganger)

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #725 på: 05. mai, 2010, 14:34 »

Jeg har så dårlig matlyst om dagen at jeg bare spiser kjempedyr mat. Men jeg velger ikke å sulte. Så nå har jeg burn og en baguett. <3

Ah! Dette kjenner jeg så godt igjen! *Har ikke lyst på maaaat* *MÅ spise for å fungere!* *Det er synd på meg* *Indrefilet til middag? JAAA!*
... så ble man blakk igjen. Det skjer liksom alt for ofte, jeg skjønner ikke ;) Og sorry med jobben, shit på sier nå jeg. Det er ikke jobben man vil ha, det er penga. *telle møll og småpenger*

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #726 på: 05. mai, 2010, 16:01 »
Date, Karianne. Jeg er hjemme fra jobb litt før 10. 8D

Vaskebjørn: Jaa. Og vel, da det kom til Platekompaniet ville jeg mer ha jobben enn lønnen. Fordi jeg tror det hadde vært en ganske fin jobb. Om det er rema eller lign., da blir det kun for pengenes skyld. Jeg søkte på Akvariet i Bergen i dag, da. Og så får jeg ta meg litt sammen og sette meg opp på flere timer i den jobben jeg har. Det er bare det at tiden går så sakte der, og den er dårlig betalt.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #727 på: 05. mai, 2010, 20:25 »
Date, Karianne. Jeg er hjemme fra jobb litt før 10. 8D

Vaskebjørn: Jaa. Og vel, da det kom til Platekompaniet ville jeg mer ha jobben enn lønnen. Fordi jeg tror det hadde vært en ganske fin jobb. Om det er rema eller lign., da blir det kun for pengenes skyld. Jeg søkte på Akvariet i Bergen i dag, da. Og så får jeg ta meg litt sammen og sette meg opp på flere timer i den jobben jeg har. Det er bare det at tiden går så sakte der, og den er dårlig betalt.

Akvariet hadde jo passet deg perfekt, hvis eg ikke tar feil
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #728 på: 05. mai, 2010, 21:02 »
Der tar du ikke feil. :b

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #729 på: 05. mai, 2010, 22:38 »
Der tar du ikke feil. :b

Da ønsker vi deg bedre lykke til med denne [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #730 på: 06. mai, 2010, 08:59 »
Jeg har det.. helt fint.
Kunne hatt det bedre, men. xD Jeg er så sinnssykt sliten og trøtt etter alle prøvene og eksamene nå. For første gang på.. veldig lenge, opplevde jeg at jeg nesten forsov meg. .. og det to dager på rad. Dx Jeg våkna fem på halv sju, og bussen min går fem over halv. .. med andre ord, jeg hadde 10 minutter på meg til å kle på meg, pakke sekken og løpe ned på bussen. Jeg rakk den, men det var så vidt. x_x

Grøss og gruuuu jeg er sliten, også har vi matteprøve om derivasjon i siste time. Dx Satser på at det går bra.
Oh well. I morra er det bare ei innlevering og sånn, så er det helg. Da skal jeg til Hanna og sove over hos henne, så skal vi se på Paranormal Activity. <3 Det blir så sykt win.
Også neste uke, så har vi gymprøve - både fysisk og teoretisk. Det blir bæsj, jeg hater styrketrening. x3
Anywayyyys.
Så får vi vite om vi kommer opp i skriftlig eksamen neste onsdag, jeg er spent. Håper jeg slipper. :I
Også på torsdag, skal jeg opp tiiidlig fordi.. da skal jeg til Oslol. <3
Det blir godt med litt pause fra skolen nå, altså. Herregud så sliten og trøtt jeg er. =w=

Nuvel. Vi har engelsk nå, vi retter vår egen tentamen. xD
Isj. Aner ikke hva jeg har fått - enda. Blir nok ikke så lenge til jeg får vite. :3

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #731 på: 06. mai, 2010, 22:57 »
Jeg søkte på Akvariet i Bergen i dag, da. Og så får jeg ta meg litt sammen og sette meg opp på flere timer i den jobben jeg har. Det er bare det at tiden går så sakte der, og den er dårlig betalt.

Hihi, jobben som suveniransvarlig eller? ;) Så annonse for den stillingen, tenkte på det men søkte ikke. Fikk en annen butikkjobb i dag (yay!). Krysser krafsete vaskebjørnfingre for deg. Er du en kosedille? *føler meg dum som spør, men så på profilen og bildet ditt*. I så fall så er jo akvariet perfekt. Ikke spise pingvinene bare!

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #732 på: 06. mai, 2010, 23:00 »
Har det ikke så bra akkurat nå, C:\ er død og jeg hadde alle musikk-prosjektene mine på den.

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #733 på: 06. mai, 2010, 23:23 »
Har det ikke så bra akkurat nå, C:\ er død og jeg hadde alle musikk-prosjektene mine på den.

*tar på sorte bånd og vier ett minutts stillet. Tusler deretter stille bort til alteret for Datagud i hjørnet ved sofaen, tenner et lys, og ber en stille bønn for alle filer uten backup. Må de leve evig, og må de døde bli vekket til live igjen. Amen.*

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #734 på: 06. mai, 2010, 23:25 »
Akkurat nå er jeg uendelig rastløs og kjeder meg som filla!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #735 på: 07. mai, 2010, 00:52 »
Jobbsøk ja. Har selv mange interessante jobber jeg venter på svar ifra, men kjipt å vente og langt i fra gratis.
Skal selv inn til hovedstaden på tirsdag for intervju til en IT driftstilling. Godt betalt senior stilling innen offentlig sektor.
Venter også svar på noen søknader for lokale stillinger.


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #736 på: 07. mai, 2010, 00:54 »
Jeg søkte på Akvariet i Bergen i dag, da. Og så får jeg ta meg litt sammen og sette meg opp på flere timer i den jobben jeg har. Det er bare det at tiden går så sakte der, og den er dårlig betalt.

Hihi, jobben som suveniransvarlig eller? ;) Så annonse for den stillingen, tenkte på det men søkte ikke. Fikk en annen butikkjobb i dag (yay!). Krysser krafsete vaskebjørnfingre for deg. Er du en kosedille? *føler meg dum som spør, men så på profilen og bildet ditt*. I så fall så er jo akvariet perfekt. Ikke spise pingvinene bare!
Jeg vet ikke helt hva jeg er. >: Men jo, det blir nok en kosedille. Men som krokodiller flest biter også jeg. Men har nesten sluttet, kjæresten min har fått kustus på meg. 8D

Jeg er litt sur. Mennesker er så dumme.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #737 på: 07. mai, 2010, 01:19 »
Jeg har det egentlig kjempe fint. jobbet og er sliten men har det bra. Jeg kansje tatt menisken min. får vite om en uke. surt nå som vi endelig mye gjøre på jobben

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #738 på: 07. mai, 2010, 08:53 »
Getting there.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #739 på: 07. mai, 2010, 08:58 »
Jeg vet ikke helt hva jeg er. >: Men jo, det blir nok en kosedille. Men som krokodiller flest biter også jeg. Men har nesten sluttet, kjæresten min har fått kustus på meg. 8D

Jeg er litt sur. Mennesker er så dumme.

[laugh] Kan jo være enig i mange sammenhenger, men det er nokk noe vi må leve med...
Foresten håper å bli med på flere treff og arransjemanger i fremtiden, uansett om det første var litt skummelt [w-dizzy]
Og når vi først snakker om jobber, håper eg å kunne komme inn på en jobb innenfor 3D design,
liten sjanse, det vet eg, men det er noe eg har svært lyst til, så eg vil prøve på det [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #740 på: 07. mai, 2010, 09:05 »
Jeg har det ganske greit. Har en stygg historieprøve etterpå da, men det holder med at jeg får 3 elns på den. Bare så lenge jeg står på den.

Ooogså skal jeg jobbe etterpå, og det er litt småmongo. Jobbe skal jeg i mårra også, fra klokka tre og ut kvelden. Men det er egentlig greit fordi jeg får jo sove lenge i mårra så jeg kan være lenge oppe etter jobben i kveld. Det samme er det på lørdag, og da får jeg jo sove leenge i tillegg. Sjefen spurte meg om jeg kan begynne halv 2 i steden for 3 sånn at han kan stikke på fotballkamp elns, men det kan han gi faen i. 8D

Jeg føler meg slem, men på en digg måte. Det er justified evil. >:3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #741 på: 07. mai, 2010, 10:35 »
Chron: Stemmer. Men det hindrer meg ikke i å føle frustrasjon. .__.

Jeg har sotte meg opp på vakt i dag og i morgen på jobben. Den er kjedelig, men jeg tvinger megselv, fordi jeg har lite penger. Burde egentlig ha 4 vakter i uken, fast.

Yeye.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #742 på: 07. mai, 2010, 11:36 »
Helg. <3

Nå kom jeg akkurat hjem, så nå sitter jeg og hører på musikk og nyter sola. Sitter ute på verandaen i den nye bikinien min som jeg kjøpte før jeg dro, med et glass iskald tropisk nektar og bare nyter livet.
Jeg elsker våren. 8D

Skal inn å rydde etterpå, men vil slappe av litt først. xD

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #743 på: 07. mai, 2010, 11:40 »
Helg. <3

Nå kom jeg akkurat hjem, så nå sitter jeg og hører på musikk og nyter sola. Sitter ute på verandaen i den nye bikinien min som jeg kjøpte før jeg dro, med et glass iskald tropisk nektar og bare nyter livet.
Jeg elsker våren. 8D

Skal inn å rydde etterpå, men vil slappe av litt først. xD

Heldige deg, når eg kommer hjem tvinger familien min meg å støvsuge huset, som pleier å ta fra 1 - 2 timer, deretter skal eg til faren min og må jobbe hele dagen... så har eg jo lyst å fortsette på ulvehodet i tilegg...
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #744 på: 07. mai, 2010, 12:01 »
Aww, Karianne. Da du sa det fikk jeg lyst på sommer. Dra til et lite bortgjemt vann, bade, og ligge på stenklipper og tørke etterpå. Ja, det høres litt corny ut, men jeg pleier in fact å gjøre det. Det er så win.

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #745 på: 07. mai, 2010, 17:21 »

Og når vi først snakker om jobber, håper eg å kunne komme inn på en jobb innenfor 3D design,
liten sjanse, det vet eg, men det er noe eg har svært lyst til, så eg vil prøve på det [w-wink]

If you want it you'll get there! Men 3D design kan være så mye, og kanskje du blir overrasket over hva du faktisk kommer til å jobbe med når du kommer dit:) Det skjedde med meg. Men gå for det du vil 100%.

Og hvordan jeg har det nå? Relativt bra her jeg sitter og venter på at fjordland kjøttkaker skal bli ferdige på koken. *yum*

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #746 på: 07. mai, 2010, 20:14 »

Og når vi først snakker om jobber, håper eg å kunne komme inn på en jobb innenfor 3D design,
liten sjanse, det vet eg, men det er noe eg har svært lyst til, så eg vil prøve på det [w-wink]

If you want it you'll get there! Men 3D design kan være så mye, og kanskje du blir overrasket over hva du faktisk kommer til å jobbe med når du kommer dit:) Det skjedde med meg. Men gå for det du vil 100%.

Og hvordan jeg har det nå? Relativt bra her jeg sitter og venter på at fjordland kjøttkaker skal bli ferdige på koken. *yum*

Ja, det er sikkert tusen ting du kan bli, men ønsker mest mulig å komme inn på 3D animasjon eller spill design, det hadde vært gøyt tror eg [w-wink] Forresten sitter eg og er full etter 2 stappa pita brød og noe kiwi-juice, ett pitabrød igjen og en kjeks + litt rester av noe skips til desert, men orker ikke det akkurat no, uansett kor lite det er. Har drukket vann og litt sitron hvis vi hadde det de siste dagene siden vi ikke hadde noe annet, så kiwi-juicen var skikkelig stort for meg
« Siste redigering: 07. mai, 2010, 20:19 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #747 på: 08. mai, 2010, 20:31 »
I am cold.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #748 på: 08. mai, 2010, 20:47 »
Jeg har det bra ^^, Sitter her med en kompis og spiller World of Warcraft!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #749 på: 08. mai, 2010, 21:10 »
I am cold.

Kill it with fire!

Har hatt sånn skikkeli szhizofrent manisk deppresivt humør i dag.
Fra: ah, nå går alt til helvete, argh noya noya noya,-- til I`m, the king of the world who hoooo!!!