Jeg sitter paa mac´en i resepsjonen paa hotellet i Berlin naa.
Hotellet er awesome, det er saa flott. ;u;
Men jeg kunne hatt det bedre. Gah, jeg er saa... Jeg vet ikke, jeg klarer ikke sette ord paa det. :I
Jeg föler meg litt tom, ganske.. jah. Det suger. Samtidig er jeg smatt deprimert, men haaper det gaar over med tiden. :I
I dag har vi vaert ute paa sightseeing hele tiden, egentlig. .. eller, tja. Shopping ogsa. Vi dro ut klokka 10 paa morran, saa busset vi rundt i Berlin sentrum. Byen er egentlig relativt STYGG, men det faar saa vaere. Det er ikke skole, saa.. ^^; Vi kom akkurat hjem til hotellet naa ogsaa, etter en deorientert tur med noen klassefolk og engelsklaereren min. .. Laereren min er ganske kul naar hun ikke er paa skolen, egentlig. xDD
Jeg og en i klassen satt og bannet til hverandre paa undergrunden, ganske morsomt. XD Saa vi bannet paa norsk til hverandre og skrek og kjefta, mens folk rundt oss bare stirret.. engelsklaereren ble med hun ogsaa. Syyyykt göy. 8D
I morgen skal vi til Sachsenausen? eller noe. Det tar nok hele dagen. Men blir spennende aa se, tenker jeg. ^^
.. tysk tastatur er forvirrende, forresten. Jeg strever skikkelig med aa skrive. XD
Y og Z er bytta om, samme er tegnene. Asd. :c
Men argh, jeg er lei av hun jeg deler rom med. Guuud saa egoistisk hun er. .. og irriterende. asdf.
x____x
*dö litt paa seg*
Meh.
Jeg vil til Aalesund igjen. ;n;
.. og jeg vil --nevermind.
x3
*bable*
Tenkte jeg bare skulle oppdatere litt.
Jeg elsker elektronikkjeden her, btw, som heter Saturn. De hadde en 4 meter höy statue av Jack Sparrow, Svampebob, en Ork, Sauron og saann i butikken. Asd jeg stod og clinget til Sauron og Orken mens en i klassen bare sto og lo av meg. .. Tror ikke han skjönner hvor awesome LotR er. :c
OGSA HADDE DE STARWARSMANKINI!
xD
Gud saa awesome.
.. *poff*