Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812139 ganger)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1250 på: 29. jul, 2010, 01:09 »
Skal til Kongeparken klokka 8 om morgenen i mårra >_<  Så er ikke akkurat helt hipp på det.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1251 på: 29. jul, 2010, 04:17 »
Jeg er i ekstase, noen har lastet opp den nyeste sangen min på YouTube! http://www.youtube.com/watch?v=okRmUAD1W_s&hd=1

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1252 på: 29. jul, 2010, 15:06 »
kjenner jeg har lite lyst til å dra på jobb å stå i baren og lage countless strawberry daquiri og cosmopolitans..


Typisk snowball effekt..

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1253 på: 30. jul, 2010, 00:55 »
Jeg sitter på Rock In pub i Oslo og øller i vei sammen med ett halvt dusin furs fra både Noege og England. Digg!

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1254 på: 30. jul, 2010, 01:11 »
Høres ut som om dere har hatt det greit bra da, TrashWolf. Fint dere klarte å få samla sammen så mange og møtt engelskmennene. :) Synd jeg er stranda her oppe i nord.

Ligger i senga med laptopen og skal til å legge meg. Opp i morgen og ta fatt på siste maledagen for nå.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1255 på: 30. jul, 2010, 01:27 »
Woho, "Superchips" digg x3   Men tenker på å legge meg, må få styr på døgnrytmen >_<

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1256 på: 30. jul, 2010, 01:56 »
Utslitt, men fornøyd. Hjernen sporer fortsatt litt av og hopper over på engelsk.
Dro innover til Oslo på onsdag. De siste 48 timene har kun vært guiding og tilpasse planer løpende.
Var guide for to besøkende furries fra England. Rakk alt vi hadde av planer og mer. Samtidig stolt over alle norske furs som kom for å hilse på dem. Selv om været var dårlig så tror jeg de har fått en reell opplevelse. Det får meg i godt humør.

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1257 på: 30. jul, 2010, 02:20 »
Utslitt, men fornøyd. Hjernen sporer fortsatt litt av og hopper over på engelsk.
Dro innover til Oslo på onsdag. De siste 48 timene har kun vært guiding og tilpasse planer løpende.
Var guide for to besøkende furries fra England. Rakk alt vi hadde av planer og mer. Samtidig stolt over alle norske furs som kom for å hilse på dem. Selv om været var dårlig så tror jeg de har fått en reell opplevelse. Det får meg i godt humør.

HQres spennende ut :P kjipt med vEAret dA :/

Kunne vEArt i bedre humQr sjQl. Skal hjem fra Puerto Rico i dag, om 4 timer (det verste er at me ska ta 3 fly, og det e 12 timer reise -.-)
Fikk ikkje sove, sA eg har sotte og sett pA CNN i 2 timer nA o.O
begynner A bli lei nyhetene.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1258 på: 30. jul, 2010, 02:43 »
Hørtes ut som du har hatt det bra artig da :)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1259 på: 30. jul, 2010, 13:48 »
Katten min (10 år gammel) skal til vetrinæren snart. Han spiser ikke, og er sånn sett bare skinn og bein nå :(    Kan være han ikke kommer tilbake...  Så er ikke akkurat i noe god stemning.

EDIT:  Katten kommer ikke hjem igjen  [w-cry]   
« Siste redigering: 30. jul, 2010, 14:17 av Svinepelz »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1260 på: 30. jul, 2010, 20:30 »
That sucks so much...

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1261 på: 31. jul, 2010, 01:01 »
Savner katta miiii...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1262 på: 02. aug, 2010, 02:20 »
Våknet opp syk på søndag, sannsynligvis forkjølelse. Oftest går det greit da jeg har et immunforsvar som gjør at jeg blir fort frisk og aldri noe spesielt syk.
MEN befinner meg hos Zandzpider, og har en 4 timers reise hjem i dag.
Håper immuneforsvaret gjør sine gamle underverker, og at jeg ikke har smittet Zandzpider og kjæresten hans.


Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1263 på: 02. aug, 2010, 02:43 »
Våknet opp syk på søndag, sannsynligvis forkjølelse. Oftest går det greit da jeg har et immunforsvar som gjør at jeg blir fort frisk og aldri noe spesielt syk.
MEN befinner meg hos Zandzpider, og har en 4 timers reise hjem i dag.
Håper immuneforsvaret gjør sine gamle underverker, og at jeg ikke har smittet Zandzpider og kjæresten hans.



God bedring, Dax.
____

Sitte nå på lan hos  noen venner, tar helt av når vi taper xD

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1264 på: 02. aug, 2010, 04:04 »
E så trøtt att all læmman min kjennes nummen/lam ut.
Kan kansje ha nå me liggeposisjon æ har hatt i et par time å da, mærkelig vri på nakken eller nå sånt.  [w-confused]

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1265 på: 02. aug, 2010, 18:56 »
Jeg er i meget godt humør!
Sangen min er nå ute på iTunes, og den ble sluppet på bursdagen min slik planen var! http://itunes.apple.com/no/album/aromatic-beats/id382126949

Den har alleredet kommet til Amazon MP3 i USA og den kommer i løpet av August også på Spotify, Nokia, Zune og imvu! :D

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1266 på: 02. aug, 2010, 19:13 »
Jeg er i meget godt humør!
Sangen min er nå ute på iTunes, og den ble sluppet på bursdagen min slik planen var! http://itunes.apple.com/no/album/aromatic-beats/id382126949

Den har alleredet kommet til Amazon MP3 i USA og den kommer i løpet av August også på Spotify, Nokia, Zune og imvu! :D
Lastet den ned på iTunes nå nettopp :P Bra sang [ureshii]
Grattulere med overstått forresten <3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1267 på: 02. aug, 2010, 19:37 »
Takk takk ^^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1268 på: 02. aug, 2010, 22:31 »
Har vert litt sånn opp og ned i det siste fra helt emo zomg nå går alt til helvete til yay jeg er kongen av verden. Byner nesten å lure på om jeg er litt bipolar, for min del hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt en par manier. Har endeli klart å fikse den irriterende "651" feilen som hele tiden dukker opp på windowsen min.  [w-happy] Yay, dere hakke aning hvor befriende det er at ting popper opp med en gang, og ikke henger seg opp.
Driver å tegner nå, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal tegne en gutt eller jente, og siden jeg ikke liker herms "no offence" så må jeg bare velge noe.
"klaske seg i panna" [w-happy], jeg tegner to !

Ps: er det noen som veit hvordan man fikser flash issues på windows 7?
Har kjørt japansk beta i snart to år lol, "Arg I be a pirate, so sue me"

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1269 på: 03. aug, 2010, 00:28 »
Har vert litt sånn opp og ned i det siste fra helt emo zomg nå går alt til helvete til yay jeg er kongen av verden. Byner nesten å lure på om jeg er litt bipolar, for min del hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt en par manier. Har endeli klart å fikse den irriterende "651" feilen som hele tiden dukker opp på windowsen min.  [w-happy] Yay, dere hakke aning hvor befriende det er at ting popper opp med en gang, og ikke henger seg opp.
Driver å tegner nå, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal tegne en gutt eller jente, og siden jeg ikke liker herms "no offence" så må jeg bare velge noe.
"klaske seg i panna" [w-happy], jeg tegner to !

Ps: er det noen som veit hvordan man fikser flash issues på windows 7?
Har kjørt japansk beta i snart to år lol, "Arg I be a pirate, so sue me"

Yarr Harr.           Men du kan jo tegne noe utifra oppskrifta jeg gidde deg en stund tilbake :)

_______

Trodde virkelig Silent Hill: Homecoming skulle skremme meg, men ser ikke ut til at det har gjort det enda. Bare irritert meg >_<  ( frem og tilbake i den sabla byen )

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1270 på: 04. aug, 2010, 15:11 »
Dærsken som jeg frøys i går.. Var som noen røsket av alle klærne mine og transportert meg til sydpolen under vintersesongen.
Uansett så ser det ut til at det tok knekken på den verste sjuken.

Fortsatt vondt i halsen, hodet og generelt snørrete, men energien har begynt å komme tilbake.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1271 på: 04. aug, 2010, 23:06 »
Endelig hjemme nå. Sitter for øyeblikket i den nye leiligheten til besteforeldrene mine, men her skal jeg bare være i noen få dager til. I morgen får jeg og kompisen min nøklene til leiligheten i Oslo så vi drar ut dit og sjekker den ut. De neste nermeste dagene skal vi benytte til flytting, og den 19. skal vi være ferdig inflyttet fordi da begynner skolen. ^^

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1272 på: 05. aug, 2010, 23:09 »
Begynner å bli trøtt o.O    Like greit, må venne meg til skole uansett >_<

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1273 på: 05. aug, 2010, 23:43 »
Deprimert -_-

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1274 på: 06. aug, 2010, 00:57 »
Finfint! Som vanlig når jeg har lastet opp en ny sang :D
MouseClick, du kan prøve den, den skal teknisk sett kunne få til å iaf bringe frem et lite smil, spesiellt hvis du liker South Park. :)

http://wubmusic.bandcamp.com/track/derp-a-deerp