Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4834657 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3100 på: 28. jan, 2011, 22:15 »
endelig kan jeg sitte litt ved PCen igjen... omg litt over en uke til jeg tar trafikalt grunnkurs ^^

gleder meg til å ta en god og varm dusj nå etter varmtvannet fungerer som det skal igjen ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3101 på: 29. jan, 2011, 20:52 »
ahh godt med middag, biff med fløte gratinerte poteter omnomnom  [w-cool]
bare synd jeg har høl i tenna, jaja skal nå snart til den store stygge tannlegen
å borre 3 hull + å trekke to tenner [eek] så gleder meg ikke akkuratt
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3102 på: 30. jan, 2011, 11:11 »
Sitti oppe halve natta og spillt rollespill, (duste hjernen min, skremte meg med mareritt, bleh) sitter å eter frokost og ser på startrek og diskuterer astrofysikk, nerder oss nææææh! (oooh trur jeg er litt fyllesjuk)

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3103 på: 30. jan, 2011, 11:29 »
vell, jeg vokna i åtte tia fordi jeg var så kvalm at jeg ikke kunne ligge, og så ca en halv time senere spydde jeg :1 å jeg sovna jo ikke før rundt to ¤_¤   oooooooog ellers har jeg det vell sånn passelig                                 Håper jeg slepper skoln i mårra <w<

eep, brorn min har knabba datamusa så jeg må bruke tegnebrettet som mus x) og jeg kan jo ikke gå å hente den for han sover ennå xD;
[inserts passende signatur]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3104 på: 30. jan, 2011, 11:47 »
Har akkurat stått opp x3
Har vært digg med en helg uten at jeg har måttet gjøre noe særlig viktig <3
Og idag blir det vel samme prosedyre som i går, slappe av og hvile ut litt ^^

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3105 på: 30. jan, 2011, 19:15 »
Har sittet på bussen fra Trondheim til Ålesund i tre timer nå D: fortsatt tre igjen Dx

Bussen er stappfull, unger som skriker og fyren bak meg snorker som søren!

Ugh! Skal bli godt å komme hjem <3

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3106 på: 30. jan, 2011, 19:43 »
Da er det på tide å pakke sammen å dra hjem, siden jeg ikke har internett hjemme så kommer jeg ikke online før til fredan igjenn :-\
uff, det var skole i morra jah [eek] blir vel en lang å kjedelig uke igjenn, men det er jo ikke lenge igjenn til vinter ferie [laugh]
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3107 på: 30. jan, 2011, 19:51 »
Ganske så mett her jeg sitter på Friday's :) photo shoot opplegget gikk veldig bra syns jeg :3 så tror vi har gitt studentene noe å jobbe med ^,^ soon heading back to Mittens :3

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3108 på: 30. jan, 2011, 20:25 »
trenger råd folkens vuderer å gjøre det slut med dama.. pga ho hele tiden sier at jeg ikke er glad i henne. sovner jeg før jeg rekker å sende god natt melding ringer ho midt på natta å lurer på hva jeg gjør og hvilke jenter jeg er med. herre min hatt jeg sover på natta. det er enda være vist mobilen er tom for strøm. eller jeg ikke hører det kommer en melding.. hva skal jeg gjøre og er dette normalt???
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3109 på: 30. jan, 2011, 20:49 »
trenger råd folkens vuderer å gjøre det slut med dama.. pga ho hele tiden sier at jeg ikke er glad i henne. sovner jeg før jeg rekker å sende god natt melding ringer ho midt på natta å lurer på hva jeg gjør og hvilke jenter jeg er med. herre min hatt jeg sover på natta. det er enda være vist mobilen er tom for strøm. eller jeg ikke hører det kommer en melding.. hva skal jeg gjøre og er dette normalt???
Hørtes veldig ekstremt ut o.o

Prøvd å snakke med henne om det? Jeg ville i det minste prøvd å snakke om det først, men om hun ikke roer ned etter det er det jo lite annet man kan gjøre.

Eg støtter det han sier her. :3 Hvis du virkelig liker henne, prøv å snakk med henne om det, fortell henne hva du syns om det hun gjør. Etter det vil du nok vite nøyaktig hva som må til, hardt eller ei.

Har det greit nok. x) Litt tung i hodet, bare. Men det gjør ikkje vondt, eg er bare... Tung. Noen andre som føler det slik av og til?

Klikketiklikk :D

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3110 på: 30. jan, 2011, 20:58 »
ok her kjeder meg litt få på msn.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3111 på: 30. jan, 2011, 23:21 »
Hoisan Oisan, nå var klokka mye, på tide å legge seg!           Hvem var egentlig geniet som fant opp skole?!
[inserts passende signatur]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3112 på: 31. jan, 2011, 07:19 »
Er trøtt og sliten D;

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3113 på: 31. jan, 2011, 07:45 »
Sitter på t-banen og er time forsinka for jobb siden det har vært no trafikk tull i dag.. V,v er sliten og trøtt..

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3114 på: 31. jan, 2011, 08:05 »
Jessda, er så trøtt at jeg holder på å besvime xP var våken i hele natt og spilte magical starsign xD

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3115 på: 31. jan, 2011, 09:12 »
Har det chillern nå ^^ Var digg med en helg fri for en forandring, selv om kassasjefen ringte på lørdag.
orka bare ikke en tredje og fjerde helg på rad med jobb >.<
Er ikke så ille dag idag da, litt norsk nå og lydtimer etterpå ^^ Blir forhåpentligvis ikke så ille i Lydtimene heller :P

Jessda, er så trøtt at jeg holder på å besvime xP var våken i hele natt og spilte magical starsign xD

Ouchda, ikke akkurat så bra eller hva? xD
Må lære deg å komme deg i seng gutt :P

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3116 på: 31. jan, 2011, 13:11 »
Kjeder meg på Stockholm flyplass....

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3117 på: 31. jan, 2011, 13:13 »
våkna klokka 4 i natt og fikk ikke sove mer.... så jeg sto opp og ble trøtt igjen rundt klokka 10 og gikk og la meg for å slappe av =P

nå må jeg komme meg ut og finne gave til min bestemor som har bursdag i morra =3

omg trafikalt grunnkurs neste uke jeg er så spent ^^

ellers er jeg utrolig opptatt hele februar..... legetimer og tannlegetimer som står i kø og 5 bursdager.... det er så mye som skjer =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3118 på: 31. jan, 2011, 13:37 »
--slettet--

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3119 på: 31. jan, 2011, 13:38 »
Hadde en rå dag i går, og hatt en generelt god følelse i hele dag.

Ros til de fursuiterne som kunne komme. Modig gjort, og jeg tror dere gav flere forbipasserende en morsom opplevelse.

"As for today".
I går hadde jeg maks uflaks på tbanen, så endte opp med en kjei bot pga. en automat som totalnektet å ta 50 lappen min.
Boten var DYR, men i dag fikk jeg svar angående en "feil" på bankkontoen min.
Det hadde plutselig gått inn ekstra penger som jeg ikke forventet, så jeg sendte avgårde en mail for å sjekke dette.
Svar i dag: "Ja, de pengene er dine".

Samtidig fant jeg endelig igjen noen viktige dokumenter fra et tidligere studie.
Forrige uke fikk jeg høre at jeg egentlig ikke hadde fullført min siste utdannelse,
og fikk serverte med at jeg manglet et fag som jeg aldri hadde hørt om.
Siden studieansvarlige på skolen skulle på ferie måtte jeg vente til i dag for videre korrenspondanse.
Før jeg fulgte opp med mail i dag fant jeg.... 1) Min søknad for tilpasset studieplan og 2) Den tilpassede studieplanen.
Jeg elsker å få ting dokumentert. Jævlig kjekt når man først blir uenig om ting. Ikke noe slår å ha litt papirer som er enig med meg :)


Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3120 på: 31. jan, 2011, 14:30 »
Jessda, er så trøtt at jeg holder på å besvime xP var våken i hele natt og spilte magical starsign xD
Yaaaay, MS-buddy <3 ^_^
Men seriøst. Magical Starsign.

Du er tilgitt. Fordi Magical Starsign er så bra. 'Nøff said.

Selv sovnet eg av den _vidunderlige_ knitrelyden av blooner som sprekker :3 Jepp, eg har fått meg Bloons TD 4 til iPod!!!! :D:D:D

Klikketiklikk :D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3121 på: 31. jan, 2011, 21:16 »
I feel all warm and squishy innside, yup I feel like shit!
Tegna ca 15 skisser i dag, ingen av dem ble ferdige.
Har så mange ideer, men klarer liksom ikke å få utrykkt det jeg har i hue.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3122 på: 31. jan, 2011, 23:01 »
Jeg har det æsj.

:C

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3123 på: 31. jan, 2011, 23:45 »
Tegna ca 15 skisser i dag, ingen av dem ble ferdige.
Har så mange ideer, men klarer liksom ikke å få utrykkt det jeg har i hue.


Du er ikke den første x_x
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3124 på: 01. feb, 2011, 01:03 »
Jeg får ikke sove. bedre blir det ikke når foreldrene mine lager bråk på naborommet <___<

Muttern flytter fra oss igjenn. hun drar til bodø elns i morgen med hurtigruta. Da blir det bare meg og pappa igjenn her. og kattene. og dårlig råd igjenn.
which means, billigpålegg, billigbrød og så og si ingen cola. Pappa blir også mye borte pga jobb, så jeg blir alene hjemme ALOT.
Og, jeg må ta vare på meg selv helt alene igjenn. Noe som er greit egentlig. men alikevell; jeg er flink å glemme. jeg glemmer å ta medisiner som er nødvendig pga allergi og diabetesen. og mamma er den som setter i dosetten min x3 så nå blir jeg slack på det også. spessielt siden jeg ikke aner hvilke tabeletter som jeg vanligvis tar. Hylla vår er full av diverse rare medisiner så x3

Det eneste positive må være at alt det unødvendige maset hennes og negativiteten hennes forsvinner. noe som kan hjelpe litt på humøret mitt. Men det at hun drar rykker hardt ned på meg mentalt, som da virker inn på det fysiske. er jeg veldig langt nede mentalt, så rykker mye av det fysiske rett til bunns.

:x Hører på Counter Strike M/Supa Sayed - Gatas Parlament. x3