Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829058 ganger)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3725 på: 14. mar, 2011, 13:57 »
Skolen er meh x3
ellers så går det bra nok :P

starta greit da, med siste del av Kautokeino Opprøret, som forsåvidt var en spennende og bra film.
Etter det var det loking en liten tid, før det var lyd-time, hvor vi skulle opp på instituttet sitt lydstudio.
Var der en god stund, en i lydklassen min lagde beatbox med kjeften, og han fyren som var lærern der fiksa og mixa litt på den :P
Nu sitter vi i klasserommet og gjør lite x3
loking er litt <3 men ser mest fram til å komme meg hjem :P

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3726 på: 14. mar, 2011, 14:10 »
tok meg en tur til barnehagen jeg jobbet i for å hilse på alle der ^^ var kjempe koselig og det første jeg fikk høre når jeg kom inn var "Vi har savnet deg!"


nå sitter jeg å irriterer meg over at nettet mitt plutselig ble så treigt.... er vell noen som har cracket seg innpå det tråløse igjen =P jeg får prøve å koble den ut
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3727 på: 14. mar, 2011, 14:19 »
ARF,

fikk selvfølgeli 2 2erfeil på bilen.
får vell bare finne plastikkpenga og gå amokk på nettet igjen.

#cranks up the volume.# Motorhead - hellraiser MAX volum,

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3728 på: 14. mar, 2011, 14:21 »
bilen jeg har fått er 24 år og null skade historie og passerte EU kontrollen med glans ^^ de sa det var morsomt å se sånne biler.

er litt små happy av å høre det :P da er det bare for meg å få tatt lappen x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3729 på: 14. mar, 2011, 14:51 »
Har fått litt over 13 000 i studielån for det som er igjen denne terminen. Det blir jo oppdelt i måneden, men jeg tror jeg skal klare å betale EF-billetten fint nå.

Ellers sitter jeg bare å venter på at skoledagen skal bli ferdig slik at jeg kan dra å jobbe.


Er drittlei VGS.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3730 på: 14. mar, 2011, 16:37 »
Er drittlei VGS.

word :P

Var ihvertfall digg å komme heimat.
Ble "dagens helt" for en dame som hadde satt seg fast med bilen x3
Jeg og en annen dytta henne løs ^^ koselig å hjelpe de som er koselige tilbake ^^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3731 på: 14. mar, 2011, 17:43 »
Ser ut som jeg ikke får første utbetaling av studielånet før neste måned... askdmlkafmdsflkmøl,ølsdf fffffff

Kjempebra med tanke på at fristen for å betale for EF er DENNE måneden, og at jeg tok opp studielån for å betale for EF...


Mormor sa jeg kanskje kunne låne penger av henne for å betale til EF, til jeg får studielånet. Meh, jeg liker ikke å låne penger. Jeg liker hvertfall ikke å dobbeltlåne penger.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3732 på: 14. mar, 2011, 21:32 »
Mormor sa jeg kanskje kunne låne penger av henne for å betale til EF, til jeg får studielånet. Meh, jeg liker ikke å låne penger. Jeg liker hvertfall ikke å dobbeltlåne penger.

Ingen liker å låne penger.
Tenk på det som trening til du får "hus, bil, katt og unger". Er selv ekstremt i mot å ta opp lån, men har måtte bitet i det sure eple en del ganger.
Har nedbetalt 2 flyttelån, har fortsatt igjen studielånet og gjør meg klar for mitt første billån og huslån.
Godta lånet, tilbakebetal det med en gang studielånet kommer og gi henne en klem elller lignende som takk.
**This advice was brought to you by: Families lånehai (billån, gratis middag, låning av soveplass og lignende er gyldig nedbetaling)**

Gleder meg til morgendagen. Ganske positiv ovenfor et annengangsintervju. Har så langt hatt 2 treffer med dem og begge gangene gitt et strålende inntrykk.
Fikk førstegangsintervju avlyst mens jeg var på vei til dem, men tok det sporty. Litt fyfy, men generelt en "sånt skjer" holdning.
Hovedintervjuet ble så gjort over møtetelefon, så fikk også vist meg frem litt der. Største bonus: Kunne gå mens jeg pratet og la den ledige hånda leke med halsbåndet. Tenker best hvis jeg har noe i fingra, tygger på noe eller kan gå litt rundt ^^
I morgen blir første gang jeg møter dem i person, så møter i penklær og deilig saueklipp.
Resten av dagen blir slappe av dag med diverse furs.

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3733 på: 14. mar, 2011, 21:38 »
har det kall greit nå gleder meg til hospiteringa i morgen skal prøve studiekompetanse, men akkurat nå hører jeg på 977 comedy og koser meg med dataen.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3734 på: 14. mar, 2011, 21:46 »
har sitti å spilt Darksiders på PS3 nå i 6 timer og er trøtt som en strømpe x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3735 på: 15. mar, 2011, 00:09 »
Nå skal jeg ta kvelden etter en rimelig bra dag. :3

Jeg fikk endelig fjerna R1-matten fra tankene, fikk bytta over til T2. Så studerer jeg heller geofag1 eller noe istedet. Åh, det var deilig.
Den matten der drepte meg psykisk. :<

Ellers.. I morra er det skidag, og jeg skal opp klokka halv seks for å ta en tidligere buss enn jeg pleier. Gleder meg litt, skal prøve snowboard for første gang. o_o
Eeep!

Gleder og gruer meg på samme tid, selvom jeg kommer til å falle noe sykt. Men det er gøy. xD
Så nå skal finne senga tror jeg, god natt everyonez. :>

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3736 på: 15. mar, 2011, 00:22 »
Har øvd en time på piano (Grieg, bietches), og sett på Grey's Anatomy. Nå skal jeg legge meg.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3737 på: 15. mar, 2011, 02:05 »

Happy happy, om litt sjuk ennå, men happyhappyhappy. Ser ut som jeg muligens tar turen til EF, med egen suit to boot!! *legger seg i støvet for Frauline Mittens*
Where do you want it, in the head, or the chest?

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3738 på: 15. mar, 2011, 02:06 »

Blitt friskere! so yay for det :)
Where do you want it, in the head, or the chest?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3739 på: 15. mar, 2011, 08:29 »
Oh fuck yeah! Har ikke matte-lærer idag, så da har vi en ganske slapp lærer som går og kommer tilbake sånn annen hver time omtrent xD
boyeah! Fri-timer! ;D
Ellers så har jeg det bra :P
Kanskje denne dagen ikke blir så halv gæli allikevel ^_^ <3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3740 på: 15. mar, 2011, 08:34 »
Har endelig klart å komme meg på skolen >.<

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3741 på: 15. mar, 2011, 08:35 »
Har endelig kommet meg på skolen etter tre uker med depresjon >.< Er fortsatt deprimert, men har ihvertfall kommet meg tilbake på skolebenken, selv om jeg ikke får med meg det spøtt!

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3742 på: 15. mar, 2011, 09:28 »
glømt å legge meg -.-
Where do you want it, in the head, or the chest?

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3743 på: 15. mar, 2011, 09:58 »
Har endelig kommet meg på skolen etter tre uker med depresjon >.< Er fortsatt deprimert, men har ihvertfall kommet meg tilbake på skolebenken, selv om jeg ikke får med meg det spøtt!

Kjenner følelsen. Men et lite tips fra en som er gammel nok til å angre, bare fullfør, få GSK/Vitnemål så er du ferdig med det og kan starte fra scratch med nytt liv ny hverdag osv

Sitter selv hver dag på skolebenken IGJEN fordi pappa norge mente at jeg ikke kunne gjøre jobben min uten GSK, så ut av uniformen og tilbake på skole. Tro meg det er ikke noe du vil gjøre når du har passert 20. For å ikke snakke om at de gjør om på læreplaner og fag hele tiden at mange fag jeg manglet fins ikke lengre så jeg får et ukomplett vitnemål samma faen hva jeg gjør.

Trenger du noen å prate med så er det bare å si ifra, men for din egen skyld stick this one out to the bitter end. Det er så mye bry ellers.

Gawd I feel old now...
Where do you want it, in the head, or the chest?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3744 på: 15. mar, 2011, 11:38 »
fant ut at jeg har mer eller mindre ikke no penger på kortet >,> det er fu! (selv om jeg får lønning på fredag).
Må sjekke etterpå i minibank hva jeg evnetuelt har, men det er i hvertfall mindre enn 3oo v.v''
ellers ting er stille og kjedelig her på jobb

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3745 på: 15. mar, 2011, 12:00 »
Trashie my offer still stands...
Mouseclick Oh, vell studiekompetanse er nesten et must skal msn ha jobb om dagen, sorry.
Dessuten enda så mye du hater det nå kommer du til å savne det, når du må jobbe for maten selv.
Godt tips. Drekk mye vann, ta noen skikkeli dype magadrag. Og kom deg ut i frisk luft så mye som muli.  Ting ordner seg somregel. Livet består av små gleder. Du må bare fokusere på alt det positive. Enten det er en kjeks eller en fem sekunders orgasme. Uansett jeg har klart meg ut av en klinisk depresjon. Bare slenge over en melding om du vill skravle litt. Msnen min står på sia.
Er online 24/7 på mobilenselv om det ikke syntes.

Wolftale
Yeah, nesten ruinert her og, oh well spenn på fredan.
Men, penger betyr så lite for meg, ei heller ting, det er heller venner, opplevelser og evnen til å skape jeg verdsetter (gawd høres ut som en hippie igjen)

Bleh, vokna ikke når de andre ropte det var frokost. Svigers har rota bort stasjet mitt. Var liksom så motivert for å gjøre noe. Du veit liksom den følsen når skjebnen flakser mot deg med sine mektige vinger, Setter seg på skuldern din... og driter over hele deg.
Bleh, leite etter stashet mitt (tegnesakene og pcen) og prøve å være produktiv.
Vondt i ryggen, klarte å sovne med ryggen i vinkel baklengs.
Faen, jeg er i dårlig humør i dag!!
"Koke seg kaffemocca og chille", oh well fri helt til sjefen maser på meg, i morra er det stuketur.
"kose seg selv, spille dead space"  Oh yeah, trur jeg bare skal chille mens jeg kan.
« Siste redigering: 15. mar, 2011, 12:28 av Ziggy_wolf »

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3746 på: 15. mar, 2011, 12:34 »
wheee, mesohappy #bounces#
våkna i et supert humør.

fikk betalt flybiletta til EF og bestilt de siste dela til bilen i dag også så WHEEEEEEE.
#Terje is a happy hyperactive foxie today#

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3747 på: 15. mar, 2011, 12:59 »
jeg vil også på EF D:

fffu.

Ellers.. har jeg det rimelig bra. Sitter i skibakken og nyter sola sant og si x3
Kjempepent vær her idag. Så vi drar nok om ikke så alt for lenge og da skal jeg hjem ^^

Så nå skal jeg og et par andre bare ligge og dra oss i bakken til vi drar c:

oh det er sant. mange som holder på med fallskjermhopping rett ved bakken, ganske stilig å se på.
.. jeg vil prøve!
Prøvde brett for første gang i dag, da. Det var gøøøy og veldig skummelt xD
må jeg prøve igjen engang :p

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3748 på: 15. mar, 2011, 13:07 »


Wolftale
Yeah, nesten ruinert her og, oh well spenn på fredan.
Men, penger betyr så lite for meg, ei heller ting, det er heller venner, opplevelser og evnen til å skape jeg verdsetter (gawd høres ut som en hippie igjen)


Får gjort veldig lite spennende hvis man ikke har penger :P
I dag må man nesten ha penger til alt.. (hvis man ikke har venner som bor en gå tur unna og at man bor hos foreldre som gir en opp i huet og ræva).


Pumzie, hvorfor ikke henge deg med til EF? :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3749 på: 15. mar, 2011, 13:18 »
Sitat fra: Wolftale
Pumzie, hvorfor ikke henge deg med til EF? :3
Mangel på tid og penger.. ><
Skolen starter rundt de tidene for meg.. kunne alltids hørt med mora mi om jeg kan låne penger av henne også da.
Skolen er litt vanskeligere.