Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829203 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3750 på: 15. mar, 2011, 13:22 »
Sitat fra: Wolftale
Pumzie, hvorfor ikke henge deg med til EF? :3
Mangel på tid og penger.. ><
Skolen starter rundt de tidene for meg.. kunne alltids hørt med mora mi om jeg kan låne penger av henne også da.
Skolen er litt vanskeligere.
Skolestart jah.. glemmer alltid det x.X kunne jo alltids søkt deg fri de 4 dagene (veit det er mulig), slik at de vent du kommer og ikke mister eventuelt plass.


Can I go home nao?
Leste nå også at "Alfa og Omega" tydeligvis bare kommer ut i norsk tale.. noe så teit.. nå er det i hvertfall ingen grunn til å se den x3 dårlig kritikk + dubba = wuffie ikke vil se..
« Siste redigering: 15. mar, 2011, 13:35 av Wolftale »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3751 på: 15. mar, 2011, 13:26 »
Jobbet på tegneserien min :3 Og vært i butikken

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3752 på: 15. mar, 2011, 13:47 »
Wooh, nå går det bra vettu :P
Har endelig no i norsk som faktisk er interessant...
Nemlig; DIALEKT ;D
Så har det litt artig ^^

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3753 på: 15. mar, 2011, 14:25 »
sitter ved siden av en dust som mener at dette bilde er hans. http://www.celestialheavens.com/homm5/images/artwork/Fortress/HeroesV_HF_Dwarves_07_Fire%20Dragon.jpg       
Hvis noen hvet hvem som har laget dette kan dere gi meg navnet. Han er 12 år btw

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3754 på: 15. mar, 2011, 15:42 »
Hatet verden. Srsly. På forelesning satt den en bak meg og kneet meg i stolryggen i to timer, og en ved siden av meg satt og tappet på gulvet med skoen i en evighet. Jeg blir irritert av folk som tygger på kulepenner, liksom. Og det var det også der!

Jaja, jeg har kjøpt frukt og iste, og nå skal jeg bare chille.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3755 på: 15. mar, 2011, 15:45 »
sitter ved siden av en dust som mener at dette bilde er hans. http://www.celestialheavens.com/homm5/images/artwork/Fortress/HeroesV_HF_Dwarves_07_Fire%20Dragon.jpg       
Hvis noen hvet hvem som har laget dette kan dere gi meg navnet. Han er 12 år btw

pft. tviler på at det er han for å si det sånn.
Ut i fra linken, så kan jeg se at det er konsept artwork fra Might and Magic: Heroes V (fem).
Så dem som har tegna den jobber/har jobba for 3DO og de som lager MaM: Heroes serien

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3756 på: 15. mar, 2011, 16:07 »
*løper i ring av glede*
i morra skal jeg til Gaupen for å hilse på valpen for første gang.. bare litt under en mnd til jeg kan hente ho. blir gøy med hund i hus igjen..
*begynner å bli sliten og svimmel av al løpinga*
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3757 på: 15. mar, 2011, 19:19 »
sliiiiiten og trøøøøøøøtt... nettopp våknet fra en powernapp.
Where do you want it, in the head, or the chest?

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3758 på: 15. mar, 2011, 21:00 »
sitter ved siden av en dust som mener at dette bilde er hans. http://www.celestialheavens.com/homm5/images/artwork/Fortress/HeroesV_HF_Dwarves_07_Fire%20Dragon.jpg       
Hvis noen hvet hvem som har laget dette kan dere gi meg navnet. Han er 12 år btw

pft. tviler på at det er han for å si det sånn.
Ut i fra linken, så kan jeg se at det er konsept artwork fra Might and Magic: Heroes V (fem).
Så dem som har tegna den jobber/har jobba for 3DO og de som lager MaM: Heroes serien
Takk for svar. Vet jo at den ikke er hans , men han sier at jeg ikke har bevis. Haaaatttteeer han. >:(  (han begynte å grine når han skulle lage bilde fordi han ikke ville lage så stort [laugh])

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3759 på: 15. mar, 2011, 21:27 »
Fikk høre av pianolæreren min at hun har gitt opp håpet på meg. Så nå er jeg ganske wasted, lol.

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3760 på: 15. mar, 2011, 22:13 »
Forsov meg så kom en time for seint til jobb hvor det var litt slitsomt men hadde en grei arbeidsmoral idag, så det gjorde ikke noe. etter jobb da så la jeg ned på so-faen å glante på tv i noen timer, ordna noen avtaler med venna mine og trente med manual-vektene littegranne.
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3761 på: 15. mar, 2011, 23:38 »
Hoster ikke opp så mye blod lenger, så gjør fremskritt. [cool]

Og venter spent på å høre tilbake fra et par tegnere, mens det meste annet egentlig er på pause (igjen) til jeg begynner å føle meg enda bedre igjen.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3762 på: 16. mar, 2011, 07:42 »
Idag mye av det samme som igår kveld. Bartenderfylla!!! Og nå blir det grandis før 2 timer søvn og så skole etc.
Where do you want it, in the head, or the chest?

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3763 på: 16. mar, 2011, 09:13 »
er trøtt og slakk x3
i dag blir det en daffe dag for meg :P


og Pumzie skolen sa til meg at det var greit så lenge jeg meldte ifra på forhånd jeg vil få 2 eller 3 dager fravær men jeg mener at det er værdt det
« Siste redigering: 16. mar, 2011, 09:37 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3764 på: 16. mar, 2011, 09:23 »
Miles hoste blod ftw?
Pumzie, bli med til EF!

Anyhow, sitter bak rattet, klar for takeoff. Venter på han gnom av en sjef jeg har (også min svigerfar)
Hører på Edguy, chiller, gleder meg til å leke med valpen og fly i skaugen.
Savner dere.
« Siste redigering: 16. mar, 2011, 09:58 av Ziggy_wolf »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3765 på: 16. mar, 2011, 10:22 »
Har det bra,, vel forsåvidt :P
I gymen idag klarte jeg å ramle, lande på hofta og i tilegg prøve å ta meg i mot x3
Så vondt i hofta og håndleddet atm :P
Men tar det ikke ille opp ^^ MK er kjedelig og meh.. skal lage en feature repotasjon snart >.< jeg HATER journalistikk! >.<

Men.. gleder meg til skolen er over. Skal til sandefjord til oldefaren min (på 92 år o.o).
Blir digg å komme hjem igjen etter denne dagen x3
Da blir det å beta teste mer av APB ^^ (Kom inn i går! wooh! med to kontoer! x3)

Siba

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3766 på: 16. mar, 2011, 10:34 »
I dag har jeg hatt fri i fra skolen så jeg og mamma har tatt med katten min til vetrinæren for å barberer bort de store flokene han hadde i pelsen, og for å få vekk resterende vinterpels, så nå macher han meg med litt undercuts her å der. xP
Så nå sitter jeg på badet sammen med han, og venter tålmodig på at bedøvelsen skal slutte å funke, så han begynner å rave rundt her som en fyllik og kræsje borti alt han ser, noe som kan bli underholdene, selvom jeg ikke vil at han skal bli skadet, så skal passe på han. : P

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3767 på: 16. mar, 2011, 11:31 »
Siba: Og det rare er at Baltus (katten) ikke har noe i mot det. Vi er fortsatt vennene hans etter lege, sprøyte, barbering og rave rundt som fyllik.
Får vel stikke innom i kveld å hilse.

Selv:
Argh!
Sånn. Godt å få det ut. Tilbake til arbeid.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3768 på: 16. mar, 2011, 11:54 »
sitter å doodler på jobben - siden det ikke skjer så jævli mye annet. Fant en feil også, mener en kollega som hadde bestilt feil analyse :P Yay.. Ellers har jeg fått overført penger slik at jeg har penger til mat i dag x3 menmen..

*kjedeseg*

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3769 på: 16. mar, 2011, 12:23 »
Har det greit. Var på jobbmesse idag, i regi av NAV. Det tok 40 minutter, MYE mindre tid enn eg trodde det skulle ta. De sa det varte fra 10 til 15, eg kom såklart 10 og forventet liek 5 timer med VELDIG mye info. Men nei. xD
I grunnen helt greit, tatt i betraktning at eg fant det eg såg etter, leverte CV og fikk ett løfte om å bli kontakta i løpet av neste uke. Hvis ikkje fikk eg ett nummer eg kunne ringe :D
Hørtes ganske så lovendes ut, men håper ikkje sjansene mine er ALTFOR små x3

Det stod nemlig to karer der, og mens eg snakket med den ene, så fortalte den andre en annen at i slutten av dagen kom han mest sannsynlig til å ha godt over 7000+ CV'er å behandle. Min being one of them. *gulp*

Men eg får heller håpe det beste ^^"
Sitter på Burger King nå, har forbydd meg å kjøpe burgere. Men trengte nett, så eg bestilte en liten brus, og sitter nå med nett og en iskald brus. Ikkje så dårlig egentlig. ^^

Klikketiklikk :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3770 på: 16. mar, 2011, 13:22 »
Jeg hadde det meh. Men så tok jeg meg sammen og nå har jeg det ikke meh lengre. Nå er det vel på tide å komme seg på forelesning snart. I kveld skal jeg jobbe med moloppgaver. Yay. >_>

Zaty: Vil du henge med meg mens jeg gjør dem? Etter liga? >:

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3771 på: 16. mar, 2011, 14:06 »
Befaring på Norsk Skog. Vi er med på å konkurere om en fjernvarme avtale på ca 100 mill eller ca 3,5 gigawatt energi. Sitter på kaffe på ringerike, ser på nyheter, lurer på om det smeller i Japan.
Iført skjorte og handsfree, detta er liksom ikke meg, føler jeg. Malingsflekkete og lurvete er mer meg, ikke typ buisniss tycoon.
Gleder meg till å hjem og tegne commissions. Ikke fult så til å designe brosjyrer.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3772 på: 16. mar, 2011, 14:11 »
"Sol ute
sol inn
sol i hjertet
sol i sinnet
åååhhh hvor det skinner!"

http://open.spotify.com/track/4lk6dXNKEDJgZowDewGVnF

deilig med sol ^^ og snøen er bare en bonus ^^ hmmmm jeg har lyst til å grille nå *slikker seg rundt munnen* ahh munnen min løper i vann bare av tanken på bacon surretgrillribbe ^^



hmmm kanskje jeg skal ta i bruk MSNen min igjen =P
*logger på MSNen sin igjen*
der jah 99+++ nye E-post x3


og hmmm jeg har måtte ta frem sommer spill lista mi på spotify igjen er i sykt sommer stemning i dag x3

P.S. noen legg meg til kontakter på MSN har bare 2 furs på kontakt lista mi x3 og en haug med folk jeg ikke har pratet med på mange år
« Siste redigering: 16. mar, 2011, 14:25 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

KamuTraxyRaff

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3773 på: 16. mar, 2011, 15:48 »
Jeg blir irritert av folk som tygger på kulepenner, liksom. Og det var det også der!
Jeg tror mange ikke er klar over at de gjør det, eller at det er irriterende. [laugh]
I dag har jeg vert på skolen [mad]

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3774 på: 16. mar, 2011, 15:59 »
Vil ikke, vil ikke, snøen smelter og det er vått og klamt og varmt og ekkel sool og jeg vil ikke, jeg vil ikke dra til den stygge iskyrkja.