Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812519 ganger)

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12425 på: 17. mar, 2013, 13:27 »
Sti på øyet, juba juba...

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12426 på: 17. mar, 2013, 14:18 »
Gleder meg til par-tey senere i kveld. Woop.

Sweet ^^ what kind of par-tey?
Bare en liten gathering fordi på torsdag reiser jeg, og blir borte resten av året. Først skal jeg ha et halvt år med praksis i Sauda. Etter det skal jeg tilbake på skole i Danmark i 2,5 måneder. Får meg meg CF og EF, da, samt to uker ferie før jeg starter på skole igjen. Og arbeidsgiveren min er ganske grei, så blir nok en uke fri her og der i tillegg til det jeg allerede har spurt om.

Reiser med litt blandede følelser. Skal bo i en bygd med 100 innbyggere, og nærmeste butikk ligger en halvtimes kjøring med bil unna. Det er ikke internett i hybelen jeg skal bo i, og det er lang avstand så og si til så og si alle jeg kjenner på alle kanter. Prøver å tenke på at det er bra jeg kommer videre med utdannelsen min, og at jeg kommer til å tjene en del penger, men jeg er redd det kan bli veldig ensomt. Men det kan jo være jeg blir positivt overrasket. Får satse på det.

OG FOR ALL DEL, ALLE ER VELKOMNE TIL Å KOMME PÅ BESØK.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12427 på: 17. mar, 2013, 14:56 »
Gleder meg til par-tey senere i kveld. Woop.

Sweet ^^ what kind of par-tey?
Bare en liten gathering fordi på torsdag reiser jeg, og blir borte resten av året. Først skal jeg ha et halvt år med praksis i Sauda. Etter det skal jeg tilbake på skole i Danmark i 2,5 måneder. Får meg meg CF og EF, da, samt to uker ferie før jeg starter på skole igjen. Og arbeidsgiveren min er ganske grei, så blir nok en uke fri her og der i tillegg til det jeg allerede har spurt om.

Reiser med litt blandede følelser. Skal bo i en bygd med 100 innbyggere, og nærmeste butikk ligger en halvtimes kjøring med bil unna. Det er ikke internett i hybelen jeg skal bo i, og det er lang avstand så og si til så og si alle jeg kjenner på alle kanter. Prøver å tenke på at det er bra jeg kommer videre med utdannelsen min, og at jeg kommer til å tjene en del penger, men jeg er redd det kan bli veldig ensomt. Men det kan jo være jeg blir positivt overrasket. Får satse på det.

OG FOR ALL DEL, ALLE ER VELKOMNE TIL Å KOMME PÅ BESØK.

Forstår godt at du drar med blandede følelser :\ Å overleve uten nett hadde ikke jeg klart, men så er du en sterk drage ;)
*Krysser potene for at det alt i alt blir et fint opphold*. Godt at du fikk til en liten gathering før du drar da, er overbevist om at du fikk mange gode klemmer og muligens noen motiverende ord.
Lykke til med Sauda!

PS! Send en melding når / hvis du får intarwebkontakt en gang ;)


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12428 på: 17. mar, 2013, 15:43 »
Piro: Jeg kommer til å ha tilgang til internett på kontoret i fjøset, men det er ikke der jeg har lyst til å tilbringe fritiden min. Men det får duge til jeg får ordnet meg noe annet. Kikker på mobilt bredbånd, tror jeg kommer til å skaffe meg det ganske fort.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12429 på: 17. mar, 2013, 16:16 »
Piro: Jeg kommer til å ha tilgang til internett på kontoret i fjøset, men det er ikke der jeg har lyst til å tilbringe fritiden min. Men det får duge til jeg får ordnet meg noe annet. Kikker på mobilt bredbånd, tror jeg kommer til å skaffe meg det ganske fort.

Ok, good stuff ^^

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12430 på: 17. mar, 2013, 19:09 »
Har endelig kommet hjem fra markørtjeneste. Var ganske så morsomt, men AG'en min ville ikke lade riktig, og når jeg da tok nytt ladegrep skulle den mate dobbelt... Typisk AG3 med rødfis.  Det førte til at jeg måtte krabbe bort til en spade og slå geværet på spaden til rødfisen i kammeret datt ut, imens innsatsstyrke GREBE skøt etter oss med M416 og MG3. Når jeg endelig fikk ordnet opp hadde angrepstroppen trekt seg tilbake, og det ble ikke bruk for våpen etter det :P

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12431 på: 17. mar, 2013, 20:31 »
Kom hjem fra London i dag  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12432 på: 17. mar, 2013, 20:59 »
^_^ håper nå å bli ordenlig frisk igjen, siden jeg ønsker virkelig å få den nye jobben i gang. =D passe på et tvillingpar på 1 år. kjempe søtt og (litt bråkete) x3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12433 på: 18. mar, 2013, 10:52 »
Folk som føler at de har rett til å ta på håret mitt urrrk >:[]

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12434 på: 18. mar, 2013, 12:11 »
Føler meg ikke helt bra etter helga. Hoster, skjelver og fryser som en idiot.
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12435 på: 18. mar, 2013, 12:53 »
Folk som føler at de har rett til å ta på håret mitt urrrk >:[]

Haha, jeg hadde i det minste spurt først!

Det var sykt stilig da, ikke en frisyre man forventer å se på noen i Norge liksom, skjønner folk er nysgjerrige :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12436 på: 18. mar, 2013, 18:49 »
Akkurat kommet hjem fra UKM og jeg er dødssliten.

urk ;3; jeg måtte ligge på gulvet alle nettene utenom den siste fordi da fikk jeg madrass hurr ;3; det å ligge rett på gulvet ødela hofta, armene, skuldrene og ryggen min. MERF.
annet enn det så kan jeg jo si at det var full parthey på fårestillingslokalet og sovelokalene. I tilleg ble vi jo værfast, så vi fikk holde oss på "Huset" (en ungdommsklubb i Alta), og der var det full ståhei til klokka var kanskje 3 xD så var det å stå opp klokka 6 og finne ut at bussen vi skulle ta 07:15 var forsinka. Oh yeaa. Alle var skittne og trøtte og fæle i dag haha. Stakkars kidz.

Traff også på Awite der! det var hyggelig, selv om det var kortvarig og awkward xD

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12437 på: 18. mar, 2013, 18:56 »
FREE CHEESE
AND TATERS
EVERYWHURR


.. no srsly, rekondo kom på døra og gav oss ost og poteter, så dro han. wat.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12438 på: 18. mar, 2013, 21:36 »
FREE CHEESE
AND TATERS
EVERYWHURR


.. no srsly, rekondo kom på døra og gav oss ost og poteter, så dro han. wat.

IT'S A SIGN! THE WORLD IS DOOM'D! 3                                                                                                                       2                                                                                                                              1                                                                  .......................  OSTEFONDUE!!!!!!!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #12439 på: 18. mar, 2013, 21:40 »
Hadde aldri trodd at bortgangen til en person jeg aldri engang har møtt, skulle gå så hardt innpå meg.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12440 på: 18. mar, 2013, 21:58 »
FREE CHEESE
AND TATERS
EVERYWHURR


.. no srsly, rekondo kom på døra og gav oss ost og poteter, så dro han. wat.

IT'S A SIGN! THE WORLD IS DOOM'D! 3                                                                                                                       2                                                                                                                              1                                                                  .......................  OSTEFONDUE!!!!!!!





Nuuuuuuuuuuuuh




Ellers driver jeg fortsatt bare og chiller.
Har målt noe rør som statens vegvesen har satt opp nå, siden vi ikke har fått noe informasjon om det. Vi har også snakket med kommunen, og de vil også ha svar på det. Men eh, statens vegvesen sier ikke en dritt enda.
Hadde en diger flom for to år siden, og den ødela ganske så mye, så siden det var vegvesenet sin skyld så fikser de det nå. Så er vi bare usikker på om det kan skade steinmuren som er satt opp rundt bekken om det blir for mye vann som går gjennom de nye rørene.
« Siste redigering: 18. mar, 2013, 22:02 av kazookie »

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12441 på: 18. mar, 2013, 22:49 »
Folk som føler at de har rett til å ta på håret mitt urrrk >:[]

Haha, jeg hadde i det minste spurt først!

Det var sykt stilig da, ikke en frisyre man forventer å se på noen i Norge liksom, skjønner folk er nysgjerrige :P

Men er litt ekkelt at folk sitter og gnir på håret mitt med fingere jeg ikke aner hvor har vært :S

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12442 på: 19. mar, 2013, 00:31 »
Fikk Xbox kontrolleren til å fungere med Mac'en, så nå kan jeg bruke den sammen med alle spillene jeg har på OnLive ;D Føler at jeg begynner å blir klar til TG! :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12443 på: 19. mar, 2013, 00:42 »
Nettopp bestilt en commission fra min favoritt artist!!!  [w-happy]

Kommer til å bli et ID bilde av fursonaen min, er ikke helt sikker på hva jeg skal ha som bakgrunn enda da. :/

Til dere som lurer hvilken artist, så er det Sugarpoultry.
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12444 på: 19. mar, 2013, 01:58 »
Var på date i dag, jeg. <3

Tokes

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 142
  • The Red Floofy Kitty! owo
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12445 på: 19. mar, 2013, 08:13 »
Var på date i dag, jeg. <3

Yay! It went well, I pressume? :3

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12446 på: 19. mar, 2013, 10:58 »
Sitter og venter på noen jeg skal spille Magic The Gathering med  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12447 på: 19. mar, 2013, 12:42 »
Var på date i dag, jeg. <3

Yay! It went well, I pressume? :3

vi hadde det gøy alle fire :3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12448 på: 19. mar, 2013, 12:43 »
*har sett masse naruto episoder , har kommet til 141 *  OuO ~~~

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #12449 på: 19. mar, 2013, 14:00 »
Er hos frisøren og skal klippe litt av mitt awesome hår D: er alltid skummelt å klippe seg ._.