Skrevet av Emne: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^  (Lest 9132 ganger)

GaeaLucia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 17
  • Ahoy-hoy ^^ ny og sjenert men snakker alltid :3
    • Vis profil
kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« på: 19. mai, 2013, 03:42 »
ahoyhoy, jente fra asker her, kjenner ingen med samme interesse som meg der og ble kjempeglad da jeg fant denne siden her ;D
er en hyggelig/koselig hybrid av en hare og en kengeru, omsorgsfull som en mammakengeru og temperemangsfull som en hare men er kosete når en blir kjent ^^
jeg liker å synge i dusjen (ice breaker)
XD

Leras

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #1 på: 19. mai, 2013, 09:33 »
Velkommen velkommen!

Nå har jeg bare nettopp kommet tilbake til siden selv, men folk her bruker å være hyggelige, om enn litt vimsete til tider!  [w-happy]

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #2 på: 19. mai, 2013, 10:45 »
Velkommen ^^ 

tør jeg spørre hvordan du fant forumet? :P Eg fant det helt på random via å google søke furry ting, ble veldig glad da eg og.
Fra Bergen her, ingen synging i dusjen da eg innså at det kan mentalt skade hunden min :D  (altså vær gang eg synger legger hun seg ned og griner).

Eg vet ikke 100% sikker på om eg har en sona eller ikke. Om eg har så er det en pingvin :D av til en lat bikkje, men den tror eg, eg har fått av å se på dyret/hunden mitt.


Anyways, håper du trives :D

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #3 på: 19. mai, 2013, 10:49 »
Rezso Fang står her med armene åpne, så roper han ut i en litt artig og vennlig tone: "Hjertelig velkommen hit til oss. Glad du fant forumet og håper du trives her med oss."

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #4 på: 19. mai, 2013, 11:11 »
Heisann der og velkommen til Norpaws! [w-happy]

Veldig spennende og unik fursona du har valgt, kan ikke huske jeg har hørt om noen med en kenguru/hare hybrid.
Har du noen bilder av den if I may ask? ;)
FurAffinity          DeviantArt


REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #5 på: 19. mai, 2013, 11:19 »
Hei Velkommen til oss  [w-happy] håper du vil trives her  [w-happy]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #6 på: 19. mai, 2013, 11:21 »
Heihei, velkommen til forumet :)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #7 på: 19. mai, 2013, 12:28 »
Hei hei. Velkommen til forumet :3
Awesome fursona, by the way. Både kenguru og hare er jo kjempefine dyr.

Du får ta deg godt til rette her, og jeg håper du kommer til å trives på forumet.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #8 på: 19. mai, 2013, 17:39 »
Hei og velkommen, hyggelig at du fant oss da !:D oouuh ;D spennende fursona, er ikke så "A4" ;p

also, selv liker jeg å leke ku i dusjen og møøe ;p
The more i learn about people, the more i like my dog.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #9 på: 19. mai, 2013, 17:45 »
Hehe velkommen til denne galne folk, husker selv hvordan det var da jeg innså at det var flere norske furrys ,.. Du kommer sikkert til å ha en spennende tid i møte med oss...

Tror det rareste dyret vi har i flokken er en blekksprut =3
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #10 på: 19. mai, 2013, 18:06 »
Asker sier du? Er der jeg bor det! \ o /
Velkommen skal du være! :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #11 på: 19. mai, 2013, 18:14 »
Hei og velkommen, hyggelig at du fant oss da !:D oouuh ;D spennende fursona, er ikke så "A4" ;p

also, selv liker jeg å leke ku i dusjen og møøe ;p

Hvordan kan en fursona være A4? Jeg har i hvertfall aldri har sett en "A4" fursona. :P

Eneste jeg gjør i dusjen som er spesielt er vel å dra fremover i tid :0
Ellers er det å synge en eller annen teit "jentesang" etter gymmen.



Men GaeaLucia, er det andre hobbyer du har/har hatt/liker? Utdannelse/sport/etc?

Og som Tirga sa, det blir veldig spennende å møte oss. Vel, jeg syntes i hvertfall at det var spennende å møte andre. Er ikke sikker på om den følelsen var delt av begge parter :P

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #12 på: 19. mai, 2013, 18:36 »
Velkommen inn til den kule hulen :D

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #13 på: 19. mai, 2013, 19:16 »
Hei og velkommen, hyggelig at du fant oss da !:D oouuh ;D spennende fursona, er ikke så "A4" ;p

also, selv liker jeg å leke ku i dusjen og møøe ;p

Hvordan kan en fursona være A4? Jeg har i hvertfall aldri har sett en "A4" fursona. :P



vanligvis så er det enten kattedyr eller canine som folk flest her er :p det iallefall _jeg_ mener som A4 :p
The more i learn about people, the more i like my dog.

BudFisk

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
    • FA
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #14 på: 19. mai, 2013, 21:40 »
Wølkåm'n ska'ru væra. Sjekk ut "Convention" tråden om det er noe som kan interesere deg ^^

GaeaLucia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 17
  • Ahoy-hoy ^^ ny og sjenert men snakker alltid :3
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #15 på: 19. mai, 2013, 22:11 »
Velkommen ^^ 

tør jeg spørre hvordan du fant forumet? :P Eg fant det helt på random via å google søke furry ting, ble veldig glad da eg og.
Fra Bergen her, ingen synging i dusjen da eg innså at det kan mentalt skade hunden min :D  (altså vær gang eg synger legger hun seg ned og griner).

Eg vet ikke 100% sikker på om eg har en sona eller ikke. Om eg har så er det en pingvin :D av til en lat bikkje, men den tror eg, eg har fått av å se på dyret/hunden mitt.


Anyways, håper du trives :D

jeg fant dette forumet her påå en litt spesiel måte, jeg har alltid likt dyr og oppfører meg alltid som ett, jeg ble fortalt av noen at jeg minnet dem om en furry men uten den seksuelle tenningen til dyr osv, jeg kjønte ikke hva de mente med dette så jeg googlet litt rundt og så noen intervjuer med noen furryer og jeg syntes ikke at det var noe gærnt med dette, alle er jo koselige mennesker. uansett jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3

GaeaLucia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 17
  • Ahoy-hoy ^^ ny og sjenert men snakker alltid :3
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #16 på: 19. mai, 2013, 22:45 »
tuuuusen takk for alle varme velkomshilsinger ^^ jeg kan si litt mer hvis det gleder dere :3 jeg er under opplæring til å bli gullsmed i Oslo:D ^^
jeg liker å tegne og synge men er ikke i nærheten å bli kalt god  ;) jeg har ikke en fursuit pga mangel på tid til å lage en oog.. det vil komme senere ett bilde av min fursona som en vennine av meg skal tegne :DDDDDD

jeg lurer på om det pleier å være sånne meetings med aktiviteter og sånt så jeg kan møte alle dere kule folk^^

*tramptramp* glad med potene :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #17 på: 19. mai, 2013, 23:08 »
tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle varme og gode velkomshilsinger ^^
jeg lurer på om det er sånne meetings og aktiviteter sånn at jeg kan møte dere kule folk :3

Vi har et furmeets underforum som er låst for nye medlemmer, men etter hvert så kan du få tilgang til dette ved å spørre en av våre administratorer.

I tillegg har vi en egen skype-kanal hvor man i tillegg til andre ting kan diskutere og planlegge slike ting med andre furries fra hele landet.
« Siste redigering: 19. mai, 2013, 23:10 av kazookie »

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #18 på: 20. mai, 2013, 00:36 »
jeg fant dette forumet her påå en litt spesiel måte, jeg har alltid likt dyr og oppfører meg alltid som ett, jeg ble fortalt av noen at jeg minnet dem om en furry men uten den seksuelle tenningen til dyr osv, jeg kjønte ikke hva de mente med dette så jeg googlet litt rundt og så noen intervjuer med noen furryer og jeg syntes ikke at det var noe gærnt med dette, alle er jo koselige mennesker. uansett jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3

Velkommen!!  [ureshii]

Må bare pirke litt, men seksuell tenning til dyr osv. er det svært få som har i furry fandommen, en myte 4chan troll og haters liker å spre. Homofile derimot er det en del av.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #19 på: 20. mai, 2013, 01:17 »
jeg fant dette forumet her påå en litt spesiel måte, jeg har alltid likt dyr og oppfører meg alltid som ett, jeg ble fortalt av noen at jeg minnet dem om en furry men uten den seksuelle tenningen til dyr osv, jeg kjønte ikke hva de mente med dette så jeg googlet litt rundt og så noen intervjuer med noen furryer og jeg syntes ikke at det var noe gærnt med dette, alle er jo koselige mennesker. uansett jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3

Velkommen!!  [ureshii]

Må bare pirke litt, men seksuell tenning til dyr osv. er det svært få som har i furry fandommen, en myte 4chan troll og haters liker å spre. Homofile derimot er det en del av.

men de er der, men ja, trolls og haters vil man altids finne som ALLTID vil hate furries.. ><


The more i learn about people, the more i like my dog.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #20 på: 20. mai, 2013, 15:10 »
jeg lurer på om det pleier å være sånne meetings med aktiviteter og sånt så jeg kan møte alle dere kule folk^^

Først og fremst, velkommen GaeaLucia.
Meets skjer titt og ofte. Dog de fleste blir kun publisert på lukkede underforum.
Kan også nevne at en god del av oss skal til Desucon i år. Vi pleier å stikke innom der for suiting, treffe hverandre og kjøpe masse spennende stasj (Sånn går det når man er nerd).
Eller så er det planlagt en mindre furwalk til neste helg i Oslo (toppen av Akerselva). Dog litt avhengig av vær og oppmøte.

Litt generel informasjon:
- Stort sett helt normale nerder. Vær forberedt på mye snakk om musikk, bøker, spill, tvserier, tegning og alt mulig annet :p
- De fleste furries er ikke fursuitere. Tegning er en mye større og aktiv del av fandommen. Minner meg på å poke Tellos om flere tegnemeets.

PS. Hvor i Oslo jobber du som lærling? Jobber selv midt i sentrum (IT-alt-mulig mann for Bluegarden AS, like ved Outland i kirkegata), så kan sikkert stikke innom og introdusere meg selv.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #21 på: 20. mai, 2013, 21:46 »
Velkommen hit :D håper du trives her.

GaeaLucia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 17
  • Ahoy-hoy ^^ ny og sjenert men snakker alltid :3
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #22 på: 20. mai, 2013, 23:56 »

PS. Hvor i Oslo jobber du som lærling? Jobber selv midt i sentrum (IT-alt-mulig mann for Bluegarden AS, like ved Outland i kirkegata), så kan sikkert stikke innom og introdusere meg selv.

jeg er elev/lærning på elvebakken skole på hausmans gt^^ jaaaa alltids koseligt med besøk :3

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #23 på: 20. mai, 2013, 23:57 »
Heihei og velkommen hit c:

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: kooooooosesyk liten hareroo sier hei ^^
« Svar #24 på: 21. mai, 2013, 00:38 »
Velkommen hit til oss ^^ håper du vil trives her  [cool]
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)