Skrevet av Emne: hjelp  (Lest 5705 ganger)

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
hjelp
« på: 03. aug, 2013, 22:57 »
vell eg tegner bedre på ark en på datan, men eg har så sinsykt dårlig kamera på pc-en så lurte på om det var noen nettsider som eg kunne gått innpå eller instalere nokke :3
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: hjelp
« Svar #1 på: 03. aug, 2013, 23:01 »
Så du ska bruke kameraet på pcen til å ta bilde av tegningene die?

nokiakiller

  • Gjest
Sv: hjelp
« Svar #2 på: 03. aug, 2013, 23:44 »
jeg regner med att du vill poste det du har tegna på papir.

måten jeg brukte før jeg fikk en gammel scanner, var og ta bilde med mobilen, flytte det til pcen, så bruke et program til og finpusse,
de fleste mobiler nå for tia har ganske bra kameraer, seff ikke like bra som en scanner, men ok

det vigtigste er og prøve seg frem med belysning og kameravinkler for og få bildet til og bli bra

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: hjelp
« Svar #3 på: 03. aug, 2013, 23:58 »
ehm oka ^^
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: hjelp
« Svar #4 på: 04. aug, 2013, 13:41 »
Hmmm... Har du bodd i nærheten... Så har du kunnet lånt MFP'en min (Multi Funksjonell Printer)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: hjelp
« Svar #5 på: 04. aug, 2013, 16:49 »
jeg bruker kamera på mobilen min for å ta bilde fra ark til mobil og sender via e-post til megselv på pc... og ja laster opp bilde derfra =) og retter på bilder ~ også laster jeg dem på nett steder etter ønske =)