Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 992706 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #425 på: 02. feb, 2011, 11:25 »
TL;DR kom med fordi jeg følte at jeg bablet i resten a teksten.

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #426 på: 02. feb, 2011, 12:04 »
x3
Menmen, Skal gjøre Twilight bastian eller hva det nå heter har jeg bestemt oss for. Og om mulig prøve oss frem på Baradin hold :D
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Siba

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #427 på: 02. feb, 2011, 19:16 »
Spiller wow jeg å! :3
Gjør det vær dag. : P Bare vært stille de to siste dagene, har mista litt lysten, men skal prøve att litt i kveld. :  D

Legg meg til om dere vill, hadde vært koselig, bare si ifra hvem dere er. :3

Siba.chan@hotmail.com  : D

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #428 på: 05. feb, 2011, 10:39 »
Det ble dårlig med raid :S
Kanskje ett litt uheldig tidspunkt, men jaja. Får prøve igjen om noen par uker (Skal bort)

Siba; Det skal jeg gjøre, skal adde deg akkurat nuh jeg :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

AndyPandy

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #429 på: 05. feb, 2011, 16:17 »
Er det til min understanding at de fleste her på norpaws spiller horde? xD det må være noen alliance jeg kan henge med <P

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #430 på: 05. feb, 2011, 16:19 »
I stopped playing for now. Subscription ran out, and i don't want to bother buying a new one. I'll be back later one day in the distant future:p

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #431 på: 05. feb, 2011, 16:21 »
Er det til min understanding at de fleste her på norpaws spiller horde? xD det må være noen alliance jeg kan henge med <P

Glory to the alliance
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #432 på: 05. feb, 2011, 19:38 »
Er det til min understanding at de fleste her på norpaws spiller horde? xD det må være noen alliance jeg kan henge med <P

Har spilt horde siden jeg starta i 2005 :P (undead/tauren)
Har aldri likt Alliance, ihvertfall ikke racene >.< helt til Worgen kom :P (vel, er ikke 100% fornøyd, but what a hell, bedre enn alle de andre Alliance Racene xD)

Nå har jeg ikke akkurat vært på siden.. rundt desember?
Har ikke subscription, og har ikke giddi å mast på typen om og få meg mer tid :P
Har ikke frista alt for mye, selv om jeg egentlig burde ha vært der og hjulpet til i guilden.

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #433 på: 08. feb, 2011, 16:41 »
Er det til min understanding at de fleste her på norpaws spiller horde? xD det må være noen alliance jeg kan henge med <P

For the Alliance!

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #434 på: 08. feb, 2011, 16:47 »
Er det til min understanding at de fleste her på norpaws spiller horde? xD det må være noen alliance jeg kan henge med <P
Yup! Mig! Spiller alliance på Emerald Dream. :3
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #435 på: 08. feb, 2011, 17:02 »
Lenge leve den stolte Allianse.

Siba

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #436 på: 08. feb, 2011, 17:05 »
Yaaa! : D

Har en på 85 og en på 80 som er ally. : D

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #437 på: 08. feb, 2011, 17:18 »
Mm Varian Wrynn. *hump*

AndyPandy

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #438 på: 10. feb, 2011, 08:09 »
Mm Varian Wrynn. *hump*

Helt enig 8D Det er nå bra det er noen som spiller Alliance her, skjønner fremdeles ikke hvorfor horden er så enormt attraktiv xP Alliansen har uten tvil de vakreste byene, det mest organiserte militæret, de edleste lederne, (utenom Thrall kanskje), og de kuleste rasene å velge imellom ^^

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #439 på: 10. feb, 2011, 08:51 »
Er tilhenger av begge factions! Men spiller mest på Alliance. Byene er sååå mye bedre hos Alliance xD

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #440 på: 10. feb, 2011, 10:53 »
Jeg husker ikke hvor det var, men en gang når jeg levlet Worgen min (kanskje 30-40), støtet jeg på en offiser (NPC) eller noe og han forlate hvordan krigen aldri ville ta slutt om en ikke sluttet med drepingen. Så questene gikk ut på å redde folk og å unngå sivile. Du fikk inntrykk av at det var en god og rettferdig mann, om du leste teksten i questene. Så drar du ut på et quest han gir deg og så får du vite at Horden drepte han og hele troppen hans.
Om du er i Horden og quester i samme området, er det du som dreper offiseren og da får du høre hvilken grusom mann han er og hvordan han har drept mange uskyldige, når historien er det rake motsatte og at han ville unngå at at sivile liv gikk tapt på alle måter. På slutten av det questet henger du den stakkars fyren i et tre tror jeg. Og som Allianse får du etterpå møte kona hans mens hun sørger. Iallefall var det det som jeg ble fortalt, av han som hadde spilt Horde i området før han levlet med meg. Når han fikk møtt offiseren, følte han seg jævlig. :P
« Siste redigering: 10. feb, 2011, 10:56 av Puncia »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #441 på: 10. feb, 2011, 11:30 »
<snippet wall of text>

Og det er basicly slik krig er.
Den ene parten drar ned den andre, forteller løgner osv.
og igjen, dem som vinner vil også få historien sin på trykk. Men det er off-topic egentlig :P

Har ikke vært på WoW siden før jul. Cata ble ikke helt det samme som jeg hadde håpa på. får se om jeg kommer meg inn igjen etterhvert =/

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #442 på: 10. feb, 2011, 17:15 »
Men det er litt forskjellig når en er garantert at det er NØYAKTIG slik det foregår, når en leser questene og samtalene, snakker med NPC'ene og det er spilleren selv som myrder andre i kaldt blod.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #443 på: 10. feb, 2011, 21:10 »
Men det er litt forskjellig når en er garantert at det er NØYAKTIG slik det foregår, når en leser questene og samtalene, snakker med NPC'ene og det er spilleren selv som myrder andre i kaldt blod.

Det er klart, men igjen så er det kun et spill. :P
Kan ikke forvente at alle spill er slik som Hello Kitty! Online  [laugh]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #444 på: 10. feb, 2011, 22:28 »
Det er World of WARcraft. Hva forventet du? x)

Puncia

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 216
  • Av AirRaiser (FA)
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #445 på: 11. feb, 2011, 01:01 »
Haha selvfølgelig. Men jeg nevnte det jo egentlig for å hakke litt på Horden i førsteomgang. ;)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #446 på: 11. feb, 2011, 08:26 »
Haha selvfølgelig. Men jeg nevnte det jo egentlig for å hakke litt på Horden i førsteomgang. ;)

Bad troll is bad

Du kan forsåvidt hakke så mye du vil egentlig xD
Men for all del; Unngå å skape flamewars.
Det er nok "Ally fanboiz vs Horde fanboiz" flamewars allerede i WoW communityet, vi trenger ikke et her :P

Men om du synes Horde er bare kaldblods, burde du se litt på quest linen i Stonetalon Mountains. xP
Garrosh henretter (kaster ut for et stup) en general for å gå fram uetisk i det området.
Man hjelper i tillegg en Tauren Tribe med å oppdage og rapportere hendelsen til Garrosh. Om jeg ikke husker feil så klart.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #447 på: 11. feb, 2011, 08:32 »
Horde gjør sitt for sine egne raser. Og Alliance gjør sitt for sine egne raser.

Uansett virker det barbarisk mot hverandre uansett. Selv om Hordene ser fæle og skummle ut trenger det ikke å være sånn at de skal få skylda for alt. Du så jo det at i WoTLK både alliance og horde samarbeida mot og få The Lich King drept!

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #448 på: 11. feb, 2011, 10:00 »
Horde gjør sitt for sine egne raser. Og Alliance gjør sitt for sine egne raser.

Uansett virker det barbarisk mot hverandre uansett. Selv om Hordene ser fæle og skummle ut trenger det ikke å være sånn at de skal få skylda for alt. Du så jo det at i WoTLK både alliance og horde samarbeida mot og få The Lich King drept!

Indeed. De aller fleste, om det er spill eller virkerlig, gjør ting for sin egen interesse :P
Er ikke mange som gidder å gjøre noe for andres interesser, så lenge de ikke får noe igjen for det.
« Siste redigering: 11. feb, 2011, 15:10 av Snøkrystal »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #449 på: 11. feb, 2011, 14:35 »
Uh, hvordan kan det være off-topic? Det er jo WoW som diskuteres.

For min del liker jeg Horde best.
Jeg liker så å si alle racene, dog vi kunne fått Worgen fremfor Goblin. x)

Hos Alliance er det så masse æsj. Jeg klarer ikke å spille Dwarf eller Gnome og Human er plain boring, imo.

MEEEEN hadde alle likt samme faction ville vi jo ikke hatt noe særlig pvp, og det er jo skøy.