Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 991778 ganger)

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #525 på: 27. jul, 2012, 20:14 »
tenkte jeg skulle lufte temaet med en egen guild dedikert til Norpaws.

har norpaws sin egen guild? vist ikke, er det interesse med egen guild ? er snakk om sosial guild, hvor medlemmer kan RP, pvp, pve eller rett og slett bare være sosial i en virituell verden.

 har selv spilt wow siden release av TBC, har vært med i 4 særriøse guilder siden den gang. har hatt en guild der jeg har hatt et ordentlig forhold til ganske likt en familie, men den guilden er ikke lenger  :'( så det hadde vært gøy om guilden hadde blitt en suksess.

guilden kunne også hadde fungert som en slags hubb, hvor nye medlemmer som spiller wow, eller har lyst til å spille wow kunne møte andre medlemmer og blitt bedre kjent.

spørsmålet er bare, er noen interessert i dette? hva slags server? hva slags server type er ønsket? pvp?pve?RP? eller en mix som Rppvp elnz. alliance eller horde? eventuelt starte en horde og en alliance.

melder meg frivilling til å starte guilden, men bare om jeg vet at folk faktisk vil og interessert. siden jeg er ny her, skulle det bare mangle at jeg ikke skal skal engasjere meg!!  [cool]

anyone ???
The more i learn about people, the more i like my dog.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #526 på: 29. jul, 2012, 02:06 »
NorPaws har en egen guild på Bronze Dragonflight(Horde).

Vet ikke om den er der fortsatt men flytta fra den servern for ca 1 år siden. Var lite aktivitet der da.

Kan hende det har forandra seg men tipper på at guilden er der fortsatt.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #527 på: 29. jul, 2012, 10:22 »
NorPaws har en egen guild på Bronze Dragonflight(Horde).

Vet ikke om den er der fortsatt men flytta fra den servern for ca 1 år siden. Var lite aktivitet der da.

Kan hende det har forandra seg men tipper på at guilden er der fortsatt.


flott, da skal jeg se om jeg kan komme meg inn i den :p
The more i learn about people, the more i like my dog.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #528 på: 05. aug, 2012, 02:40 »
Var bedrende aktivitet i guildet før sommeren begynte, så tok folk ferie og i mitt tilfelle alle andre på jobben tok ferie. Så jeg må desverre meddele at i sommer har det og kommer det trolig i en stund til til å være mildt sagt laber aktivitet, og nå som Mists har en dato er det nok også mindre sjanse for at folk orker å legge i noe spesiellt med tid, selv om det så skulle være gamle raids osv.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #529 på: 05. aug, 2012, 02:42 »
Var bedrende aktivitet i guildet før sommeren begynte, så tok folk ferie og i mitt tilfelle alle andre på jobben tok ferie. Så jeg må desverre meddele at i sommer har det og kommer det trolig i en stund til til å være mildt sagt laber aktivitet, og nå som Mists har en dato er det nok også mindre sjanse for at folk orker å legge i noe spesiellt med tid, selv om det så skulle være gamle raids osv.

ja har prøvd et par ganger å se om du har vært online :p ikke noe hell der, men med mop så må det vel bli mer aktivitet?
The more i learn about people, the more i like my dog.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #530 på: 05. aug, 2012, 02:53 »
Blir nok adskillig mer aktivitet, ja, men sommeren må bli over så folk kommer seg tilbake i rutinene som lar dem sette av tid til spillet. Og vi kan risikere at en del venter til Mists med å gjøre det.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #531 på: 05. aug, 2012, 02:59 »
Blir nok adskillig mer aktivitet, ja, men sommeren må bli over så folk kommer seg tilbake i rutinene som lar dem sette av tid til spillet. Og vi kan risikere at en del venter til Mists med å gjøre det.


jeg selv har vært innaktiv i snart 2 måneder :s
The more i learn about people, the more i like my dog.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #533 på: 18. aug, 2012, 09:53 »
Blir nok adskillig mer aktivitet, ja, men sommeren må bli over så folk kommer seg tilbake i rutinene som lar dem sette av tid til spillet. Og vi kan risikere at en del venter til Mists med å gjøre det.
Urk, jeg håper det tar seg opp. Om jeg ikke er online er det bare å poke meg på skype om noen vil gå dungeons eller raids(Cata raids that is). Jeg har som regel game time. x3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #534 på: 23. aug, 2012, 12:11 »
I'll be back when september ends :)

Klikketiklikk :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #535 på: 27. aug, 2012, 22:44 »
Da var det gjort...
Da var grinden over, jeg fikk "Fangs of the father" daggerene ikveld ^^

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #536 på: 27. aug, 2012, 22:57 »
Gratulerer :) ikke lenge til mop nå :pp
The more i learn about people, the more i like my dog.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #537 på: 28. aug, 2012, 00:00 »
Gratulerer :) ikke lenge til mop nå :pp

Takk x3
Nei, vet det. fikk det sånn greit i tide xD
Får i det minste brukt de før MoP kommer ^^

Edit:
NY PATCH....!
ooog... den var egentlig ikke så spennende..
Nye talent-systemet er... kjedelig og sugent (med mangle på flere ord å beskrive det)..
Talent points er for det meste for PvP ser der ut til, noen få points som faktisk er gode å ha i PvE men for det meste kjedelige og ubrukelige passives/actives.
Glyphs er for det meste ubrukelige ved unntak fra noen få.
Men.. Må si det var nice med account wide mounts & pets ^^ det, og at man trenger mindre experience for å lvle opp (80-85) er vel det eneste positive jeg synes patchen tok med seg.
Btw, savner "Have Group, Will Travel" allerede :C
« Siste redigering: 30. aug, 2012, 16:57 av Snøkrystall »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #538 på: 06. sep, 2012, 19:58 »
Jeg må si jeg liker forandringene som har kommet med patchen.

Rogues trenger ikke poisons lengre. <3
Spellbooken er for en gang s skyld oversiktlig.
Den nye arten til loot-systemet er grei og oversiktlig, men føler den er litt pompøs.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #539 på: 06. sep, 2012, 21:52 »
Jeg må si jeg liker forandringene som har kommet med patchen.

Rogues trenger ikke poisons lengre. <3
Spellbooken er for en gang s skyld oversiktlig.
Den nye arten til loot-systemet er grei og oversiktlig, men føler den er litt pompøs.

mange er kritiske på nye ting som skjer, drastiske ting som skjer :p jeg er på en måte en av de som er kritiske, jeg har spilt siden release av TBC og jeg husker når jeg først måtte kjøpe ingredienser for så å lage posion til å ha på våpnene, eller når hunters trengte å kjøpe ammo :) føler på en måte at en liten, bitteliten del av spillet døde når de bynte å fjærne små ting som dette.. savner faktisk at jeg måtte huske å kjøpe ammo før jeg gikk inn til raids/battlegrounds

men er positiv ellers til forandringene som er her :) forandring fryder og let's face it, det kan ikke bli værre en cata, cata was sheeeeit
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #540 på: 07. sep, 2012, 15:01 »
Det virker som samtlige jeg har snakket med er sånn "alt var bedre før whine". Jeg kan ikke se en forandring som jeg misliker. Muligens LFR, da det morsomme med raids var å få en utfordring.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #541 på: 07. sep, 2012, 16:30 »
Det virker som samtlige jeg har snakket med er sånn "alt var bedre før whine". Jeg kan ikke se en forandring som jeg misliker. Muligens LFR, da det morsomme med raids var å få en utfordring.

ble så sint når LFR kom at jeg hadde ikke ord, greit med LFG, men LFR ødela alt innen raiding, greit nok at man ikke var hardcore, men man trenger ikke å være hardcore for å se raidene, de er rett og slett ikke så vanskelige. nå er det jo bare trolls og 12 år gammle energiske gutter som tror de vet alt og skal vise alle alt.

men skal bare se positivt fremmover nå :3 er jo ikke lenge til release av MOP :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #542 på: 07. sep, 2012, 22:22 »
Bruker dere LFR så aktivt da? :P
Synes LFR er greit nok egentlig, greit for å få en liten feeling av raidet før jeg går inn i normal med guilden min x3

Har spilt siden classic (av og på så klart) og har ikke akkurat reagert no særlig på de fleste forandringer.
Men synes talent-treet var litt kjipt nå :(
Talentsa synes jeg passer for det meste PvP bedre enn PvE.
Er flere talent "tiers" jeg ikke en gang aner hvilke talent å velge siden jeg synes alle tre er ubrukelige >.<
nuja. Ordner seg vel. Blir vel enda et nytt talent-tree med den neste expansionpacken :P Forhåpentligvis no bedre enn nu!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
The more i learn about people, the more i like my dog.

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #544 på: 08. sep, 2012, 15:36 »
Jeg kommer til å spille mye fram til onsdag nå. På Bronze Dragonflight. La merke til at siste pålogging i guildet var 9 dager siden, så jeg tenkte jeg skulle si ifra her. :P Hvis noen har lyst til å gjøre noe Heroics eller noe anna sprell!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #545 på: 08. sep, 2012, 22:39 »
Logget inn på min lvl 15 demonology-lock i dag. HERREGUD. Jeg elsker demonic fury. O:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #546 på: 10. sep, 2012, 15:08 »
Logget inn på min lvl 15 demonology-lock i dag. HERREGUD. Jeg elsker demonic fury. O:
I NP-guilden? POKE MEG PÅ SKYPE SÅ KAN VI GÅ KJELLERE SAMMEN.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #547 på: 10. sep, 2012, 22:55 »
Logget inn på min lvl 15 demonology-lock i dag. HERREGUD. Jeg elsker demonic fury. O:
I NP-guilden? POKE MEG PÅ SKYPE SÅ KAN VI GÅ KJELLERE SAMMEN.

Ne-ei. >:C

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #548 på: 11. sep, 2012, 10:08 »
Du suger. Oh well, roguen jeg har på Bloodfeather er lvl 70!

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #549 på: 13. sep, 2012, 10:54 »
skal først være ærlig å si at eg ikke har lest hele tråden men bare de to siste sidene ^^; 
eg har spillt siden vanilla og e egentlig litt "hardcore addict", så ble glad når eg så denne tråden =D er det snakk om en Norpaws guild? Var vekke fra spillet i 6mnd (hadde ikke råd xD) men no e eg tilbake for fullt =D 
Er huntard.. tror eg har 5-6 huntere, 3 av de på 85 *shrug*

btw, noen andre huntards som reagerte på at de fjernet lojaliteten hos pets?  Eg ble så sur, for eg hadde hatt den samme pet fra lvl 10 til 70... En blå Nelf krabbe som het Crabsticks xD (ok.. ikke det beste pet'et, det skal eg inrømme, men eg gikk og i min første dungeon på lvl 70 så han var en flott kar for å holde aggro og tanke den godt :D). Hadde holdt den glad hele tiden og den var "best friend" og gjorde sinnsykt mye ekstra damage... no kan eg bare bytte og mikse (glad de fjernet at vi bare kan ha 2-3 pets though) mellom mine katter, jormungar og vofser. og edderkoppen min da <3

Faktisk glad i fjernet det at eg måtte kjøpe ammo ^^;  eg hadde en tendens til å gå tom for piler po boss-fighter xD