Skrevet av Emne: Mystery Eggs?  (Lest 7499 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Mystery Eggs?
« på: 04. des, 2014, 00:50 »
En gang for lenge siden da jeg var bare 8 - 9 år gammel og hadde akkurat funnet ut at internet er en morsom plass å henge, ble jeg invitert med på Mystery Eggs av en vennine som gikk med navnet "Eol". Jeg syns det var en veldig artig side og jeg hadde egentlig litt lyst til å boote opp en miniversjon av det, eller iallefall noe liknende.

Det går da altså ut på at man gir en beskrivelse til hvordan deres "egg" vil se ut og utifra det får man en pikselkrabat basert på hva egget ser ut som, man kan også komme med ønsker til hva man vil ha ut av egget, men det er ikke sikkert at det blir akkurat det man ønsker. Om jeg husker riktig var det Pusi på dA som iallefall var med på å lage de way back.

hvis flere pikselartister vil være med å lage klekte versoner av eggene man gir ut, så er det bare å si ifra så kan det fikses. Men de må være under 80x80 px (typen sprite) og man må kunne se tydelig hva det skal fårestille, gjerne også med en liten animasjon for å få en følelse av at den er mer i live.

før i tiden lagde folk "shops", "hjem" og sånn for dyrene de fikk og, men har en tvil om at det er nødvendig selv om det var veldig gøy haha. Da burde man vell helst ha et helt underforum for å holde det ryddig... så tror ikke vi skal orke det!

1 egg per person. Fyll ut det lille skjemaet under så skal jeg se hva jeg får til!

EGG utseende:
Hovedfarge: rød, gul, hvit. etc.
Markeringer: striper, prikker, etc.
Ekstra: vinger, glorie, hale, pels? etc.

KLEKKT utseende:
Typen vesen ønsket: hest, pokemon, fantasidyr, monster, etc.
Tekstur: Fjær, pels, skall, skinn, etc.


Når du har fått et egg sender jeg PM og den blir lista nedenfor ved siden av brukernavnet ditt. Da må du bruke den eksakte linken jeg sender, ellers vil den ikke oppdatere ettersom den klekker. Man må oppdatere siden for å se den endre seg (refresh normalt eller trykk F5)

:)
« Siste redigering: 04. des, 2014, 00:54 av Skyee »

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Mystery Eggs?
« Svar #1 på: 22. des, 2014, 16:52 »
Jeg skjønte det ikke helt, men kunne tenkt meg å prøve  :)
Koster det noe?
Har du et eksempel ?
 :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Mystery Eggs?
« Svar #2 på: 22. des, 2014, 17:10 »
Det går ut på at du gir meg en beskrivelse på hva du ønsker ditt egg skal se ut, jeg lager det, du kan putte det i din signatur og de det klekke over tid elns. Signaturpet sak, nesten som de du klikker på til de klekker/levler opp, bare uten klikkedelen.

det skulle være gratis, men jeg tror ikke jeg er veldig interesert i å lage dette lengre. Mista litt gløden etter en uke x3

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Mystery Eggs?
« Svar #3 på: 22. des, 2014, 17:12 »
Ok  :)
Kanskje en annen gang