Skrevet av Emne: Er det noe du ikke kan fordra?  (Lest 51530 ganger)

BlackDragony

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 157
    • Vis profil
    • FA
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #50 på: 18. des, 2015, 15:30 »
....folk som har lest meldingen din på telegram, facebook, messanger osv og ikke gidder å bruke bokstavlig talt 2 sekunder på å svare :P .......douchebags :3

Er så enig med deg :P Hater folk som overser det man skriver osv..

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #51 på: 18. des, 2015, 17:53 »
Kan ikke fordra attention whores. Folk som alltid *må* være en del av alt, og blander seg inn i ting de ikke har noe med bare for å få oppmerksomhet. Frustrerer meg når de *skal* være i sentrum av samtalen hele tiden. Urgh! <.>

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #52 på: 19. des, 2015, 00:07 »
....folk som har lest meldingen din på telegram, facebook, messanger osv og ikke gidder å bruke bokstavlig talt 2 sekunder på å svare :P .......douchebags :3

Er så enig med deg :P Hater folk som overser det man skriver osv..


Hehe glad jeg ikke er den eneste :3
<3 ~

BlackDragony

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 157
    • Vis profil
    • FA
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #53 på: 20. des, 2015, 12:51 »
Har opplevd folk si at man må ta mer kontakt å snakke mer. Men lite vits når man blir oversett x)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #54 på: 20. des, 2015, 15:50 »
Folk som bruker ":P"

føler automatisk at jeg irriterer de selv om det ikke er tilfellet
jeg hater den emoticonen ._.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #55 på: 20. des, 2015, 16:29 »
Folk som bruker ":P"

føler automatisk at jeg irriterer de selv om det ikke er tilfellet
jeg hater den emoticonen ._.

Jeg følte det samme om "bae, smh, pl0x, :^)" og alle andre sånne type ting helt til jeg begynte å bruke det ironisk. Nå klarer jeg ikke slutte  [w-sad]

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #56 på: 20. des, 2015, 17:55 »
folk som bruker -_- det blir tolket som om at den som gir tegnet egentlig sier ''jeg driter i hva du sier''
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #57 på: 21. des, 2015, 13:37 »
Jeg kan ikke fordra folk som dømmer andre.
Jeg kan ikke fordra folk som er attention whores..
Jeg kan ikke fordra folk som blander seg inn i alt..

Noe mer hmm.. Litt usikker ^^

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #58 på: 23. des, 2015, 11:32 »
Kunne skrevet en hel serie med bøker om emnene jeg ikke kan fordra. Men er for lat til det, så lager heller en kort oppsummering. :P

Er det noe jeg ikke kan fordra så er det moderne feminisme, aka tredje generasjons feminisme. Feminazier som ikke ønsker noe annet enn å torturere og drive med personhets mot menn. For ikke å snakke om at de elsker å lukke ut all form for mot-argumenter og kritikk og kaller deg sexist og/eller kvinnehater når du er uenige med dem. Og disse IDIOTENE skal liksom klare å overleve i et moderne samfunn hvor min rett til å kritisere og gi mot-argumenter er beskyttet av loven. Skal bli morsomt å se hvordan disse folka håndterer situasjonen i Sverige angående voldtekt og andre land i Asia hvor kvinner knapt har rettigheter i det hele tatt(Saudi Arabia for eksempel).

Noe jeg også ikke kan fordra er å stå opp. Det jeg ikke kan fordra mest er å stå opp tidlig. :P

Kunne skrevet mer her, men meh. For lat.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #59 på: 12. feb, 2016, 07:59 »
Pedofili
<3 ~

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #60 på: 12. feb, 2016, 18:17 »
ja. det at sjefen din forlanger at du kan alt på første dagen på ny jobb. når jeg begynte på remiks så kunne jeg bare halvparten av tingene sjefen min ville at jeg skulle kunne
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #61 på: 21. feb, 2016, 16:42 »
Folk og furs som vet at du har noen, eller noen har noen, men fortsetter å flørte eller sende hjerter og hugs... Når forholdet er Monogamisk og folk klikker på deg når du konfronterer dem med det.

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #62 på: 22. feb, 2016, 00:45 »
hmm jeg har noen som jeg kom på når jeg leste dette xD

1. Jeg hater folk som snakker lavt til meg som vet at jeg er halvdøv.
2. Dårlig karma xD
3. Folk som vinner mange millioner.
4. Folk som tror de kan få alt de vil til en billig penge, feks. En som spurte meg hva jeg skulle ha for bilen min han forsøkte å få ned prisen med over 12 000,- bare for og tjene på den når han selger den igjen. (tenker samme veien selv men fikser en del feil før evt. videre salg).
5. Depresjon
6. Folk som tror de vet så mye bedre om meg/min hørsel.

Ble vist noen. 
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #63 på: 22. feb, 2016, 10:56 »
Furries <3

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #64 på: 22. feb, 2016, 14:37 »
Jeg hater å bli syk. Har vært syk i en hel uke nå og det er irriterende fordi man får ikke gjort alt man føler man må.

Furries <3
^

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #65 på: 22. feb, 2016, 15:05 »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #66 på: 23. feb, 2016, 20:16 »
Kan ikke fordra hvor dårlig jeg er på å fullføre ting. Det kan gjerne være ting jeg har lyst til å gjøre eller vet jeg burde, men når jeg da her tid eller mulighet vaser jeg bort tiden helt. Har en masse tegninger jeg absolutt burde gjøre ferdige, men jeg klarer liksom ikke å sette meg ned å fullføre dem. Hadde en god del husarbeid jeg burde gjort, og her sitter jeg uten å ha gjort noe vettig i hele dag.

Når folk kjefter på meg for ting jeg ikke viste jeg gjorde galt. Greit nok, man kan tenke litt selv. Men jeg kan da ikke vite alt, noe må jeg faktisk bli opplyst om også

+ Kan heller ikke fordra hvor utrolig mye ting det er på rommet mitt. Hvor kommer egentlig alt stuffet fra?

Edit: Ringe til fremmede. Det er absolutt noe jeg ikke liker. Det er ikke egentlig skummelt heller, det er bare ubehagelig
« Siste redigering: 29. feb, 2016, 13:57 av Dragon_Pancake »

Woofi

  • Gjest
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #67 på: 02. mar, 2016, 01:19 »
Kan ikke fordra hvor dårlig jeg er på å fullføre ting. Det kan gjerne være ting jeg har lyst til å gjøre eller vet jeg burde, men når jeg da her tid eller mulighet vaser jeg bort tiden helt. Har en masse tegninger jeg absolutt burde gjøre ferdige, men jeg klarer liksom ikke å sette meg ned å fullføre dem. Hadde en god del husarbeid jeg burde gjort, og her sitter jeg uten å ha gjort noe vettig i hele dag.

Når folk kjefter på meg for ting jeg ikke viste jeg gjorde galt. Greit nok, man kan tenke litt selv. Men jeg kan da ikke vite alt, noe må jeg faktisk bli opplyst om også

+ Kan heller ikke fordra hvor utrolig mye ting det er på rommet mitt. Hvor kommer egentlig alt stuffet fra?

Edit: Ringe til fremmede. Det er absolutt noe jeg ikke liker. Det er ikke egentlig skummelt heller, det er bare ubehagelig

Du har vist alt skrevet hva jeg kom for å skrive xD

+Å være sosial, prøver å bli bedre though, blir ganske døllt å for det meste snakke med meg selv over lengre tid :T

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #68 på: 02. mar, 2016, 08:16 »
Jeg kan ABSOLUTT ikke fordra folk som er passiv aggressiv på nettet, spesifikt sosiale medier.

Om jeg skriver noe du ikke er enig i, eller gjør noe du er absolutt i mot, kom til meg og snakk med meg om det. Det er ikke nødvendig å lage drama.

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #69 på: 10. mar, 2016, 03:09 »
1. Folk som utnytter andre for ka en det sko vær

2. Når nogen fake å vær venner med deg (går litt hånd i hånd med den første)

3. Folk som e aaaaaltfor ego-sentrert og tror de e den kulaste personen i verden (greit nok å være stolt av seg sjøl for noge, men verden snurre ikkje rundt deg)

4. Angsten min for å ta/opprette kontakt me andre.

5. Unødvendig drama

6. Personer som ikkje respektere at andre ikkje e som de (det fins alt slags mulige folk som lige alt slags mulige ting, deal with it :P)

7. At nogen stjele fra meg


Det eg generelt hate e når andre ikkje kan vise nogen type for respekt mot de folkå me bor me på denne lille jordå. E ikkje så sykt vanskeligt å gjør det : )

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #70 på: 10. mar, 2016, 14:17 »
Okei, la oss se:

1. Evinnelig dokumentasjonsbehov rundt uendrede, livsvarige helsetilstander fra samme etat. Behovene mine er situasjonsavhengige, men forholdene som ligger til grunn vil alltid være de samme.

2. Personer som ikke benytter rett tiltaleform (han, henne, hen, den, alt ettersom).

3. Attityden til personer som har vokst opp i overflod. Jeg var en av dem, og trives egentlig i disse miljøene, men fy søren for en uansvarlig person det har gjort meg rundt finansielle valg, forståelse av verdi og ømtålighet rundt andre som ikke har vært like bemidlet i oppveksten. Bytter gjerne rikdom mot å være medmenneskelig.

4. Å debattere på nettet. Jeg har innsett at det er dødfødt for mitt vedkommende; jeg bare fostrer unødig uvennskap på den måten, fordi jeg kommuniserer bedre med folk irl, hvor det er rom for toneleie, kroppsspråk og umiddelbar korrigering av misforståelser. Uten disse elementene i bunn har mange lett for å tro at man angriper person heller enn å diskutere sak. Har en person i miljøet jeg liker og ser opp til, men som jeg kom i noe klammeri med grunna diskusjoner som egentlig ikke reflekterer hvordan jeg oppfatter vedkommende.

5. Folk som ser ned på personer som stadig returnerer til voldelige forhold. Det fører ikke noe konstruktivt med seg.

6. Folk som mener at sexkjøpsloven er på noen måte rettferdig for sexarbeidere. Den nordiske modellen underminerer inntektsgrunnlaget til en sårbar gruppe, gjør det straffbart å legge til rette for trygge arbeidsforhold og helsefremmende tiltak. Sexarbeid er en profesjon som alltid har eksistert, og alltid kommer til å eksistere, så man kan vel gjøre sitt for at personene som frivillig eller ufrivillig arbeider på denne måten har reelle muligheter til skaffe seg trygghet, autonomi, ta vare på egen helse.

7. Sollys. Au.

8. Folk som insisterer på å ledsage meg ved å dra i meg, eller som flytter på tingene mine.

Okei. Dette ble langt. 'v'
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #71 på: 10. mar, 2016, 20:11 »
Folk som bastant ikke bruker blinklys eller ETTER de har begynt å svinge av. :v
FurAffinity          DeviantArt


Ulvi Yuitza

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #72 på: 13. mar, 2016, 23:26 »
Kan ikke fordra at folk:
Kommenterer kun vis man legger ut noe som de ikke liker enn de som er koselige og positive innlegg på sosiale nettverk.
Tror at: Swag, yolo, thug life, ect er kult eller . Yuck... lost faith in humanity.
Endrer planer uten og si ifra når man er nesten fremme eller før man drar til møtepunktet.
Står og mener om den ene personen er bare negativt, og sprer det videre som om det var noe "viktig" alle burde vite, bare for og skape drama.
Sprer rykter og later som man er dagens helter, mens i virkeligheten, så lager de bare mer drama.
Ikke klarer og vise hensyn til andre folk som har problemer eller andre ukjente folk er til stedet.

There's a long list... Vet ikke om jeg skal si alt :P
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #73 på: 16. mar, 2016, 06:31 »
1: Degenererte mennesker

Samfunn som er preget av degenererte folk som bare gjør landet værre og værre og blir kaotisk og anarkistisk pga dårlige endringer og tillitt til å føle seg en del av folket minker pga ego preget av ren ønsketenkning. Vil bare høre det de vil høre, hårsåre folk som stemmer på det som høres pent ut men stikker hodet i sanden til hva som er en realitet. Kynisme på sitt beste på å føle seg god men gjør det motsatte av det som er for det felles beste men mer av samvittighetsgrunner innenfor selvforakt kynisme.

2: Perverse anime fans

Godteriøyer og unnødvendig ekkel fetish. En usunn hobbi som bare degenererer folk fordi noen sprer den sykdommen videre. Det er liksom ikke normalt lenger å ta seg en pizza å se en normal film lag med venner. Mens slik søppel er mer normalt til daglig selv om det er helt forferdelig. Nevn en anime serie som ikke får deg til å føle ukomfortabel når du ser den?. De er ganske få av fordi det er mye møl i de og folk på nettet som elsker slike syke ting som oftest har trademark med gigantiske bugs øyer... bare for å sette deg i humøret antar jeg :)
« Siste redigering: 16. mar, 2016, 06:43 av Avark »

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #74 på: 16. mar, 2016, 08:59 »
Folk som ikke klarer å la vær å rakke ned på andres interesser.

2: Perverse anime fans

Godteriøyer og unnødvendig ekkel fetish. En usunn hobbi som bare degenererer folk fordi noen sprer den sykdommen videre. Det er liksom ikke normalt lenger å ta seg en pizza å se en normal film lag med venner. Mens slik søppel er mer normalt til daglig selv om det er helt forferdelig. Nevn en anime serie som ikke får deg til å føle ukomfortabel når du ser den?. De er ganske få av fordi det er mye møl i de og folk på nettet som elsker slike syke ting som oftest har trademark med gigantiske bugs øyer... bare for å sette deg i humøret antar jeg :)

Denne var rett å slett smakløs, du trenger ikke å se på anime hvis du ikke har lyst.
« Siste redigering: 16. mar, 2016, 09:04 av Kotoma »