Skrevet av Emne: Hellau  (Lest 8758 ganger)

Dragondan Ro

  • Gjest
Hellau
« på: 05. jul, 2009, 09:56 »
Vel, jeg kaller meg selv som oftest "Dragondan" eller "Dragondan Ro" på forskjellige steder. Jeg hadde en konto her før, men er visst slettet, så laget en ny en =P

Den gamle kontoen hadde jeg egentlig ikke brUkt da meN, uaNSett. Grunnen til at jeg skrev meg opp her er fordi jeg vet det er noen venner her, og det er 1 person som virkelig ville jeg skulle registere meg så... ja x3 (Og det faktum at jeg kjedet meg)

Noe jeg kan skrive om meg selv... Jeg liker ulver og drager cirka like godt. Jeg øver meg på tegning (Er ikke særlig god enda) liker å skrive av og til, spiller en god del spill, og er veldig mye på MSN *Pekepå MSN en sin om noen vil adde*

Favoritt musikken min er for det meste Rock og Metal. Og litt Techno. Men, jeg hører på andre sjanger (Ikke så mange sanger der) også.

Jeg bor i Nordland, Lofoten (Alt for mye varmt vær om sommeren) Jeg er en 16 år gammel gutt, jeg liker å chatte veeeldig mYe, og... Hva eLlers kan jeg skrive...

Jo, av filmer liker jeg for det meste filmer regissert av Tim Burton (For eksempel Sweeney Todd, Charlie and the Chocolate Factory, Corpse Bride)

Og ja, Det er vel alt jeg klarer å komme på, om det er noe annet, bare spør.
« Siste redigering: 11. jul, 2009, 19:51 av Dragondan Ro »

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #1 på: 05. jul, 2009, 14:10 »
velkomen velkomen, håper du vil trives her [w-wink]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #2 på: 05. jul, 2009, 14:46 »
DAN!! :33
Haha, jeg visste du kom til slutt  [wink]

anyways,
velkommen til NorPaws x3  *hugs*

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hellau
« Svar #3 på: 05. jul, 2009, 16:00 »
Hei og velkommen til forumet, Dragondan Ro! Håper du vil trives her og at vi får se mer til deg fremover. Jeg formoder at din personlige art er en drage? Dog, ditt avatarbilde tilsier vel noe annet...

Tim Burton har en del bra. Jeg tror min personlige favoritt må være Ed Wood, som anbefales på det sterkeste. Mars Attacks! er også en favoritt. Men du har kanskje sett alle hans filmer alt.
« Siste redigering: 05. jul, 2009, 16:38 av Miles T.F. Baxxter »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #4 på: 05. jul, 2009, 17:00 »
velkommen

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #5 på: 05. jul, 2009, 19:56 »
DAN!! :33
Haha, jeg visste du kom til slutt  [wink]

anyways,
velkommen til NorPaws x3  *hugs*

Ja x3 jeg gjorde visst det heh.


Hei og velkommen til forumet, Dragondan Ro! Håper du vil trives her og at vi får se mer til deg fremover. Jeg formoder at din personlige art er en drage? Dog, ditt avatarbilde tilsier vel noe annet...

Tim Burton har en del bra. Jeg tror min personlige favoritt må være Ed Wood, som anbefales på det sterkeste. Mars Attacks! er også en favoritt. Men du har kanskje sett alle hans filmer alt.

Har ikke sett alle hans filmer, men får vel prøve å finne Ed Wood og noen flere senere.

Min personlige art er vel... Egentlig en ulv. Eneste grunnen til at jeg kallet meg Dragondan Ro, er fordi jeg er kjent som det, fra lang tid siden (Har brukt kallenavnet i rundt 4-5 år?) jeg liker enda drager, jeg bare synes ulver er bedre.

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Hellau
« Svar #6 på: 05. jul, 2009, 22:05 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Queenen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 18
  • The blue cheetah
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #7 på: 05. jul, 2009, 22:50 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #8 på: 05. jul, 2009, 23:01 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Queenen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 18
  • The blue cheetah
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #9 på: 05. jul, 2009, 23:03 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Godt å være her vofsen ^^

RefleXio

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #10 på: 05. jul, 2009, 23:44 »
Woot! Enda flere Nordlendinga =D
Velkommen ska dokker vær ^^ *vinke til Queenen og Dragondan*

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #11 på: 06. jul, 2009, 02:59 »
yooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hei velkomen oooooooooooooooooooooooog "grisetakling" heiiiiiiiiiiiii igjen håper du kommer til å trives her!^^ og og Sweeney Todd eier synes den var drittmorsom egentlig men det er bare min SYKE humor!^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #12 på: 06. jul, 2009, 11:36 »
der var du og ja :D hellu~

Chet

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #13 på: 06. jul, 2009, 15:56 »
Heia  :D Velkommen hit *pawshake*
Siden jeg aldri har vært oppi Lofoten så har jeg lenge sittet med et spørsmål: Regner det mye der?  ::)  [razz]
Men uansett, velkommen til deg og Queenen  n.n

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #14 på: 06. jul, 2009, 16:10 »
Heia  :D Velkommen hit *pawshake*
Siden jeg aldri har vært oppi Lofoten så har jeg lenge sittet med et spørsmål: Regner det mye der?  ::)  [razz]
Men uansett, velkommen til deg og Queenen  n.n

Jeg vil si 1 dag hver andre uke sånn cirka.

Hyggelig å møte dere alle, og husk, om dere vil, kan dere adde MSNen min (veldig aktiv)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hellau
« Svar #15 på: 06. jul, 2009, 17:57 »
Hei! :3

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #16 på: 06. jul, 2009, 18:37 »
Hei hei, du er her og ja? =P


Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hellau
« Svar #17 på: 06. jul, 2009, 19:31 »
Jah, har vert her en stund nå. ^^

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #18 på: 06. jul, 2009, 19:38 »
Ah, jeg hadde en konto her før, men ble slettet x3

Spicey ville så gjerne at jeg skulle bli med. Og jeg kjeder meg, så jeg registerte meg her. Mange fine folk må jeg si. (Vel, har ikke møtt så mange her da enda, men vil tro at de fleste er greie å ha med)

Uansett, koselig å møte en gammel kjenning =p

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hellau
« Svar #19 på: 06. jul, 2009, 20:08 »
De jeg har møtt er iallefall kjempekoselige. ^^ Møter allerede MoonTiger nå på.. onsdag, og jeg gleder meg. c:
Du kommer helt sikkert til å trives her, vedder jeg på. Og i lige måde. c:

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Hellau
« Svar #20 på: 06. jul, 2009, 22:27 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Litt agressiv tilbakemelding men det er vel greit, var muligens litt drøy velkomst-spøk, hurr.
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Queenen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 18
  • The blue cheetah
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #21 på: 07. jul, 2009, 14:30 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Litt agressiv tilbakemelding men det er vel greit, var muligens litt drøy velkomst-spøk, hurr.

meh, jeg er snill jeg :3 *kremt*

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Hellau
« Svar #22 på: 07. jul, 2009, 16:42 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Litt agressiv tilbakemelding men det er vel greit, var muligens litt drøy velkomst-spøk, hurr.

meh, jeg er snill jeg :3 *kremt*

Så jeg kan rufse pelsen din? *Bounce bounce*
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Queenen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 18
  • The blue cheetah
    • Vis profil
Sv: Hellau
« Svar #23 på: 07. jul, 2009, 19:26 »
WHALECU-... vent.. nei.. Velkommen! *Legger sine kinky velkommener til side og rister poten din*
Håper du trives her... ellers kan det hende at jeg må finne vaselinen og smøre det in i pelsen din...  [w-wink]

Pass deg du, typen min du snakker til nå ; x
*presse klørne tilbake*

Bør passe deg ja, klørne hennes er skarpe.

Og velkommen til forumet pusen min ^^

Litt agressiv tilbakemelding men det er vel greit, var muligens litt drøy velkomst-spøk, hurr.

meh, jeg er snill jeg :3 *kremt*

Så jeg kan rufse pelsen din? *Bounce bounce*

uhm klart, vi liker den rufsete : D

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hellau
« Svar #24 på: 07. jul, 2009, 21:22 »
Nord furs :D velkommen
morro me fler furs i fra nord distriktet

hilsen fra en tiger fra Nordpå