Vel, jeg kaller meg selv som oftest "Dragondan" eller "Dragondan Ro" på forskjellige steder. Jeg hadde en konto her før, men er visst slettet, så laget en ny en =P
Den gamle kontoen hadde jeg egentlig ikke brUkt da meN, uaNSett. Grunnen til at jeg skrev meg opp her er fordi jeg vet det er noen venner her, og det er 1 person som virkelig ville jeg skulle registere meg så... ja x3 (Og det faktum at jeg kjedet meg)
Noe jeg kan skrive om meg selv... Jeg liker ulver og drager cirka like godt. Jeg øver meg på tegning (Er ikke særlig god enda) liker å skrive av og til, spiller en god del spill, og er veldig mye på MSN *Pekepå MSN en sin om noen vil adde*
Favoritt musikken min er for det meste Rock og Metal. Og litt Techno. Men, jeg hører på andre sjanger (Ikke så mange sanger der) også.
Jeg bor i Nordland, Lofoten (Alt for mye varmt vær om sommeren) Jeg er en 16 år gammel gutt, jeg liker å chatte veeeldig mYe, og... Hva eLlers kan jeg skrive...
Jo, av filmer liker jeg for det meste filmer regissert av Tim Burton (For eksempel Sweeney Todd, Charlie and the Chocolate Factory, Corpse Bride)
Og ja, Det er vel alt jeg klarer å komme på, om det er noe annet, bare spør.