Skrevet av Emne: Alt godt har en start og ein slutt  (Lest 1612 ganger)

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Alt godt har en start og ein slutt
« på: 15. jan, 2016, 22:31 »
Hei småkryp, dette blir det siste innlegget fra denne furryen.

Har i lengre tid følt det er påtide å legge deler av fandomen på hylla.
Å gi opp deler av fandomen til de ynre av oss...
Vil med dette takke for en hyggelig tid sammen med dere i miljøet, men det er på tide å trekke meg fra
nordpaws.. Tiden med dere har vært enn spendene reise, selv om reisen har vært utfordrende til tider.

Det er dermed med tungt hjerte jeg nå sier farvell med det norske fandomet.
Jeg som andre av de "Eldre" har fått nok for denne gang og ser lite nytte
av det miljøet nå eksisterer.

For å være ærlig så går jeg surr i navnene som er nå. veit ikkje hvem halvparten er

Join'et norpaws den 13. des, 2007.
Husker jeg var så overasket over å ha funnet det norske fandomet av et miljø jeg bare hadde funnet
i utlandet før. Fant deler av furry miljøet allerede i 1998,,det startet som en tilfeldighet.

Den gangen var det en side som helt elfwood, var en side for folk som tegnet stuff, alt mulig random stuff.
Var en funsjon på siden som man ble kastet random til artist for å se tegningene dems.

Den dagen ble jeg dyttet innom Ned w Giffen sin side, Han tegnet noe som da ble kalt for transfur.
Med den værste engesken du kan få, kontaktet jeg han, og ble lokket over i furmuck...
Slik startet min reise over til et fandom som har stått på hovedagenda dag for dag siden den tid.

Reisen over til det norske fandomet har hovedsaklig vært en reise i hvem jeg kan stole på.
Har idag venner jeg stoler på, venner som jeg stoler 100% på,
folk jeg ikkje vil bytte eller misstro på noen som helst måte.
Håper dere nye også vil oppleve den samme gode følesen av venner som dere kan stole på.

Men nå er det på tide å gi seg, alt godt har en start og ein slutt.
det er på tide å gi seg...


Takk for meg...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Alt godt har en start og ein slutt
« Svar #1 på: 16. jan, 2016, 00:30 »
Lykke til videre, og skulle du dumpe innom igjen er du velkommen tilbake.