Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 110985 ganger)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Hva drømmer du om?
« på: 26. mar, 2010, 12:28 »
Drømmer er ofte veldig merkelige, morsome, kansje litt skumle eller triste, og ka som helst kan sje,
så derfor lagde eg denne tråden for att dem som vil kan fortelle litt om drømmene sine her :3

Kan vell begynne:
Eg kunne gjøre meg om til masse rart, først ulv.
drømmen begynte i en frodig skog,
seinere i drømmen kom det flere utfordringer.
så eg hoppet utfor en kløft og gjorde meg til en hauk siden det var noe som jagde meg,
det kom en skikkelig storm som gjorde att eg falt ned på noe is nederst ved kløften,
havet og bølgene slo inn mot land,
eg sklei nedover mot havet, og eg kunne ikke fly...
tenkte meg om og gjorde meg om til en fisk og svømte utover i havet for å finne tilbake til der drømmen startet,
deretter kom det fram en større fisk fra dypet som virket truende,
men eg gjorde meg om til en hai og svelgte hele beistet.
Deretter fant eg en grotte som kunne sende meg tilbake til stedet der drømmen startet.

Merkelig drøm.

Hadde en annen drøm for ikke så lenge siden også,
den beste eg husker på lenge.
Eg var på en skole, det var friminutt,
plutselig hørte eg og så noen andre furs (hadde aldri skjedd IRL før)
og vi begynte å prate og ha det morro sammen,
seinere fant eg ut at skolen hadde ett helt egent klasserom for furs [w-cool]
« Siste redigering: 19. mar, 2014, 06:49 av Chrono »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #1 på: 26. mar, 2010, 18:50 »
Eg huskar desverre altfor sjeldan drømmane mine ._. Men har veldigt lyst å læra meg lucid dreaming, så eg prøvar å skriva dei ned med ein gong eg våknar, men eg gløyme det ut kvar gong x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #2 på: 26. mar, 2010, 19:36 »
Eg huskar desverre altfor sjeldan drømmane mine ._. Men har veldigt lyst å læra meg lucid dreaming, så eg prøvar å skriva dei ned med ein gong eg våknar, men eg gløyme det ut kvar gong x3

Husker veldig få også, men de beste husker eg alltid, uansett om eg skriver dem ned eller ikke [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #3 på: 26. mar, 2010, 23:41 »
A life on four paws.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #4 på: 27. mar, 2010, 10:14 »
De 2-3 jeg husker best er super wierd, så wierd at burde sikkert bli innlagt så vi nevner ikke de her :P


Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #5 på: 27. mar, 2010, 18:13 »
De 2-3 jeg husker best er super wierd, så wierd at burde sikkert bli innlagt så vi nevner ikke de her :P


Å jo da, har hatt super wierde drømmer selv, i så fall støtter vi deg [w-happy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #6 på: 27. mar, 2010, 18:24 »
Husker alltid drømmer. Vært sånn hele livet, og antar det skyldes at jeg er flink til å huske hendelser og steder.
Drømmene pleier oftest å være knyttet til forventinger, stressnivå og dagsform.
Mye stress = veldig sporadiske og korte drømmer. Avslappet = konsise og ganske realistiske drømmer.

Typiske drømmer:
- Jeg prøver å komme meg til en plass, men skjer ofte "hopp" som gjør at jeg aldri kommer frem. Dvs. jeg er plutselige på nye plasser.
- De jeg kaller "Slåsskjempen". Underbevistheten tar form av en annen person som jeg må overliste. Motstander kjenner derimot alle mine trekk, mens jeg vet ikke noe.
- En supersær innendørs badeplass. Mye av det er delt inn i seksjoner som du kun kan nå via dører eller ved å svømme gjennom vannsluser.
- Svevedrømmer. Disse skremmer meg litt siden de er enormt realistiske. Dvs. det eneste som skiller de ifra virkeligheten er at jeg kan sveve over korte avstander (tenk papirfly). Andre drømmer kan inneholde masse annet rart, men ikke disse.
- Den obligatorisk "oj, jeg er naken". Dette er også de eneste hvor jeg vet jeg drømmer. Lukker øya, teller til 3 og så er jeg påkledd igjen og glemt at jeg bare drømmer.

Dog jeg husker jeg også drømte mye dyrebaserte drømmer når jeg var yngre.
Dvs. jeg var hund, katt eller mus, eller kunne veksle mellom det og menneske form.

Verste marerittet jeg har hatt:
Jeg hadde på en eller annen måte drept en ukjent person.
Når du er født pasifist og alturist, så finnes det ikke noe verre scenario.
Var glad når jeg våknet, men en uvel følelse hang igjen hele dagen.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #7 på: 27. mar, 2010, 18:30 »
Husker alltid drømmer. Vært sånn hele livet, og antar det skyldes at jeg er flink til å huske hendelser og steder.
Drømmene pleier oftest å være knyttet til forventinger, stressnivå og dagsform.
Mye stress = veldig sporadiske og korte drømmer. Avslappet = konsise og ganske realistiske drømmer.

Typiske drømmer:
- Jeg prøver å komme meg til en plass, men skjer ofte "hopp" som gjør at jeg aldri kommer frem. Dvs. jeg er plutselige på nye plasser.
- De jeg kaller "Slåsskjempen". Underbevistheten tar form av en annen person som jeg må overliste. Motstander kjenner derimot alle mine trekk, mens jeg vet ikke noe.
- En supersær innendørs badeplass. Mye av det er delt inn i seksjoner som du kun kan nå via dører eller ved å svømme gjennom vannsluser.
- Svevedrømmer. Disse skremmer meg litt siden de er enormt realistiske. Dvs. det eneste som skiller de ifra virkeligheten er at jeg kan sveve over korte avstander (tenk papirfly). Andre drømmer kan inneholde masse annet rart, men ikke disse.
- Den obligatorisk "oj, jeg er naken". Dette er også de eneste hvor jeg vet jeg drømmer. Lukker øya, teller til 3 og så er jeg påkledd igjen og glemt at jeg bare drømmer.

Dog jeg husker jeg også drømte mye dyrebaserte drømmer når jeg var yngre.
Dvs. jeg var hund, katt eller mus, eller kunne veksle mellom det og menneske form.

Verste marerittet jeg har hatt:
Jeg hadde på en eller annen måte drept en ukjent person.
Når du er født pasifist og alturist, så finnes det ikke noe verre scenario.
Var glad når jeg våknet, men en uvel følelse hang igjen hele dagen.

Har hatt mange lignende drømmer også, skal se om eg får tid til å skrive mer seinere [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #8 på: 27. mar, 2010, 18:53 »
En av de siste drømmene jeg kan huske er denne,

"Not sure what time it was, but it was daytime. It was apparently one of my first days at this new workplace (the introduction reminds me a lot of when Jake Sully arrived at the military base). An average man followed me around and told me different stuff which I can't recall. It was first when we entered the laboratory my mind focus.
 When we looked in we saw small people and anthro canines and felines. o.O I stood there in the door for a while even though my guide had walked through and kept talking.
"...werewolves?" I finally managed to say and the guide stopped and looked at me like this was quite normal. So he kept talking and while I watched the werewolves, and to my surprise  - they were working - looking at datas, doing experiments and talk with the human professors like it weren't anything unusual with that.
".. The Anthros is clever and fast, which make them quite useful when we are out taking samples. Their knowledge of the land make it easy to leave the forest in the best possible condition.." The guide went a cross the room and the "weird" group followed us with their eyes until we got out of sight.

Next thing that happened was that we went to something that looked like another lab, but it was clearly more for training than the other one. There were anthros everywhere and the way they work stunned me. They split things without making a mess and despite their size they used normal gadgets. Also through the windows I could see how they showed humans how to take samples without destroying other plants or trees.

After more walking we went to a small room, where he, my guide, starts to talk about if I still wanted the job and what my job would be if I started there. I don't remember details.. But I agreed to work there for a trial which was some months and he smiled. He went out to find the papers when his desk phone started to ring, out of my curiosity or annoyance regarding the phone I reached for it.. And then I discovered that my arm was covered with white fur o.O
"..

Er som regel no dyr/anthro/venner med i de fleste drømmene mine så
Marerittene mine er som regel om døden av folk og dyr jeg er glad i...

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #9 på: 27. mar, 2010, 19:44 »
En av de siste drømmene jeg kan huske er denne,

"Not sure what time was..."

Er som regel no dyr/anthro/venner med i de fleste drømmene mine så
Marerittene mine er som regel om døden av folk og dyr jeg er glad i...


Dritkult, [w-cool] Postet du den først på en engelsk side?
Uansett, har også hatt noen lignende drømmer om laberatorier der eg får tak i en gjenstand som kan gjøre meg til en ulv eller anthro, [w-cool] de drømmene er fantastiske! [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #10 på: 27. mar, 2010, 19:46 »
En av de siste drømmene jeg kan huske er denne,

"Not sure what time was..."

Er som regel no dyr/anthro/venner med i de fleste drømmene mine så
Marerittene mine er som regel om døden av folk og dyr jeg er glad i...


Dritkult, [w-cool] Postet du den først på en engelsk side?
Uansett, har også hatt noen lignende drømmer om laberatorier der eg får tak i en gjenstand som kan gjøre meg til en ulv eller anthro, [w-cool] de drømmene er fantastiske! [w-wink]
Posta den i Livejournal accounten min :P skriver på engelsk i den for å prøve å bruke engelsken min litt (stakkars de som leser alle de skrekkelige feila mine menmen xD)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #11 på: 27. mar, 2010, 20:11 »
En av de siste drømmene jeg kan huske er denne,

"Not sure what time was..."

Er som regel no dyr/anthro/venner med i de fleste drømmene mine så
Marerittene mine er som regel om døden av folk og dyr jeg er glad i...


Dritkult, [w-cool] Postet du den først på en engelsk side?
Uansett, har også hatt noen lignende drømmer om laberatorier der eg får tak i en gjenstand som kan gjøre meg til en ulv eller anthro, [w-cool] de drømmene er fantastiske! [w-wink]
Posta den i Livejournal accounten min :P skriver på engelsk i den for å prøve å bruke engelsken min litt (stakkars de som leser alle de skrekkelige feila mine menmen xD)

Så ikke så mange feil, men hadde kansje funnet noen hvis eg gransket teksten, [w-sniff]
skriver masse feil eg også, men det viktigste er att det er leselig [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #12 på: 28. mar, 2010, 17:45 »
Ålllreit
Så, jeg går bortover et slags platå.
plutselig får jeg øye på et slags merkelig vesen.
Lubbent stor rund nese, på to bein med brun rusete pels.
Kan ligne litt på et veldig pelsete mumitroll egentlig.
Jeg våger meg bort til det og det begynner å danse rundt
mens noe slags feleorkester spiller i bak grunnen.
Så sniker det seg bak meg og gir meg et tupp i baken.
Og jeg faller, og faller ... og faller litt til.
I det jeg faller forvandles jeg til en rev.
Til slutt lander jeg på et kjeme stort blad,
Og befinner meg i en gedigen skog.
Litt legner borte på en kjempestor sopp ser jeg det samme
vesenet. Så jeg byner å løpe etter det.
Og trur du pokker meg ikke vesenet byner å synge.

Skal vi se om jeg husker noe av det "kremt kremt"

Come far away from the hazzle of city and town
Far away, where the nightsky is our ground
To the land in the mystycal daze
To the forest of silver and haze
So come along,
come sing our song
Deep we go to the forest of emerald green
To a place that no man has seen
Hey ho
to the forest we go

Så akkorat i det jeg skal til å gripe tak i det så hopper det lett
av sted og svever bort på en stor stein, og skipper avgårde
til en gren. I det jeg hopper opp på soppen, begynner den å lyse,
og musikken fortsetter. Og over meg flyr en fugl på størlse med et
jager fly. Så da bærer det vidre inn over i skogen for å få taki
dette merkelige vesenet. Så jeg støter på en enorm skilpadde som
er i ferd med å  tygge over et tre og spør nei synger faktisk WTF!
"where did it go" hvor på den enorme skilpaden svvarer melodisk tilbake.
"I don`t know and and I don care I aint seen em  annywhere" Kjønner ikke hvorfor jeg
drømmer på engelsk og som en musical, men men. Så er det å løpe videre
og jage dette pokkers vesenet gjennom skogen med syngende vesener
og lysende planter.

Ja, jeg har veldig sære drømmer, gjerne med soundtrack.
En av de mest særeste drømmene jeg har.

Husker en gang når jeg var fyllesjuk og drømte at jeg spydde, og beina mine kom ut av munnen
min og jeg vrengte meg selv.

Hender også jeg er bevist i drømmene mine, eller tilogmed at jeg sandrømmer.
Marerittene mine pleier å være noe ala dantes inferno eller noe post apokolyptisk.
Kanske grusomme egentlig, hender jeg vokner i panikk.
(Noteto self: ikke høre på skrekk lydbøker og sovne med de på, dumme dumme ulven)
« Siste redigering: 28. mar, 2010, 17:59 av Ziggy_wolf »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #13 på: 28. mar, 2010, 22:23 »
Ålllreit
Så, jeg går bortover et slags platå...

(Noteto self: ikke høre på skrekk lydbøker og sovne med de på, dumme dumme ulven)


Drømte en gang att eg ble servert suppe eg... kjente tilogmed smaken! [w-happy]
Ja drømmer kan ofte være veldig sære og merkelige, har hatt mange av dem eg også [w-cool]

Lol, nei, ikke så smart å høre på slike bøker å legge seg rett etterpå,
lurere å lese VG Cats og så legge seg, da får man bedre humør med seg [w-wink]
« Siste redigering: 28. mar, 2010, 23:54 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #14 på: 29. mar, 2010, 00:56 »
Jeg har en rar semi-lucid drøm for noen dager siden. Den var så rar at jeg var usikker på om jeg var død eller levende, jeg kunne tenke helt klart, for kroppen min var borte, det jeg kunne kjenne fra den var bølgeaktige følelser, så på en måte var det bare sjelen min. Det jeg så var to felt med helt svart bakgrunn, det øvereste var helt tilfeldige korte lyder jeg hadde hørt før, det underste var et slideshow av masse forkjellige bilder. Bildefeltet beveget seg svært frort, frem og tilbake, noen gang stoppet bildefeltet og da kunne jeg se korte små filmklipp. Om dette var fra livet mitt eller fantasien vet jeg ikke, men bildene og klippene virket realistiske.

Dette varte ca. 3-5min før jeg kom ned igjen og våknet med mange ubesvarte spørsmål..



« Siste redigering: 29. mar, 2010, 00:59 av Svedge »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #15 på: 29. mar, 2010, 19:13 »
Jeg har en rar semi-lucid drøm for noen dager siden. Den var så rar at jeg var usikker på om jeg var død eller levende, jeg kunne tenke helt klart, for kroppen min var borte, det jeg kunne kjenne fra den var bølgeaktige følelser, så på en måte var det bare sjelen min. Det jeg så var to felt med helt svart bakgrunn, det øvereste var helt tilfeldige korte lyder jeg hadde hørt før, det underste var et slideshow av masse forkjellige bilder. Bildefeltet beveget seg svært frort, frem og tilbake, noen gang stoppet bildefeltet og da kunne jeg se korte små filmklipp. Om dette var fra livet mitt eller fantasien vet jeg ikke, men bildene og klippene virket realistiske.

Dette varte ca. 3-5min før jeg kom ned igjen og våknet med mange ubesvarte spørsmål..





Interesant, har ikke oppleved noe sånt før... spooky [eek]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Rob Swiftclaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 11
  • I just came by to say: Hellooooooooooo!
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #16 på: 01. apr, 2010, 00:41 »
Mine drømmer kan virke litt... snodige. Virker nesten som en slags 'mindfuck' om jeg tørr å bruke litt stygge ord men drømmene mine går slik:

Jeg blir ofte jaget av en forbanna tyrannosaur og er ubevæpnet (dette har vært det typiske marerittet mitt siden første gang jeg så Jurassic Park når jeg var 2 år og nå er jeg 18!)

Fly bruker noen gang å krasje og ingen bryr seg som om det var dagli vaner. (lol wut?)
Det er en vulkan i nærheten av meg (Jeg er livredd lava!)
zombier er i nærheta av hytta når jeg er der men noen ganger er den avskylige snømannen der (æ trudde man ikke var redd sånt, men zombier ruler!)
Den gamle norsk elghunden våres Raiko er i live (bring him back naaow, jeg savner ham [w-sad] !)
og jeg spiller på et munnspill (random ftw!)

Acting!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #17 på: 01. apr, 2010, 12:01 »
Mine drømmer kan virke litt... snodige. Virker nesten som en slags 'mindfuck' om jeg tørr å bruke litt stygge ord men drømmene mine går slik:

Jeg blir ofte jaget av en forbanna tyrannosaur og er ubevæpnet (dette har vært det typiske marerittet mitt siden første gang jeg så Jurassic Park når jeg var 2 år og nå er jeg 18!)

Fly bruker noen gang...


Ja, alle har litt snodige drømmer, det er jo derfor det kalles drømmer [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #18 på: 01. apr, 2010, 13:51 »
Yay! Hadde min første furry drøm i natt! Sjølv om den ikkje akkurat var direkte furry, though, eg møtte bare på masse andre furries :P

Begynte med at eg var på ein fest eller noko, for eg var iallefall i huset hos ein som virka veldig hemmelighetsfull. Så eg blei skikkeleg mistenkeleg, og følgte etter han og til slutt spørte eg "Kva er det du helde hemmeligt?", og så gjekk det opp for meg at han kunne var furry... "Eg veitt kva du held på med" :3 Han sa aldri noko, men gjekk bort til ein vegg og skubba inn eit panel og då kom me inn til eit lite rom fylt med bøker på veggene (alt dette var furry-relaterte bøker, så eg begynte å bli ganske glad), og deretter gjennom ei dør til inn til eit rom der det bare var masse furries og han satte seg i enden ved eit slags CEO-kontor-bord. Akkurat då blei eg kjempeglad, og sprang bort til denne mannen, og fløy fly med han (som i at han heva føttene og eg låg oppå x3).

Ganske weird drøm, men det var skikkelig koselegt x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #19 på: 01. apr, 2010, 19:24 »
Yay! Hadde min første furry drøm i natt! Sjølv om den ikkje akkurat var direkte furry, though, eg møtte bare på masse andre furries :P

Begynte med at eg var på ein fest eller noko, for eg var iallefall i huset hos ein som virka veldig hemmelighetsfull. Så eg blei skikkeleg mistenkeleg, og følgte etter han og til slutt spørte eg "Kva er det du helde hemmeligt?", og så gjekk det opp for meg at han kunne var furry... "Eg veitt kva du held på med" :3 Han sa aldri noko, men gjekk bort til ein vegg og skubba inn eit panel og då kom me inn til eit lite rom fylt med bøker på veggene (alt dette var furry-relaterte bøker, så eg begynte å bli ganske glad), og deretter gjennom ei dør til inn til eit rom der det bare var masse furries og han satte seg i enden ved eit slags CEO-kontor-bord. Akkurat då blei eg kjempeglad, og sprang bort til denne mannen, og fløy fly med han (som i at han heva føttene og eg låg oppå x3).

Ganske weird drøm, men det var skikkelig koselegt x3

Den hørtes ikke dum ut,
de fleste drømmer pleier å vere ganske spesielle,
og du gjør ofte ting du ikke ville ha gjort i virkeligheten [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #20 på: 03. apr, 2010, 12:57 »
jeg bruker vaneligvis å drømme at jeg er en fur. om jeg er glow eller bare en fur vet jeg ikke xD men det er nå altså så mange merkelige og morsomme drømmer jeg har, bare husker dem aldrig X]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #21 på: 04. apr, 2010, 22:59 »
jeg bruker vaneligvis å drømme at jeg er en fur. om jeg er glow eller bare en fur vet jeg ikke xD men det er nå altså så mange merkelige og morsomme drømmer jeg har, bare husker dem aldrig X]

Drømmer ofte at eg er anthro, eller kan gjøre meg om til en anthro sjøl [w-cool]

Hvis du prøver å tenke over drømmer med en gang du står opp,
isteden for stresse med å tenke på ka du skal gjøre utover dagen,
er det ofte lettere å huske drømmer [w-wink]

Eg husket tilogmed en drøm som var helt meningsløs for ikke så lenge siden,
men no har eg glemt den... [w-dizzy]
« Siste redigering: 04. apr, 2010, 23:02 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #22 på: 14. apr, 2010, 04:06 »
Hadde masse drømmer om anthroer når jeg var liten :) Savner de drømmene, hehe.

Var en natt for halvt år siden og, da fant jeg en anthro ulv i en skog, han hadde brun og grå pels. Jeg fant ham mens han grein, og jeg ble drit lei meg av å se han så trist, og jeg spurte hva som var galt og klapet han på skulderen. Han snudde seg, og sa bare: "thank you". Drømmen sluttet etter det.

Utenom det, så har jeg bare mareritt nesten hver natt [w-dizzy]
Brutale ting som skjer med venner og familie, men mest mot meg for tida. (zombier, tornadoer, tsunamier, jordskjelv, monstre, dinosaurer, piraja og mekaniske ting) bare for å nevne noen få ting som har drept meg i drømmene mine :/

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #23 på: 14. apr, 2010, 08:42 »
Hadde masse drømmer om anthroer når jeg var liten :) Savner de drømmene, hehe.

Var en natt for halvt år siden og, da fant jeg en anthro ulv i en skog, han hadde brun og grå pels. Jeg fant ham mens han grein, og jeg ble drit lei meg av å se han så trist, og jeg spurte hva som var galt og klapet han på skulderen. Han snudde seg, og sa bare: "thank you". Drømmen sluttet etter det.

Utenom det, så har jeg bare mareritt nesten hver natt [w-dizzy]
Brutale ting som skjer med venner og familie, men mest mot meg for tida. (zombier, tornadoer, tsunamier, jordskjelv, monstre, dinosaurer, piraja og mekaniske ting) bare for å nevne noen få ting som har drept meg i drømmene mine :/

Kansje lurt å gå vekk fra all volden og se mer morsome filmer og spille mer morsome spill, kansje noen gode barndomsminner?
(Bayonetta var ett dritmorsomt spill men litt voldelig)
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #24 på: 14. apr, 2010, 09:59 »
Kansje lurt å gå vekk fra all volden og se mer morsome filmer og spille mer morsome spill, kansje noen gode barndomsminner?
(Bayonetta var ett dritmorsomt spill men litt voldelig)

Har det litt som rayne selv..
Er ikke ofte jeg drømmer noe "godt"...
Hvis jeg først drømmer noe, så er det som regel no dritt.
Død, skader, tragedier og slikt.

For min del så hjelper ikke akkurat tipsa dine så mye :P
komedie liker jeg nå, så har sett/ser en del av det..
Morsomme spill kommer og går..
Og barndomsminner har jeg ikke, grunnet til at jeg bare vil glemme alt som har skjedd i barndommet, med andre ord; ikke en fin barndom.

Spørs jo litt hva som gir utfall for hva man drømmer om.
Om det er det siste du så før du la deg, eller om det er hva du har i tankene før/mens man sover.
Man kan kanskje prøve å tenke på noe fint, noe man liker o.l før man sovner av.