Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 110884 ganger)

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #325 på: 21. jan, 2013, 12:13 »
Drømmer nesten ikke jeg :D Bare sovner og våkner opp igjen med en gang x3

Jeg sovner og våkner bokstavelig talk med en gang... I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg sovna og våknet bokstavelig talt med en gang.

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #326 på: 21. jan, 2013, 13:55 »
jeg har hatt en rar drøm jeg også , dere synes sikkert den var litt teit men jeg følte at jeg levde ut livet :)

jeg var en jaguar , følte jeg kunne gjøre hva som helst , jeg hoppet i trapeser langt oppe i lufta og svingte rundt overalt ,

den var ikke særlig lang den drømmen , men jeg følte at jeg virkelig levde og det var dumt at det ikke var virkelig

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #327 på: 21. jan, 2013, 18:42 »
drømte at jeg var dårlig, ble dårlig da jeg vokna.

woohoo.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #328 på: 24. jan, 2013, 23:06 »
drømmer ikke så ofte, og om eg drømmer så e det om kjedelige ting xD

Sist natt var ganske bisarr though... Drømte eg gikk rundt å bærte på døren til et kjøleskap i en ørken. Og så var det er kjøleskap uten dør der, men døren min passet ikke. Så fant eg 4-5 kjøleskap til, i forskjellige steder, men døren passet ikke de heller.
og så gikk eg hjem, og der var mitt kjøleskap uten dør, og der passet den XD og resten og drømmen så bare klemte eg kjøleskapet...wtf..

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #329 på: 28. jan, 2013, 13:17 »
var noe sånn ungdomsleier, på en slaks gård, mista skoa mine, noe med en sur kjerring, og at jeg hadde problemer med å komme inn på det ene rommet pga det var slik at du måtte klatre opp på stoler som ikke engang var høye nok. Så var jeg hos bestemora mi og åt og åt også drakk brus og cider o__O enda var jeg tørst og fikk deskjed om at å smøre kjeften med sjokolade pålegg/ glassur hjalp... wtf
så sovna jeg med headset på til musikk i sofaen , noe med facebook og at jeg snakkket med en som hadde en tegneserie viking som profilbilde.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #330 på: 29. jan, 2013, 00:04 »
Hadde mareritt om typen jeg liker.

Jeg skulle møte han med to venner. Og ene venninna mi er eksen hans. Drømte at de fikk tilbake følelsene, og jeg stod der og bare så på de ha en romantisk dag. .___. Så døde hun, på en måte i slutten av drømmen. Han hata meg, og jeg visste ikke hvorfor, for det var ikke jeg som hadde drept henne. :c
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #331 på: 30. jan, 2013, 15:44 »
Hadde mareritt om typen jeg liker.

Jeg skulle møte han med to venner. Og ene venninna mi er eksen hans. Drømte at de fikk tilbake følelsene, og jeg stod der og bare så på de ha en romantisk dag. .___. Så døde hun, på en måte i slutten av drømmen. Han hata meg, og jeg visste ikke hvorfor, for det var ikke jeg som hadde drept henne. :c

Sykt kjip drøm :S *gives you dream hugs* :D


Drømte for første gang i natt at eg og noen som eg ikkje kan sei eg kjente va og furuita! :D Det va pure pawesomeness; spesielt siden eg bruke allti ha marreritt :P


Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #332 på: 01. feb, 2013, 13:32 »
Eg hadde en merksnodig drøm inatt. Jeg falt oppi en fantaflaske. xD Når jeg våkna, var jeg gjennomvåt av svette...

Og gjett hva eg fant i sekken min. En fanta! Nomnom :)

Klikketiklikk :D

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #333 på: 01. feb, 2013, 14:47 »
drømte om at jeg ble jaget rundt i et stort hus av en gæren kvinne med rød kjole og hvit i ansiktet.

Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #334 på: 01. feb, 2013, 15:15 »
Sov litt i sta, og da drømte jeg om "mr.perfect". En person som ikke har et tydelig ansikt, som er perfekt på alle mulige måter. Han fikk meg til å føle meg trygg, og elsket for once.

MEN SÅ KOM MAMMA Å VEKTE MEG JOA TAKK A
----

når det kommer til drømmetolkning så kan man jo si at jeg er muligens en smule lovesick kanskje.

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #335 på: 01. feb, 2013, 17:38 »
Her om dagen drømte eg at eg var fursonaen min. Der eg hadde airbending og water vending krefter (eg hadde akkurat sett på The Last Airbender :P )

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #336 på: 01. feb, 2013, 17:52 »
vet ikke om det var en drøm eller mareritt, men drømte eg var Justin Bieber...
Og eg hadde konsert om en time men alle klærene min hadde plutselig ikke knapper D: så drev å satt backstage å sydde knapper i en skjorte mens faren min/hans drev å fløy med jetpack utpå scenen...
kanskje det å jobbe i en sy-butikk, og krangle med kunder om knapper hele dagen ikke er så bra for meg :3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #337 på: 04. feb, 2013, 16:48 »
Hadde en fantastisk drøm. Drømte at eg logga på forumet her. Det som var så fantastisk, var at eg hadde 1 ny melding i innboksen min.
Eg åpna meldingen, og på den stod det "Glad i deg! Never change!"

Den følelsen eg fikk når eg leste det, var ubeskrivelig ^^, Kan jo tenke deg hvor skuffa eg ble når eg faktisk logga på idag og det ikke var 1 ny melding...
Oh well!

Klikketiklikk :D

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #338 på: 04. feb, 2013, 18:51 »
Drømte noe litt rart i natt. Fikk se videoer av folk som hadde blitt slått ned og var bevisstløse. Når de våknet fløg alle på hverandre, og kort tid etter "våknet" jeg opp i en kjeller ett eller annet sted. Rundt 22 stykker som sloss mot hverandre, inkludert meg :l
Etter hvert som folk ble slått ut, møttes jeg og de tre-fire andre opp og hilste på hverandre. Armene mine var helt sjukt maskin-trent, og istedet for at blodårene syntes, var det en haug av små kuler som poppet opp og ned på armen min. Etter det så våknet jeg opp.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #339 på: 05. feb, 2013, 16:37 »
Drømte at jeg vart kidnappet av noen store skapninger med vinger (Ikke drager)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #340 på: 08. feb, 2013, 03:34 »
Drømte om en ex jeg helst vil glemme TT.=.TT *hjerteknust drage*

Piro

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #341 på: 05. mar, 2013, 05:42 »
vet ikke om det var en drøm eller mareritt, men drømte eg var Justin Bieber...
Og eg hadde konsert om en time men alle klærene min hadde plutselig ikke knapper D: så drev å satt backstage å sydde knapper i en skjorte mens faren min/hans drev å fløy med jetpack utpå scenen...
kanskje det å jobbe i en sy-butikk, og krangle med kunder om knapper hele dagen ikke er så bra for meg :3

oh god *ler høyt*, nå kan hvertfall ingen skolere deg om Justin Bieber :) Heldig du ^^

Jeg drømte et par spesielle drømmer for ikke lenge siden, enten i løpet av samme natt eller i løpet av netter etter hverandre.

1. Jeg var i et av klippene til Ray William Johnson (youtube dooden) og alt som egentlig var morsomt var at jeg hadde lagd en eller annen video der jeg sa noe feil på engelsk. Greit nok, semi pinlig i drømmen, men så innså jeg at jeg hadde blitt sett av flere millioner folk, begynte å planlegge internet fame taktisk og husker ikke stort mer enn det.

2. Plutselig var jeg og noen venner i et smug med masse gærne gangsters. En av vennene mine måtte skyte på blink med softgun mot en representant av gangsterne for å vinne tilbake campingvogna / bilen / campingbilen til foreldra mine som vi hadde rotet bort i hendene deres somehow -.-;; spesielt.

Jeg drømte også at jeg hadde masse Exalted Orbs (valuable currency) i Path of Exile. Men spillrelaterte drømmer når jeg spiller et spill mye er ikke uvanlig her omkring.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #342 på: 11. mar, 2013, 11:40 »
Drømte at jeg var i utlandet med familien, så mistet vi lillebronen min. Vi hant han igjen sammen men en crazy heks eller noe med mange vakter, så det ble sånn Assassins Creed-assassination haha.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #343 på: 13. mar, 2013, 19:34 »
drømte at jeg var på buss tur til skolen der alt var fint, men så kjørte den seg bort og stoppet utenfor et skummelt hus med masse skumle vesner.. bussen kjørte liksom aldri videre heller, den bare stod utenfor med lyset på. og er litt småredd nå i ettertid siden den ene personen i drømmen er død  :-\ creepy

Rart at hjernen min drømmer dette, skulle visst hvorfor vi har drømmer  :P

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #344 på: 13. mar, 2013, 20:40 »
Drømte en drøm for første gang på veldig lenge som jeg faktisk klarer å huske.

I drømmen, på en eller annen måte, møtte jeg en kjæreste her på forumet (kom aldri opp noen navn i drømmen). Husker at det var en sikkelig fin jente. Vi møttes samme dag, spiste på resturant, så gikk på kino sammen, viste hverandre fursonaene våres og slikt.

Drømmen føltes helt sykt ekte ut.

Så plutselig ringer vekkerklokka, og det som virket for godt til å være sant, var bokstavelig talt "for godt til å være sant". [w-cry]

/Mr. Forever single
FurAffinity          DeviantArt


NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #345 på: 19. mar, 2013, 21:09 »
Drømte en drøm for første gang på veldig lenge som jeg faktisk klarer å huske.

I drømmen, på en eller annen måte, møtte jeg en kjæreste her på forumet (kom aldri opp noen navn i drømmen). Husker at det var en sikkelig fin jente. Vi møttes samme dag, spiste på resturant, så gikk på kino sammen, viste hverandre fursonaene våres og slikt.

Drømmen føltes helt sykt ekte ut.

Så plutselig ringer vekkerklokka, og det som virket for godt til å være sant, var bokstavelig talt "for godt til å være sant". [w-cry]

/Mr. Forever single

Så koselig, men trist på en gang. ;-;

Her for noen dager siden drømte jeg verdens mest slitsomme drøm ever. Drømte liksom de siste 6 måndene mine gikk i stillbilder kjempefort. Alle detaljer som skjedde rundt hva jeg har gjort. Ting jeg ikke har lagt merke til før, så jeg i drømmen, og det var virkelig weird!
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #346 på: 13. apr, 2013, 10:49 »
Drømte nettop at noen ville mate meg grøt med pølser, ketchup og sennep. Glad jeg våknet, ellers hadde jeg puket uttover senga i søvne  :-X

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #347 på: 25. apr, 2013, 19:20 »
jeg drømmer faktisk bare om kjederlige ting til vanlig.

som redo dagen som har vært, eller andre dager. heldigvis er det noen godbiter som løping i skogen i mørket på alle fire og ule på fullmånen.



Mareritter<3: disse er 50/50 på likes skalaen min. jeg hater mareritt som eks, kommer for sent på jobb/skolen. og slikt.  jeg elsker monster, skrekk, og lignende mareritt. For da får jeg et kick og en challenge ^^

soooooooooo Woof :3
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #348 på: 25. apr, 2013, 20:50 »
The more i learn about people, the more i like my dog.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #349 på: 10. mai, 2013, 21:48 »
THIS!!!
Oh my goodness.  [eek]
Thats....Different...? xD


Jeg har hatt noen drømmer nå som heletiden innvolverer Fantasy Eventyr og sverdet Sting fra LOTR...I feel like a child again.  [w-dizzy]