Lagde nettopp en tråd om det samme og såg ikke at Kaeiser hadde gjort det først, så jeg slettet den og bare legger posten min inn her.
...
Selv har jeg vært glad i dyr så lenge jeg kan huske, og det jeg likte å tegne mest da jeg var liten var rever og katter. Har egentlig aldri likt å tegne mennesker og realistiske ting. Jeg har også tegnet makabre ting siden jeg var liten, husker at jeg tegnet blodige bilder og det likte ikke læreren, men det er en annen sak.
Utenom å tegne dyr, har jeg alltid vært glad i tegnefilmer om dyr, alt fra Flukten fra Dyreskogen og til Disney. Når jeg gikk i barnehagen, lagde jeg en tjukk flette hale som jeg ofte gikk med hjemme,
(og oppførte meg noen ganger som et dyr når vi lekte ute)....og jeg hadde et temperament....
Sånn gikk skoleårene også, likte best å tegne dyr og i 5-7 klasse var jeg glad i Pokemon, hvem var ikke det når det var nytt her? På ungdomskolen gikk det mest i tegning av drager og andre makabre ting, sjeldent at jeg tegnet mennesker. Men på slutten av 8.klasse, surfet jeg litt rundt på nettet og fant mange furry tegninger som jeg likte og hadde en tendens til å kopiere....så fant jeg Jack av David Hopkins og den ble favoritt med en gang, prøvde ofte å kopiere 'sjangeren' og stilen hans, men senere har jeg lært at man aldri skal gjøre det, men heller finne sin egen stil. På videregående gikk stilen mest i metal, men tegnestilen var det samme.
Og etter det fant jeg folk som tegnet furry og gikk med fursuit, men utenom internett har jeg egentlig aldri møtt noen furries, eller hengt sammen med venner i fursuit, trodde de var nærmest ikke-eksisterende i Norge før noen år siden :/
Så ja, jeg har vel egentlig alltid vært en Furry, man kan vel si at jeg var født en, men jeg har ikke hatt Furry venner som suiter før jeg fant dette forumet.