Skrevet av Emne: Klagemuren V2  (Lest 25459 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #25 på: 26. jan, 2013, 20:05 »
Gni det inn at  jeg er en dårlig person og venn .,__.,
skal møte en venn om noen mnd ... most likeley kommer jeg vel til å ødelegge alt D:

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #26 på: 27. jan, 2013, 00:52 »
Musikkorps har det med å legge seminarer på akurat DE dagene det skjer noe (som vanligvis ikke skjer så ofte og som) eg har lyst til å delta på; for eksempel pre-release av det nyeste settet i MTG. [w-mad]

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #27 på: 27. jan, 2013, 13:47 »
Klager på meg selv... KOFFOR I ALLE DAGER må jeg sette opp vinduet før jeg legger meg... Det er jo varmt... Men hånda har logge utenfor dyna og er kald som f***. OG vil ikke hoppe ut av senga for at det er så kaldt.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #28 på: 28. jan, 2013, 02:46 »
gå hjem føleser , dere ødelegger alt .,___,.
jeg skulle sove også får jeg disse følesene av savn -.-

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #29 på: 28. jan, 2013, 21:07 »
Det at bilder blir med i quoten når folk quoter poster som inneholder bilder. :|

Also: Meh.

Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #30 på: 28. jan, 2013, 21:54 »
Irriterer meg over hvor mye dumt folk får postet på Artige og noen ganger lurer jeg på om det eneste ungdommen der bryr seg om er å drite ut vennene sine på nettet.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #31 på: 29. jan, 2013, 00:14 »
Krangler med familie er dritt. .___. De klarte å slå ned døra mi nå, også skylder de på meg... xnx

Mami er drittlei at jeg bare har venner 1time unna, som er hvor papi bor. Så skal jeg egentlig dit imorgen, både for å møte venner, og bytte piercing. Hun klikker nesten mentalt på meg, og sier jeg ikke får lov. Men jeg fikk jo lov på lørdag, også hater jeg å avlyse ting. Så planen var å dra anyways, men hun ble så irritert, så nå fikk jeg en søpplasekk. Hun ba meg om å pakke alle sakene mine, også kontakter hun barnevernet imorgen (sa hun iallefall). Hun vil ikke engang at jeg skal bo hos papi, for hvordan han oppførte seg før. Hun tror jeg kommer til å ha fri barneoppdragelse og sånn. ;-; Jeg vil egentlig bo hos papi, og har mast i ett år. Men får ikke lov av mami. :c Barneloven sier de har rett til å høre på barnet etter det har fylt 12år, ovenfor hvor de vil bo om man har skilte foreldre. Men det er jo fremdeles de som bestemmer.... 


~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #32 på: 01. feb, 2013, 08:26 »
... Føler meg litt ute av form... Og når jeg beveger meg så kjenner jeg litt smerte i brystet... Skulle ha hørt på legen når jeg hadde fått beskjed om å starte å trene utholdenhet......

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #33 på: 01. feb, 2013, 12:14 »
for et oppstyr -.-
jeg ødlegger jo alt uansett, så ... hadde jeg hatt muligheten ville jeg stukket av til drammen  ><
« Siste redigering: 01. feb, 2013, 12:18 av Flame »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #34 på: 01. feb, 2013, 16:32 »
Det er noe som skurrer, men jeg vet ikke hva..

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Klagemuren V2
« Svar #35 på: 01. feb, 2013, 22:51 »
Jeg er gal.

Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #36 på: 02. feb, 2013, 14:59 »
Har ikke følt meg helt 'meg selv' i det siste,,,,føler jeg er tom for tegneideer og har en deprimert følelse, og jeg vet ikke hvorfor....

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Klagemuren V2
« Svar #37 på: 02. feb, 2013, 16:35 »
noen ganger skulle eg ønske eg kunne bare forsvinne vekk fra alt og alle. Mengden med negative følelser er til å ta og føle på...

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #38 på: 02. feb, 2013, 17:34 »
sykt rart at jeg er sur og negativ 24/7 når alle rundt meg er sur og negativ heletida, og sur på meg fordi jeg er positiv.

yeah.

Vaporclaws

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • Yare Yare Daze
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #39 på: 02. feb, 2013, 23:19 »
Tror jeg begynner å bli syk :/

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #40 på: 03. feb, 2013, 23:30 »
Jeg blir alt for irritert når folk endrer på grammatikken min. Og aller mest når de ikke kan det selv. <___<
Også humørsvingninger i ungdommen er til å dø av. EMOSJONER. Ffffff, asdfghjkl~ 
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #41 på: 04. feb, 2013, 00:36 »
Jeg skulle ønske ting gikk rett vei for once ;I Alt går jo bare i dass selv om jeg prøver hardt! >M<...

Det er slitsomt å holde humøret oppe når alt og alle rundt meg er så sure og FETTE NEGATIV :c sorry ordbruken men asduiasdsafopdsf. Har egentlig bare lyst til å sette meg i en krok å grine om det fortsetter sånn her as ;c

Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #42 på: 04. feb, 2013, 16:00 »
Lever på drikke og flytende mat, klarer ikke å holde vanlig mat nede lenger, det kommer bare opp igjen....jeg har ikke influensa og ikke kvalme heller. Hvordan kan det beskrives....du vet når du har spist for mye og har den fulle følelsen og sitter og gulper? Er den følelsen jeg har hele tiden og det virker som om maten ikke går helt ned i magen, men stopper midt på....

De siste dagene har jeg måtte løpt til badet sikkert mer en ti ganger....må få ringt legen imorgen, dette er ikke normalt.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #43 på: 05. feb, 2013, 23:42 »
satt opp lås på døra mi for en grunn >< !
jeg er møkk lei foreldra mine ...

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #44 på: 06. feb, 2013, 15:53 »
Jeg ber på forhånd, unskyld for språkbruken

Jævla pc... Stygge Windows Vista... Nå har jeg fått nokk... Du har tvunget meg til å reinstalere operativ systemet mitt 5 ganger denne uken... Og så når jeg skal instalere XP på deg så nekter du å akseptere instalasjonen fordi du har ett virus... DU ER ETT VIRUS... Enten så aksepterer du Windows 7 CDen når jeg får til å brenne den ut... ELLERS SÅ FLYGER DU UT VINDUET SÅ FORT SOM FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klagemuren V2
« Svar #45 på: 06. feb, 2013, 16:47 »
Jeg ber på forhånd, unskyld for språkbruken

Jævla pc... Stygge Windows Vista... Nå har jeg fått nokk... Du har tvunget meg til å reinstalere operativ systemet mitt 5 ganger denne uken... Og så når jeg skal instalere XP på deg så nekter du å akseptere instalasjonen fordi du har ett virus... DU ER ETT VIRUS... Enten så aksepterer du Windows 7 CDen når jeg får til å brenne den ut... ELLERS SÅ FLYGER DU UT VINDUET SÅ FORT SOM FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lyst på Windows 8 pro nøkkel?, da er det bare å laste ned oppgraderingen  ;D

Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #46 på: 06. feb, 2013, 16:52 »
Personlig syns jeg Windows 7 er den beste siden Windows XP.
« Siste redigering: 06. feb, 2013, 18:53 av Catya »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #47 på: 06. feb, 2013, 17:04 »
Personlig syns jeg Windows 7 er den beste sidden Windows XP.

Samme her. XP og W7 iz da best ;O;

blir sikkert å oppdatere til W8 om jeg må. Det irriterer meg litt, siden jeg liker W7 ;O;

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Klagemuren V2
« Svar #48 på: 06. feb, 2013, 17:59 »
Irriterer meg at andre ungen på under en mnd har knekt noe/falt og drevet å hylt i rulletrappen rett utenfor jobben min. Første falt ned, andre (den som skjedde nå for 20min siden) klarte å få foten fast klemt nedi siden av trappen. Det er selvfølgelig synd i de, og eg ønsker de ikke vondt, men det gir meg så sinnsykt mye ansvar plutselig som eg ikke vil ha. Det e min butikk som er en av de 4 nærmeste, så det er vi som skal ringe vakter, løpe å hjelpe osv. de helt åpenbare tingene. Og eg klarer det, eg bare virkelig hater det. :(   Unger, slutt å falle på trynet foran meg!

Sidenote; hatt min lille kvinnelige periode i over 2 uker nå, tror den holder på å gå vekk nå, men nå er både meg og samboeren på bridtepunktet av ka vi tåler av min bitching xD KLarer å bli sut på helt uforståelige ting...:3

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #49 på: 06. feb, 2013, 18:49 »
Jeg ber på forhånd, unskyld for språkbruken

Jævla pc... Stygge Windows Vista... Nå har jeg fått nokk... Du har tvunget meg til å reinstalere operativ systemet mitt 5 ganger denne uken... Og så når jeg skal instalere XP på deg så nekter du å akseptere instalasjonen fordi du har ett virus... DU ER ETT VIRUS... Enten så aksepterer du Windows 7 CDen når jeg får til å brenne den ut... ELLERS SÅ FLYGER DU UT VINDUET SÅ FORT SOM FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lyst på Windows 8 pro nøkkel?, da er det bare å laste ned oppgraderingen  ;D

Skal nok ikke ha Win8 enda... Skal vente til Release of SP1 eller SP2.