Skrevet av Emne: [Tegning] Jøsses, Seinos tegner også  (Lest 2015 ganger)

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
[Tegning] Jøsses, Seinos tegner også
« på: 31. jan, 2013, 19:01 »
Så prøver jeg også meg på å opprette ett emne her, nå for femte gang. Hver gang har jeg feiga ut, fordi jeg er litt redd for hva folk synes. Men, jeg har ikke drevet med tegning så lenge, såh. Vi kjører på, får det briste eller bære. x))

Jeg tegner masse, mest med penn og papir, og i mangel på scanner legger jeg ut mye mindre enn det jeg faktisk tegner.
Jeg gikk litt bort fra å tegne dyr en stund siden, da noen sa at man ble aldri noe bedre av det. Det ironiske er at jeg begynte å tegne mer og mer mangastil etter det. Oh, the irony. Men, nå har jeg begynt med dyr igjen! Det er mest feral for øyebliket, tho.

Prøver ut nye tegnestiler av og til, så jah. Kan vel poste noe greier her i starttråden, perhaps.
Heh, ja. Signaturen skal se så uh.. krokete ut. Det er internhumor som bare jeg og en venn forstår, pardons. C:

Min fursona(seinos) og en venns karakter. Requested av vennen.


Ulvelineart, tegna for en stund tilbake. Brukte reference av et foto.


Penn og papir! En Berner Sennenhund. x))


Og, en ikke fullt så rufsete sak, men jeg har litt lyst til å legge den ved allikevel.


Så... Cheers. xD





Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: [Tegning] Jøsses, Seinos tegner også
« Svar #1 på: 31. jan, 2013, 20:45 »
Jeg liker den øverste feral tegningen din godt - spesielt fargene, men vet ikke om jeg er helt enig i bruken av blur.  :)
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: [Tegning] Jøsses, Seinos tegner også
« Svar #2 på: 31. jan, 2013, 22:15 »
Detta var kult :)

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: [Tegning] Jøsses, Seinos tegner også
« Svar #3 på: 31. jan, 2013, 23:16 »
Digger tegningene! :)

Ganske triste de siste då :(