Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4824091 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21000 på: 16. aug, 2015, 23:15 »
har klart å bli frisk til EF =D via vitaminer og honning som medisin!

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21001 på: 17. aug, 2015, 01:01 »
Så nettopp wolf children. WHAT ARE THESE FEELS

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Din status!
« Svar #21002 på: 17. aug, 2015, 01:24 »
Så nettopp wolf children. WHAT ARE THESE FEELS
Oh, damn, føler med deg på den; Wolf Children er en av få filmer som har fått meg til å virkelig gråte underveis og etterpå på svært, svært lenge. Fine filmen. [sad]

-

Skjer ikke så mye her, akkurat; skal vel få meg litt søvn straks før første forelesningen for semesteret 15:15 i morra, men tester først noen PC-rester etter et "strømforsyningsuhell", og sorterer litt nedprioriterte Pokémonkort for første gang på en stund innimellom testene.

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21003 på: 17. aug, 2015, 02:11 »
Freaker ut fordi det er varmt og hybeln min er liten D:

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #21004 på: 17. aug, 2015, 08:10 »
Så nettopp wolf children. WHAT ARE THESE FEELS
Oh, damn, føler med deg på den; Wolf Children er en av få filmer som har fått meg til å virkelig gråte underveis og etterpå på svært, svært lenge. Fine filmen. [sad]

Wolf Children er virkelig en følelsesladd film ;), blitt en av mine top10 favoritter, vanvittig bra soundtrack og (https://www.youtube.com/watch?v=WzljtlGj_lA). Ser frem til Bakemono no Ko (https://www.youtube.com/watch?v=VQr1kIjkY8w) som er neste film fra Mamoru Hosoda :), ser ut til å bli epic.
-

Snart pakket for EF, venter bare på at noen nyvaska klær skal bli tørre.
« Siste redigering: 17. aug, 2015, 19:13 av Ravusy Wolf »

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21005 på: 17. aug, 2015, 17:30 »
Litt irritert at jeg må bytte to av dekkene på bilen min rett før fursuit betaling, typisk min flaks. .-.

Men på den positive siden, godt vær og hatt en awesome helg med fursuiting, kjærestebesøk og bil møter, good times på sensommeren!
FurAffinity          DeviantArt


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21006 på: 17. aug, 2015, 17:38 »
Var på en koselig telttur i går, men fordi jeg ikke klarer å finne rett temperatur å sove i, så har jeg nå hodepine pga søvnmangel. Skulle egentlig sove litt nå før jeg drar på trening, men det er for varmt :c Ser ut som det blir tidlig kveld på meg i dag da

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21007 på: 17. aug, 2015, 20:15 »
Har mistet all tro på psykologer. Jeg har tydeligvis ikke rett på revurdering når jeg synes vurderingen jeg fikk er helt feil, wat??? Så jeg skal ikke klare å respektere meg selv fordi en dum dame mener jeg er gal? Så jeg har ikke rett på hjelp? Ok? Hva I granskogen????  Er fly forbanna på dps.
you are only confined by the walls you build yourself.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21008 på: 18. aug, 2015, 04:44 »
Så nettopp wolf children. WHAT ARE THESE FEELS

herlighet ka ein rørende film    terningkast 6 :P
denne må dåke bare se vist ikkje dåke har sett den
linken for meg  http://putlocker.ms/watch-wolf-children-online-free-putlocker-2012.html   

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21009 på: 18. aug, 2015, 13:17 »
denna dragen gjør ingenting anna enn å glede sæ til å være crew på torucon som er nå til helga!
rererere i'm a tromso dragon. rawr

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21010 på: 18. aug, 2015, 13:24 »
den nye mobilen min er kommet til bergen    rekner med at eg kan hente den i morgen [w-happy]
gleder meg til å bytte til sasung s6 :P

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21011 på: 18. aug, 2015, 18:06 »
JEG KOM INN PÅ GULLSMED! DE RINGte i dag i mens jeg egentlig skulle få skolekort til barne og ungdom på en annen skole :'3 herregud jeg er så glad!

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21012 på: 18. aug, 2015, 18:25 »
JEG KOM INN PÅ GULLSMED! DE RINGte i dag i mens jeg egentlig skulle få skolekort til barne og ungdom på en annen skole :'3 herregud jeg er så glad!

gratulerer så masse :P  fesring i helgen da :P

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21013 på: 19. aug, 2015, 00:27 »
JEG KOM INN PÅ GULLSMED! DE RINGte i dag i mens jeg egentlig skulle få skolekort til barne og ungdom på en annen skole :'3 herregud jeg er så glad!

Gratulerer!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21014 på: 19. aug, 2015, 02:00 »
Jeg er så jævla klar for skole i morgen.

Gleder meg litt jeg. I morgen er en veldig rolig dag så blir sikkert hyggelig. Skal prøve å bli litt kjent med den nye klassen og prøve å orientere meg litt med skolerådgiver. Det blir fint uw u..

Gleder meg egentlig mest til å bli ferdig med skolen sånn at jeg kan flytte sørover.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21015 på: 19. aug, 2015, 13:21 »
På EF. Ankom sliten etter reisen, sov en time natten før vi skulle reise. Da vi kom frem på hotellet sov vi i 3 timer til før det var ut og løpe rundt og hilse på folk, ha room party, dra på andre sine parties, løpe rundt og klemme suits, også kræsje i seng lang på natt. Ser frem til en uke til med det samme. <3 <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21016 på: 19. aug, 2015, 14:50 »
jeg trynte på vei mot skolen i dag jeg. Nice.

Klarer ikke spise middag fordi brodern lagde kaste-opp-lyder pga noe som han ikke kan noe for egentlig. Så ble mumsie litt sur.¨

Jeg kan godt liksom, kaste opp forran bordet jeg og, det er ikke noe problem det altså men jeg ser helst at jeg kan la være.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21017 på: 19. aug, 2015, 14:57 »
skulle tru æ va i syden. 25 grader og knallsol i den fine dragebyen Tromsø. sitter ute på verandaen min å nyter en iskald cola. gledes til helga da denna dragen hær skal være crew på torucon.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21018 på: 19. aug, 2015, 17:15 »
Da har jeg ordna leilighet yaaaas. Kanskje jeg kan slippe å måtte irritere meg over alle andre her i huset haha.

Kanskje folk kan komme å besøke meg og? ;) er en ganske stor leilighet, in case folk er interesert i å komme innom, haha.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21019 på: 19. aug, 2015, 22:38 »
^omg gratulerer Skyee. Er så deilig å flytte for seg selv <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21020 på: 19. aug, 2015, 23:39 »
Blarrrrgrgrrhgyeriuger ÅÅÅÅÅÅÅ blir så frustrert av folk noen ganger >A< Det er noen stykker som har lyst til å sparke igang halloweencon igjen, men de er av og til så clueless og gjør ting på så mange irriterende måter at jeg får lyst til å slå dem med en planke. I tillegg blir alle mine forslag og kritikk på deres forslag enten ignorert eller sparket på hodet ut døra. Men om noen andre sier det samme, er det helt greit. Og ikke kan de tegne eller lage plakater som ser litt anstendige ut heller. Heldigvis fikk jeg hjelpe til med å lage plakaten, så da blir i alle fall noe gjort på min måte. Bortsett fra at de sikkert kommer til å pirke på en masse som ikke blir slik de så for seg. Urk Skulle ønske jeg klarte å holde kjeften lukket og ikke la meg provosere. Hvorfor driver jeg fortsatt med dette egentlig? Jeg kan jo bare la dem holde på og styre for seg selv egentlig, uten mine sure miner

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21021 på: 20. aug, 2015, 01:26 »
har starta med å lage min egen fursuit. gjorde halve duct tape dummien men gikk tom for teip F*** har bare å bestille masse pels og sy utsyr og skomgummi. legger ut bilder etter torucon. gleder meg til å få komme i gang med litt fursuit sying.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21022 på: 20. aug, 2015, 09:49 »
har starta med å lage min egen fursuit. gjorde halve duct tape dummien men gikk tom for teip F*** har bare å bestille masse pels og sy utsyr og skomgummi. legger ut bilder etter torucon. gleder meg til å få komme i gang med litt fursuit sying.
Et tips jeg kom over, som jeg tenker å bruke selv, er å lage ferdig dt-mønsteret til hode, hender og føtter og en prøvedrakt i et annet stoff. Da kan man legge det ut på gulvet og se hvor mye pels man trenger. Tenkte å gjøre det sånn fordi jeg ikke fant noe klart mål på hvor mye pels det gikk til en suit, og for å slippe å bestille alt for mye.

---
Klarte å stå opp kl 9 i dag. Fornøyd med meg selv nå haha Kommer til å være død i morgen når jeg må stå opp i 6-7 tia

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21023 på: 20. aug, 2015, 09:59 »
sitter på skolen atm. Vi har så lite vi må gjøre at vi egentlig ikke gjør noen ting annet enn å bli somewhat kjent med hverandre, except, alle sitter vær for seg med enten vær sin telefon eller laptop, + at de fleste sprer seg mellom kantina, gangen og klasserommet.

det er litt teit men whatever haha.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21024 på: 20. aug, 2015, 12:12 »
sitter på skolen atm. Vi har så lite vi må gjøre at vi egentlig ikke gjør noen ting annet enn å bli somewhat kjent med hverandre, except, alle sitter vær for seg med enten vær sin telefon eller laptop, + at de fleste sprer seg mellom kantina, gangen og klasserommet.

det er litt teit men whatever haha.
Akuratt det vi gjør her også, bare at klassen min løper rundt å skriker som noen barnslige unger xD Vi sitter basically i 3 timer til med nothing to do..
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/