Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812476 ganger)

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22275 på: 10. sep, 2016, 10:29 »
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22276 på: 10. sep, 2016, 17:54 »
Vet ikke hvorfor jeg har Vært så opptatt i det siste. Dagen min har stortsett bestått av å stå opp i 5 tiden på morgenen. dra på jobb rundt i halv sju tiden og jobbe til rundt 16.00 hver dag plus når jeg kommer hjem. lager middag og etter det så går jo stortsett resten av dagen til tegning. Er nesten på 100 pokemon tegninger. regner vel med at grunnen til at jeg tegner så mye er vel på grunn av nordicfuzzcon der temaet er Japan. . wake up. work. home. dinner.  draw. sleep. repeat
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Sam

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #22277 på: 14. sep, 2016, 12:04 »
Har vært vegetarianer i 2 uker som ca. Grunnen er vel at jeg vil fjerne matfokuset fordi samfunnet har mye mat-reklamisering og mye overvektsproblemer som er relatert i glorifiseringen av mat. Eneste ulempen er vel litt lavt blodsukker "Men du har jo helger å fikse de på :P" også må man spise litt variert, jeg pleier å spise ris med salat eller agurk kanskje. Siden om man ikke spiser nok så blir man alt for sulten. Ellers enn det liker jeg livet å holde meg unna kjøtt, melkeprodukter osv. Men jeg er ikke anti kjøtt eller anti de som spiser kjøtt, siden jeg gjør det ikke av grunnlaget som aktivister er eller gjør det for.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22278 på: 16. sep, 2016, 11:51 »
Blir såpass lei av jobbzone mannen som mener at jeg skal Gjøre alt mens han går rundt å tulle. Ja det er lov å Være uenig men når man bynne å bruke sine arbeidskollegaer som kick bag for trening av muy Thai.  Ja da går det for langt. Han prøvde seg å bruke meg som punching bag. 17 sekunder senere lå han på bakken
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22279 på: 16. sep, 2016, 14:13 »
Sitter å gliser litt til megselv.

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe gøy, selge tegninger og sette alle pengene jeg får inn på sparekonto, så når jeg har nok kunne jeg bestilt fursuit ;u;

Tenk hvor artig det kunne vært, å tjene inn penger kun på kunst... :D

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22280 på: 16. sep, 2016, 14:46 »
Sitter å gliser litt til megselv.

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe gøy, selge tegninger og sette alle pengene jeg får inn på sparekonto, så når jeg har nok kunne jeg bestilt fursuit ;u;

Tenk hvor artig det kunne vært, å tjene inn penger kun på kunst... :D

prøv med å stå på dealers den å selg commissions. På cons. muligens det hjelper enda mer
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22281 på: 20. sep, 2016, 01:43 »
Hov! Var det live?!

https://www.dr.dk/tv/se/spoerg-mig-om-alt/spoerg-mig-om-alt-5-8-4

Jeg var ret nervøs i starten, tilgiv mig, men jeg håber, at resten vejer op for det. Det blev set af 25.000+ personer.
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22282 på: 20. sep, 2016, 03:29 »
jeg får ikke sove jeg :(

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22283 på: 23. sep, 2016, 12:16 »
waaaaaa. Jeg fikk faktisk plass på dealers den på nordicfuzzcon. it's time for me to show what I got
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22284 på: 29. sep, 2016, 09:28 »
Bursdag i dag.  Jeiii.  [w-sad]



Jeg føler at allemine relasoner har kollapset.  I fandomen å i livet mer skjnerelt.   Ja jeg har familje.  Men det er ikke det samme.   I fandomen har jeg kanse 4 venner. Vor en bor lant nor på i jeg har ikke en gang hørt stemen til.   En har jeg ikke set siden nytår å føler kanse at gun til at han er venlig er fordi han kjøner seg lit på meg å føler lit med meg.  En ser jeg en gang i melom men har ikke fåt lov å besøken eller har ikke vert med han allene på mange år nå.  Å den site bor i damark er fatig men god hjertet.   
 Å tror kanse at det er kanse 6 føris til som finner seg i meg.   Resten vet jeg ikke da innen viser noen som helst interse for meg.     Men jeg er ganske sikker på at det er en gruppe.  Som har bestemt seg for å mislike meg kanse til og med hatte meg.  Vor flere av dem var i gruppen over folk jeg stolte på og vile fortalt så og si alt til.   Men nå vil di ikke snake med meg.  Å flere av dem har tilog med blokert meg. Å en har forbyd venne sine å vere med meg.    Å jeg siter her dom som jeg er å bare synker ned i fortiden.     

Så ja bursdagen min.  Å den skal bli så jevlig bra.  For jeg har jo så mye og feire.     [w-cry]
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Din status!
« Svar #22285 på: 29. sep, 2016, 22:13 »
Planlegger Oslo flytting, og søker etter jobber på Østlandet en plass! Spennende!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22286 på: 29. sep, 2016, 22:26 »
Sitter å gliser litt til megselv.

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe gøy, selge tegninger og sette alle pengene jeg får inn på sparekonto, så når jeg har nok kunne jeg bestilt fursuit ;u;

Tenk hvor artig det kunne vært, å tjene inn penger kun på kunst... :D

prøv med å stå på dealers den å selg commissions. På cons. muligens det hjelper enda mer

skal jeg på con så blir det nok helst for å ha en ferie, ikke for å jobbe tror jeg :) hihi

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22287 på: 01. okt, 2016, 22:26 »
hei folkens;) lenge siden har vært her. jeg har det bra;) masse jobb, hesten min å gjøre og passe på barna til søstern min. jaja nå er jeg her igjen

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22288 på: 01. okt, 2016, 23:22 »
hei folkens;) lenge siden har vært her. jeg har det bra;) masse jobb, hesten min å gjøre og passe på barna til søstern min. jaja nå er jeg her igjen

Velkommen tilbake haha :D Artig å se ikonet ditt som jeg tegna for år og dager siden haha.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22289 på: 01. okt, 2016, 23:49 »
ty<3 det er koselig kome tilbake:D hahaXD vet og jeg digger det enda

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22290 på: 02. okt, 2016, 01:21 »
ty<3 det er koselig kome tilbake:D hahaXD vet og jeg digger det enda

Hadde vært artig å prøve å tegne samme bilde men på nytt! :D Kanskje det er masse forskjell.

---
on another note:
Jeg synes det hadde vært artig å dra på Halloweenparty med en gruppe, hvor alle kler seg ut som et snøflak, alle er samme snøflaket. "Special snowflakes", haha. Men innser nå at det er kanskje mindre morsomt om man drar på en fest med folk som ikke vet hva jeg mener med special snowflakes, da.

Fant også ut at kaker originalt kom fra Vikingene... så med andre ord så er det ""cultural appropriation"" om noen andre kulturer våger å spise kake!!!! >:B
neida, så klart tuller jeg bare. Men om Dreadlocks og twerking er så ille at en annen kultur gjør, så syns jeg det at jeg kan late som og kødde med folk og si at kake er bare oss skandinaviske som får lov å spise haha. Akkurat som italienerne bare for lov å spise pizza, og bare meksikanere kan spise taco haha.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22291 på: 02. okt, 2016, 19:25 »
And I regret school drup
Vil egentlig heller jobbe,men får ikke jobb heller so kinda fuckd anyway. Tar vg3,men får ikke gjenerell studiekompetanse uten syerske eksamen....so
Bør vel ta den og sy noe skit.
Tenker se etter mønstere i Oslo.
Or om noen kjønner hvor man får tak i mønstere så si fra.
you are only confined by the walls you build yourself.

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22292 på: 03. okt, 2016, 15:50 »
Yay! Nå er den nye havfruefinnen min i Stokke, etter en lang tur helt fra Australia! Gleder meg til å se den, bare trist at jeg må reise så langt for å få testet den...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #22293 på: 03. okt, 2016, 21:34 »
Yay! Nå er den nye havfruefinnen min i Stokke, etter en lang tur helt fra Australia! Gleder meg til å se den, bare trist at jeg må reise så langt for å få testet den...

Grat. Reise langt for å hente den, eller reise langt for å få brukt den?

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22294 på: 03. okt, 2016, 21:45 »
Yay! Nå er den nye havfruefinnen min i Stokke, etter en lang tur helt fra Australia! Gleder meg til å se den, bare trist at jeg må reise så langt for å få testet den...

Grat. Reise langt for å hente den, eller reise langt for å få brukt den?

Trenger bare å reise ca 15-20 minutter med bil for å hente den på postkontoret, men må belage meg på en tur på ca 1 time og 15 minutter for å teste den i nærmeste ordentlige basseng, er litt for kaldt å teste den på nærmeste badeplass nå, 3 minutter unna XD

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22295 på: 04. okt, 2016, 15:42 »
Planlegger Oslo flytting, og søker etter jobber på Østlandet en plass! Spennende!

det blir siktet skjepe bra. men må ikke bo inn i selve oslo da det er ganske dyt å jøre det
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #22296 på: 04. okt, 2016, 16:45 »
Trenger bare å reise ca 15-20 minutter med bil for å hente den på postkontoret, men må belage meg på en tur på ca 1 time og 15 minutter for å teste den i nærmeste ordentlige basseng, er litt for kaldt å teste den på nærmeste badeplass nå, 3 minutter unna XD

Så pass ja. Håper du får mulighet snart da :)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22297 på: 04. okt, 2016, 21:06 »
Ting går bedre for tiden, fortsatt mye usikkerhet rundt arbeidslivet, men har fått kommet meg ut og begynt med fysisk aktivitet. Får ha troa på at jeg klarer å opprettholde det.
Tar en velfortjent kakao og godteri nå :3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22298 på: 04. okt, 2016, 21:34 »
en av de bedre feriene på leeeeenge :3 får faktisk slappet av uten og føle jeg burde gjøre noe, JEG HAR OGSÅ FÅTT GIGANTISKE GRESSKAR gleder meg til halloween :D kommer nok til og ta med ett par av gresskarene på skolen nå de kan stå der

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22299 på: 05. okt, 2016, 02:59 »
Lagde halloween ikoner til meg og kjæresten, tenkte det kunne være artig å dele de her :333



Vi er litt søte.