Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Aner ikke hva jeg skal si<3
Vært hos tannlegen som vil sende meg til en spesialist for å trekke alle tre visdomtenna mine..Meh =<
Sitat fra: Wolftale på 26. apr, 2013, 10:53Vært hos tannlegen som vil sende meg til en spesialist for å trekke alle tre visdomtenna mine..Meh =<
Kunne vært bedre, er så sinnsykt opprørt akkurat nå...Fikk en note på fA med en link, og så at noen har brukt bildene av pumzie fursuiten på en BDSM-side x___x;; Det er ganske skummelt, i og med at den skal suites med in public....
Sitat fra: Pumzie på 30. apr, 2013, 14:24Kunne vært bedre, er så sinnsykt opprørt akkurat nå...Fikk en note på fA med en link, og så at noen har brukt bildene av pumzie fursuiten på en BDSM-side x___x;; Det er ganske skummelt, i og med at den skal suites med in public.... Beste er vel å kontakte de som eier siden og si ifra om det så kjapt som mulig.Hvis det er en bruker som har lastet opp, så burde det være ganske enkelt, bare å bevise at den er din.Hvis det er selve siden som har brukt bildene, så kan det jo være vanskeligere. Men du har vel alikevel loven på din side om det går så langt.