Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829970 ganger)

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17425 på: 13. jun, 2014, 18:11 »
DONE DONE DIDDELIDONE! Jeg er friiiiii!!!!!!!!!!! :D Jeg naila den siste eksamen så hardt at det ikke er morsomt en gang! OH YEAS! ...egentlig så er det veldig morsomt!! HAHAHAHAH C:
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17426 på: 13. jun, 2014, 18:41 »
Føler jeg ligger så dårlig an i sosiologien, men er i det minste halvveis i boka...

Avatar by Fujoshiprincess <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17427 på: 13. jun, 2014, 19:36 »
Ble overtid på jobben idag, fordi jeg ville ikke gå. Best job ever <3
Nesten trist for å ha to dager fri.

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17428 på: 13. jun, 2014, 20:03 »
Første med første avdeling rettsvitenskap. Føles godt. :)
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17429 på: 13. jun, 2014, 20:09 »
Sitter å tenker på å flytte. Gleder meg til å ha muligheten til å ta tog, gleder meg til ny skole og nye folk, gleder meg til å bo nærmere familie, gleder meg til å komme tilbake til Bodø igjen. Savner Bodø.

Mulig jeg kommer inn på en skole jeg faktisk vil gå på, også. Kan hende mine skoleproblemer blir litt lettere å deale med.

I tillegg får jeg meg nok en leilighet nærmere Bodø, mens foreldre bor i Gildeskål. Kan hende det blir litt lettere å holde seg positiv når man ikke må høre på en mamma som klager og kritiserer og er negativ hele tiden.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17430 på: 13. jun, 2014, 21:32 »
Har kommet tilbake fra butikken og NÅ er det sosiologi igjen for alle penga!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17431 på: 13. jun, 2014, 22:39 »
I helgen tok jeg meg mine første kjøreturer alene. Var på tide mtp at jeg har hatt lappen i sånn to måneder nå, huhu. Sjansen har liksom aldri kommet opp, jeg har ikke så mange steder jeg skal, og jeg skal dit sjelden alene.

Merker at man egentlig må lære å kjøre på nytt når man ikke har noen ved siden av seg, ble liksom usikker på alt jeg trodde jeg kunne med en gang jeg ikke hadde noen å dobbeltsjekke med, haha. But it was fun!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17432 på: 13. jun, 2014, 23:31 »
Fem kapitler igjen... Har en liten pause med Lana Del Rey nå, da. <3

Avatar by Fujoshiprincess <3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17433 på: 14. jun, 2014, 00:11 »
*nommer på snickerdoodle*

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17434 på: 14. jun, 2014, 02:09 »
Endelig kommet frem til hjemstedet mitt.
Blir å kjøre nordover igjen på søndag for å levere bil igjen, men ugh.
Godt å komme frem og bli ferdig med utflytting <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17435 på: 14. jun, 2014, 12:36 »
Konsert etterpå, fghj, gruer meg..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17436 på: 14. jun, 2014, 13:10 »
Nå er det bare et par timer igjen før det braker løs med dimmefest, har ikke drukket siden i jul så tror detta kan gå 2 veier ;p Uansett hvordan det går så er det ikke nå fare for at jeg ikke skal bli fullesjuk!
The more i learn about people, the more i like my dog.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17437 på: 14. jun, 2014, 15:19 »
Skal se på tfios i dag med en venninne. c:
Kamilrazee

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17438 på: 14. jun, 2014, 15:57 »
Kjøpte meg WiiU igår med Mario Kart 8 og av en eller annen grunn hadde de bestilt bare den med Blue Shell figuren til meg, så jeg er par lapper fattigere. Idag smelter jeg bort i sommervarmen x___x



AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17439 på: 14. jun, 2014, 16:45 »
Konserten gikk okei. Den kunne gått så mye bedre, men jeg fikk noen skjønne tilbakemeldinger, så det går greit. :)

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #17440 på: 14. jun, 2014, 16:50 »
Skal snart ut å spise med Tora, ene søstra mi og samboeren hennes. Blir sushi på jentene, og stekt på gutta :)
I morgen kommer foreldra, den andre søstra mi og hennes samboer.'

Kort sagt, travel familiehelg.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #17441 på: 14. jun, 2014, 18:29 »
Fant ut at jeg ikke har postet her på en stund o.O Anyway, nyter sommerferien så lenge den varer før det er tilbake på jobb :3 Skal på sommerfest med jobben etterpå, så sitter ute på balkongen i sola med en skrewdriver =w= nomnom~

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17442 på: 14. jun, 2014, 18:48 »
Har 1500 bilder å sortere etter flyshow, trangt med tid når du har lyst å ta bilder sametidlig som du skal dytte de til rullebanen.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17443 på: 15. jun, 2014, 00:37 »
Kom nettopp hjem fra Norwegian wood! Passenger var utolig bra og pratet mye med publikum dagens beste artist x3 meget srørende historier om hvordan han fikk inspirrasjon til og skrive diverse sanger og sånt også ;w; (riding to new york) james vincent mcmorrow-eller-no-sånt-no var utrolig kjedelig og virket som han hadde hastverk med og bli ferdig med konserten, skuff <.< marie mo-ett-eller-annet var flink men hørte ikke hva hun sang og hun virket trist gjennom alle sangene o.O John Mayer var dagens høydepunkt! Skuffende at han ille sang fler av de gamle sangene men kunne ikke forvente det xp var glad for at han spilte Free Falling i alle fall ^^ (cover av tom petty)
Er sliten og kommer til og sove lang ut på dagen i morgen og jeg kjenner meg selv rett xD
noen andre som var der?

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17444 på: 15. jun, 2014, 02:02 »
Kom nettopp hjem fra Norwegian wood! Passenger var utolig bra og pratet mye med publikum dagens beste artist x3 meget srørende historier om hvordan han fikk inspirrasjon til og skrive diverse sanger og sånt også ;w; (riding to new york) james vincent mcmorrow-eller-no-sånt-no var utrolig kjedelig og virket som han hadde hastverk med og bli ferdig med konserten, skuff <.< marie mo-ett-eller-annet var flink men hørte ikke hva hun sang og hun virket trist gjennom alle sangene o.O John Mayer var dagens høydepunkt! Skuffende at han ille sang fler av de gamle sangene men kunne ikke forvente det xp var glad for at han spilte Free Falling i alle fall ^^ (cover av tom petty)
Er sliten og kommer til og sove lang ut på dagen i morgen og jeg kjenner meg selv rett xD
noen andre som var der?

Nei, dessverre, men hadde så lyst. :( Var mest gira på torsdagen, da, fordi White Lies spilte. Var på NW i fjor, det er en veldig koselig og intim festival uten at den er FOR liten heller! Var der hovedsaklig for å se Keane i fjor. Jeg har hørt på dem siden jeg var ni så å få oppleve dem live for første gang på en stor scene hvor du likevel ikke følte du var på en arenakonsert og at alt fortsatt føltes veldig nært var så bra.

-----

ENDELIG (nesten) gjennom sosiologiboka. Hoppa over et kapittel om metoder i forskning i starten, jeg får ta det nå eller i morgen, men satser å prioritere å bare repetere alt mulig nå.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17445 på: 15. jun, 2014, 02:06 »
Kjeder meg litt. Føler meg littegranne æsj også, mamsen er jaggu flink å kritisere meg og pappa på småting. Irriterende når jeg mener det beste med absolutt alt jeg gjør og sier. Oh well.

Vurderer å tegne litt kanskje O3O

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17446 på: 15. jun, 2014, 07:17 »
Paxy: Skarpen og jeg var der. :D Og enig med deg. Selvom jeg syntes John Mayer sang best, og Passenger var den beste entertaineren. De andre to var bare trist å se på. Hadde ikke med seg publikum i det hele tatt.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17447 på: 15. jun, 2014, 10:29 »
poof så mye sushi går!
Misosuppe er DIGG.
<3

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17448 på: 15. jun, 2014, 12:31 »
Kjølig idag i min lille bygd i Sogn og fjordane og det setter kaninene pris på mens de løper i uteburene sine og spiser gress og graver opp mosen. Blir å ta seg en tur før middag.



Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17449 på: 15. jun, 2014, 12:44 »
Gratulerer med dagen til meg *synge*