Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4830232 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17600 på: 30. jun, 2014, 19:44 »
Føler det blir litt drastisk å liksom drepe det ved å bleke det. Selv om jeg har blondt hår er det langtifra blondt nok til at å farge det rett til en annen farge og at det fortsatt blir bra.

Hadde jeg kunnet hadde jeg gått tilbake og slappet meg selv den dagen jeg  begynte å hjemmebleke håret. Håret mitt kjennes ut som manen på en hest :x

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17601 på: 30. jun, 2014, 22:07 »
Vi så på Leilihet =D Ryen / Manglerud =) mye bedere med å ha gjester på besøk da. <3
DET VAR EN FIIIIIN LEIL <3
« Siste redigering: 30. jun, 2014, 23:49 av ToraLily »

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17602 på: 30. jun, 2014, 22:33 »
Sliten etter desu, men var flott å møte kule folk igjen ^^

Now to categorize bats all summer! :D
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17603 på: 01. jul, 2014, 11:44 »
jeg starter ferien i morgen å nå er det bare noen timer så er jeg ferdig på jobb man kanglede seg til det
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17604 på: 01. jul, 2014, 14:04 »
Ny jobb, 4g dekning og greier!

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #17605 på: 01. jul, 2014, 15:03 »
Har aldri hatt så stor kjærlighetssorg før. Er ganske utslått egentlig. Savn

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #17606 på: 01. jul, 2014, 18:40 »
Da har hunden og tigeren lagt inn sitt første bud på hus.
Fant en helt grei leillighet i nærheten av Ryen Tbane.
Har fått ordnet finansiering av banken, og var på visning i går.
Budrunden starter i morgen, så vil bli interessant :)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17607 på: 01. jul, 2014, 22:33 »
Da er den grusomme kvelden kommet. Jeg må bestemme meg for prioriteringsliste på samorda opptak. Det står mellom elektronikkingeniør, byggingeniør, dataingenør og FAM (fysikk, astronomi og meteorologi). Hjernen sier byggingeniør, fordi høgskole virker koselig, det er en sikker utdannelse og man får lett jobb etterpå, og jeg liker å være trygg på ting i livet. Hjertet sier FAM, har alltid elsket astronomi. Men jeg hadde ikke fysikk 2 på VGS (Noe som anbefales sterkt), og jeg gråt meg gjennom fysikk 1. (Nå skal det sies at 1. VGS var et tungt år for meg, så mye måtte taes igjen 2. VGS. Hadde kanksje klart faget bedre i år). Jeg føler meg rett og slett for dum til FAM, og er redd jeg ikke kommer til å få til en dritt. Samtidig så er jeg notorisk på å undervurdere meg selv. Det jeg vet er at jeg er glad i realfag, jeg elsker realfag faktisk, men jeg har ikke noe videre talent i det. Alle karakterer har kommet av hard jobbing. Jeg vet ikke om jeg har nok overskuddsenergi til hard jobbing i så mange fag.. >:

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17608 på: 02. jul, 2014, 00:13 »
Nyter min siste skoleferie fullt ut, blant annet besøkt en av Polens største kjøpesenter og endte opp med bare bildeler nesten ofc. xD

Ellers skal jeg på kino i morgen og se how to train your dragon 2 lenge før den blir gitt ut i Norge. :3
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17609 på: 02. jul, 2014, 00:40 »
^ "lenge" = to dager elns?

Den går på fredag klokka 17 her. Jeg orker ikke dra å se den i og med at den går på norsk. Norske dubber er alltid horrible. Får vente til den går på engelsk eller til den kommer ut på DVD :S Norske dubber er lydformat av hat og fordervelse.


Anyhow, sovetid for lille meg nå o:

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17610 på: 02. jul, 2014, 00:41 »
^ "lenge" = to dager elns?

Den går på fredag klokka 17 her. Jeg orker ikke dra å se den i og med at den går på norsk. Norske dubber er alltid horrible. Får vente til den går på engelsk eller til den kommer ut på DVD :S Norske dubber er lydformat av hat og fordervelse.


Anyhow, sovetid for lille meg nå o:

Ikke SÅ ille da. Skal se den uansett så jeg vet innholdet å slik  ^^ Så laster den heller ned på engelsk senere en gang.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #17611 på: 02. jul, 2014, 01:16 »
Har aldri hatt så stor kjærlighetssorg før. Er ganske utslått egentlig. Savn
Samme her, du burde ringe.  ::)
+

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17612 på: 02. jul, 2014, 01:27 »
Piss irritert på mamma for hu syns det var en jævlig god ide å dra meg med til nord norge.. Skal vi se. *liste over ting jeg hater..* Fjelltur, helt greit når jeg har inngåtte sko. Her var skoene splitter nye så det var det en DRITGOD ide å bestige det høyeste fjellet vi fant.. (1300 meter) Og i morgen så er det hyttetur på ubestemt lengde. Noe som jeg også ikke er så veldig fan av fordi da er det fiske klokka 7 om morgenen og inn klokka 5 på ettermidagen. Dette skal jeg gjøre i 2 uker og allerede så klarer jeg såvidt å gå. Hadde jeg noe valg? Nei >_>

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17613 på: 02. jul, 2014, 09:16 »
Tilbake på jobb i dag. Fortsatt ganske trøtt, så får legge meg tidligere.
Fikk endelig den nye kabelen til tableten min også, så nå jeg jeg tegne igjen \ o /

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17614 på: 02. jul, 2014, 09:45 »
n.n fluff.
i dag blir det trening og sushi etterpå <3
gleder meg sikkelig i til det.


Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #17615 på: 02. jul, 2014, 09:56 »
I dag er magen og hodet mitt på krigsti.
Er totalt lei av å leie, så skaffet finansiering og er nå i min første budrunde.
Mitt og Toras bud er åpningsbudet, og eventuelt andre interessenter har frem til 12 med å by over oss.
Så dette er det eneste hjernen min tenker på nå. Spesielt slagplaner og hvordan jeg skal svar på mulige bud.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17616 på: 02. jul, 2014, 12:59 »
Pause på jobb nå, fullt fres idag.
Så mye varer. X_x

Heldigvis går tiden en del fortere, mye å gjøre å ta tak i. Gleder meg bare til fruktsalat og se igjen typen senere idag. Motivasjon! \o/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17617 på: 02. jul, 2014, 13:06 »
Piss irritert på mamma for hu syns det var en jævlig god ide å dra meg med til nord norge.. Skal vi se. *liste over ting jeg hater..* Fjelltur, helt greit når jeg har inngåtte sko. Her var skoene splitter nye så det var det en DRITGOD ide å bestige det høyeste fjellet vi fant.. (1300 meter) Og i morgen så er det hyttetur på ubestemt lengde. Noe som jeg også ikke er så veldig fan av fordi da er det fiske klokka 7 om morgenen og inn klokka 5 på ettermidagen. Dette skal jeg gjøre i 2 uker og allerede så klarer jeg såvidt å gå. Hadde jeg noe valg? Nei >_>

Hei jeg bor i finnmark (mulig snart nordnorge) og jeg liker fjellturer

kanskje jeg burde ringe mordi B)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17618 på: 02. jul, 2014, 16:06 »
Ser ut som det blir Fysikk, Astronomi og Meteorologi på UiO til høsten, såfremt jeg kommer inn. Dette er et veldig skummelt valg som er laaaaangt utenfor alle mine komforsoner. Men spennende bilr det vel!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17619 på: 02. jul, 2014, 16:36 »
Ser ut som det blir Fysikk, Astronomi og Meteorologi på UiO til høsten, såfremt jeg kommer inn. Dette er et veldig skummelt valg som er laaaaangt utenfor alle mine komforsoner. Men spennende bilr det vel!

så lenge du velger det du har lyst til å gjøre, så er det jo egentlig bare motet som stopper deg :)

selv ante jeg ikke hva jeg skulle bli..  men jeg var glad i å lage ting så jeg søkte litt her og der på nett og nå har jeg fagbrev som CnC operatør. Er en jobb som man har sikker jobb i MANGE år fremover :)

men hva kan  man gå etter man er ferdig med det du skal gå nå ?
The more i learn about people, the more i like my dog.

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17620 på: 02. jul, 2014, 17:55 »
Piss irritert på mamma for hu syns det var en jævlig god ide å dra meg med til nord norge.. Skal vi se. *liste over ting jeg hater..* Fjelltur, helt greit når jeg har inngåtte sko. Her var skoene splitter nye så det var det en DRITGOD ide å bestige det høyeste fjellet vi fant.. (1300 meter) Og i morgen så er det hyttetur på ubestemt lengde. Noe som jeg også ikke er så veldig fan av fordi da er det fiske klokka 7 om morgenen og inn klokka 5 på ettermidagen. Dette skal jeg gjøre i 2 uker og allerede så klarer jeg såvidt å gå. Hadde jeg noe valg? Nei >_>

Mor di høres awesome ut :D

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17621 på: 02. jul, 2014, 18:04 »
Ser ut som det blir Fysikk, Astronomi og Meteorologi på UiO til høsten, såfremt jeg kommer inn. Dette er et veldig skummelt valg som er laaaaangt utenfor alle mine komforsoner. Men spennende bilr det vel!

så lenge du velger det du har lyst til å gjøre, så er det jo egentlig bare motet som stopper deg :)

selv ante jeg ikke hva jeg skulle bli..  men jeg var glad i å lage ting så jeg søkte litt her og der på nett og nå har jeg fagbrev som CnC operatør. Er en jobb som man har sikker jobb i MANGE år fremover :)

men hva kan  man gå etter man er ferdig med det du skal gå nå ?

Jeg har alltid vært superinteressert i astronomi, og syns realfag generelt er spennende, så jeg tror jeg vil få det veldig trivelig om det ikke blir for vanskelig ^^ Og så vidt jeg har skjønt er sinnsykt mange muligheter etter endt studier, avhengig av hvordan man velger å spesialisere seg. Naturligvis har du forskningsveien, med master og doktorgrad, men jeg ser flere som går inn i medisinen etter dette studiet, i kreftforskning osv. "Medisinsk fysiker" er tydeligvis en tittel! Så ja, det er mye forskjellig så vidt jeg har forstått. *nikke*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17622 på: 02. jul, 2014, 18:05 »
Sliteeeeen. Så mye ståing på jobb, og at vi ikke får jobbe der vi EGENTLIG skal jobbe, fordi ledelsen er litt skutt i huet. Urk.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17623 på: 02. jul, 2014, 19:20 »

Jeg har alltid vært superinteressert i astronomi, og syns realfag generelt er spennende, så jeg tror jeg vil få det veldig trivelig om det ikke blir for vanskelig ^^ Og så vidt jeg har skjønt er sinnsykt mange muligheter etter endt studier, avhengig av hvordan man velger å spesialisere seg. Naturligvis har du forskningsveien, med master og doktorgrad, men jeg ser flere som går inn i medisinen etter dette studiet, i kreftforskning osv. "Medisinsk fysiker" er tydeligvis en tittel! Så ja, det er mye forskjellig så vidt jeg har forstått. *nikke*

*slow nod*

akkurat jah, du får ha lykke til med hva en du skal gjøre :p
The more i learn about people, the more i like my dog.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17624 på: 03. jul, 2014, 00:57 »
Hater å bo i et lite tettsted der det er umulig å skaffe jobb.

Vil flytte ut asap, takler ikke å bo under samme tak som moren min.