Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812069 ganger)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18700 på: 25. okt, 2014, 18:00 »
Har noen noe forslag på hvilken jeg burde velge av Samsung Galaxy S5 og HTC M8?

jeg har selv vært veldig fornøyd med samsung 2 og 3 men har ikke noe forhold til htc utonom at kameraet kan bli dårlig fort (men tror ikke det var m8)

skal ut snart på klassefesttingtang, spiste nettopp nudler og har en katt på fanget og han er for søt til og flyttes på, er litt stuck her x3

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18701 på: 26. okt, 2014, 10:51 »
Er på jobb nå, sitter 12 timer straight på laptopen min og ser på Game Grumps og spiller forskjellig stuff :3 Jobber som vekter på Hanøytangen på Askøy, skal sitte bak en desk på ett skip som er full i brakker, og ta imot ID kort etterhvert som arbeiderne kommer inn og ut ^^ Siden de fleste kommer og går imellom skift rundt 8 om morgenen og 8 om kvelden, har eg esktremt mye dødtid, så er bra at eg fikk lov til å ha pc her!

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18702 på: 26. okt, 2014, 12:17 »
været er veldig blåse-blås i dag O.O og det er koselig sol ute åsså... >3<


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18703 på: 26. okt, 2014, 13:43 »
Ganske awesome natt :3 Veldig sliten idag.. Og snart tilbake til hverdagen hjemme, noooooo Dx

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18704 på: 26. okt, 2014, 15:56 »
Bluh, alle kjenner meg, ey ziggy har du badge bilde fra ef?

you are only confined by the walls you build yourself.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18705 på: 26. okt, 2014, 17:01 »
Er det noen som har god peiling på fysikk her? Går fysikk 1 på vg2 og ønsker meg hjelp til å forstå alt. v.v
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18706 på: 26. okt, 2014, 21:27 »
Ser på biler på finn og tror jeg har funnet en innen min prisklasse som jeg kan bruke...
Om det er et godt kjøp finner jeg ut... ^^`
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18707 på: 26. okt, 2014, 21:29 »
Dagens drama:Flame flipper ut av dårlige leiligheter nå som hun har deopsitums penger på hele 21, flame har forskammet lyst til å kjøpe seg en surface pro eller samsung tablett isteden, så hun kan ta den med overalt å tegne til verdens ende. Går så å kjøper den expressoen på mandag nå....
flere og leie leilighet med  er aktuellt
« Siste redigering: 26. okt, 2014, 21:33 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #18708 på: 26. okt, 2014, 21:39 »
Ble med i heimevernset / heimevernsungdommen på onsdag! OMG lykke! <3 Føler at dette er det største målet jeg har klart så lagt i livet mitt :D

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18709 på: 26. okt, 2014, 22:17 »
Ble med i heimevernset / heimevernsungdommen på onsdag! OMG lykke! <3 Føler at dette er det største målet jeg har klart så lagt i livet mitt :D
Awesome! Der komemr du til å ha jævlig mye artig. Ta med deg så mye førstehjelp du kan få tak i - det er uvurderlig å ha med videre i livet!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18710 på: 26. okt, 2014, 22:39 »
jeg kjenner det skal bli fint med ny PC

nå som jeg har kontrol på kontoen min kan jeg også legge penger på sparekonto :)

Så, forhåpentligvis blir det tre måneder eller mer til på jobb, så blir det både PC, fursuit og sparte penger for later/flytting :) Yaaay!

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18711 på: 26. okt, 2014, 23:38 »
Ble med i heimevernset / heimevernsungdommen på onsdag! OMG lykke! <3 Føler at dette er det største målet jeg har klart så lagt i livet mitt :D
Awesome! Der komemr du til å ha jævlig mye artig. Ta med deg så mye førstehjelp du kan få tak i - det er uvurderlig å ha med videre i livet!

Dis

Er kjempegøy. Noe av det artigste jeg har vært med på. Prøv å bli med på så ange øvelser som mulig ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18712 på: 27. okt, 2014, 01:21 »
Klarte å miste telefonen i bakken så skjermen knuste og den ikke vil skru seg på lengre. Heldigvis var pappa der, så han tok med seg telefonen og skal prøve å få den reparert til i morgen kveld. Hvis ikke får jeg låne en gammel en. Men fml.. Jeg hadde hatt den telefonen i noen måneder bare.. e__e

Jaja, ellers går det fint i Danmark. Har pakket ut kofferten så det er litt hjemmekoselig. Skal ta meg en dusj også sove, noe jeg burde gjort for to timer siden ettersom at jeg skal opp klokken 7 om morgenen.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18713 på: 27. okt, 2014, 04:23 »
jeg kjenner det skal bli fint med ny PC

nå som jeg har kontrol på kontoen min kan jeg også legge penger på sparekonto :)

Så, forhåpentligvis blir det tre måneder eller mer til på jobb, så blir det både PC, fursuit og sparte penger for later/flytting :) Yaaay!

greit å ha kontroll selv, får betalt nfc nå uten mas og pizz om overføring og har depositum just in case. Bare at lol, leilighetene her er ikke mye å skryte av for å si det sånn, en god grunn til å ha investert i et bra headsett fremtil noe dukker opp. ehm, vel hele rommet er stappa med pokemanz, så er vel ikke alt bra som kommer ut av det. Blir det ikke leilighet før en evighet så blir det vel suit til neste ef.
you are only confined by the walls you build yourself.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18714 på: 27. okt, 2014, 05:57 »
Sjakktrekk: ikke legge seg hvis man må være et sted før kl 6 om morgenen. Like greit å bare være våken :3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18715 på: 27. okt, 2014, 11:43 »
Awesome! Der komemr du til å ha jævlig mye artig. Ta med deg så mye førstehjelp du kan få tak i - det er uvurderlig å ha med videre i livet!

Du burde henge en førstehjelpsplakat rundt halsen din, så slipper du å pushe det på alle alltid.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18716 på: 27. okt, 2014, 13:50 »
Driver og etaberer ungdomssbedrift.. Hundesenger og godbiter :'3
Lik gjerne siden på facebook: https://www.facebook.com/pages/Canem-Life-UB/713875352035213

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18717 på: 27. okt, 2014, 15:40 »
jeg fikk lootcrate i dag \o/

sykt surt godteri, som var med og o_x

walking dead merch doe :D <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18718 på: 27. okt, 2014, 18:19 »
Jeg føler meg crap.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18719 på: 28. okt, 2014, 01:50 »
feel like shit, blir slengt dritt til av folk som vanlig,kjefta på, og foreldre gir meg migrene med å krangle om det samme temaet hele uka. Har ikke hatt så vondt at jeg måtte kaste opp i dag tho, men dro vekk for å se om det halp på hode. Surret rundt i byen å lonet en evighet fordi de ikke holder det høle der brødet kommer inn lukket, Inn det ene øret og ut det andre metoden funker ikke når noen terper. Sier noen tie still, slutt, så betyr det drit i å plag andre mentalt.
you are only confined by the walls you build yourself.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18720 på: 28. okt, 2014, 02:21 »
New turtle movie was suuuuuper cool! It broke at least 4 laws of physics, and it wasn't even turtles' fault! XD

-*-

Birthday soon! Yay! Party on friday woop! c:
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18721 på: 28. okt, 2014, 02:24 »
Fikk endelig sent vognkort del 2 i dag :D yay  [cool] such cool. må få startet på lappen snart, vært veldig treg fordi jeg er så u sikker på meg selv. har kjørt bil siden jeg var 14 så burde ikke være noe problem egentlig. jeg bare sliter litt med å faktisk bestille timer og kjøre med en fremmed person >.< damn this angst #totallackofconfidence

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18722 på: 28. okt, 2014, 07:55 »
Fikk endelig sent vognkort del 2 i dag :D yay  [cool] such cool. må få startet på lappen snart, vært veldig treg fordi jeg er så u sikker på meg selv. har kjørt bil siden jeg var 14 så burde ikke være noe problem egentlig. jeg bare sliter litt med å faktisk bestille timer og kjøre med en fremmed person >.< damn this angst #totallackofconfidence
Welp, du har ingenting å være redd for. Jeg begynte å kjøre i April i år. Har oppkjøring nå på torsdag. Full confidence :3

Bortsett fra det; insomnia. Som alltid ellers.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18723 på: 28. okt, 2014, 10:19 »
utrolig digg å være hoven i trynet pga allergi xD

vill absolutt ikke vise meg utenfor døra i dag.. men jeg må :v får ta frem en buff elns å ha rundt munnen så folk ikke set botox leppene mine iallefall.

uffff :(

edit: ser på bobs burgers på jobb fordi det ikke er noe besøkende i dag, lol
« Siste redigering: 28. okt, 2014, 11:49 av Skyee »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18724 på: 28. okt, 2014, 14:48 »
o3o blåser veldig i dag åsså! O: